Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Спорядження для велотуризму. Частина 1. Підготовка себе, велосипеда, спорядження і Ремнабор до походу.

  1. мрія
  2. компанія
  3. Підготовка велосипеда до маршруту
  4. Чи годиться велосипед для походу?
  5. рами
  6. А який кермо краще?
  7. Трансмісія наше все
  8. втулки
  9. перемикачі
  10. Натисни на гальма
  11. покришки
  12. багажник
  13. сідло
  14. Велосумки і велобагажники
  15. висновок

Наша сеть партнеров Banwar

Велотуризм - це стан душі. До подорожі на велосипедах не приходять, випадково і так відразу - це процес складний.

У велотуризму є ряд незаперечних переваг:

  1. Більше довжина пройденого за день відстані, тобто за ті ж 2 тижні відпустки можна пройти в кілька разів більше
  2. На відміну від автотуризму на велосипеді можна проїхати в більш цікаві місця, адже найцікавіше там, де немає асфальту
  3. Економляться сили, особливо якщо котишся з гірки
  4. Комфортніше подорож, можна взяти більше, що не на спині ж тягнути
  5. Здоров'я. Мені здається, навантаження на суглоби і на організм в цілому при подорожі на велосипеді менше

Звичайно є і мінуси, наприклад, не всі авіаперевізники готові перевозити ваш велосипед безкоштовно, але в іншому - це дрібниці. Головне, на мій погляд, бажання і можливості. Хочеш - їдь.

мрія

З чого починається будь-який похід. Правильно! З планів. Звідки виникають плани? З мрії. Ось хочеться з'їздити кудись в гори, де не холодно, щоб їжа мала національний колорит, озера кришталеві, струмки дзюркотливі, а куди і сам не знаєш.

Випадково, у випуску новин, привертає увагу інформація про красу Кавказу, а фраза, що в наступному році очікується великий урожай винограду, прив'язує мрію до плану. До жовтня виноград якраз Добродій до кондиції. І ось у вас на руках вже є план. Він, звичайно, піддається коригуванню. Замість Грузії - Абхазія, тому що дешевше, і не в жовтні, а в листопаді, бо відпустку, тільки в цьому місяці дали, тобто не до винограду вже, а до мандаринів.

компанія

Є, звичайно, любителі, одиночного «плавання», я вважаю, що це елітарний туризм, філософський, але більшість люди нормальні і віддають перевагу компаніям. Ділишся своїми планами з друзями, товаришами, поступово підбирається команда. Твоя мрія, не їхня мрія, тому раз це твоя мрія від тебе чекають керівництва. Ось як-то так починається велопохід.

(Від ред. Якщо серед твоїх друзів немає нікого, хто б зміг скласти тобі компанію - можна пошукати попутників. Є, наприклад, така група - дикі туристи , В ній я не раз знаходила попутників в цікаві для мене місця).

Якщо є хоч якийсь досвід то, настає етап планування: визначаються терміни, цілі, приблизний кілометраж, складність, дороги (а від них дуже багато залежить), днювання, запасні дні. Жізель стає нічим не відмінним в цій частині від будь-якого іншого. Треба передбачити все.

Підготовка велосипеда до маршруту

Справжній велосипедист, який має схильність до Велоподорожі містить в своєму арсеналі велосипед для походів, тобто у нього є звичайний, наприклад, гірський велосипед, на якому він катається на роботу, на прогулянки, або велосипед для спортивних досягнень, наприклад, шосейний, і є особливий - туристичний, той про який піде мова. Це бойовий кінь, який звик до важкої роботи. J

Я можу згадати, що завзятий турист - велосипедист, може мати ще кілька байків туристичної спрямованості: для різних подорожей, в яких враховується характер доріг, кліматичні умови, передбачувана швидкість руху.

У мого знайомого 4 велосипеда, але він спортсмен, йому можна. J Велика частина людей, все-таки, має один або два велосипеди. Ось з них і почнемо.

Господар повинен знати свій велосипед, як ніхто інший. Вік, коли куплені ті чи інші деталі, знос трансмісії, готовність до певного маршруту. Все це позначається на якості походу. Найбільше викликають гнів слова: «Я не знав, що так буде». Особиста готовність за межами цієї статті, але поломка велосипеда - це зрив походу і проблеми всієї групи.

З чого починати підготовку походу. Я завжди починаю з ТО. Приходжу до перевіреного майстра, починаю скаржитися - ось тут клацає, ось тут начебто люфт. Перед походом, я намагаюся перебрати всі вузли і замінити ненадійні або термін служби, яких, по-моєму добігає кінця. Хороший майстер завжди намагається зберегти мої гроші і пропонує залишити деякі деталі. У підготовці є два підходи, перший поставити все нове і тим себе убезпечити, і залишити все як є, зносити в поході, а після нього поміняти, доопрацювати ресурс. Другий підхід не виправдовується - я бачив, що лопнули покришки, які повинні були ще служити, бачив порвані ланцюга і зірвані зірки.

Чи годиться велосипед для походу?

Тут важливо знати, тип свого велосипеда і маршрут походу. Гірський велосипед в Росії це найбільш затребуваний туристичний тип. В Європі, більш популярні гібридні велосипеди, що поєднують в собі властивості і гірського, і шосейного. Багато і у нас використовую гібриди. Загалом, якщо вам по грунтах і камінню, лісах і болотах, тундрам і пісках, то шосейний вам не підійде, це вотчина гірського, а якщо ви хочете проїхатися від Москви до Санкт-Петербурга, по асфальту, заїхавши трохи, по сільській дорозі попити молочка, то шосейний і гібрид вам на допомогу.

рами

Найпоширеніший вид рам, який використовується в туризмі - алюмінієві. Вони дешеві, доступні, міцні ... Але якщо рамі більше 7-8 років її треба міняти, в алюмінії накопичується втома і в поході вона може підвести (тріснути, зламатися). Рами з цього матеріалу дещо жорстким «не гуляють», тому бажано використовувати з амортизаційної вилкою.

Другий за популярністю - нержавіюча сталь. У такий рами висока міцність, вона «пружинить», довговічна. Але вона багато важче, ніж алюмінієвий аналог і дорожче значно. Якщо алюмінієву раму я можу купити за 120-200 євро (мені цього рівня вистачає), то ціна на хороші сталеві рами починаються від 400 Євро, про Ван Ван, я не кажу, на неї є нарікання. Хроммолебденовую раму можна використовувати з ригидной виделкою, але я б все одно поставив амортизаційну.

Третій вид-титанові рами. Легкі, міцні і дорогі. І як кажуть фахівці - міцна, то міцна, але коли вона зламається передбачити не можна, це особливість титану, його непередбачуваність. У Росії є виробники тютюнових рам, можна попорпатися вибрати, і навіть замовити за індивідуальними параметрами.

Карбонові рами для велотуризму не підходять. Ну їх. Шкода. Дорого. Ламкі. Це тільки для спорту.

Детальніше про алюміній. Повторюся, якщо вона не старше 7-8 років, то підійде для туризму. На мій погляд, початковий і просунуті рами, підійдуть краще, ніж професійні спортивні. Для цього є ряд причин. На цих рівнях менше стежать за вагою, що не стоншується раму, що дає міцність. Спортивні рами, занадто витончені, вони для рекордів, де кожен грам має значення. Мене іноді запитують, ось у мене велосипед, я купував свого часу за ... дуже дешево, чи підійде рама для туризму. Відповідь - так. Можна, напевно, зупинитися на довжині рами. Виділяють «паркан», тобто високі і короткі, і довгі рами. Я б вважав за краще раму довше. «Забірні» дуже козенят, хоча динаміка набору швидкості вище. У довгих, набір швидкості повільніше, але вони в ній стабільніше, «обтікають» все купини.

