- Технічна начинка і комплектація
- Сильні і слабкі сторони двигуна SsangYong Kyron
- G23D
- Збільшення ресурсу МКПП і АКПП, повного приводу SsangYong Kyron
Наша сеть партнеров Banwar
Рамний джип SsangYong Kyron надійшов в масове виробництво в 2005 році. Спочатку його збирали в Набережних Челнах, пізніше виробничі потужності перемістилися до Владивостока.
Технічна начинка і комплектація
Дорожній просвіт корейського позашляховика становить 210 мм. Для повного приводу використана система Part Time, міжосьовий диференціал відсутній. Водій самостійно управляє розподілом тяги, вибираючи один з режимів: 2H, 4H, 2L, 4L. Режим 4L включає знижувальну передачу.
В якості силових агрегатів використовуються мотори об'ємом від 2,0 до 3,2 л. До Росії поставлялися тільки дві версії: SsangYong Kyron 2,3 бензин і 2,0 дизель. З цими двигунами в парі працюють п'ятиступінчасті механічні та автоматичні трансмісії на чотири, п'ять або шість ступенів.
Навіть базові версії моделі радують багатим оснащенням: ABS, EBD, кондиціонер, підігрівом сидінь, повний електропакет. У топових версіях з'являються клімат-контроль, ESP, шкіряний салон, непогана аудіосистема, люк. Виходить, за помірні гроші ви отримуєте солідно укомплектований джип з надійними силовими агрегатами, запозиченими у Mercedes-Benz. Ці агрегати можна вважати верхом технологічності. Але вони перевірені часом, добре себе зарекомендували на легендарних моделях німецького автовиробника.
Сильні і слабкі сторони двигуна SsangYong Kyron
D20DT
Чотирициліндровий турбодизель об'ємом 2,0 л видає 141 л. с. потужності, при цьому крутний момент досягає 310 Н · м. Він виготовлений за ліцензією Mercedes-Benz, при правильному обслуговуванні без проблем ходить близько 250 тис. Км. Слабким місцем вважається гидронатяжитель ланцюга ГРМ, окремі автовласники стикалися з заклинили натяжним роликом приводного ременя, прикипіла свічками розжарювання і проблемами запуску при морозах нижче -25 ° C. Щоб цього не відбувалося, рекомендують штатний акумулятор міняти на аналог великого об'єму - понад 90 А · год, а також заправлятися тільки на перевірених АЗС. Якщо ви не впевнені в якості дизпалива, додавайте в нього присадку FuelEXx Diesel . Це видалить з палива воду, мінімізувавши ризик його часткового або повного замерзання, підвищить цетанове число, знизить навантаження на каталізатор і фільтр сажі, посприяє очищенню камери згоряння і раскоксовку поршневих кілець, захистить від зносу паливні форсунки.
Щоб продовжити життя турбокомпресору D20DT, який часто не виходжує більше 150 тис. Км, після інтенсивної їзди по трасі бажано не глушити мотор відразу ж. Дайте йому попрацювати кілька хвилин на холостих обертах. По можливості встановіть турботаймер.
Отже, незважаючи на трапляються поломки SsangYong Kyron D20DT, які пов'язані з низькою якістю вітчизняного палива, кліматичними особливостями, несвоєчасним обслуговуванням, дизельна версія користується попитом. Це пов'язано з хорошими динамічними показниками і низькою витратою палива - від 7,5 л на 100 км шляху в змішаному циклі. Але щоб насолоджуватися безпроблемною їздою якомога довше, рекомендуємо суворо дотримуватися регламенту обслуговування, плюс профілактично обробити мотор. У мастильну систему ДВС поміщається 7,5 л олії. Для дворазової обробки знадобиться одна упаковка RVS Master Engine Di12 і одна упаковка Di4 . Присадка утворює на робочих поверхнях щільний шар металокераміки з низьким коефіцієнтом тертя - від 0,003 до 0,007. Це знизить локальні температури, сповільнить процеси окислення і розкладання масла. Новостворений шар не відчуває деформаційного напруги, так як має такий же коефіцієнт лінійного термічного розширення, як і сам метал. Його товщина може досягати 0,7 мм, а сама структура є мікропористої, що сприяє утриманню масляної плівки на робочій поверхні.
Завдяки застосуванню присадки відновляться і зміцнюватися зношені контактні поверхні, нормалізується компресія, витрата палива знизиться мінімум на 1 літр, скоротиться знос при пуску на холодну. За результатами незалежних випробувань , RVS-Master допомагає, коли двигун троїть, збільшується витрата масла і палива.
G23D
Бензиновий 2,3-літровий двигун SsangYong Kyron видає 150 кінських сил потужності. Рядна чотирициліндрова установка - прототип 111-го мотора Mercedes-Benz. Він прекрасно їздить навіть на вітчизняному бензині АІ-95, хоча слабенький для важкого повнопривідного джипа. Серед недоліків G23D протікають задній сальник коленвала і прокладка клапанної кришки, що виходять з ладу датчики кисню. Що стосується ресурсу, G23D може ходити під 300-400 тис. Км. Головне - правильно його обслуговувати, уникати перегрівів, гідроударів і т. Д.
Якщо ви відчули, що погіршилася динаміка і підвищився витрата SsangYong Kyron, доведеться провести комплексну діагностику. У разі природного зносу силового агрегату відновити компресію, нормалізувати витрата і потужність допоможе присадка RVS Master. У мастильної система ДВС 7,5 л олії. Тому для однієї обробки знадобиться RVS Master Engine Ga6 і половина упаковки Ga3 . Результати від застосування присадки наступні
- Відновлення і зміцнення вузлів тертя.
- Підвищення тиску в масляній системі.
- Зниження витрати масла і палива.
- Мінімізація рівня шумів, вібрацій.
- Спрощення пуску при мінусових температурах.
Збільшення ресурсу МКПП і АКПП, повного приводу SsangYong Kyron
У базовій версії корейський позашляховик комплектується п'ятиступінчастою механікою. Для Кайрон з дизельним ДВС використовується п'ятиступінчаста АКПП, а бензинова модель G23D оснащувалася спочатку чотирьохдіапазонним, а потім - шестідіапазонним автоматом. У автоматичних трансмісій схожі несправності: поштовхи, смикання при перемиканнях, перехід АКПП в аварійний режим, вихід з ладу блоків управління. Хоча це рідше трапляється з п'ятиступеневим автоматом Mercedes-Benz - 722.6. При акуратній експлуатації вона може ходити 400-500 тис. Км. А ось шестиступінчаста DSI-6 M78 менш надійна. У ній часто виходить з ладу гідротрансформатор, з'являються незрозумілі вібрації з подальшими пошкодженнями трансмісії.
Щоб АКПП SsangYong Kyron ходила довше, рекомендуємо обробити її присадкою RVS Master Transmission Atr7 . Це відновить шестерінки, зубчасті колеса, знизить рівень шуму коробки, усуне вібрації, зробить перемикання легким і плавним.
Для механічної коробки і повного приводу SsangYong Kyron підійде присадка RVS Master Transmission Tr5 . Вона наростить шар металокераміки на поверхнях тертя. Але врахуйте, їздити на повному приводі по місту і трасі цілий рік не варто. Це загрожує виходом з ладу дорогої роздавальної коробки. Для нормальної їзди по дорогах загального користування підійде режим 2H, а для піску, бруду, снігу використовуйте 4H.