Наша сеть партнеров Banwar
Причину появи в цій рубриці моделі Kyron підказав хтось із представників компанії-дистриб'ютора Ssang Yong в Росії.
На випереджає початок продажів прес-конференції він висловився, що якщо Rexton буде позиціонуватися як стовідсотково «чоловічий» позашляховик, то модель Kyron призначена, скоріше, для жінок. Що ж він знайшов жіночого в рамному повноприводному автомобілі з дизельним мотором і заниженою передачею?
Олександр Коробченко, оглядач
Жіночий позашляховик? Ні, в цьому, звичайно, щось є ... Можливо, він - для жінок, які мають звичай пересуватися не тільки по гладкому асфальту, частенько зарулівая на дачу полити огірки і закинути дітей до мами. У цих умовах дорожнього просвіту, корисного об'єму салону і багажного відділення міському седану (або хетчбеку) може не вистачити.
До зовнішнього вигляду позашляховика особливих почуттів не зазнав. Можливо, якби він був чорним і наглухо затоновані, стояли б в його арках 18-дюймові диски, він виглядав би для мене більш привабливим ... А салон справив приємне враження, навіть не дивлячись на загальну нехитрість дизайну інтер'єру. Рівень оснащення відверто порадував: ABS, EBD, гідропідсилювач керма, 2 подушки безпеки, широкий діапазон регулювань сидінь (з підігрівом), обігрів зони склоочисників, обігріваються електроскло, електричні склопідйомники з автоматичним режимом, протитуманні фари, клімат-контроль, іммобілайзер ... Ще б магнітолу : тут є шість динаміків, але «голову» встановлюють за доплату. Сидіння в міру жорсткі, дуже нагадують салон в Opel, і так само зручні. Дискомфорт відчує тільки сидить посередині заднього ряду - мабуть, корейські інженери не розраховували, що там коли-небудь хтось сяде.
В дорозі Kyron нагадує позашляховик в його класичному, аскетичному розумінні. Дизельний мотор легко «перекрикує» шумоізоляцію, в поворотах видно крен, нерівності дороги «без втрат» передаються п'ятим точкам, а гострота керма і невелике число обертів «від упору до упору» залишені за бортом. Не знаю, як жінок, але особисто мене це не бентежить. Через те, що тяга дволітрового турбодизеля і знижує передача дозволили мені вибратися з такої гущі, в якій вже давно засів би мій легковий автомобіль. Через те, що магнітола, яку неодмінно поставив би в Kyron, запросто заглушила б шуми з-під капота. А крен і легкі запізнювання рульового управління не особливо заважають «змійці» в міському потоці: за пару хвилин звик. Набагато важче пройшла адаптація до роботи двигуна: тяга починається відразу ж з моменту включення турбіни, але триває тільки до чотирьох з гаком тисяч обертів - потім просто впираєшся в відсічення, а Ssang Yong, не бажаючи їхати далі, куняє. Найважче, коли зрозумів, що автомобілі попереду збираються повертати вліво, а мені потрібно прямо. Типові для бензинових моторів дії при обгоні - «зниження» і утапливание акселератора - тут не підходять. Тому доводилося переключатися на підвищену передачу, щоб забезпечити мотор запасом тяги, який є тільки на «низах».
Знову повернуся до теми статевої демаркації. Кому більше припаде до душі SsangYong Kyron, сказати важко. Мені в ньому сподобалося все, крім орієнтації двигуна на низькі обороти. Але це плата за впевнену тяговитість на низах, необхідну для підкорення бездоріжжя. Я впевнений, що свої 33 тисячі доларів він повністю виправдовує. А ось чи доведеться він до душі жінкам - краще запитати у них самих.
1 2 3 >
Що ж він знайшов жіночого в рамному повноприводному автомобілі з дизельним мотором і заниженою передачею?