А який кермо краще?

У мене одна відповідь на це питання, той який подобається. Кому-то «баран», іншому прямий MTB-шний, мені подобається Рейзер, він пружинить злегка. У туризмі, багато доводиться їхати і можливість поміняти положення рук, дуже важлива, я для цього ставлю «роги». Бачив, коли «умільці» монтували по 2 керма, щоб зручніше було, але це вже з екзотика.

Трансмісія наше все

Система передніх зірок, ланцюг і касета. Вони можуть доставити великі проблеми. Для туризму найкраще 8-9 швидкісні схеми, вони важче, але міцніше. Касета рівня Shimano HG-50 (зараз є нижче HG 51), ланцюг на один два рівня вище HG (IG) -70. На ланцюг обов'язково ставити замок, це дає можливість швидкого ремонту і зняття ланцюга. Знос цих компонентів повинен бути не вище середнього, якщо дивитися по измерителю ланцюга. Я сподіваюся не відкрию Америку, якщо скажу, що знос касети йде слідом зносу ланцюга, і якщо з'ясовується, що ланцюг зношена сильно, то, швидше за все доведеться міняти і касету.

Мої дії перед походом наступні: знаючи про терміни походу я завжди стежу за зносом трансмісії. До моменту початку походу або повністю міняю касету і ланцюг, або ставлю нову ланцюг. Поки проблем не було - ні ланцюг, ні касета не викликали нарікань ні в одному поході. Системою простіше, там знос зазвичай йде повільніше і можна замінити тільки другу зірку у трёхзвёздной системи, якщо є знос. Останнім часом приходжу до висновку, що трёхзвёздная система в туризмі - це зайве. Перевірити знос системи, касети, ланцюги можна інструментально, а можна простим способом - густо нанести на ланцюг рідке мастило, злегка протерти, і на найближчу гірку, щоб під навантаженням перевірити - прослизає чи ланцюг, на яких зірки і т.д. Після цього приймати рішення про необхідність заміни.

втулки

Я дотримуюся думки, що чим вище рівень втулок, тим краще. Задня XTR, мені прослужила вірою і правдою 7 років, перший раз я її розібрав через п'ять років після установки. Змінив через майбутнього важкого походу, було пару раз прослизання в гору - ризикувати не став. А ось нову Shimano LX довелося перебирати на Байкалі взимку.

Багато зараз ставлять втулки на промоподшіпніках, це теж непогано, але треба пам'ятати, що ремонтопридатність такого підшипника дуже низька, і треба возити з собою запасний завжди. Всі, хто збирається в походи вище 3 к.с. повинні ставити втулки високого рівня не нижче XTR, XT за шкалою Shimano. Якщо у вас вже стоять такі, то обов'язкова перебирання перед походом.

Планетарна втулка для туризму річ дуже цікава, але також абсолютно ремонтопридатності.

Колеса повинні крутитися

Ставити надійні, важкі обода призначені для фрірайду, обода європейських виробників призначені для туризму можуть теж підвести, т.к їх уявлення про велотуризм часто з нашим розходиться. У них це проїзд по дорогах з хорошим покриттям, максимум, це сільські дороги, а у нас, ну ви знаєте, в містах то їздити страшно.

Я ставив такі обода Mach1 freeride і Monstro, Alexrim DM 24. Ніяких проблем не було жодного разу. Гнатися за легкістю і спортивностью, на мій погляд, не варто, туризм передбачає Велобаул, воду в пляшках, і зайві 100-200гр, нічого не вирішує, а ось лопнути обід може, якщо він не призначений для важких умов. Я знайомий з людьми, у яких склалися колеса, саме з цих причин. Людина вибув з походу на три дні, витратив час і гроші на попутки, пошук обода.

перемикачі

Задній і передній. Перед походом потрібно ТО: налаштувати, по можливості замінити троси. Гнатися за високим спортивним рівнем не треба, достатньо рівня Shimano Alivio, Deor, Deor LX. Головне надійність.

