- Технічні особливості SsangYong Rexton I
- SsangYong Rexton 2010 року
- Цікаві факти про SsangYong Rexton
Наша сеть партнеров Banwar
SsangYong Rexton - середньорозмірний позашляховик виробництва корейської компанії SsangYong Rexton, розроблений на платформі Mercedes-Benz M-Class. Проводиться з 2001 року.
Дизайн SsangYong Rexton першого покоління був розроблений відомим ательє Italdesign під керівництвом Джорджетто Джуджаро. За основу була взята платформа Mercedes-Benz M-Class. У 2006 році був проведений рестайлінг моделі, що досягне, головним чином, салону, який став більш комфортабельним, і автомобіль отримав офіційну назву Rexton II.
Технічні особливості SsangYong Rexton I
SsangYong Rexton першого покоління проводився з 2001 по 2006 рік. Автомобіль мав постійним повним приводом і міг бути оснащений дизельним двигуном з системою впорскування Common Rail і турбіною об'ємом 2.7 літра, бензиновим двигуном об'ємом 3.2 літра або атмосферним дизелем об'ємом 2.9 літра. Всі три двигуни проводилися за ліцензією компанії Mercedes-Benz. Останні два двигуни зі списку встановлювалися раніше на позашляховик Musso, виробництво якого на той час було припинено.
У 2003 році почалися продажі SsangYong Rexton I в Європі.
У комплектації з дизелем 2.9 Rexton можна було придбати як з автоматичною коробкою, так і з МКПП виробництва американської компанії Tremec, тоді як бензиновий двигун комплектувався тільки «автоматом» австрійської фірми BTR Automotive. У 2004 році, з появою нового дизельного агрегату об'ємом 2.7 літра список варіантів трансмісії поповнився п'ятиступінчастою автоматичною коробкою Tiptronic виробництва Mercedes-Benz, якій можна було укомплектувати автомобіль на замовлення.
Технічні особливості SsangYong Rexton II
Про початок випуску SsangYong Rexton другого покоління компанія оголосила в 2006 році. Двигуни і коробки передач залишилися тими ж, проте коробкою Tiptronic c 2006-року почали оснащувати і бензинові двигуни V6 об'ємом 3.2 літра.
Витрата палива в такій модифікації знижується, однак залишається досить великим - від 15 до 22 літрів на сто кілометрів в міському циклі.
При використанні ручного управління передачами можна скористатися, за вибором, кнопками на кермі або джойстиком важеля селектора передач.
У режимі автоматичного перемикання АКПП налаштована на режим максимальної економії в міському режимі їзди. Наприклад, при їзді на швидкості 60 км / год з невеликим навантаженням коробка перемикається на п'яту передачу. При їзді в режимі Tiptronic інформація про поточну передачу відображається на дисплеї.
Трансмісія повнопривідного автомобіля побудована за схемою AWD. Знижений ряд передач в раздатке передбачений тільки в комплектації з дизельними двигунами. У всіх модифікаціях за безпеку водія відповідає система ESP, перерозподіляє крутний момент індивідуально на кожне колесо в залежності від необхідності.
Незважаючи на те, що Rexton більшою мірою кросовер, ніж позашляховик, рамна конструкція передбачає установку високих великих коліс і длинноходную підвіску. Непрямим ефектом цього стало поліпшення експлуатаційних якостей при їзді по дорогах, так як підвіска здатна «проковтнути» навіть великі ями, в тому числі, при русі на низькій швидкості.
Органи управління різними системами, на думку власників, розташовані дуже вдало. У машині встановлена непогана аудіосистема, керована штатної магнітолою, з роз'ємом для USB, що дозволяє, крім Audio CD прослуховувати цифрові треки.
З недоліків можна відзначити відсутність регулювання керма по вильоту, хоча наявність пам'яті в системі регулювання сидінь, яку можна запрограмувати на повний від'їзд назад при відключенні запалення і видаленні ключа з замка, багато в чому компенсують це незручність як при їзді, так і при посадці / висадці.
Сидіння другого ряду розташовані на оптимальній відстані від передніх, однак можливості відрегулювати це відстань немає, що не завжди зручно. Крім того, відсутня можливість скласти сидіння повністю, створивши єдиний простір з підлогою, що ускладнює вантаження довгомірних предметів в багажник.
Кондиціонер і грубка, за відгуками власників, справляються добре в екстремальних температурних умовах, але охолодження салону в спеку і прогрів в мороз займають досить тривалий час. У систему клімат-контролю вбудований є датчик якості повітря, що перемикає забір повітря в режим внутрішньої рециркуляції в разі виявлення в салоні ознак вихлопу.
Взимку повільний прогрів дозволяють компенсувати пристрої підігріву передніх сидінь.
Очевидним зручністю власники вважають наявність трьох розеток прикурювача. Дві з них доступні водієві та пасажирам другого ряду, а третя розташована в багажнику, що дозволяє підключати до неї, наприклад, холодильник.
У багажнику передбачені різні пристосування для кріплення багажу, а відкривається окремо скло на задній багажних дверей полегшує перевезення довгих предметів.
SsangYong Rexton 2010 року
У 2010 році Rexton другого покоління був модифікований. Рестайлінг торкнувся, в першу чергу, систем вприску палива і випуску вихлопних газів, з метою зниження вмісту токсичних речовин, що викидаються в атмосферу. Наприклад, дизельні двигуни, як бензинові, стали оснащувати каталітичними нейтралізаторами. Крім того, на автомобілі почали встановлювати турбіни із змінною геометрією для більш коректної регулювання подачі повітря.
Крім того, автомобіль отримав систему автоматичного паркування, датчики тиску в шинах і систему попередження про можливість зіткнення.
У 2013 році компанія оголосила про підготовлюваний випуск нового Rexton моделі RX200.
Цікаві факти про SsangYong Rexton
У 2008 році тюнінговоє ательє Project Kahn представило модифіковану версію Rexton 270 SPR. Крім розкішної обробки салону і поліпшеною аудіосистеми Rexton отримав модифікований турбодизель 2.7, що виробляє 402 Ньютон-метра крутного моменту при 2400 оборотах.
У 2007 році італійське тюнінгове ательє Intercar створило на базі Rexton шестиметровий пікап преміум-класу під назвою Intercar RX 400.