Наша сеть партнеров Banwar
10 грудня 2009, 16:52 Переглядiв:
Доступний позашляховик. Для свого рівня Actyon коштує недорого - від 145 тис. За повний привід. Фото SsangYong.
Автомобілі південнокорейської компанії SsangYong (в перекладі на російську - "Подвійний Дракон") довгий час на українському ринку були практично невідомі. Тим часом ця компанія є одним з найстаріших азіатських автовиробників, який до середини 90-х співпрацював з Mercedes-Benz. У 1997-му компанія була продана концерну Daewoo Motor, а потім - китайському концерну SAIC. Новий власник зорієнтував продажу на ринок СНД і Середньої Азії, охоче погоджуючись на великовузлове складання на місцевих ринках. В Україні SsangYoung збирають на Кременчуцькому автозаводі, за рахунок чого ціни на ці позашляховики вдалося скинути до рекордно низьких позначок. Так, тестований нами автомобіль з турбодизелем і в "повному фарші" в салоні продають за 170 тис. Грн., А ціни на більш дешеві комплектації стартують від 145 тис. Навіть "китайці" коштують дорожче! Але чи немає підступу в низькій ціні?
ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД
Риси "особи" Actyon - неправильні. Капот якийсь занадто низький і вузький, немов дзьоб, а фари - дивно примружені. При цьому окремі рішення можна назвати яскравими, сміливими й оригінальними. Виникає відчуття, що перед художником поставили завдання намалювати автомобіль, який можна було б назвати красивим і некрасивим одночасно. Адже вигляд, незважаючи ні на що, виглядає динамічно, а високий кліренс, короткі звіси, високопрофільна гума натякають на непогані позашляхові якості. До речі, за формою кузова Actyon є хетчбеком на позашляховому шасі, першим в світі (до Actyon всі позашляховики були універсалами).
Цікаво походження назви моделі: Actyon - похідна від англійських Action (дія) і Young (молодий). Так і є: солідний бізнесмен в ньому буде виглядати безглуздо, а ось молодому активній людині такий автомобіль "по духу" підійде.
ВНУТРІШНЯ ПРОСТІР
Усередині. В цілому комфортно, але є окремі недоліки
МІСЦЕ ВОДІЯ. Сідати на передні сидіння не зовсім зручно: машина досить висока, при цьому сидіння розташовані кілька низько, відстань між нижнім бортом авто і кріслом досить велика - через це штани на литках постійно забруднюються про бортик. На водійському місці стикаєшся з проблемою розміщення ніг - місця мало і доводиться відсуватися назад. Але тут інша несподіванка: кермо можна посунути лише вгору / вниз, але не на себе. Доводиться виставляти практично вертикально спинку сидіння, інакше для повного комфорту довжини рук не вистачає. Приладова панель зроблена без надмірностей і дає водієві всю необхідну інформацію при будь-якому освітленні. А ось що неприємно дивує в інтер'єрі, так це контраст натуральної шкіри, якої обшиті сидіння на тестовому автомобілі, і досить бюджетного пластику.
Є і більш дрібні прорахунки. Наприклад, розташування кнопок на кермі не зовсім зручно - при швидкому обертанні керма з перехопленням періодично чіпляєш кнопку керування магнітолою, мимоволі змінюючи радіостанції і доріжки диска. До речі, сама штатна магнітола звучить так, що краще б її і не було.
Зате панель приладів читається дуже легко. На ній зручно розташовані різні кнопочки, на кожній з яких намальовано функціональне призначення.
З оглядовістю попереду все в порядку: лобове скло величезне. А ось ззаду не так добре: заднє дуже маленьке, в нього практично нічого не розгледиш. Добре хоч зовнішні дзеркала заднього виду це з лишком компенсують. На парковці огляд назад через похиле скло не дає толком зорієнтуватися візуально - без парктроника довелося б важко. Склоочисники працюють добре, але система настройки їх роботи досить складна, особливо в режимі "рідкісної" очищення - практично неможливо виставити оптимальний інтервал між рухами двірників. Зате в машині є фішка, яка сподобається бувалим джіперам і любителям екстриму - автоматичний режим омивання скла - коли двірники працюють постійно, а раз в 3-4 секунди на скло подається вода. При їзді по заболоченій місцевості, бруду або грунтовій дорозі під час дощу (особливо якщо попереду - ще пара-трійка машин), ця опція безцінна.
МІСЦЕ ПАСАЖИРА. Попереду пасажиру досить комфортно і просторо, благо місця в SsangYoung більш ніж достатньо. Комфорту додає і така приємна опція, як клімат-контроль і підігрів сидіння. Затишно і вільно на задніх місцях. Правда, всім пасажирам забиратися сюди доведеться, високо піднімаючи ноги: специфіка посадки. Зате під рукою у всіх, хто разместіля в салоні, - маса кишень для різних дрібних речей.
Багажник. Тут поміститься лише кілька сумок, та й вантажити незручно
Багажник. Багажний відсік Actyon розчарував - влазить туди максимум 3 рюкзака та одна сумка. При необхідності перевозити великі предмети спинки заднього сидіння можна окремо скласти, в результаті чого утворюється рівна платформа. Але це не вирішує ще одну трудність. Навантажувальна висота завелика, становить аж 95 см: якщо сумка важка, доводиться займатися фізкультурою.
ВРАЖЕННЯ ВОДІЯ
ДВИГУН І КПП. На тестованому автомобілі встановлений 2-літровий 140-сильний турбодизель, виготовлений за ліцензією Mercedes. А ось шестиступінчастий "автомат", який йде до нього в комплекті, розроблений і випускається відомою австралійською фірмою Drivetrain Systems International, яку півроку тому поглинула китайська компанія Geely. У коробки два автоматичні режими - Sport (насправді це звичайний режим) і "зимовий" (машина рушає з другої передачі). Є і ручний режим: перемикати швидкості можна дивним мікроричажком на важелі коробки або кнопками на кермі.
ДИНАМІКА. Турбований мотор видає досить непогані швидкісні характеристики - розігнатися до граничних 163 км / год на цьому автомобілі проблеми немає. Та й при обгоні машина на висоті - кикдаун змушує автомат спуститися на пару передач вниз, і з ревом турбодизеля ви прагнете вперед, як на спортивному авто. Однак радимо не захоплюватися - гальмівна система у Actyon ефективна, але не дивлячись на наявність АБС, ми кілька разів відчували юз, а на мокрій дорозі гальмівний шлях досить довгий. Крім того, при попаданні на швидкості в невеликі ямки на дорозі машина починає неприємно ковзати вліво-вправо усіма чотирма колесами.
Поза доріг. Автомобіль продемонстрував відмінну прохідність
КЕРОВАНІСТЬ. У міському режимі кермо з гідропідсилювачем працює бездоганно, даючи непоганий зворотний зв'язок і можливість дуже точно зарулює в просвіти між іншими авто в тягучці. На швидкості зворотного зв'язку керма недостатньо для того, щоб по-справжньому відчути автомобіль. Зате входити в поворот на машині можна при хорошій швидкості: незважаючи на високий центр ваги і позашляховий зовнішній вигляд, Actyon не викликає у водія відчуття "завалення", навіть коли чути вереск шин.
Радує підвіска - все-таки слово "позашляховик" до цього автомобіля застосували не дарма. Ніяких проблем з поганими дорогами і паркуванням - вискочити на бордюр, навіть досить високий, на Actyon'е можна без праці.
ПОВНИЙ ПРИВІД. У роздавальної коробки є три режими: задній монопривод, повний і повний із заниженою передачею. Переключаються приводи "крутилкой" на панелі приладів: з поворотом рукоятки жорстко підключається передній міст (робити це можна тільки на слизьких покриттях і пересіченій місцевості, інакше чекайте ремонту трансмісії) і знижує передача. Процес може затягнутися: щоб зуби увійшли в зачеплення, іноді потрібно проїхати не один десяток метрів - зорієнтуватися в режимах допомагає індикатор на панелі приладів.
Саме в режимі повного приводу на бездоріжжі і можна відчути справжній кайф від цього автомобіля: на ньому можна "топити", не розбираючи дороги. По розбитому асфальту, трамвайних коліях, грунту - як танк. І передачі перемикати не потрібно.
БЕЗПЕКА: КОРЕЙСЬКЕ "ДОБРЕ"
Краш-тест. На корейських випробуваннях Actyon показав середній результат
Ця модель в європейських тестах EuroNcup не брала участь. Однак Actyon розбивала досить авторитетна південнокорейська організація KNcup. Автомобіль в ході краш-тесту заробив 4 бали за захист водія і 3 - за пасажира, отримавши в загальному заліку оцінку Normal, але поступившись при цьому таким конкурентам, як Honda CRV і Hyundai SantaFe (вони розбилися на Good). Що це означає для європейського споживача, який звик до оцінок-зірок, можна лише здогадуватися. Однак, судячи з відеозаписів, автомобіль проявив себе досить непогано: кузов і капот деформувалися "за програмою", водійська подушка безпеки спрацювала на ура, а голова пасажира з передньої панелі не стикнулася. Представники заводу кажуть, що систему безпеки SsangYong розробляли фахівці компанії Mercedes, які, крім ейрбегів, передбачили сигналізатор ременів безпеки, подушки безпеки, ABS + EBD, систему контролю спуску з гори, ніші безпеки в дверях і підсилювачі кузова.
ПЛЮСИ
Низька ціна
хороша комплектація
"Бадьорий" мотор
відмінна прохідність
повний електропакет
гарна оглядовість
МІНУСИ
Проблеми з АБС на слизькій дорозі
незручна посадка
маленький багажник
Вузьке заднє скло
погана магнітола
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "SsangYong: молодий дракон". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
АВТОР:
Бовсуновський Владислав
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Але чи немає підступу в низькій ціні?