Наша сеть партнеров Banwar
Зараз всього близько 50% флагманської моделі ВАТ "АВТОВАЗ" - LADA Priora сходять з конвеєра з попередньо встановленою аудіосистемою. Виправляючи становище, російський автогігант почав приймати замовлення на установку штатних мультимедійних систем.
Світові автовиробники вже давно оснащують штатно (або пропонують як опцію при покупці) свої автомобілі системами навігації, мультимедіа системами з найширшим функціоналом, камерами заднього виду і т.д. Навіть бюджетні автомобілі (Hyundai Solaris, KIA Rio і т.д.) вже в базі мають хороший мультимедійне оснащення, яким іноді можуть позаздрити і традиційні імениті автомобільні бренди.
Серед вітчизняних автовиробників цей аспект оснащення автомобілів практично не розвинений, особливо слабкий сегмент мультимедіа. Нарешті усвідомивши високий рівень попиту на штатний мультимедійне обладнання, вітчизняний автогігант вирішив спробувати встигнути на «минає паровоз» і освоїти новий для себе сегмент ринку.
З огляду на, що російський автопром з багатьох причин користується популярністю в основному серед не найбагатшої прошарку населення, не дивно, що в той час як в Москві і Санкт-Петербурзі до 90% всіх проданих LADA Priora були оснащені штатними аудіосистемами, в регіонах на даний момент цей показник сягає лише 30% (правда, потрібно відзначити, що в 2010-му році цей показник становив лише 15%).
Зараз "АВТОВАЗ" намагається виправити ситуацію і активно розвиває напрямок мультимедійного обладнання в своїх автомобілях. На даний момент вже близько 50% флагманської моделі ВАТ "АВТОВАЗ" - LADA Priora сходять з конвеєра з попередньо встановленою аудіосистемою.
Нагадаємо, що історія установки штатних мультимедійних систем на автомобілі LADA бере свій початок в 2009 році, коли компанія ТОВ "УралАвтоКомплект" поставила перші партії головних пристроїв, акустичних систем і антен на автомобілі LADA Priora.
Зараз стратегія просування допоборудованія компанією ВАТ "АВТОВАЗ" включає в себе спільну роботу (як маркетингова, так і технічна) з постачальником комплектуючих. Одним із прикладів такої співпраці є програма по просуванню автомобілів LADA PRIORA в комплектації зі штатною аудіосистемою (http://i-lada.ru), яка буде запущена спільно з компанією ТОВ "УралАвтоКомплект" (постачальником комплектуючих) з 1 червня 2012 року в усіх дилерських центрах ВАТ "АВТОВАЗ". За результатами програми будуть виявлені основні споживчі переваги в області мультимедійного обладнання, а, значить, отримано технічне завдання на створення нового обладнання та розширення списку доступних для автомобілів LADA опцій. Відгуки про зовнішній вигляд цього авто набагато позитивніше, ніж середні відгуки про лікарні .
В рамках програми планується заохочення найбільш успішних продавців автомобілів в комплектації зі штатною аудіосистемою, а також розіграш нової акустичної системи Урал "АК - 47" (призера багатьох автозвукових змагань) серед учасників анкетування з метою виявлення споживчих переваг в області автомобільних мультимедійних систем. У розіграші може взяти участь будь-який бажаючий, просто відвідавши один з дилерських центрів ВАТ "АВТОВАЗ" в період з 1 червня по 30 червня 2012 року і заповнивши невелику анкету.