Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ШРУС - його конструкція і заміна в автомобілі

  1. особливості приводу
  2. Види ШРУСа, їх конструкція
  3. Головні їх ознаки і несправності
  4. Заміна зовнішнього ШРУСа
  5. Заміна внутрішнього ШРУСа
  6. Особливості заміни тріпоідного ШРУСа
  7. В обов'язковому порядку до прочитання:

Наша сеть партнеров Banwar

власними руками   На більшості сучасних машин вживається передній привід

власними руками

На більшості сучасних машин вживається передній привід. Головна його перевага криється в тому, що конструкція трансмісії виходить менш масивної і металлоемкой якщо порівнювати з задньопривідними машинами, тому, що не вимагає наявності моста з редуктором і карданної передачі.

Зміст статті

  • 1 Родзинки приводу
  • 2 Види ШРУСа, їх конструкція
  • 2.0.1 Відео: Приводний вал передній зі шрусом
  • 2.0.2 Відео: ШРУС шарнір рівних кутових швидкостей
  • 3 Головні їх ознаки і несправності
  • 4 Заміна зовнішнього ШРУСа
  • 4.0.1 Відео: Заміна зовнішнього і внутрішнього ШРУСа приводу на ВАЗ 2110, 2112, Калина, Гранта, Пріора, 2109, 2114
  • 4.0.2 Відео: Як зробити знімач зовнішнього ШРУСа власними руками / знімач ШРУСа
  • 5 Заміна внутрішнього ШРУСа
  • 5.0.1 Відео: Заміна внутрішнього ШРУСа на ВАЗ 2108, 2109, 2110, 2112, 2114.
  • 6 Особливості заміни тріпоідного ШРУСа
  • особливості приводу

    Робити авто з провідними передніми колесами дозволяють шарніри рівних кутових швидкостей (ШРУС), якісь вживаються в конструкції приводу. Особливість шарніра цього типу міститься в можливості передачі крутного моменту без втрат при повороті однієї складової частини приводу досить другий на кут до 70 град.

    Вал приводу переднього колеса автомобіля

    Приводний вал автомобіля з передньою провідною віссю зобов'язаний робити пара функцій, причому в один момент. Він зобов'язаний здійснювати передачу крутного моменту на маточину колеса від коробки передач, забезпечувати можливість переміщатися колесу щодо кузова (при переміщенні по нерівностях), і дозволяти змінювати кут положення колеса, іншими словами, виконувати повороти (що супроводжується потребою в трансформації довжини вала). І все це робиться завдяки шарнірам рівних кутових швидкостей.

    В цілому, конструкція приводного вала передньопривідного авто складається з трьох елементів:

    зовнішній ШРУС

    внутрішній шрус

    • вал (зі шліцами на фінішах для з'єднання з шарнірами);
    • внутрішній ШРУС (що з'єднує привід з КПП);
    • зовнішній ШРУС (для з'єднання з маточиною колеса).

    Таких приводних валів в переднеприводном авто - два, на кожне провідне колесо власний.

    Види ШРУСа, їх конструкція

    Пристрій ШРУС:
    1. Привід правого переднього колеса; 2. Коробка передач; 3. Привід лівого переднього колеса; 4. Корпус зовнішнього шарніра; 5. Стопорное кільце обойми шарніра; 6. 18. Обойма шарніра; 7. 19. Сепаратор шарніра; 8. 17. Шарик шарніра; 9. Зовнішній хомут чохла; 10.

    15. Захисний чохол шарніра; 11. Вперте кільце; 12. 14. Вал приводу лівого колеса; 13. Внутрішній хомут чохла; 14.

    Фіксатор внутрішнього шарніра; 15. 20. Стопорне кільце обойми внутрішнього шарніра; 16. 21.

    Буфер вала; 17. 22. Корпус внутрішнього шарніра; 18.

    23. Стопорне кільце шестерні піввісь.

    Існує пара видів ШРУСов, але на автомобілях поширення взяв лише два:

    1. Кулькові.
    2. Тріпоідние.

    Конструкція кулькового ШРУСа включає в себе дві обойми - внутрішня, у вигляді сферичного кулака (насаджується на вал), і зовнішня (виконана заодно з кінцевиком вала, що вставляється в маточину або КПП). Між ними поміщені в особливих канавках кульки, якісь від випадання з шарніра утримує сепаратор. Якраз канавки і кульки, за якими вони переміщуються, є головними робочими елементами ШРУСа, тому, що вони передають обертання і дозволяють змінювати кут положення однієї обойми досить другий.

    Відео: Приводний вал передній зі шрусом

    Щоб внутрішня обойма не злазить з вала, вона фіксується стопорним пружинним кільцем, розташованим в особливій канавці на валу. Фіксує кільце вживається крім цього ні на кінцевика валів зовнішньої обойми внутрішнього шарніра.

    У тріпоідного шарніра внутрішньої обойми немає, замість неї вживається трехшіпная вилка, посаджена на вал. На кожному шипі даної вилки встановлені сферичні ролики на голчастих підшипниках. Завдяки цим роликам передається обертання, вал з виделкою може поміняти кут щодо обойми, і переміщатися поздовжньо досить зовнішньої обойми (входити в неї), що дозволяє змінювати довжину приводу.

    З'єднання вилки з валом - шлицевое, але поряд з цим вона сідати на вал досить добре. Додатково вилка від зіскакування фіксується стопорним кільцем.

    Цікаво, що тріпоідние ШРУСи вживаються лише з боку КПП, а ось з боку маточини його не застосовують.

    Кульові ж шарніри зможуть розташовуватися по обидва боки. Іншими словами, можна зустріти на авто приводні вали з двома кульовими, внутрішніми тріпоідним і зовнішніми кульовими шарнірами, але ні в якому разі - з двома тріпоіднимі Шрусамі. Обумовлено це родзинками роботи кожного із зазначених видів шарнірів.

    Відео: ШРУС шарнір рівних кутових швидкостей

    Примітно, що на деяких авто (наприклад, Volkswagen Golf 2) вживається внутрішній кульовий шарнір цікавої конструкції - зовнішня обойма з кінцевиком вала виконаний не заодно, а з'єднані вони між собою болтами. В майбутньому ми мало торкнемося їх.

    Головні їх ознаки і несправності

    Порівняльна простота конструкції ШРУСа і мала кількість складових частин робить даний вузол досить надійним і талановитим відпрацювати великий термін без будь-якого втручання. Але є у цього шарніра і недолік - він дуже чутливий до забруднення.

    Робочі елементи вузла - кульки, ролики, канавки, по яких вони переміщуються, і голчасті підшипники мають високу ступінь обробки поверхонь. А пил і пісок володіють досить сильним абразивним ефектом, виходячи з цього потрапляючи всередину ШРУСа, вони призводять до інтенсивного зносу поверхонь, що в кінцевому рахунку ставати обставиною руйнування вузла.

    Щоб не допустити проникнення забруднення вживаються гумові пильовики. Ось вони і є «не сильний місцем» ШРУСа. В ході експлуатації автомобіля гума, незмінно контактуючи з навколишнім середовищем, неспішно «старіє», і в пильовику з'являються тріщини, через якісь всередину шарніра і потрапляє пісок.

    В цілому, це єдина обставина, через яку зазначені вузли зможуть поламатися. А тому, що вони ремонту не підлягають, то виконується їх заміна.

    Показник виходу з ладу ШРУСа також один - виразний хрускіт при виконанні поворотів. Причому на ранньому етапі даний хрест з'являється лише на повному вивороті коліс, але в міру зносу вузла він буде чути і при маленьких поворотах.

    Нагадаємо, що поява хрускоту вказує на те, що шарнір вже взяв пошкодження, якісь усунути не вдасться. На ранньому етапі можливо прийняти деякі заходи. Перш за все спрямовуватися промити ШРУС, закласти нову мастило і замінити пильовик. Після цього можна змінити боку установки (іншими словами, наприклад, лівий внутрішній шарнір поміняти місцями з правим).

    Ще один варіант - додати в мастило невелику стружку з м'якої пластмаси.

    Але тому, що складові частини вже взяли пошкодження, то всі зазначені заходи тільки мало продовжують ресурс і в кінцевому рахунку поміняти вузол доведеться, причому краще це зробити перед тим, як він повністю зруйнуватися, що в більшості випадків відбувається в дорозі.

    З вищевикладеного можна зрозуміти, що єдиним методом зберегти шарнір є періодична перевірка стану пильовика і при виявленні будь-найдрібніших його ушкоджень відразу ж проводити заміну. Так як гумотехнічний елемент обійдеться істотно дешевше, ніж ШРУС.

    Заміна ШРУСа - операція щодо нескладна у виконанні, але існує послідовність нюансів при проведенні операції з зовнішнім і внутрішнім вузлом. Крім цього особливості проведення робіт залежать від конструкції шарніра.

    Потім розглянемо, як виконується заміна зовнішніх і внутрішніх ШРУСов на прикладі декількох машин, у яких вживаються приводні вали різних видів.

    Заміна зовнішнього ШРУСа

    Відео: Заміна зовнішнього і внутрішнього ШРУСа приводу на ВАЗ 2110, 2112, Калина, Гранта, Пріора, 2109, 2114

    Тому, що на всіх авто зовнішній ШРУС - кульковий, то майбутня послідовність робіт фактично одноманітна для будь-якої моделі, за винятком деяких малих нюансів. Розглядати ж демонтаж вузла і його заміну будемо на моделі ВАЗ-2110.

    Цікаво, що ШРУСи - одні з нечисленних вузлів в конструкції авто, якісь не вимагають парної заміни. Іншими словами, в разі якщо почав хрустіти якийсь один шарнір, то лише його і замінюємо, інші чіпати не обов'язково.

    З інструментів з метою проведення робіт буде потрібно:

    • набір головок і комплект ключів з штангами і воротком (в обов'язковому порядку потрібно головка на 30);
    • домкрат;
    • киянка або простий молоток з деревної наставкой;
    • дрантя;
    • знімач рульових наконечників.

    З витратних матеріалів та деталей в нагоді:

    • новий шарнір;
    • нова гайка кріплення концевика вала;
    • пильовик;
    • хомути (краще купувати не стрічкові, а з гвинтовою затягуванням);
    • мастило «ШРУС-4» або її аналог (призначений для застосування в шарнірах рівних кутових швидкостей);

    Відео: Як зробити знімач зовнішнього ШРУСа власними руками / знімач ШРУСа

    Потім розглянемо послідовність розбирання, і вкажемо деякі хитрощі, якісь нададуть допомогу більш оперативно здійснити роботи. Отже:

    1. Автомобіль встановлюємо на оглядову яму, знерухомлює.
    2. До тих пір поки ще все колеса на місці, беремо головку на 30, зриваємо з місця і послаблюємо гайку кріплення валу на ступиці. Ця гайка накерніть, виходячи з цього відкрутити її буде не просто, тому, що буде потрібна велика зміцнення, для чого можна підвищити ключ відрізком труби. На поддомкраченом ж авто зі знятим колесом послабити гайку буде вельми складно.
    3. Після закінчення ослаблення гайки домкрачувати потрібне колесо і знімаємо його.
    4. Щоб стягнути маточину з концевика вала необхідно забезпечити стійці вільне переміщення. Для цього відкручуємо кріплення кульової опори важеля підвіски до маточини.
    5. За допомогою знімача від'єднуємо рульової наконечник від стійки.
    6. Викручуємо гайку повністю.
    7. Беремося за гальмівний диск і тягнемо маточину на себе, щоб стягнути її з концевика вала.
    8. Після закінчення того, як вал вийде, відводимо його в сторону;
    9. При заміні зовнішнього ШРУСа не обов'язково повністю знімати приводний вал, іншими словами витягувати внутрішній шарнір не потрібно.
    10. Потім демонтуємо сам зовнішній вузол з валу. Для цього послаблюємо або перерізуємо (перекушуємо) хомути, а після цього стягуємо пильовик зі ШРУСа (можливо його, тому, що він більше не потрібний).
    11. Збираємося під авто і за допомогою молотка з наставкой збиваємо шарнір з вала. Наносяться удари повинні бути малої потужності, тут основне - збити вузол зі стопорного кільця, а з самих шліцов вала він зійде і від зміцнення руки.

    Потім здійснюється складання. Спершу на вал надівається новий пильовик, а після цього на його шліци насаджується новий шарнір. Залишається його лише посадити, щоб стопорне кільце стало в канавку, зроблену у внутрішній обоймі.

    Для цього знову використовуємо молоток з несильними ударами і наставкой садимо шарнір на місце.

    Закладаємо мастило (не шкодуємо), натягуємо на кромку зовнішньої обойми пильовик, після закінчення чого гумотехнічний елемент необхідно мало стиснути рукою, щоб видалити повітряний простір. Залишається зафіксувати пильовик на обоймі і валу за допомогою хомутів.

    Зібраний вал з новим шарніром встановлюємо в маточину, наживляємо і закручуємо до упору гайку. Потім все збираємо назад - встановлюємо рульової наконечник, кульову опору підвіски, колесо.

    Після закінчення зняття авто з домкрата затягуємо кріпильну гайку ключем з розширеним плечем. Залишається лише накерніть її, щоб не допустити мимовільне відкручування.

    Заміна внутрішнього ШРУСа

    Відео: Заміна внутрішнього ШРУСа на ВАЗ 2108, 2109, 2110, 2112, 2114.

    Потім розглянемо, як поміняти внутрішній шарнір (кульовий) на тому ж ВАЗ-2110. З інструменту поряд з цим додатково буде потрібно монтування.

    Частина робіт не відрізняється від описаних вище, тому вони будуть вказані коротко. Заміна ж робиться так:

    • Ставимо авто, видомкрачіваем, знімаємо колесо (гайку попускати не потрібно).
    • Від'єднуємо кульову опору і рульової наконечник.
    • Збираємося під авто. Беремо монтировку і заганяємо її між внутрішнім шарніром і КПП. Застосовуючи її як важіль, виштовхуємо кінцевик з коробки, поряд з цим просимо асистента, щоб він тягнув на себе маточину.

    Після закінчення виходу концевика з КПП робимо заміну аналогічно змальованої вище - зрізаємо пильовик, збиваємо шарнір. Після цього одягаємо на вал новий пильовик, садимо за допомогою молотка з наставкой новий ШРУС, закладаємо мастило, надягаємо пильовик і фіксуємо його хомутами. Потім встановлюємо кінцевик вала в КПП і поштовхами в маточину заганяємо його в коробку до упору (заборонено його садити за допомогою ударів молотка по шарніру, щоб не пошкодити новий пильовик).

    Зараз пара слів про заміну внутрішнього ШРУСа на Volkswagen Golf 2, у якого шарнір до концевику кріпитися болтами. Така конструкція забезпечує ще більш нескладну розбирання, тому, що не вимагає від'єднання важелів підвіски від маточини.

    Щоб зняти шарнір, потрібно 6 болтів, після закінчення чого вал разом з шарніром можливо опустити вниз для зняття (збивання) ШРУСа, кінцевик ж витягувати за великим рахунком не потрібно. А потім встановлюємо новий пильовик, садимо вузол на вал, змащуємо і закріплюємо хомути. Вал з новим шарніром підставляємо до концевику і з'єднуємо їх болтами.

    Особливості заміни тріпоідного ШРУСа

    Наостанок розглянемо, як змінюється внутрішній тріпоідний ШРУС на прикладі Ford Focus 2. Інструменти будуть потрібні ті ж, що і вказані вище, і універсальний Трьохлапий щипці і знімач для зняття стопорних кілець.

    Складність заміни полягає в тому, що доведеться повністю знімати приводний вал. Робиться все так:

    1. Витягуємо з маточини зовнішній шарнір (аналогічно ВАЗ-2110).
    2. Збираємося під авто, зрізаємо величезної хомут внутрішнього ШРУСа, і стягуємо пильовик.
    3. Витягуємо вал (на ньому залишається зовнішній ШРУС в зібраному вигляді з одного боку і трехшіпная вилка - з іншого, зовнішня ж обойма залишається в КПП).
    4. Витягуємо зовнішню обойму (виштовхуємо кінцевик за допомогою монтування, загнаної між обоймою і КПП);
    5. Знімаємо щипцями стопорне кільце, яке утримує вилку.
    6. Саму вилку стягуємо з вала знімачем.
    7. новий елемент і Пильник садимо на вал і встановлюємо назад стопорне кільце.
    8. Ставимо на місце зовнішню обойму (можливо дбайливо забити молотком з наставкой).
    9. Встановлюємо приводний вал.
    10. Закладаємо мастило, натягуємо пильовик на зовнішню обойму і фіксуємо його хомутами.
    11. Збираємо все зняте в зворотній послідовності.

    Зазначені керівництва підійдуть фактично для будь-якого авто, але необхідно в обов'язковому порядку враховувати особливості конструкції і стосується це насамперед від'єднання нижніх важелів від маточини.

    Як видно, особливою складністю в проведенні заміни ШРУСов немає, і всі роботи можливо виконати самостійно в гаражних умовах.

    В обов'язковому порядку до прочитання:

    Заміна шруса ВАЗ 09


    Статті якраз тієї тематики, якої Ви цікавитеся:

    • Заміна підшипника задньої маточини

      Власними руками Легкість обертання коліс на авто забезпечується наявністю підшипників кочення, встановлених в ступиці. Але ці елементи на протязі роботи відчувають сильні навантаження, тому, що вони ...

    • Заміна ременя ГРМ як одна з процедур планового ТО автомобіля

      Заміна ременя ГРМ і роликів є сервісної процедурою, яку радять проводити один раз в 50 тисяч кілометрів пробігу. Пов'язано це з природним зносом ременя, тому, що гума з ...

    • У той час, коли потрібна заміна двигуна автомобіля

      На модифікацію автомобіля і кожну модель встановлюються зовсім різні мотори, все залежить від їх типу, якості моторного масла, виду експлуатації транспортного засобу, виробника ...

    • Для чого необхідні в автомобілі сайлентблоки

      На допомогу автолюбителю В задачу підвіски автомобіля входить гасіння вібрацій і коливань, якісь набувають колеса автомобіля від дорожнього полотна. Конструктивно підвіска складається з послідовності ...

    • Заміна свічок запалювання в автомобілі

      догляд і обслуговування за автомобілем Своєчасна і правильна заміна свічок запалювання - запорука справної роботи як двигуна, так і всього автомобіля. І не дивлячись на те, що зараз багатьом автовласникам ...

     
      Обзор категорий  
     
    Шины
     
         
     
      Специальное предложение  
       
         
         
    Доставка осуществляется в города:
    Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

    © 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

    Каталог украинских интернет-магазинов