Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Стартер крутить, а двигун не заводиться

  1. Перевіряємо свічки і іскру
  2. Перевіряємо подачу бензину
  3. Перевіряємо подачу повітря

Наша сеть партнеров Banwar

Поворот ключа, торохтіння стартера і ... двигун не запускається. З такою проблемою рано чи пізно стикається кожен автовласник. Що робити в даній ситуації?

Взагалі, причин, за якими двигун може не запускатися, існує дуже багато і розглянути їх усі в рамках однієї статті неможливо. Однак є «базові» умови, які необхідні для успішного запуску. Їх ми зараз і обговоримо.

Для успішного запуску необхідна подача палива з робочим тиском, повітря і своєчасна іскра. Також вкрай важливо приготування правильної паливно-повітряної суміші. Ці умови і потрібно перевірити в першу чергу, коли двигун відмовився заводитися.

Перевіряємо свічки і іскру

Якщо двигун не завівся протягом п'яти секунд, марно крутити стартер. Можна спробувати заводити ще, але навряд чи це дасть толк. Більш того, надмірно довга робота стартера може привести до його перегріву і навіть загоряння.

Якщо довго намагатися завести карбюраторний двигун, то бензин заллє свічки і зробить подальші спроби запуску неможливими в принципі. Інжектори мають режим продувки, тому свічки можна просушити, не знімаючи їх з автомобіля - потрібно тільки натиснути педаль газу в підлогу і покрутити стартер.

Інжектори мають режим продувки, тому свічки можна просушити, не знімаючи їх з автомобіля - потрібно тільки натиснути педаль газу в підлогу і покрутити стартер

Але це напівзаходи. В першу ж чергу, слід викрутити хоча б одну свічку, знову надіти на неї провід і розташувати свічку на двигуні таким чином, щоб між металевою частиною свічки і металом двигуна була відстань близько трьох міліметрів. Увімкніть стартер і переконайтеся, що між свічковими контактами проскакує рівномірна іскра. Зробіть таку перевірку кожної свічці. Якщо іскри немає ні на одній свічці, значить, існують глобальні проблеми в системі запалювання.

Це можуть бути:

Основні неполадки:

  • Несправні свічки (нагар, руйнування ізолятора)
  • Несправні високовольтні дроти (порушена ізоляція, ток витікає «наліво», не доходячи до свічки)

Для інжекторів:

  • Несправний модуль запалювання
  • Ні харчування на модулі запалювання. Харчування подається з блоку управління двигуном, але сигнал на блок надходить з замку запалювання. Тому можлива несправність контактної групи замка запалювання .
  • Несправний блок керування двигуном

Помилки системи управління запалюванням, як правило, видно при діагностиці і викликають включення лампи Check Engine.

Для карбюраторів:

  • Звісно контактної вуглинки в кришці розподільника запалювання (трамблера)
  • Перегорання резистора в роторі розподільника (в бігунку трамблера)
  • Підгорання або люфт контактної групи (для контактного запалювання)
  • Несправність комутатора (для безконтактного запалювання)
  • Несправність котушки запалювання
  • Відсутність харчування на котушці. Харчування на котушку подається через замок запалювання, тому варто перевірити його контактну групу

Коли іскри немає тільки на одній свічці, потрібно замінити цю свічку на нову або поміняти її високовольтний провід. Занадто мокрі свічки також потрібно замінити новими або хоча б просушити в полум'я. Це необхідно тому, що струм не зможе пройти через мокрі контакти і іскри не буде.

Якщо ж іскра є на всіх свічках, перевіряємо подачу палива.

Перевіряємо подачу бензину

Побічно визначити подачу бензину в циліндри можна за зовнішнім виглядом свічки. Якщо викручена з циліндра свічка мокра і пахне бензином, значить з подачею палива все в порядку. Однак краще переконатися в цьому більш вірогідно.

На інжекторних двигунах для цього потрібно скинути тиск в паливній системі за допомогою спеціального клапана на торці паливної рампи. Відкрутіть ковпачок і натисніть на клапан викруткою. З-під клапана повинен бризнути бензин. Після цього відпустіть клапан і включіть запалення. В цей час зобов'язаний заробити бензонасос, відновлюючи скинуте тиск в системі. Якщо насос мовчить, включите стартер. Коли і при включеному стартері, насос не спрацьовує, швидше за все, є несправність в системі його харчування.

Якщо ж насос заробив, то ще раз перевіряємо тиск в паливній системі, скидаючи його через той же клапан в рампі. Знову бризкати бензин говорить про те, що з системою подачі палива все в порядку. Коли бензин не бризкає і взагалі не з'являється з-під клапана, можна говорити про несправному регуляторі тиску палива в рампі (постійно підбурює бензин через зворотну магістраль в бак) або якоїсь пробці в головній паливної магістралі (наприклад, через замерзання води в неякісному паливі ).

На карбюраторних двигунах перевірити надходження палива набагато простіше. Досить зняти кришку повітряного фільтра, зрушити важіль дросельної заслінки першої камери карбюратора, імітуючи натиснення педалі газу і подивитися, бризкає чи бензин з носика розпилювача. Накачати бензин в карбюратор можна важелем ручної підкачки, який є на всіх механічних бензонасосах.

Перевіряємо подачу повітря

В системі подачі повітря несправності трапляються вкрай рідко і зводяться або до забитого наглухо повітряного фільтру або до блокування повітряного каналу стороннім предметом. Такі несправності навряд чи виникнуть на добре обслуговується особистому автомобілі. Але якщо машина, наприклад, службова або недавно куплена, не зайвим буде переконатися, що фільтр цілий, а в каналі не застрягла ганчірка після недавнього ремонту.

Це базові дії, які можна швидко зробити, коли не заводиться двигун. Якщо на всіх свічках є іскра, бензин надходить у двигун і з системою подачі повітря все в порядку, потрібно «заглиблюватися».

Як вже було сказано на початку матеріалу, описати всі причини, за якими двигун може не запускатися, складно в рамках однієї статті. Тому наведемо лише загальний список.

  • Стартер не розвиває пускові обороти
  • Недостатнє напруга бортової електромережі (слабкий акумулятор)
  • Відсутність компресії в циліндрах двигуна (зношені поршневі кільця, зависли клапани)
  • Порушення фаз газорозподілу (порвався або перескочив на один / кілька зубів ремінь ГРМ)
  • Немає сигналу з датчика положення коленвала або інших «життєво важливих» датчиків інжекторної системи.
  • Несправність блоку управління двигуном

Та інші. Пошук таких несправностей вже складніше здійснити в вуличних умовах, особливо якщо справа відбувається взимку. Потрібно брати автомобіль на буксир і тягнути в гараж або автосервіс.

Що робити в даній ситуації?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов