Наша сеть партнеров Banwar
Якщо ви чуєте, що стартер крутиться, а мотор заводиться, потрібно провести перевірку способу зарядки. Необхідно щоб лампочка перестала світитися, а вольтметр, підключений до акумуляторних клем, показував напругу від 13,8 до 14,2 Вольт.
Після цього треба включити дальнє світло і обігрівач салону, необхідно щоб напруга не падало нижче 13,6 Вольт. Якщо все нормально, слід переконатися в надійності затягування акумуляторних клем, а також перевірити натяжку ременя генератора.
Якщо під час включення стартера ви не чуєте нічого, крім невеликих клацань, потрібно переконатися в робочому стані акумулятора. Напруга на АКБ має становити 12,6 В. При включеному обігрівачі і фарах воно не повинно опускатися нижче 12В.
Якщо ви можете без особливих зусиль отримати доступ до стартера, потрібно перевірити його роботу. Для цього беремо провід великої товщини і притискаємо один з його кінців до нижньої клеми на стартері, а другий - до плюсової клеми АКБ.
Тих, кого цікавлять фільтри для спецтехніки в Благовєщенську, рекомендуємо посилання http://asiadetail.ru/zapchasti/filters/ на веб-ресурс компанії «АзіяДеталь».
Чому стартер бере на себе?
Наступний крок - перевірка тягового реле. Під'єднуємо той же провід до клеми реле, яка з'єднана з тонким дротом. На окремих стартерах є дві такі клеми, тому їх треба торкнутися по черзі. Якщо мотор почав крутитися, тобто реле спрацювало, це свідчить про відсутність неполадок стартера.
У зв'язку з цим можна зрозуміти, що причина проблем полягає в поганих контактах. Почати рекомендується з перевірки маси. Мотор висить на подушках з гуми і має провід, який з'єднує його з мінусовою клемою АКБ. Якщо вам вдалося виявити його, слід від'єднати і старанно зачистити два кінця.
Стартер багато бере на себе
Якщо після цієї процедури стартер не почав працювати, потрібно повернути ключ запалювання в позицію стартер і переконатися в наявності необхідного напруги на дроті невеликої товщини, підключеному до тягового реле. Для цього можна використовувати лампочку з парою дротів або вольтметр.
Якщо напруга відсутня, причина криється в реле стартера або замку запалювання. Реле стартера розташоване на другому кінці згаданого тонкого дроту.
У деяких автомобілях воно відсутнє, тоді залишається лише проблема з замком запалювання. Якщо ж ви знайшли реле, і воно клацає, спробуйте замкнути силові кінці реле за допомогою проводка. При спрацьовуванні стартера доведеться міняти реле.
27.02.2013
Чому стартер бере на себе?Чому стартер бере на себе?