Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

SsangYong: молодий дракон

  1. АВТОР:
  2. Орфографічна помилка в тексті:

Наша сеть партнеров Banwar

10 грудня 2009, 16:52 Переглядiв: 10 грудня 2009, 16:52 Переглядiв:   Доступний позашляховик

Доступний позашляховик. Для свого рівня Actyon коштує недорого - від 145 тис. За повний привід. Фото SsangYong.

Автомобілі південнокорейської компанії SsangYong (в перекладі на російську - "Подвійний Дракон") довгий час на українському ринку були практично невідомі. Тим часом ця компанія є одним з найстаріших азіатських автовиробників, який до середини 90-х співпрацював з Mercedes-Benz. У 1997-му компанія була продана концерну Daewoo Motor, а потім - китайському концерну SAIC. Новий власник зорієнтував продажу на ринок СНД і Середньої Азії, охоче погоджуючись на великовузлове складання на місцевих ринках. В Україні SsangYoung збирають на Кременчуцькому автозаводі, за рахунок чого ціни на ці позашляховики вдалося скинути до рекордно низьких позначок. Так, тестований нами автомобіль з турбодизелем і в "повному фарші" в салоні продають за 170 тис. Грн., А ціни на більш дешеві комплектації стартують від 145 тис. Навіть "китайці" коштують дорожче! Але чи немає підступу в низькій ціні?

ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

Риси "особи" Actyon - неправильні. Капот якийсь занадто низький і вузький, немов дзьоб, а фари - дивно примружені. При цьому окремі рішення можна назвати яскравими, сміливими й оригінальними. Виникає відчуття, що перед художником поставили завдання намалювати автомобіль, який можна було б назвати красивим і некрасивим одночасно. Адже вигляд, незважаючи ні на що, виглядає динамічно, а високий кліренс, короткі звіси, високопрофільна гума натякають на непогані позашляхові якості. До речі, за формою кузова Actyon є хетчбеком на позашляховому шасі, першим в світі (до Actyon всі позашляховики були універсалами).

Цікаво походження назви моделі: Actyon - похідна від англійських Action (дія) і Young (молодий). Так і є: солідний бізнесмен в ньому буде виглядати безглуздо, а ось молодому активній людині такий автомобіль "по духу" підійде.

ВНУТРІШНЯ ПРОСТІР

Усередині
Усередині. В цілому комфортно, але є окремі недоліки

МІСЦЕ ВОДІЯ. Сідати на передні сидіння не зовсім зручно: машина досить висока, при цьому сидіння розташовані кілька низько, відстань між нижнім бортом авто і кріслом досить велика - через це штани на литках постійно забруднюються про бортик. На водійському місці стикаєшся з проблемою розміщення ніг - місця мало і доводиться відсуватися назад. Але тут інша несподіванка: кермо можна посунути лише вгору / вниз, але не на себе. Доводиться виставляти практично вертикально спинку сидіння, інакше для повного комфорту довжини рук не вистачає. Приладова панель зроблена без надмірностей і дає водієві всю необхідну інформацію при будь-якому освітленні. А ось що неприємно дивує в інтер'єрі, так це контраст натуральної шкіри, якої обшиті сидіння на тестовому автомобілі, і досить бюджетного пластику.

Є і більш дрібні прорахунки. Наприклад, розташування кнопок на кермі не зовсім зручно - при швидкому обертанні керма з перехопленням періодично чіпляєш кнопку керування магнітолою, мимоволі змінюючи радіостанції і доріжки диска. До речі, сама штатна магнітола звучить так, що краще б її і не було.

Зате панель приладів читається дуже легко. На ній зручно розташовані різні кнопочки, на кожній з яких намальовано функціональне призначення.

З оглядовістю попереду все в порядку: лобове скло величезне. А ось ззаду не так добре: заднє дуже маленьке, в нього практично нічого не розгледиш. Добре хоч зовнішні дзеркала заднього виду це з лишком компенсують. На парковці огляд назад через похиле скло не дає толком зорієнтуватися візуально - без парктроника довелося б важко. Склоочисники працюють добре, але система настройки їх роботи досить складна, особливо в режимі "рідкісної" очищення - практично неможливо виставити оптимальний інтервал між рухами двірників. Зате в машині є фішка, яка сподобається бувалим джіперам і любителям екстриму - автоматичний режим омивання скла - коли двірники працюють постійно, а раз в 3-4 секунди на скло подається вода. При їзді по заболоченій місцевості, бруду або грунтовій дорозі під час дощу (особливо якщо попереду - ще пара-трійка машин), ця опція безцінна.

МІСЦЕ ПАСАЖИРА. Попереду пасажиру досить комфортно і просторо, благо місця в SsangYoung більш ніж достатньо. Комфорту додає і така приємна опція, як клімат-контроль і підігрів сидіння. Затишно і вільно на задніх місцях. Правда, всім пасажирам забиратися сюди доведеться, високо піднімаючи ноги: специфіка посадки. Зате під рукою у всіх, хто разместіля в салоні, - маса кишень для різних дрібних речей.

Багажник
Багажник. Тут поміститься лише кілька сумок, та й вантажити незручно

Багажник. Багажний відсік Actyon розчарував - влазить туди максимум 3 рюкзака та одна сумка. При необхідності перевозити великі предмети спинки заднього сидіння можна окремо скласти, в результаті чого утворюється рівна платформа. Але це не вирішує ще одну трудність. Навантажувальна висота завелика, становить аж 95 см: якщо сумка важка, доводиться займатися фізкультурою.

