«Korea Can Do» або Корея може робити - так розшифровується назва найвідомішого позашляховика SsangYong. Історія показує, що Корея не тільки може, а й робить
Наша сеть партнеров Banwar
Korando, як найдовшого автомобільного проекту, присвячений розділ в Корейської Книзі рекордів.
У 1983 побачило світ перше покоління SsangYong Korando. Зовні він був абсолютно не відрізняється від американського Jeep CJ-7. Автомобіль був розрахований на японський і європейський ринок. Друге покоління випускали лише в трехдверном варіанті. Зовні Korando як і раніше був схожий на Jeep. На всіх версіях стояла п'ятиступінчаста механічна коробка американської фірми Borg-Warner. Модель оснащувалася бензиновими двигунами 2,3 і 3,2 літра, і дизельної силовою установкою з робочим об'ємом 2,9 літра. Всі двигуни робилися за ліцензією Mercedes-Benz. З третім поколінням SsangYong канули далеко, провівши лише кілька незначних поліпшень. Виробництво закінчилося в 2006 році, але російська компанія TagAZ продовжила робити Korando під назвою Tager . Таганрожци як нововведення налагодили випуск п'ятидверної версії автомобіля.
SsangYong Korando
© Фото: SsangYong
У 2010 році SsangYong представили четверте покоління Korando. У автомобіля з'явилося те, чого раніше у продукції цієї марки не було ніколи - приваблива зовнішність. Тут корейці вдалися до допомоги італійського дизайн-ательє Giugiaro, і в результаті вийшла дійсно стильна і сучасна машина. У 2012 році Korando трохи модернізували. Зовнішні зміни торкнулися радіаторну решітку і лобове скло, усередині - оснастили світлодіодним підсвічуванням панель приладів. Крім цього в Korando додали обігрів передніх сидінь, датчики дощу і автоматичні двірники . Чималу увагу приділено безпеці: у всіх версіях стоїть за шість подушок, а також система стабілізації, яка захищає автомобіль від перекидання. Доступні дволітрові бензинові та дизельні двигуни потужністю від 149 до 175 кінських сил. Що стосується компонування, покупець може вибрати між переднім і повним приводом. Коробка передач - шестиступінчаста - механіка і автомат. Витрата палива Korando приємно дивує. У змішаному циклі передньопривідна версія споживає п'ять з половиною літрів бензину на 100 км шляху. На російському ринку Korando замінений аналогічним SsangYong Actyon, пропонованим за цілком адекватною для цього автомобіля ціною - від 745 000 рублей.
SsangYong Korando
© Фото: SsangYong