Наша сеть партнеров Banwar
Артем Гордієнко
Керівник СТО «Майстер Сервіс»
(Г. Харьков, пр. Гагаріна, 39а)
? Ваші станції технічного обслуговування досить відомі в Харкові. А з чого все починалося?
Компанія «Майстер Сервіс» з'явилася в кінці 90-х років. У нас була авторазборка, продавали б / у і нові запчастини. Згодом ми зрозуміли, що у нас є все необхідне, щоб надавати послуги з ремонту та обслуговування автомобілів. Так відкрилася перша СТО на вул. Академіка Павлова. Коли ми вирішили значно збільшити виробничу площу і розширити спектр пропонованих послуг, переїхали на вул. Біологічну, де і зараз знаходиться автосервіс по ремонту рульових механізмів, амортизаторів, двигунів, а також магазин з продажу автозапчастин. Але головна мета не була досягнута. Ми хотіли підняти рівень обслуговування до європейського. І нам це вдалося! У жовтні 2015 року, ми відкрили сучасний універсальний автосервіс на пр. Гагаріна, 39а. Тут кожен автовласник отримає гідний сервіс за українськими цінами.
? Розкажіть коротко про вашу сучасної станції технічного обслуговування.
У нас все круто! Автосервіс легко знайти - він знаходиться в історичному центрі міста, на перехресті двох жвавих вулиць. Тут найсучасніше обладнання та послуги. Наприклад, 3D-стенд для регулювання розвал-сходження, наномойка. На території є кафе, парковка, зона відпочинку з TV та Wi-Fi. Спектр послуг широкий: від заміни масла до капремонту двигуна легкових автомобілів, позашляховиків, кросоверів і мінівенів.
? А як оснащена ваша СТО та як ви «вирощуєте» своїх автомеханіків?
На нашому автосервісі ми використовуємо найновіше обладнання, яке вже зарекомендувало себе на ринку. У нас є стенд 3D розвал-сходження Hunter. Він дозволяє перевірити кути установки коліс всього за 90 секунд. Вібростенд Maha служить для перевірки амортизаторів та ходової частини автомобілів. Для тестування електрообладнання використовуємо діагностичні сканери Bosch, Launch, Toyota, VAG COM.
Наш автосервіс в своєму розпорядженні підйомниками, призначеними для обслуговування як легкових авто, так і мікроавтобусів і великих позашляховиків вагою до 5 тонн.
Що стосується професіоналізму майстрів, то весь робочий персонал має технічну освіту і досвід роботи не менше 5 років. Для підвищення кваліфікації ми систематично проводимо технічні семінари. У нас також є планерки, щомісячні збори, на яких ми обговорюємо досягнення і недоліки, потреби клієнтів, способи підвищення якості сервісу.
? Зараз обслуговувати і ремонтувати машини для багатьох їх власників дуже дорого. Як ви утримуєте своїх клієнтів і залучаєте нових?
Наша концепція - обслуговування на рівні офіційного сервісу за розумні гроші. Клієнт автосервісу «Майстер Сервіс» завжди отримує гарантію на виконану роботу і куплену запчастина, а також додаткові рекомендації при подальшому зверненні. Для постійних клієнтів діє система накопичувальних знижок і бонусна програма. Ми проводимо партнерські і сезонні акції, які дозволяють автовласникам отримати необхідний комплекс послуг за вигідними цінами.
? При створенні графіка роботи вашої СТО враховувалися побажання клієнтів?
Завдання персоналу - компроміс між ефективною завантаженням ремзони автосервісу і побажаннями наших клієнтів. Один з постів автосервісу виділена під експрес-послуги: проведення ТО, заміна гальмівних дисків і гальмівних колодок, заміна масла, діагностика систем автомобіля. Завдяки такому виду сервісу нам вдалося уникнути черги. Крім того, при необхідності наш клієнт може залишити несправний і забрати відремонтований автомобіль до початку або після закінчення робочого дня.
? Чому ви вирішили брати участь в конкурсі «Краща СТО»?
У прагненні організувати якісний і доступний комплекс послуг ми хочемо отримати оцінку головних експертів - наших клієнтів і розуміти, що нам варто поліпшити, щоб заслужити звання «Краща СТО» і підтримувати цей статус в подальшому!
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
А з чого все починалося?А як оснащена ваша СТО та як ви «вирощуєте» своїх автомеханіків?
Як ви утримуєте своїх клієнтів і залучаєте нових?
При створенні графіка роботи вашої СТО враховувалися побажання клієнтів?
Чому ви вирішили брати участь в конкурсі «Краща СТО»?