Натисни на гальма

Сперечатися про те, що краще дисковий або обідні для велотуризму я не буду. Обидва види прийнятні, якщо за ними стежити і доглядати. Я проти гідравлічних гальмівних систем, в разі їх відмови, ремонт в польових умовах досить складний і вимагає обладнання. У туризмі найкраще підійдуть механічні гальма.

На колодках не економити. Якщо ставити дешеві аналоги на обідні гальма - то знос обода завчасно забезпечений, плюсом страшний скрип. На свої обідні гальма ставлю ВВВ TRISTOP. На дискових гальмах з поганими колодками утворюється канавка, ну і постаратися поставити диски хоча б 180 мм.

покришки

Не шкодуйте на них грошей, бо це може вам врятувати життя. Хороші покришки не дадуть вам про себе згадати під час походу, заощадять купу часу, дадуть хорошу швидкість. Підбір покришок залежить від підстильної поверхні у вашому поході. Розповім про свої, які ставив.

Schwalbe Smart Sam Plus Performance, ставив з антіпрокольним шаром. Важкі, ненакатістие, але вони ідеальні там, де немає асфальту - особливий накат на гравийке, по кам'янистих стежках, брудних дорогах не потрібен, тут головне прохідність - підійшли ідеально. Жодного проколу, жодної проблеми, не було зісковзування, чіпкі. Michelin Country Dry2. Накатістость, швидкісні і асфальт, і грунти, але якщо дощ пройшов на грунтовці, бережися - не тримають на ухилах, в коліях, і всякі корінці їм теж не дуже.

Continental X King ProTection з технологією Black Chili Compound і посиленим захистом - дорогі, але ідеальні: асфальт, грунти, все добре, накат є, прохідність є, і дуже чіпкі, мабуть це кращі, що у мене були.

багажник

Кращий багажник TUBUS, німецький, сталевий. Сталь міцніше алюмінію, більш витривала, і як стверджує інтернет, поломку можна зварити в будь-якому селі (є у мене сумніви з цього приводу), алюмінієвий багажник може серйозно підвести в поході, його безперечною перевагою, є вага, і все. Ситуацій з поломкою алюмінієвого багажника бачив кілька. Якщо хочете надійний багажник дивіться на сталеві.

сідло

А рада, тут один - зручно повинно бути, чи не натирати, мабуть, і все, головна ознака хорошого сідла, ніж пізніше про нього згадуєш, тим краще, якщо попа починає втомлюватися тільки після 50-60 км, це дуже непогане сідло. Окремо про сідлах BROOKS, дуже гідні сідла, можна їхати і їхати. Один мінус, твердий кінчик, іноді на купині може так піддати їм, що, аж іскри з очей.

Велосумки і велобагажники

Залежить від рівня походу. Я вважаю, що і велоштани і навісні сумки мають право на існування одночасно. Чим складніше похід, тим більше потрібні велоштани, відповідно в важких походах, навісні Велобаул вже не покатають, їх обсяг обмежений, але вони мають перевагу-модульність, водонепроникність (у частині моделей), швидкознімними. Добре себе зарекомендували велоштани від ПІК 99, там же, до речі, і чохли на велосипеди хороші. А ось сумки навісні передні і задні, рекомендую ORTLIEB, дуже хороші зручні, я докладно про них уже писав. Нарульная сумка дуже зручна річ, чомусь дуже мало використовується в Росії, думаю велотуристи, з часом це виправлять.

висновок

Якщо потрібен велосипед для походу, не обов'язково купувати новий, доробляти той, який маєте. Сходіть в походи простіше і самі відчуєте, що вам потрібно. Наприклад, купили велосипед B'TWIN в декатлону, поїздити на ньому в ПВД, потім в похід серйозніше, а там вже можна і зрозуміти, що він витримає або краще новий купити.

Звідки виникають плани?
Чи годиться велосипед для походу?
А який кермо краще?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов