Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Стів Маттін, головний дизайнер АвтоВАЗу: «Ми шукали російську ДНК. Нічого не знайшли ... »

Наша сеть партнеров Banwar

23.04.2018

Творець образу Maybach розповів в КАИ, як надихається лазнею, борщем і горілкою, а в XRay зашифрував двоголового орла

Цей британець придумав поворотники в бічних дзеркалах і «люксовий компакт-кар», дав друге дихання Maybach і розробив новий скандинавський стиль для Volvo. А тепер він шеф-стиліст АвтоВАЗу, який визначив обличчя XRay, Vesta і SW Cross, і заявляє, що росіяни будуть пишатися LADA. У минулу п'ятницю Стів Маттін прочитав надихаючу лекцію перед студентами КНІТУ-КАИ і відповів на кілька запитань «БІЗНЕС Online».

Шеф-стиліст АвтоВАЗу, який визначив обличчя XRay, Vesta і SW Cross, Стів Маттін заявляє, що росіяни будуть пишатися LADA Шеф-стиліст АвтоВАЗу, який визначив обличчя XRay, Vesta і SW Cross, Стів Маттін заявляє, що росіяни будуть пишатися LADA

АНГЛІЙСЬКА РЕВОЛЮЦІОНЕР

Шкода, що місцевих промислово-економічних босів на лекції директора по дизайну LADA Стіва Маттіна не було, але ж, їй богу, є чому в нього повчитися, та хоч би й манері спілкування. Втім, дизайнер приїхав не заради уваги сильних світу цього - його цікавлять молоді таланти для АвтоВАЗу. Після лекції він розповів «БІЗНЕС Online», що враження від казанських студентів у нього прекрасне: «Була повна аудиторія - значить, є інтерес до цієї сфери. Видно, що компанія їм подобається, але поки вони не знають всіх нюансів. Саме так ми шукаємо молоді таланти ». Щодо повної аудиторії - всім нам відомо, як студентів зганяють на подібні лекції, але на цей раз точно був інший випадок: слухали дійсно з інтересом, а після щільним натовпом обступили лектора, ставлячи питання.

«Думаю, ви багато чого не знаєте про АвтоВАЗі, але ж компанія переживає трансформацію і вже сильно змінилася з тих пір, як я приєднався до неї 6 років тому», - без зайвої скромності почав Маттин лекцію. Далі він коротко розповів про себе. В автомобілебудуванні - близько 30 років, кар'єру почав в Mercedes-Benz і ніколи не думав, що піде звідти, але в 2005 році перейшов в Volvo.

Це короткий вступ вимагає пояснень. У 1987 році Маттін (народився 29 жовтня 1964 року в англійському Бедфорді), отримавши в університеті Ковентрі спеціальність «промисловий дизайн», вирушив підкорювати Mercedes-Benz. І це вдалося. Саме він розробив зовнішній вигляд автомобілів A-класу. Далі він керував розробкою дизайну і редизайну S-Class, M-Class, SL, SLK, SLR McLaren, Mercedes Maybach, Grand Sports Tourer.

У 2004 році Маттин пішов в Volvo Car Corporation, яка задумалася про ребрендинг. Там він став віце-президентом, директором з дизайну, членом правління компанії і створив новий стиль шведських авто: з-під його «пера» вийшли, наприклад, компактні Volvo S60 / V60 і кросовери XC60, V40 і XC40. Далі, за чутками, Маттин посварився з керівником китайського концерну Geely, якому належить контрольний пакет акцій Volvo, якому не сподобався дизайн S60, і Стів пішов на вільні консультантскіе хліба, почав викладати.

А в 2011 році Маттин на загальний подив прийняв пропозицію стати головним дизайнером АвтоВАЗу (входить в альянс Renault - Nissan - Mitsubishi). «Чому я приїхав на ВАЗ? - звернувся до аудиторії КАИ Маттін. - Все просто - це шанс багато чого змінити ». Справа в тому, що після входження в 2008 році в групу Renault ВАЗ, по суті, вирішив почати життя з чистого аркуша, відповідно, йому знадобився суперпродвінутий дизайнер, щоб створити новий бренд. Маттін дав зрозуміти студентам КАИ, що такий шанс випадає раз в житті. У Mercedes і Volvo у нього не було такої свободи дій - тяжіла сильні дизайнерські традиції цих компаній, а в Росії треба було зробити революцію. «Мені дуже пощастило - керівництво дало мені білий аркуш», - розповів він. І боси ВАЗа не прорахувалися. На Московському автосалоні - 2012 публіці добре прочистили мізки формами концепту XRay. Потім були XRay 2 і Vesta, затвердили новий дизайн. Що важливо, прототипи майже миттєво перетворилися в серійну продукцію.

«АВТОМОБІЛІ більш орієнтовані на емоційну сторону»

Головна теза, яку Маттин просував на лекції, - це те, що сьогодні при виборі автомобіля покупці все більше керуються не раціональними міркуваннями, а дизайном: «Дизайн зараз продає більше, ніж що-небудь інше. Тому автомобілі більш орієнтовані на емоційну сторону, і ми теж повинні робити продукти більш емоційними ». Цього зовсім не було у продукції АвтоВАЗу.

«Коли в 2011 році ми почали думати про новий дизайн, то для початку вирішили визначити, чи є типова російська дизайнерська ДНК, яку ми можемо розвивати, - розповів Маттін. - На Volvo ми просували скандинавський дизайн, з його простотою і чистотою форм ». Але в Росії таких традицій не виявилося. Що можна було покласти в основу нового дизайну LADA? Рівнятися на колишні моделі з їх специфічним (м'яко кажучи) зовнішнім виглядом було б дивним. Втім, тут Маттин з великою повагою нагадав, що був автомобіль-ікона - позашляховик «Нива». Але все ж це було дуже давно - 35 років тому.

«Не вистачало сильною ДНК - зухвалості, емоційності, - згадує тяготи творчого пошуку британець. - Ми постаралися ідентифікувати наш бренд, а тому для початку розглянули всі інші. У кого найсильніша особа? Audi, BMW миттєво впізнавані по решітці радіатора особи. Але ж у багатьох компаній такого немає. Чому це так важливо? Це як людське обличчя: складно запам'ятати ім'я, але обличчя запам'ятаєш завжди, тому що воно індивідуально. Тому ідея була створити завжди впізнаване обличчя ».


Але як це зробити в автомобілебудівному світі, де, здавалося б, все вже придумано? І тут на допомогу прийшла специфіка Росії. «Коли я приїхав сюди, перш за все звернув увагу на велику кількість контрастів: між літом і зимою, коли здається, що немає ні весни, ні осені, а відразу стає холодно або тепло; між блискучими містами і віддаленими селами; між Тольятті і Москвою. І ми вирішили використовувати тему контрасту. Так народилося те, що зараз прийнято називати Х-дизайном і Х-особою, - баланс різких елементів і простих форм. Ми створили Х-особа для всього сімейства, але у кожного авто свій характер », - пояснює Маттін. За твердженням вазовци, його команді вдалося зробити дизайн-революцію - змінити сприйняття бренду LADA, а тому зробленим на ВАЗі він пишається більше, ніж досягнутим на Mercedes-Benz.

Попутно Маттін не забув прорекламувати новинку - SW Cross: «Ця машина розроблена в зв'язку зі специфікою російських доріг. Вчора їхав з Тольятті в Казань. Це приклад поганих доріг. Але це нічого, якщо у тебе колеса більше і кліренс вище. До того ж відомо, що росіяни люблять водити не тільки по вулицях, а й поза ними ».

Природно, топ АвтоВАЗу закликав студентів йти на його завод: «Пишаюся командою - кажу про всю компанію. ВАЗ - відмінне місце для роботи, сьогодні це компанія, яка встановлює нові стандарти. Ми шукаємо творчих людей на всіх факультетах. Ви вивчаєте аеродинаміку, і нам це важливо. Дуже багато роботи в цифровому форматі. Вся наша команда в московському дизайнерському центрі - це вчорашні студенти ».

Цікаво в цьому зв'язку, що якраз на минулому тижні «Шведське телебачення» опублікувало документальний фільм з одкровеннями іншого іноземця - Бу Андерссона, вигнаного з поста президента АвтоВАЗу в 2016 році. «Кожен день здається змарнованим. У порівнянні з ГАЗом тут все в 10 разів складніше. Весь час немов продирається через лайно », - наводиться його цитата. Що ж, хочеться вірити Маттіна ...


«БАНЯ, БОРЩ, ГОРІЛКА ...»

Після лекції кореспондент «БІЗНЕС Online» задав закордонному світила пару питань.

- Стів, багато хто вважає, що у машин ВАЗа невибагливий вид, як і за часів, коли на дорогах панували «дев'ятки», «десятки», «99-е» ...

- Це не так. Потрібно розуміти, що раніше не було стільки брендів на ринку і, відповідно, не було проблеми продати автомобіль. Наше завдання - показати світу нове обличчя LADA. Мене багато журналістів запитують: «Ви не скопіювали Mitsubishi?» (Є і зворотна точка зору, що Mitsubishi дещо запозичив у LADA - прим. Ред.).

Це добре! У мене друг недавно зайняв досить великий пост на одному з китайських автозаводів. Так ось, він своїм колегам сказав прямо, що їхня продукція - копія того, що зараз робить LADA (передня частина хетчбека Landwind X2 нагадує XRay - прим. Ред.). Це дуже круто, що ми почали встановлювати тренди.

- Хочете сказати, зараз LADA купують через дизайн?

- 10 років тому ніхто б не сказав: «Я купив LADA, тому що мені сподобався її зовнішній вигляд». Питання було тільки в ціні. Раніше не було конкуренції, і бренд не розвивався. А тепер з'явився XRay. Люди дивувалися, коли бачили його на дорогах. Власники BMW і Mercedes були щасливі бачити крутий російський автомобіль, з вікон фотографували. Мене ДАІ кілька разів зупиняла - просто тому, що поліцейські хотіли подивитися автомобіль. Vesta SW Cross, незважаючи на те, що це найдорожчий автомобіль АвтоВАЗу, дуже добре продається (чергу на викуп авто розписана на 6 місяців вперед - прим. Ред.). Зараз я їжджу на XRay, а з наступного тижня пересяду на SW Cross.

- Так все-таки існує таке поняття, як «російський дизайн»?

- Складно зрозуміти, що собою являє російський дизайн. За радянських часів дизайн ніяк не просувається. «Жигулі» - це «Фіат». Тобто не було історії дизайну. Нічого не могли знайти, щоб отримати натхнення для його розвитку. Але чим більше ти переймаєшся країною, тим більше натхнення для дизайну. Якщо взяти символ Росії, двоголового орла, то ви побачите його в Х? Можливо, ви навіть не помічали цього!

У Росії більше контрастів, ніж в будь-якій іншій країні світу, і ми намагаємося залучити цю ідею складних контрастів в дизайн. Дуже багато традицій: лазня, борщ, горілка ... Вихідні проведу в Казані - буду гуляти, піду в галереї, музеї, подивлюся історичні будівлі. Для мене це все збирання візуальної інформації, і, можливо, в майбутньому це якось позначиться на дизайні нового автомобіля.

«Чому я приїхав на ВАЗ?
Що можна було покласти в основу нового дизайну LADA?
У кого найсильніша особа?
Чому це так важливо?
Але як це зробити в автомобілебудівному світі, де, здавалося б, все вже придумано?
Мене багато журналістів запитують: «Ви не скопіювали Mitsubishi?
Хочете сказати, зараз LADA купують через дизайн?
Так все-таки існує таке поняття, як «російський дизайн»?
Якщо взяти символ Росії, двоголового орла, то ви побачите його в Х?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов