- «Вертушка»: MK1 GyroDec.
- Колонки: Acoustat Monitor 3s.
- Пластинки: Елла Фіцджеральд, Бах і Steely Dan.
- Предусилитель: Threshold FET-One
- Підсилювач потужності: Threshold STASIS-1
- AM / FM тюнер: Denon TU-750s.
Наша сеть партнеров Banwar
Стів Джобс був аудіофіли. Цю особливість він не афішував, але факт залишається фактом: людина, що створила iPod і підсадити світ на зневажаються «гурманами» формат MP3, будинки слухав вінілові пластинки на Hi-Fi обладнанні. Причому це було не примхою багатої людини, а справжньою багаторічної пристрастю.
Фото, наведене в якості заголовного, було зроблено фотографом Дайаной Уолкер (Diana Walker) ще в 1982 році. На ній Джобс зображений у своїй кімнаті в Вудсайді, Каліфорнія - і, як можна бачити, більшу частину обстановки становить саме аудіоппаратура (включаючи колонки розміром з пару невеликих шаф). Журналісти провели розслідування і з'ясували, що саме використовував глава Apple для задоволення своїх вишуканих музичних смаків.
Автор підсумкової статті Рене Чан (Rene Chun) зазначає, що зображена техніка була чимось на зразок тотема для Джобса:
Ці пристрої втілювали все, що він цінував у високоякісному промисловому дизайні: чіткі лінії, якісні матеріали та складання, видатну ефективність - і плювати на ціну. Хоча в майбутньому Стів змінив обладнання на більш екзотичне, на кшталт дорогущих колонок від Wilson Audio, а й цей комплект виглядає досить вражаюче навіть за мірками сьогоднішнього дня. Його б коштувало відправити в Смітсонівський інститут і зберігати під склом - але на жаль, як і багато іграшок багатих людей, він просто пропав.
Якщо хтось побажає зібрати аналогічний набір сьогодні, покупка компонентів на вторинному ринку потрібно близько $ 8200 - не рахуючи вартості пластинок. Отже, що ж конкретно входить в набір?
«Вертушка»: MK1 GyroDec.
Фото Michell Engineering
За останні десятиліття творці внесли в конструкцію MK1 GyroDec деякі поліпшення, але основні елементи залишилися практично незмінними. Критики відзначали і відзначають поєднання прекрасного зовнішнього вигляду, високої якості збірки і мінімальних спотворень у звучанні.
Цікаво, що саме цей програвач використовував Стенлі Кубрик в своєму фільмі «Заводний апельсин». Тоді, в 1971, він вважав його дизайн надзвичайно футуристичний. Втім, це актуально навіть сьогодні - завдяки тому, що над зовнішнім виглядом GyroDec трудився геніальний Джон Мишелль (John Michell). Його роботи знайомі багатьом любителям фантастики: зокрема, це макет корабля Discovery для зйомок фільму «2001: Космічна одіссея», а також очі робота C3PO з саги «Зоряний війни».
Що стосується ціни, то старий GyroDec обійдеться покупцеві десь в $ 1500, новий - в $ 2500.
Колонки: Acoustat Monitor 3s.
Зображення від Acoustat.
Юний Джобс явно не розмінювався на дрібниці в акустиці: кожна колонка з комплекту Acoustat Monitor 3s важить 75 фунтів (близько 34 кг) та має 5 футів (1,5 м) у висоту. Що ж в них такого видатного? Wired цитує одного з власників: «Це як слухати гігантські навушники: вражаюча точність і низький рівень спотворень». Основою якісного звуку багато хто вважає середні частоти, і тут «акустатам» немає рівних - зокрема, за рахунок застосування електростатичного технології для динаміків.
Відзначимо, що колонки Джобса злегка відрізнялися від наведеного вище рекламного матеріалу:
Фото з форуму Pink Fish Media.
Пластинки: Елла Фіцджеральд, Бах і Steely Dan.
Колаж The Wired.
Три пластинки, які можна однозначно впізнати на фото - «The Cole Porter Songbook, Vol.1» від Елли Фіцджеральд, «Бранденбурзькі концерти» Йоганна Себастьяна Баха та «Aja» від класиків джаз-року Steely Dan. На додаток до цього біограф Вальтер Айзексон (Walter Isaacson) повідомляє, що Джобс колекціонував записи Боба Ділана (особливо бутлеги 1965-1966 років). Та й музика, яка «жила» на iPod'е Стіва, безсумнівно, була представлена і на вінілі. Це, зокрема, Beatles, Rolling Stones, Джиммі Хендрікс, The Doors, Бі Бі Кінг, Дженіс Джоплін, Jefferson Airplane, Джонні Кеш, Саймон і Гарфанкел і навіть The Monkees.
Предусилитель: Threshold FET-One
Фото Threshold Audio Inc.
Передпідсилювачі Threshold широко відомі в середовищі аудиофилов. Їх творці, фізик Норман Пасс (Norman Pass), вважається корифеєм Hi-End аудіотехніки. У 1982 році були дорожчі моделі, але жодна з них не звучала краще. FET-One був випущений на піку успіху компанії і розрахований на роботу з високоякісними підсилювачами потужності на кшталт описаного нижче Stasis-1. Сьогодні ціна такого пристрою на вторинному ринку складає близько $ 1200.
Підсилювач потужності: Threshold STASIS-1
Фото Threshold Audio Inc.
«STASIS-1 - це звір, який видає по 200 Вт на канал і дуже схожий на настільний радіо Дарта Вейдера», - іронізує з приводу цієї моделі Wired. Зв'язка FET-STASIS була незмінним учасником рубрики «Ми рекомендуємо» в журналі Stereophile, а самі підсилювачі, як діаманти, не втрачають цінності - стара модель зараз коштує приблизно $ 2000.. І справа тут не тільки в оригінальному дизайні, просунутому внутрішній устрій і золотих доріжках друкованих плат - творці STASIS забезпечили клієнтам фірмовий сервіс по апгрейду підсилювачів, що на довгий час позбавило сенсу характеристику «застарілий».
AM / FM тюнер: Denon TU-750s.
Фото Denon.
Тюнер Denon TU-750s - далеко не найяскравіше пристрій в комплекті. Та й в цілому це, швидше за все, випадково затесався компонент з попередньої аудіосистеми - любителям вінілу зазвичай не особливо потрібні радіоприймачі. Можливо, Джобс залишив його з ностальгічних міркувань. А вже в сучасному цифровому світі тюнери застаріли не менш, ніж дискові телефони. Для фанатів в цьому є і хороші новини: продається така техніка буквально за копійки ( «всього $ 10 на eBay, включаючи доставку», - зазначає Wired). З іншого боку, і потрібна вона мало кому, крім самих захоплених шанувальників. Складно уявити, що хтось всерйоз сумує за перешкод, спливає частотам і підстроювання антени; увіткнути в Мережу MacBook і запустити онлайн-радіо - воно і простіше, і якісніше.
[]
Отже, що ж конкретно входить в набір?Що ж в них такого видатного?