Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Сталь 2 мм. Захист картера і КПП. ВАЗ Priora 2110 - Захист картера | Захист двигуна в Челябінську. Захист картера АвтоЩІТ, захист двигуна Шериф. Купити захист картера | Захист двигуна АвтоЩІТ. Захист днища автомобіля.

Наша сеть партнеров Banwar

«АвтоЩІТ» виробляє якісні посилені сталеві захисту картера. Від виробів інших виробників вони відрізняються глибоким рельєфом або ребрами жорсткості з кроком 100 мм по всій площі, які формуються в штампах на потужних пресах. Це значно посилює сталевий лист і забезпечує захист максимальну жорсткість, щоб убезпечити картер від ударів. Захисту картера для легкових автомобілів виготовлені із сталевого листа товщиною 2 мм, для позашляховиків - 3 мм. У комплект поставки входить захист, інсталяційний кріплення та інструкція по установці.

PS: Якщо У Вас не відображається картинка, то включіть в браузері підтримку Java-Script.

ВІД ЧОГО І ЯК ПОТРІБНО ЗАХИЩАТИ МОТОРНИЙ ВІДСІК

Не все, що ми бачимо, заглянувши під машину, є захистом картера. Моторний відсік автомобіля потрібно захищати знизу 1) від бруду і 2) від ударів. Вид знизу на моторний відсік автомобілів Перше завдання вирішується установкою пластмасового або металевого пильовика, щільно закриває всі подмоторную простір. Це продовжує життя приводним ременів і електроустаткування. Пластмасовий пильовик моторного відсіку піддон картера двигуна і коробки передач пил не страшна, зате загрожують перешкоди на дорозі, здатні промять сталевий і розколоти алюмінієвий картер. Від цього оберігає захист картера - посилена металева або композитна панель. Ш тампованная захист картера фірми «АвтоЩІТ»

ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО захист картера

За російськими правилами автомобільні захисту картера не підлягають обов'язковій сертифікації. Державного стандарту на них не існує. Виробники самі визначають вимоги до своїх виробів. Більшість не визначає їх взагалі. У кращому випадку обумовлюються вимоги до фарбування і упаковки. Але в першу чергу має сенс говорити про здатність захистів рятувати двигун і КПП від удару. Компанія «АвтоЩІТ» з самого початку своєї діяльності робила наголос саме на це, тому першої задалася питанням вироблення чітких вимог до них. Робота велася спільно з фахівцями провідного вітчизняного НДІ автомобільної промисловості - ФГУП «НАМИ». До цього жоден з виробників захистів картера не звертався в «НАМИ» з такою пропозицією. Виходили з того, що на практиці зазор між картером і захистом становить близько 25 мм (його збільшення небажано, оскільки «з'їдає» дорожній просвіт). При наїзді на перешкоду захист картера гасить енергію удару своєї пружною деформацією, яка не повинна перевищувати згаданих 25 мм, інакше удар досягне картера і може розколоти його. Тому основне якість захисту - жорсткість. При цьому захист не повинна зламатися, отже, друге якість - міцність. Чим захист жорсткіше і міцніше, тим від більш сильного удару вона захистить двигун і КПП. Але її посилення обмежена тим, що веде до обваження, а розумний вага захисту становить близько 10 кг для легковиків і 15 кг для позашляховиків. Було потрібно виробити реальну норму навантаження, під якою захист прогнулася б не більше, ніж на величину зазору між нею і картером. Але одна справа - якщо на пень натикається D AEWOO "Matiz" вагою 770 кг і інше - якщо на нього налітає 3-тонний T OYOTA "Land Cruiser" . Очевидно, нормувати зусилля слід в залежності від максимальної дозволеної маси автомобіля. В результаті в якості стандарту були прийняті наступні вимоги. Для легкових автомобілів масою до 2-х тонн прогин захисту в точці її найменшою жорсткості при навантаженні, що дорівнює 10% максимальної дозволеної маси автомобіля відповідної моделі, не повинен перевищувати 25 мм. Для позашляховиків і кросоверів, з огляду на можливість більш агресивною їх експлуатації, норма навантаження була збільшена до 15% максимальної маси автомобіля. Захист картера повинна витримувати вищезгадану навантаження без руйнування і втрати стійкості. Чи не забагато це? Чи не зашкодить настільки жорстка захист при ударі лонжерони кузова, на які спирається? Ні, оскільки при «пробої» підвіски на вибоїнах, коли пружини обжимаються повністю, і важелі б'ють по гумовим відбійниках, переднім лонжеронам доводиться приймати на себе набагато більше - близько 60% маси автомобіля, помножені на динамічний коефіцієнт перевантаження. Тоді чи не є прийнята норма занадто заниженою? Дійсно, при розробці нових виробів компанія «АвтоЩІТ» має намір істотно підвищувати їх жорсткість, покращуючи захисні властивості. так з ахист для HYUNDAI "Tucson" досягла деформації 25 мм під навантаженням, що дорівнює 38% максимальної маси цього автомобіля. У світлі вищесказаного цікаво порівняти ці цифри з характеристиками захистів інших виробників. На спеціально створеному випробувальному стенді крім захистів «АвтоЩІТ» були протестовані вироби п'яти інших поширених на нашому ринку марок. З тринадцяти захистів для легкових автомобілів лише три відповідали наведеної вище норми жорсткості. Вісім виробів показали вкрай низьку жорсткість (3-7%). Ще два зразка мали недостатню міцність - їх елементи втрачали стійкість, після чого захист переставала протидіяти навантаженні. З двох зразків на кросовер SUZUKI "Grand Vitara II" металева 3-міліметрова плоска захист виявилася недостатньо жорсткою (13%), а склопластикові, не досягнувши навантаження в 15% максимальної маси автомобіля, зруйнувалася.

ЯК ДОСЯГТИ ВИКОНАННЯ ЦИХ ВИМОГ

Кожен, хто вивчав опір матеріалів, пам'ятає, що при рівній площі двох перетинів більший вигин тримає то, матеріал якого сильніше рознесених уздовж лінії дії навантаження. Яскравою ілюстрацією цього служить перетин залізничної рейки, знайомого всім. Тому що паровоз важкий. Те ж перетин (двутавр) мають металеві балки перекриттів цехів і великих павільйонів. Захист відрізняється від рейки тим, що закриває прямокутний простір і по кутах спирається на кузов автомобіля. Навантаження від перешкоди прикладена або точково, якщо це камінь, або розподілена по захисту, якщо це земляний або сніжний бруствер. Тому наведемо ще один приклад, зрозумілий всім, порівнявши захист з дахом будинку. Як відомо, плоскою жерстю криють дах тільки поверх дощок. Плоский лист здатний утримати снігову навантаження, лише спираючись на дошки. Щоб обійтися без дощок, даху криють гофрованим залізом. Сенс гофрованого заліза в тому, що матеріал розноситься по висоті в дві площини, як у рейки. Такий перетин листа дозволяє тримати навантаження без додаткової підпори з дощок. Цей метод значно ефективніше збільшення товщини листа. Плоска захист теж не здатна сприйняти навантаження і захистити картер. Тільки захист, має глибокий рельєф по всій своїй площі, володіє достатньою жорсткістю, щоб убезпечити картер від ударів. Це досягається штампуванням плоского листа в штампі на потужному пресовому обладнанні. Надійний захист картера повинна нагадувати добре накачаний черевний прес з яскраво вираженими «шашечками». Нижче приведена залежність прогину плоских і штампованих сталевих захистів картера різної товщини в залежності від навантаження (в% від ваги автомобіля). Спрямована круто вгору блакитна лінія говорить про те, що для значної деформації такого захисту потрібно зовсім невелике зусилля (низька жорсткість). Ребра жорсткості дають можливість поліпшити захисні властивості і знизити вагу вироби. штампована з ахист картера «АвтоЩІТ» з 2-мм сталі (помаранчева лінія) в 2 рази жорсткіше 3-мм плоскою (фіолетова лінія) і одночасно в 1,5 рази легше її.


БЕЗПЕКА при лобовому ударі

Чи не погіршить жорстка захист картера пасивну безпеку автомобіля при лобовому зіткненні? У цьому випадку енергія повинна гаситися зминанням передньої частини кузова, а двигун - йти не в кабіну, а вниз. Ця вимога виконується, якщо захист має поздовжній профіль з прогином вниз. Прогин забезпечує її спрямовану деформацію при смятии передка автомобіля (зближенні передніх і задніх точок її кріплення до кузова), дозволяючи двигуну йти вниз. Це наочно підтвердив краш-тест Лади Пріори з захистом картера, здійснений журналом Авторевю (№15 / 2007), і випробування, проведене передачею «Головна дорога» на НТВ (січневий випуск 2008р.), Де демонструвалося лобове зіткнення двох ВАЗ-2108, один з яких був обладнаний захистом картера, інший - ні. В обох випадках пошкодження манекенів показали, що захист не вплинула на безпеку водія і пасажирів. З матеріалами цих випробувань можна ознайомитися на сайті WWW.AVTZ.RU.

ЯКІ БУВАЮТЬ ЗАХИСТУ КАРТЕРА

Оскільки російського державного стандарту на автомобільні захисту картера не існує, на ринку спостерігається їх велика різноманітність.

Так виглядають оригінальні сталеві захисту картера, що випускаються виробниками автомобілів. Оригінальна сталева захист картера OPEL Astra Про рігінальная сталева захист картера OPEL Vektra Оригінальна сталева захист картера Volkswagen Golf 5 Оригінальна сталева захист картера Volkswagen Passat B6 Ці захисту виготовлені штампуванням на потужних пресах. Під кожну захист виготовляють індивідуальний штамп. Глибокий рельєф, що відслідковує розташування агрегатів моторного відсіку, надає їм високу жорсткість. Виготовлені вони із сталевого листа товщиною 1,5 - 2 мм, але за рахунок високої жорсткості надійно захищають картер.

Найбільш поширені на нашому ринку. Матеріал - недорога сталь Ст3 товщиною 2 мм, рідше - 3 мм. Їх виробляють багато - від досить великих фірм до кустарних майстерень. Відмінність в тому, вирізаються чи заготовки з листа плазмовим різанням або на гільйотинних ножицях. У першому випадку захисту мають плавні обводи, у другому - грубі рубані форми. Загальна для них - плоский лист, про слабких захисних якостях якого говорилося вище. Швидше за їх можна розглядати як пильовики, що захищають моторний відсік від бруду. Деякі виробники на своїх виробах накочуються роликом три-чотири неглибоких ребра жорсткості або наносять в межах листа кілька ударів невеликим штампом. Це краще, ніж нічого, але рельєф жорсткої захисту повинен бути глибоким і не розбитий на окремі фрагменти. Ніхто з виробників, окрім фірми «АвтоЩІТ", не робить ребер жорсткості на захистах товщиною 3 мм через відсутність потужного пресового устаткування.

Щільність алюмінію майже в три рази менше, ніж стали, тому а люмініевая захист втричі легше сталевий рівної товщини. Саме тому спортсмени-раллісти застосовують на своїх авто алюмінієві захисту товщиною 8-10 мм. На звичайні легкові автомобілі найчастіше встановлюють алюмінієві захисту товщиною 4-5 мм або штамповані алюмінієві захисту товщиною 3-3,5 мм. Основною перевагою алюмінієвої захисту перед сталевий є кращий товарний вигляд виробу, що зберігається в процесі тривалої експлуатації. Останнє пояснюється тим, що оксид алюмінію, що утворюється при пошкодженні захисного шару, має сірий колір, і не так сильно впадає в очі, як іржа на сталі. Обійдеться вам алюмінієва захист в два-три рази дорожче сталевий.

Все композитні захисту картера, представлені сьогодні на російському ринку, виготовлені зі скловолокна. Переваги композитних захистів перед сталевими: Модуль пружності скловолокна вище модуля пружності стали, в силу чого композитна захист перевершує сталеву (того ж ваги) по найбільш важливу характеристику - жорсткості. Питома вага композиційного матеріалу менше питомої ваги стали, тому при рівній жорсткості композитна захист виявляється легше сталевий на 15-20%. Технологія дозволяє надавати композитної захисту складні форми, в результаті чого захист щільно прилягає до підрамника автомобіля і крім своєї основної функції виконує також і функцію пильовика, захищаючи моторний відсік від бруду. До омпозітние захисту картера на відміну від металевих не схильні до корозії, тому не втрачають свого товарного вигляду в процесі тривалої експлуатації. «АвтоЩІТ» став другим вітчизняним виробником склопластикових захистів картера. Захисту різних фірм робляться по одній і тій же технології і володіють практично однаковими характеристиками, що підтверджено порівняльними випробуваннями. Обійдеться вам склопластикові захист удвічі-втричі дорожче сталевий. Ще більш високоміцні вуглеволокно (карбон) або СВМ (кевлар) підвищать вартість композитної захисту в кілька разів, до чого наш ринок поки не готовий психологічно. Якщо хтось намагається видавати свою продукцію за «кевларовую» або «карбонову», рекомендуємо ознайомитися з методами визначення її справжнього матеріалу на нашій сторінці «Публікації» в статті з «Корисних сторінок. За кермом »№16 / 2005.

ЗАХИСТУ КАРТЕРА

«АвтоЩІТ» - підприємство використовує потужне пресове обладнання, що дозволяє виробляти легкі і жорсткі сталеві захисту, надійно оберігають агрегати автомобіля. Розкрій листа проводиться на установках плазмового різання, що забезпечує захистах плавні обводи будь-якої конфігурації. Масові моделі захистів виготовлені штампуванням в індивідуальних штампах зі сталі товщиною 2 мм. Про переваги захистів, виготовлених за цією технологією, говорилося вище. Ш тампованние захисту картера фірми «АвтоЩІТ» Менш масовим моделям жорсткість забезпечують глибокі Рифт - ребра жорсткості з кроком 100 мм по всій ширині захисту, формовані в штампі. Ріфтованние захисту картера фірми «АвтоЩІТ» товщиною 2 мм Захисту для позашляховиків і мінівенів виготовлені зі сталі товщиною 3 мм. Потужне пресове обладнання дозволяє формувати ребра жорсткості і на них. Ріфтованние захисту картера фірми «АвтоЩІТ» товщиною 3 мм В гамі продукції компанії є і захисту з алюмінієвого сплаву, і композитні захисту. Проведена робота з вироблення технічних вимог до захисту картера завершилася сертифікацією виробництва. «АвтоЩІТ» стала першою компанією, що отримала сертифікат Держстандарту Росії на серійний випуск захистів картера, виданий органом по сертифікації автомобільних виробів - «НАМИ-ФОНД». Разом з уже наявними у компанії міжнародним сертифікатом відповідності системи менеджменту якості вимогам стандарту ISO 9001: 2008 стосовно виробництва частин і приладдя автомобілів це є гарантією якості продукції, що випускається нею продукції.

РЕКОМЕНДАЦІЇ

  • Захист картера повинна кріпитися тільки до силових елементів кузова - лонжеронам, підрамника двигуна, поперечної балки підвіски або швартовочним проушинам, а не до слабкої поперечині під радіатором.
  • Захист тим міцніше і жорсткіше, ніж більше ребер жорсткості вона має і більше їх глибина. Кращий варіант - захист з глибоким рельєфом по всій поверхні, відформована в індивідуальному штампі.
  • Захист повинна бути виготовлена ​​з цілісного листа. Міцність і жорсткість захистів, зварених з декількох відрізків листа точковим зварюванням, вельми сумнівна.
  • Повинна забезпечуватися міцність і жорсткість лапок і кронштейнів, якими захист кріпиться до кузова.
    Якщо захист спереду навішується на швартувальні вушка автомобіля, вона повинна кріпитися до них через жорсткий поперечний елемент - трубу круглого або прямокутного перерізу.
  • Для визначення жорсткості захисту картера покладіть її на землю вигином вгору і наступите на неї. Надійний захист під вагою 80-90 кг прогнеться не більше ніж на 20-25 мм. Якщо прогин виявився більше, це пильовик. При цьому частини захисту не повинні зламатися або втратити стійкість.
  • Захист не повинна перешкоджати роботі засобів безпеки автомобіля під час аварії - догляду двигуна вниз при лобовому ударі. Для цього захист зобов'язана мати поздовжній профіль з прогином вниз.

джерело статті w ww.avtz.ru

Авторезерв - це сучасний і нтернет-магазин з продажу автозапчастин для іномарок і вітчизняних автомобілів, як в Челябінську, так і в інших регіонах Росії.

У нашому онлайн каталозі запчастин представлено понад 400 торговельних марок, і Ви завжди знайдете потрібні Вам запчастини і деталі.

Одним з головних напрямків магазину www.avtoreserve.ru (АВТОРЕЗЕРВ.РФ) є продажів орігінальніх и аналогових автозапчастин для іномарок. Особливо широко представлені автозапчастини для японських автомобілів, які в свою чергу користуються великою популярністю серед автолюбителів Челябінська і ін. Міст РФ.

Якщо раптом Ви щось не змогли знайти в нашому магазині, то просто зателефонуйте за номером +7 (351) 211-35-35 або телефону представництва інтернет-магазину АВТОРЕЗЕРВ.РФ у Вашому місті. В меню «Онлайн консультації» кваліфіковані фахівці завжди допоможуть Вам у пошуку потрібних запчастин і пояснять як можна зробити замовлення.

Представлені у нас автозапчастини можна купити, як в Челябінську, так і в інших містах у наших представників. Для цього досить зробити замовлення на сайті.
У містах, де ще немає наших представництв ми відправляємо товар різними способами доставки, ознайомитися способами доставки (відправлення) в інші регіони можна за посиланням «Доставка товару в регіони РФ»

Дізнатися більш детальну інформацію про нашу діяльність Ви можете в розділі "Про компанію"

Ми пропонуємо запчастини для AC, запчастини для ACURA, запчастини ALFA ROMEO, запчастини для AUDI, запчастини для BMW, запчастини для CADILLAC, з апчасті для CHEVROLET , Запчастини для CHRYSLER, запчастини для CITROEN, запчастини для DACIA, з апчасті для DAEWOO , Запчастини для DAF, запчастини для DAIHATSU, запчастини для DODGE, запчастини для FIAT, запчастини для FORD, запчастини для GEELY, запчастини для HONDA, запчастини для HUMMER, запчастини для HYUNDAI, запчастини для INDIGO, запчастини для INFINITI, запчастини для ISUZU, запчастини для IVECO, запчастини для JAGUAR, запчастини для JEEP, запчастини для KIA, запчастини для LAMBORGHINI, запчастини для LANCIA, запчастини для LAND ROVER, запчастини для LEXUS, запчастини для MAN, з апчасті для MAZD A , запчастини для MERCEDES-BEN Z , Запчастини для MINI, з апчасті для MITSUBISHI , Запчастини для NISSAN, запчастини для OPEL, PEUGEOT, запчастини для PONTIAC, запчастини для PROTON, запчастини для RELIANT, запчастини для SAAB, запчастини для SCANIA, запчастини для SEAT, SKODA, з апчасті для SSANGYONG , Запчастини для SUBARU, запчастини для SUZUKI, запчастини для TATA, з апчасті для TOYOTA , Запчастини для VOLVO, запчастини для VW, з апчасті для OPEL , з апчасті для CHERY

Чи не забагато це?
Чи не зашкодить настільки жорстка захист при ударі лонжерони кузова, на які спирається?
Тоді чи не є прийнята норма занадто заниженою?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов