Наша сеть партнеров Banwar
Закінчення тривалого тесту викликає необхідність коротко охарактеризувати «обкатувати» протягом року машину. Намотавши на SsangYong Korando понад 40000 км по дорогах всіх типів, робимо висновок: універсал.
Суть не в тому, що це кросовер з універсальної ходової і кузовом типу «універсал». Кросоверів ми бачили чимало. Але лише Korando ні разу не змусив задуматися перед поїздкою: «А машина підійде?» Адже вибір «коліс» в автомобільній редакції завжди є, і найменші сумніви у відповідності машини цілям поїздки вирішуються на користь її заміни на більш відповідну. Але Korando завжди «відповідав», залишаючись звичайним авто, якому «ніщо людське не чуже».
різноманіття
Цілий рік SsangYong Korando 2.0 e-XDi 4 × 4 служив нам роз'їзний машиною: денні поїздки по Києву перемежовувалися щовечірніми виїздами за місто в «спальні» міста-супутники. Чотири рази на рік машина брала участь в пробігу «АІС - дітям» протяжністю 2-3 тис. Км по самих різних дорогах. Плюс поточні відрядження простіше - в межах 1,0-1,5 тис. Км. Так ми «накрутили» майже 40 тис. Км. Регламентне ТО (кожні 10 тис. Км) машина проходила на фірмовому сервісі. Унаслідок поломок ми на СТО не зверталися, тому що їх просто не було.
кузов
Два підрамника забезпечили низький рівень вібрацій і міцність: не дивлячись на поїздки по гірському Криму ( «АЦ» № 39 2011 р ) І перевалів Карпат, будь-яких тріщин на кузові не виявлено. Лакофарбове покриття - цілком міцне, пластикова обробка по низу на бездоріжжі прийняла на себе більшість подряпин.
салон
Вся «начинка» повністю функціональна, обробка не зберегла слідів інтенсивної річної експлуатації. Пасажирам було зручно, обсягу багажника (486 л) зазвичай вистачало. Великогабаритний багаж було легко вантажити: при складеному задньому сидінні підлога рівний. Кришка багажника у нашої машини піднімається високо, під нею міститься дорослий європеєць, чи не нахиляючи голови.
двигун
Дизель хороший підхопленням (175 л. С., 360 Нм), він запускався і в 20-градусний мороз. З'явився свист з-під капота пропав після очищення від бруду шківа приводу навісного обладнання. Течі не встановлені, як і серйозні помилки в пам'яті ЕБУ. Витрата палива - не найсильніше місце: в місті ми ледь укладалися в 9,5-11 л / 100 км, мінімум на трасі - 7 л / 100 км.
Трансмісія
Коробка передач (6-ст. АКП) радувала спритнішою роботою. До 30 тис. Км були відзначені затримки перемикань вгору, на думку фахівців СТО, що пояснюється засмітилися повітряним фільтром двигуна. Зараз АКП працює штатно. На корпусі коробки передач відзначено легке потіння, визнане на СТО допустимим.
Ходова
Всі шарніри ходової частини залишаються «рідними». Гальмівні колодки передньої осі замінили на 30 тис. Км, задньої - на 40 тис. Км; знос всіх чотирьох гальмівних дисків - мінімальний. Після 20 тис. Км замінили опори передніх стійок (через стукоту з правого боку), а попутно - самі стійки (через запотівання). Кути установки передніх коліс коректували 10 тис. Км назад, нині параметри всіх чотирьох коліс в нормі.
Рульове
Кермо з гідропідсилювачем цілком гострий (3 обороту від упору до упору), хоч і не дуже інформативний, управління проблем не викликало. Причиною вібрації керма на високій швидкості виявилися загублені балансувальні тягарці одного з коліс, встановлені на придорожньому шиномонтажі.
Ігор Шірокун
Фото Андрія Яцуляк
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Але лише Korando ні разу не змусив задуматися перед поїздкою: «А машина підійде?