Навантажувальна висота завелика, становить аж 95 см: якщо сумка важка, доводиться займатися фізкультурою

ВРАЖЕННЯ ВОДІЯ

ДВИГУН І КПП. На тестованому автомобілі встановлений 2-літровий 140-сильний турбодизель, виготовлений за ліцензією Mercedes. А ось шестиступінчастий "автомат", який йде до нього в комплекті, розроблений і випускається відомою австралійською фірмою Drivetrain Systems International, яку півроку тому поглинула китайська компанія Geely. У коробки два автоматичні режими - Sport (насправді це звичайний режим) і "зимовий" (машина рушає з другої передачі). Є і ручний режим: перемикати швидкості можна дивним мікроричажком на важелі коробки або кнопками на кермі.

ДИНАМІКА. Турбований мотор видає досить непогані швидкісні характеристики - розігнатися до граничних 163 км / год на цьому автомобілі проблеми немає. Та й при обгоні машина на висоті - кикдаун змушує автомат спуститися на пару передач вниз, і з ревом турбодизеля ви прагнете вперед, як на спортивному авто. Однак радимо не захоплюватися - гальмівна система у Actyon ефективна, але не дивлячись на наявність АБС, ми кілька разів відчували юз, а на мокрій дорозі гальмівний шлях досить довгий. Крім того, при попаданні на швидкості в невеликі ямки на дорозі машина починає неприємно ковзати вліво-вправо усіма чотирма колесами.

Поза доріг
Поза доріг. Автомобіль продемонстрував відмінну прохідність

КЕРОВАНІСТЬ. У міському режимі кермо з гідропідсилювачем працює бездоганно, даючи непоганий зворотний зв'язок і можливість дуже точно зарулює в просвіти між іншими авто в тягучці. На швидкості зворотного зв'язку керма недостатньо для того, щоб по-справжньому відчути автомобіль. Зате входити в поворот на машині можна при хорошій швидкості: незважаючи на високий центр ваги і позашляховий зовнішній вигляд, Actyon не викликає у водія відчуття "завалення", навіть коли чути вереск шин.

Радує підвіска - все-таки слово "позашляховик" до цього автомобіля застосували не дарма. Ніяких проблем з поганими дорогами і паркуванням - вискочити на бордюр, навіть досить високий, на Actyon'е можна без праці.

ПОВНИЙ ПРИВІД. У роздавальної коробки є три режими: задній монопривод, повний і повний із заниженою передачею. Переключаються приводи "крутилкой" на панелі приладів: з поворотом рукоятки жорстко підключається передній міст (робити це можна тільки на слизьких покриттях і пересіченій місцевості, інакше чекайте ремонту трансмісії) і знижує передача. Процес може затягнутися: щоб зуби увійшли в зачеплення, іноді потрібно проїхати не один десяток метрів - зорієнтуватися в режимах допомагає індикатор на панелі приладів.

Саме в режимі повного приводу на бездоріжжі і можна відчути справжній кайф від цього автомобіля: на ньому можна "топити", не розбираючи дороги. По розбитому асфальту, трамвайних коліях, грунту - як танк. І передачі перемикати не потрібно.

БЕЗПЕКА: КОРЕЙСЬКЕ "ДОБРЕ"

Краш-тест
Краш-тест. На корейських випробуваннях Actyon показав середній результат

Ця модель в європейських тестах EuroNcup не брала участь. Однак Actyon розбивала досить авторитетна південнокорейська організація KNcup. Автомобіль в ході краш-тесту заробив 4 бали за захист водія і 3 - за пасажира, отримавши в загальному заліку оцінку Normal, але поступившись при цьому таким конкурентам, як Honda CRV і Hyundai SantaFe (вони розбилися на Good). Що це означає для європейського споживача, який звик до оцінок-зірок, можна лише здогадуватися. Однак, судячи з відеозаписів, автомобіль проявив себе досить непогано: кузов і капот деформувалися "за програмою", водійська подушка безпеки спрацювала на ура, а голова пасажира з передньої панелі не стикнулася. Представники заводу кажуть, що систему безпеки SsangYong розробляли фахівці компанії Mercedes, які, крім ейрбегів, передбачили сигналізатор ременів безпеки, подушки безпеки, ABS + EBD, систему контролю спуску з гори, ніші безпеки в дверях і підсилювачі кузова.

Представники заводу кажуть, що систему безпеки SsangYong розробляли фахівці компанії Mercedes, які, крім ейрбегів, передбачили сигналізатор ременів безпеки, подушки безпеки, ABS + EBD, систему контролю спуску з гори, ніші безпеки в дверях і підсилювачі кузова

ПЛЮСИ

  • Низька ціна

  • хороша комплектація

  • "Бадьорий" мотор

  • відмінна прохідність

  • повний електропакет

  • гарна оглядовість

МІНУСИ

  • Проблеми з АБС на слизькій дорозі

  • незручна посадка

  • маленький багажник

  • Вузьке заднє скло

  • погана магнітола

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "SsangYong: молодий дракон". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Бовсуновський Владислав

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

Але чи немає підступу в низькій ціні?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов