Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Стартер клацає, але не крутить. Основні причини поломки

  1. пристрій стартера
  2. Стартер клацає, але не запускає двигун
  3. Чи можна відремонтувати втягує реле?
  4. Стартер дзижчить, але не крутить двигун

Наша сеть партнеров Banwar

Запуск автомобіля, а точніше його двигуна здійснюється таким важливим вузлом як стартер. Це досить міцна частина, може працювати багато тисяч кілометрів, але «ніщо не вічне під місяцем» (так би мовити). Може вийти з ладу, як сам він, так і його навісні частини, такі як Бендикс або втягує реле. Досить часта поломка, коли з під капота чути клацання, а запуску не відбувається. Причина тут кілька і вони не такі критичні, як може здатися на перший погляд ...

Причина тут кілька і вони не такі критичні, як може здатися на перший погляд


Основна функція стартера, це запуск двигуна автомобіля, причому працює він не тривалий час (максимум 5-7 секунд) і далі відключається (так реалізовано на багатьох іномарках і вітчизняних авто, наприклад ВАЗ). Якщо відключення не відбудеться, він запросто може згоріти, все тому що через нього проходять великі струми пуску (Від 250 до 600А), все залежить від класу автомобіля, його силового агрегату і пори року (взимку складніше прокрутити коленвал, тому як масло густе). Перш ніж переходити до причин поломки, я коротко хочу розповісти, з чого складається цей вузол.

пристрій стартера

Якщо не лізти в нетрі, то це звичайний ПОТУЖНИЙ електромотор, який використовується тільки з одним завданням - розкручування колінчастого вала, для пуску двигуна. Але як я писав вище, він не повинен бути постійно в зачепленні, а тому «спеціальний вузол» виводить певну шестерню в зачеплення з маховиком і після пуску прибирає її.

Це шестерня називається «БЕНДІКС», саме вона входить в зачеплення з маховиком. Однак пристрій Бендикс набагато складніше, по суті це обгінна муфта (В одну сторону вона може обертатися, а ось в іншу немає).

Висуває Бендикс спеціальний вузол, який (зазвичай) кріпиться зверху стартера і називається «втягує реле». Як ви розумієте завдання у нього одна - вводити в зачеплення з маховиком і після пуску виводити прибирати назад. Принцип цього вузла заснований на роботі електромагніта, один його контакт завжди підключений до мінуса (через корпус стартера, далі через масу автомобіля), а інший до плюса акумулятора (через розмикає замок запалювання). Щоб не вантажити вас складною технічною інформацією, вам потрібно розуміти, що у цього магніту є обмотка, назвемо її - «втягує», а також «сердечник», який під впливом цих обмоток засувається всередину і утримується (він жорстко пов'язаний з Бендиксен). Коли ви повертаєте ключ у замку запалювання, працює «втягує обмотка» вона впливає на сердечник, висувається «БЕНДІКС» який входить в зачеплення з маховиком і далі стартер розкручує мотор. Після запуску двигуна, обмотка розмикається, спеціальна пружина переводить сердечник в початкове положення, «БЕНДІКС» виходить із зачеплення.

В кінці стати буде корисне відео, подивіться, відпадуть всі питання.

Якщо простими словами - «втягує реле» вводить і далі відводить із зачеплення з маховиком шестерню Бендиксен.

Стартер клацає, але не запускає двигун

НУ що ось ми і підійшли до найцікавішого. Чому ж можуть бути клацання, при повороті ключа в замку запалювання, але пуск мотора не відбувається . У 60% випадків справа у втягуючому реле. Однак можуть бути проблеми і з проводами, що потрібно відразу перевірити:

  • Розряджений акумулятор. Багато хто плутає клацання стартера, з розряджений або вийшли з ладу АКБ (тут буде як би тріск, але він не буде одноразовий). Банально не вистачає потужності, щоб провернути мотор, просто потрібно підзарядити або замінити батарею.

Банально не вистачає потужності, щоб провернути мотор, просто потрібно підзарядити або замінити батарею

  • Поганий контакт у плюсовій клеми. Найпершим справою дивимося клеми на акумуляторі, якщо є окисли, то потрібно прибирати. Вся справа в тому, що плюсової провід йде саме до одного контакту цього втягує реле. Якщо контакт поганий, то і система буде працювати погано (і справа не тільки в клацаннях).
  • Поганий контакт у самого реле. Провід від акумулятора, може окислюватися і у самого стартера. Це часто буває від великих пробігів. Вам потрібно відкрутити обидва живлять дроти (зазвичай вони йдуть до реле) і добре зачистити їх. Можливо, причина зникне
  • Поганий контакт з масою. Мінусова клема, кріпиться до маси (найчастіше до кузова або двигуна автомобіля), якщо тут знову ж таки є оксиди, або з боку клеми, або з боку місця контакту, то їх також потрібно прибрати.

Мінусова клема, кріпиться до маси (найчастіше до кузова або двигуна автомобіля), якщо тут знову ж таки є оксиди, або з боку клеми, або з боку місця контакту, то їх також потрібно прибрати

  • Втягує реле. Це часта поломка (особливо на старих ВАЗ) - коли ви повертаєте ключ, чути клацання, але нічого не відбувається. Однак якщо повернути ключ кілька разів, наприклад два або три, то можливо на четвертий раз двигун запуститися. ЦЕ ОДНОЗНАЧНО РЕЛЕ, його потрібно міняти, або чистити.

ЦЕ ОДНОЗНАЧНО РЕЛЕ, його потрібно міняти, або чистити

  • Зламалися зуби або Бендиксен, або у вінця маховика. Звичайно тоді будуть чутні не тільки клацання, а й сильний хрускіт з під капота. Таке у мене на практиці було все один раз.

Таке у мене на практиці було все один раз

На моїй практиці, коли у мене були передньопривідні ВАЗ, в першу чергу чистимо клеми і контакти стартера, а далі знімає втягує реле, і дивимося його. Буває краще відразу замінити і не мучаться.

Чи можна відремонтувати втягує реле?

На старих модифікаціях стартерів, це було можливо. Після появи клацань, просто знімаємо реле, і розбираємо його.

Всередині є контактна площадка, зазвичай це пластина і два контакти. Між ними можуть утворюватися оксиди, а також пластикова плівка від довго запуску. Нам потрібно цю частину зачистити і працездатність відновиться.

Подивіться корисне відео.

ОДНАК. Нові модифікації реле нерозбірну. Їх не можна так просто розібрати (без руйнування корпусу) і почистити. Найчастіше потрібна заміна. ТАК і виходять вони з ладу раз в 120 - 150 000 км пробігу (а може бути і рідше) і замінити їх не так дорого коштує.

Стартер дзижчить, але не крутить двигун

Тут проблема трохи іншого характеру і тут всьому провиною є «БЕНДІКС» (при виході з ладу він не клацає). Дзижчання позначає, що якір входить в зачеплення з маховиком, а пуску не відбувається. Стартер працює, провертає якір з великою швидкістю, але маховик двигуна не розкручується. Як я писав БЕНДІКС, це своєрідна обгону муфта, вона обертається в одну сторону і не повинна обертатися в іншу (тобто повинна автоматично зупинятися, спеціальними ексцентриками всередині), робиться це для плавного пуску, а також для того щоб стартер після пуску силового агрегату не згорів.

Якщо ексцентрики виходять з ладу (або елементи які їх стопорять), БЕНДІКС буде обертатися і в ту і в іншу сторону. Звідси і дзижчання - просто ця шестерня обертається в шліцах маховика.

Чи можна відремонтувати цю шестерню? Гіпотетично можна, проте це не варто ваших трудовитрат, вся справа в тому, що знайти ексцентрики всередині досить складно, та й зібрати потім назад систему, правильно може не вийде.

Гіпотетично можна, проте це не варто ваших трудовитрат, вся справа в тому, що знайти ексцентрики всередині досить складно, та й зібрати потім назад систему, правильно може не вийде

Необхідно замінити цей вузол цілком, часто для цього доведеться зняти стартер і розібрати його майже повністю.

Зараз докладний і корисне відео, дивимося.

НА цьому закінчую. Якщо коротко підсумувати, то клацання можуть проявлятися по-перше від поганого акумулятора, по-друге поганих контактів (будь то клеми АКБ, або ж кузов, контакти втягує реле), третє - вийшло з ладу втягує реле, четверте - зламало зуби шестірні або маховика, тоді разом з клацанням будуть чути хрускіт, п'яте - якщо чутно дзижчання то це швидше за все вийшов з ладу Бендикс і його потрібно замінити. Звичайно буває що виходить і сам стартер з ладу, але буває це після дуже великих пробігів.

Сподіваюся допоміг вам, ЩИРО ВАШ - АВТОБЛОГГЕР.

(5(5

голосів, середній: 4,80 з 5)

Чи можна відремонтувати втягує реле?
Чи можна відремонтувати цю шестерню?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов