Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Способи включення трифазного двигуна в однофазну мережу.

  1. Схеми з пусковим конденсатором і конденсаторні двигуни.
  2. Схеми з активним і індуктивним опором.
  3. Расщепитель фаз, частотний перетворювач і взаємна індукція для запуску електродвигунів.

Наша сеть партнеров Banwar

Першим фазосдвігающім пристроєм, точніше - елементом, що створює деякий зсув фаз струму в фазних обмотках, в деяких випадках служить пусковий активний опір. Пусковий - значить підключається тільки при запуску електродвигуна і в роботі електродвигуна не бере.

Пусковий опір використовується там, де до електродвигунів не пред'являють великих пускових моментів, тобто запуск з мінімальним навантаженням на валу, тривалий період запуску, невелика потужність електродвигуна, велике ковзання та ін ..

У більшості випадків умільці застосовують Тени в якості пускових опорів за відповідною потужності електродвигуна. Але ми на початку підбирали пускові опору по електричному опору пусковий обмотки, потім дослідним шляхом уточнювали його величину, при якій спостерігалося найбільше пусковий момент електродвигуна.

Загальнодоступні три схеми підключення трифазного електродвигуна з пусковим опором.

Схеми з пусковим конденсатором і конденсаторні двигуни.

Другим простим фазосдвігающім елементом - конденсатором, користуються частіше і при його застосуванні отримують великі пускові моменти в електродвигунах. В даний час промисловістю випускаються спеціальні пускові і робочі конденсатори різних модифікацій. В якості робочого можна застосувати різнополярних конденсатор, розрахований на робочу напругу не менше 500v.

Ємність підбирається з обліку необхідності величини пускового моменту. При ємкісному опорі конденсатора дорівнює опору короткого замикання використовуваної пусковий (фазної) обмотки, пусковий момент електродвигуна буде максимальним. Тобто, чим більше ємність взятого конденсатора, тим легше і швидше запуститься електродвигун під навантаженням.

Після запуску двигуна пусковий конденсатор необхідно відразу ж відключити, так як обмотка сильно перегріється, а конденсатор від перенапруги може вибухнути. Метало-паперові конденсатори не так часто вибухають, як електролітичні, тому до вибору пускового конденсатора необхідно поставитися уважно, вивчивши його паспортні дані щодо робочої напруги.

Ось кілька основних схем з конденсатором, хоча, будь-який умілець може комбінувати їх як завгодно.

Знав я одного майстра, який переробив трифазний електродвигун на однофазний і запускав його в роботу пусковим реле від холодильника.

Електродвигуни призначені для експлуатації в однофазної мережі конструктивно виготовляють з двома обмотками на статорі, розташованими під деяким кутом один до одного. Пускова обмотка має менший електричний опір, ніж робоча і виконана проводом трохи більшого перерізу, ніж основна.

Потужності конденсаторних двигунів невеликі, так як у них спостерігається підвищене ковзання і невеликий пусковий момент.

Схеми з активним і індуктивним опором.

Якщо до схеми електродвигуна застосувати індуктивний і активний опір, то можна отримати деяке зрушення фаз і запустити асинхронний електродвигун, що живиться трифазним напругою. Такий собі своєрідний расщепитель фаз, конструктивна електрична схема якого при певному включенні додаткових елементів, дозволяє отримати на її виході трифазне напругу при подачі на неї однофазного.

В якості індуктивного опору використовують дросель з повітряним зазором в осерді

Назвемо таку схему статичним расщепителем фаз і працює вона тільки при запуску двигуна, після чого відключаються активні елементи і двигун працює як однофазний.

Расщепитель фаз, частотний перетворювач і взаємна індукція для запуску електродвигунів.

Що б застосувати схему з використанням взаємної індукцією потрібні електродвигуни, виготовлені для двофазної мережі, тому такий спосіб обмежений використанням в побуті. Схему можна застосувати для двофазної мережі і для однофазної. Однофазна мережа може бути використана для живлення двофазного електродвигуна, а двухфазная мережу для харчування трифазного електродвигуна.

Багато хто задається питанням: 'то відбувається з пусковою обмоткою при її відключенні від фазосдвигающей елемента після запуску електродвигуна?' Мене раніше теж мучив таке питання. Провів експеримент. Після запуску трифазного електродвигуна (3kw) від однофазної мережі, до звільнилася пусковий обмотці підключив 1.2kw електроплитку.

Споживаний двигуном струм зазнав незначних змін, а електроплита нагрілася до красна. Виходить, що пускова обмотка вже після запуску електродвигуна працює як генераторная. Виявляється, що не тільки в пусковий, а й в робочій (рухової) теж генерується енергія.

Приблизно половина потужності генерується самим двигуном, а половина потужності береться від однофазної мережі. Одна фаза розщеплюється ще на дві і розподіл напружень в обмотках двигуна доповнюється до звичайної трифазної системи.

Значить, трифазний електродвигун від однофазної мережі можна не тільки використовувати для експлуатації навантаження, але і живити від нього інший трифазний електродвигун.

Приклад: в 1915 році в США для харчування тягових електродвигунів електровозів використовували расщепители фаз - два двигуни по 600 kw.

Конструктивно все просто. Як звичайний трифазний електродвигун запускаєте расщепитель від однофазної мережі. Потім триполюсні вимикачем підключаєте до нього трифазний двигун.

Вимогливість до асинхронним расщепителя значна. Обороти ротора расщепителя повинні бути вище, ніж у питомого ним електродвигуна. Потужність трохи вище споживаної потужності навантаженням.

Всі перераховані вище способи запуску трифазного електродвигуна можна скасувати, при наявності в кишені певної суми грошей, адже нинішній прогрес в техніці полегшив умови використання трифазних електродвигунів в однофазних мережах. Я говорю про електронні частотних перетворювачів, які безпосередньо підключаються до однофазної мережі. Всі перераховані вище способи запуску трифазного електродвигуна можна скасувати, при наявності в кишені певної суми грошей, адже нинішній прогрес в техніці полегшив умови використання трифазних електродвигунів в однофазних мережах

Змінна напруга мережі в такому перетворювачі спочатку випрямляється і стає постійним. Це постійна напруга через спеціальний блок або модуль перетворюється в змінну, потрібної нам частоти. Далі змінну напругу через електронні ключі подається на три обмотки трифазного електродвигуна.

Подвійний виграш: можливість керування частотою обертання валу електродвигуна і не використовуємо жодних фазосдвигающих елементів. Частотний перетворювач в даному випадку є фазосдвігающім керуючим пристроєм, з комплексним захистом і іншими додатковими функціями.

До слова доповню, що таким перетворювачем частоти зручно управляти електроінструментом, в якому в якості приводу використовується синхронний електродвигун.

Багато хто задається питанням: 'то відбувається з пусковою обмоткою при її відключенні від фазосдвигающей елемента після запуску електродвигуна?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов