Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Штамповані або литі диски. Які краще і надійніше? Правильний вибір

  1. штамповані диски
  2. Литі диски

Наша сеть партнеров Banwar

В основному бюджетні комплектації автомобілів йдуть на так званих штампованих дисках. А ось «багаті» комплектації на - «литих». Але чому таке відбувається? Виходить що «штампування» гірше, адже на ній економлять? А ось лиття краще, причому набагато, адже ставлять для тих, у кого є гроші? Де тут правда, що реально краще і надійніше, і чи є сенс переплачувати за «лиття» давайте розбиратися ...

Де тут правда, що реально краще і надійніше, і чи є сенс переплачувати за «лиття» давайте розбиратися


Знаєте дуже багато моїх читачів пишуть мені - що одна і та ж марка і модель автомобіля коштує НАБАГАТО дорожче, лише тільки через те що у неї стоять литі диски, а не «штампування». Що різниця в ціні може доходити аж до 50 000, а то і більше! Хлопці це не зовсім так.

Звичайно, литі диски коштують дорожче штампованих, але різниця тут не настільки критична, якщо брати R14, який зараз йде на дуже великій кількості наших авто, то вона приблизно становить 10 000 рублів (за всі 4 колеса), не більш, якщо тільки у вас не якісь «авторські» диски (що на стандартному авто, буде рідкістю).

Звичайно, литі диски коштують дорожче штампованих, але різниця тут не настільки критична, якщо брати R14, який зараз йде на дуже великій кількості наших авто, то вона приблизно становить 10 000 рублів (за всі 4 колеса), не більш, якщо тільки у вас не якісь «авторські» диски (що на стандартному авто, буде рідкістю)

А ось така різниця в 50 000 рублів, вимальовується через максимальній комплектації за багатьма параметрами, наприклад - штамповані диски були R14, а литі R15, також додається (наприклад) - клімат-контроль, круїз-контроль, все склопідйомники, підігрів лобового скла, парктроник і т.д. Звичайно ж така комплектація буде дорожче, але говорити що тільки через «лиття» це не правильно! Думаю, це все зрозуміли, давайте розбирати кожен з підвидів.

штамповані диски

НА даний момент, це найпоширеніший диск у всьому світі. Причина як завжди банальна, ЦЕ ЦІНА. Ні для кого не секрет що коштувати вони будуть в 2 - 3 рази дешевше, ніж литий побратим (при таких же параметрах).

Робляться шляхом штампування металевих частин, їх дві основних - це «обід» і так звана «тарілка». Спочатку проводиться тарілка, робиться із застосуванням спеціального профілю, для збільшення жорсткості, ось чому «тарілка» практично ніколи не буває плоскою. Потім робиться обід, він також штампується із сталі, потім їх з'єднує за допомогою спеціальної зварювання. Ось чому вони отримали назву «штамповані». Після цього процесу поверхню забарвлюють спеціальної до корозії фарбою. Власне це весь процес, найчастіше він максимально автоматизовано, тому собівартість такого продукту дійсно низька.

Власне це весь процес, найчастіше він максимально автоматизовано, тому собівартість такого продукту дійсно низька

плюси:

  • Низька вартість кінцевого продукту
  • Ремонтопридатність. При деформації, не тріскається а мнеться. Можна легко випрямити і після легко застосувати

Можна легко випрямити і після легко застосувати

  • Підвіска трохи захищена. У чому тут справа, та в тому що при ударі, диск починає м'ятися, а як ми знаємо із закону фізики, поглинається частина «енергії удару», відповідно ця руйнівний вплив не проходить далі на елемента підвіски (або проходить але в зменшеному варіанті). Таким чином, можна констатувати, що ці диски трохи «оберігають» підвіску.
  • Штатні болти. Вся справа в тому, що під «лиття», зазвичай потрібно використовувати свої болти, які коштують дорожче.

Плюсів не багато, але як бачите, вони дійсно є, якщо диск вам потрібен для службового авто, тобто скажімо на Газель, або будь-якої вантажівка, або автобус - штампування ІДЕАЛЬНИЙ КАНДИДАТ. Причому особисто я ніколи не бачив литих дисків на вантажівках (дорого і безглуздо).

мінуси:

  • Зовнішній вигляд. Що тут говорити вони дійсно, «убогі» зовні.
  • Ковпаки. Майже 80% виробників щоб хоч як то прикрасити «штампування», застосовують декоративні ковпаки. Як правило, вони пластикові і їх досить легко втратити! Так ось весь абсурд в чому - якщо ви втратили ОРИГІНАЛЬНИЙ КОЛПАК (про ринковий Китай, я не кажу), то новий стоятиме близько 1000 - 2000 рублів. Якщо продати ковпак + сам диск, то запросто можна купити оригінальне «лиття» (ну може не значно додати).

Якщо продати ковпак + сам диск, то запросто можна купити оригінальне «лиття» (ну може не значно додати)

  • Іржавіють. ТАК схильні до руйнування, адже робляться зі сталі.

ТАК схильні до руйнування, адже робляться зі сталі

  • Найважче. Хай не значно, але все ж, додаткове навантаження на підвіску
  • Гірше балансування. Як сказав мені мій знайомий, який працює на «шиномонтажі» вони набагато сильніше гуляють по осі.
  • Гірше тримають дорогу на великих швидкостях, від 80 - 90 км / ч. Також вивели експериментальним шляхом, є знайомий, який їздив спочатку на штампування, а потім на лиття - як вони сказав - «різниця на обличчя».

Загалом, для простого автомобіля, як я писав вище, також для комерційного транспорту це саме «воно». Але от якщо ваш авто представницький і дорогий, то тут вже зовсім інша історія, уявити який-небудь «ІНФІНІТІ» на штампованих дисках.

Литі диски

Тут виробництво зовсім інше, ці диски виробляються шляхом - так званого «лиття», тобто їх фізично виливають у форми, а ось вже потім починають обробляти (про це докладніше тут ).

Основний матеріал який використовують для виробництва, це сплави алюмінію і магнію, а вони як відомо набагато легше стали, також майже не іржавіють і не гниють, тобто період розпаду набагато збільшений.

Однак через складного процесу, який набагато складніше автоматизувати, литі варіанти коштують дорожче, ніж штамповані побратими.

З точки зору дизайну і автомобільної естетики, ці диски набагато красивіше - залишається лише тільки один принцип колесо кругле, а ось внутрішніх форм і малюнків може бути просто величезна кількість.

З точки зору дизайну і автомобільної естетики, ці диски набагато красивіше - залишається лише тільки один принцип колесо кругле, а ось внутрішніх форм і малюнків може бути просто величезна кількість

Щодо ваги - багато хто з нас з вами впевнені, що литі варіанти набагато легше, ніж штампування, але практика показує наступні параметри. Раніше литі диски набагато частіше деформувалися і лопалися через свого будови (всі алюміній в сукупності з магнієм крихкий склад), тому сучасні виробники «лиття» що йдеться - еволюціонували, стали виробляти диски набагато масивніше, що дозволило збільшити їх міцність і довговічність. Якщо раніше різниця штампованих дисків (повний комплект 4 колеса), відрізнявся з литими на 20 кілограм, то зараз це всього 10 - 12 кг. Звичайно, різниця є - то 10 кілограм ваги просто меркнуть у всій масі автомобіля. Звичайно, підвісці буде небагато, легше як і самого автомобіля, штовхати такі диски, але ГЛОБАЛЬНОЇ РІЗНИЦІ в динаміки і витраті палива, чекати не варто.

Позитивні моменти:

  • Красиві і стильні. Дійсно краса дизайну іноді просто ЗАШКАЛЮЄ

Дійсно краса дизайну іноді просто ЗАШКАЛЮЄ

  • Легше. Як зазначив зверху не набагато, але все ж. При наїзді на нерівність колесо швидше відновлює свою траєкторію
  • Витрати палива. Знову ж таки через ваги, зменшується, але це скоріше буде кілька десятків грам палива, ніж літри
  • Розгін і гальмування колеса. Ці характеристики покращені, бо інерційна складова у них нижче
  • Легше балансуються. Як правило, такі диски набагато жорсткіше, вони вже з самого початку добре тримають форму, бували випадки, коли не потрібно проводити балансування взагалі
  • При високих швидкостях «почуття керма» керованості автомобіля, набагато вище

Як бачите це свого роду технологічний прорив, не тільки красиві, але і легкі і жорсткі.

Негативні моменти:

  • Міцність. Якщо згадати 1990 - 2000 роки, коли литі диски почали масово з'являтися на ринку, до них ставилися скептично. ТАК красиві, але міцність (особливо по нашим дорогам, коли можна легко влетіти в яму) залишає бажати кращого. При ударі вони тріскалися, і ремонт був практично неможливий. Ось чому зараз виробники збільшили вагу таких дисків (вони додали в міцності)

Ось чому зараз виробники збільшили вагу таких дисків (вони додали в міцності)

  • Ремонтопридатність. НА низькому рівні, якщо ви такий диск пом'яли, то відремонтувати його складно, швидше за все доведеться паяти (Що також якісним ремонтом назвати складно, швидше за все це «милиця», але ось уже таких характеристик він видати не зможе)

НА низькому рівні, якщо ви такий диск пом'яли, то відремонтувати його складно, швидше за все   доведеться паяти   (Що також якісним ремонтом назвати складно, швидше за все це «милиця», але ось уже таких характеристик він видати не зможе)

  • Підвіска. Зараз ви можете мені задати питання - якщо вони такі жорсткі, то значить, підвіска більше страждає, адже удари проходять на пряму диск не деформується. Почасти це так, ВОНИ ДЕЙСТВІЕЛЬНО БІЛЬШЕ ПЕРЕДАЮТЬ БІЛЬШЕ ЕНЕРГІЇ УДАРУ. АЛЕ - за рахунок того, що вони легше, енергія спочатку не така сильна, на у штампування. Якщо розглянути на пальцях - це як кинути в вас півлітрову пляшку і півторалітрову. У першій енергія удару буде менше, ніж у другій. Тут те ж саме, швидше за все по ресурсу підвіски вони практично ідентичні.
  • Дорожче обслуговування. Що тут говорити, зняти і одягнути гуму дорожче, навіть балансувальні «грузила», які приклеюються до поверхні і ті дорожче
  • Складно уявити на комерційному транспорті. Як я вже писав вище, на автобусах та інших вантажівках уявити складно, бо можуть не витримати вагу і лопнути, та й стояти будуть просто космос.

На звичайних пересічних іномарках, це дійсно не поганий вибір, легше (банально будуть менше використовуватися гальмівні колодки), красивіше, краще балансування і швидкісні характеристики, також хоч трохи, але економлять паливо. Але уявити такі варіанти на вантажних авто, дуже складно, просто вони на таке не розраховані.

Скажімо так - якщо у вас легковий авто, можна (і навіть потрібно) застосовувати лиття, якщо вантажний або робочий то можна використовувати штампування, але в будь-якому випадку вибір за вами.

Зараз невелика відео версія статті

Голосування: Що ви вважаєте краще - литі або штамповані диски

НА цьому закінчую, читайте наш автоблог.

(12

голосів, середній: 4,67 з 5)

Але чому таке відбувається?
Виходить що «штампування» гірше, адже на ній економлять?
А ось лиття краще, причому набагато, адже ставлять для тих, у кого є гроші?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов