Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

шток | Все про ВАЗ 2106 (ВАЗ 21061, ВАЗ 21063, ВАЗ 21065)

  1. ЯК ПЕРЕВІРИТИ ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ бензонасос, НЕ ЗНІМАЮЧИ ЙОГО?

Наша сеть партнеров Banwar

Природний знос або пошкодження діафрагми, втрата пружності пружини, засмічення, засмолені або налипання клапанів, засмічення фільтра і втрата герметичності - все перераховане може порушити подачу палива до карбюратора.

Крім того, підтікання палива, викликане втратою герметичності, загрожує небезпекою в пожежному відношенні і веде до значних втрат палива. Підраховано, що втрата однієї краплі бензину в секунду призводить до річної втрати, рівній 675 кг.

За допомогою сучасного діагностичного обладнання на станціях технічного обслуговування можна досить просто визначити працездатність бензонасоса шляхом вимірювання тиску в нагнітальному трубопроводі і розрядження перед бензонасосом. Таким чином виявляється стан основних робочих органів: діафрагми, клапанів, пружин.

В умовах «самообслуговування» можна рекомендувати старі, але досить надійні способи перевірки бензонасоса і дефектації його деталей без застосування спеціального оснащення.

ЯК ПЕРЕВІРИТИ ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ бензонасос, НЕ ЗНІМАЮЧИ ЙОГО?

Перш за все, необхідно уважно оглянути бензонасос. Особливу увагу слід звернути на прилягання кришки 4 до корпусу 3. Перекіс кришки, її слабка затягування, неправильно встановлений сітчастий нейлоновий фільтр 2, службовець одночасно прокладкою ущільнювача, сприяють витіканню бензину в роз'ємі кришки і корпусу або в сполученні кришки і болта 5 її кріплення.

бензонасос

Паливо може також просочуватися через зовнішню дистанційну прокладку 1. Це має місце при пошкодженні робочих діафрагм 8. У разі ослаблення гвинтів 7 кріплення корпусу до нижньої кришки в порожнину розрідження може просочуватися повітря, в зв'язку з чим бензонасос працюватиме з перебоями, подаючи паливо в суміші з повітрям.

Якщо ви виявили сліди підтікання масла, перевірте, перш за все, надійність кріплення бензонасоса до блоку циліндрів, а потім визначте стан ущільнюючих теплоізолюючих прокладок. Справа в тому, що в цих місцях часто підтікає масло при порушенні герметичності.

Не знімаючи бензонасоса, можна перевірити і його працездатність. Для цього достатньо від'єднати бензопровід, що йде від карбюратора, і, користуючись важелем ручної підкачки, перевірити силу подачу палива. Пам'ятайте, що ручна підкачка неможлива, якщо штовхач 1 (рис. Нижче) знаходиться на вершині ексцентрика 2, а шток діафрагми відповідно в крайньому нижньому положенні.

Нижче) знаходиться на вершині ексцентрика 2, а шток діафрагми відповідно в крайньому нижньому положенні

Положення штовхача бензонасоса

В цьому випадку необхідно за допомогою пускової рукоятки повернути колінчастий вал двигуна всього на один оборот. Це дозволить ексцентрика і штоку зайняти становище, при якому механізм ручного підкачування палива буде працездатний.

Справний паливний насос подає бензин повної пульсуючим струменем без помітної домішки повітря. Для більшої впевненості можна перевірити роботу бензонасоса за допомогою механічного приводу, провертаючи колінчастий вал двигуна стартером. При цьому вас не повинен бентежити той факт, що струмінь бензину з'явиться не з перших оборотів.

При підозрі на несправність внутрішніх елементів бензонасоса, його, звичайно, необхідно зняти, розібрати і усунути дефекти.

Зняти і встановити бензонасос на місце - операція нескладна. Бензонасос разом з прокладками посаджений па двох шпильках і кріпиться гайками, відвернути які треба ключем 13 мм. Для зняття бензонасоса необхідно від'єднати підвідний і нагнітає бензопроводи, відвернути гайки кріплення бензонасоса, зняти пружинні шайби, а потім і сам бензонасос.

Знімаючи його, будьте обережні, тому що можна пошкодити тонку прокладку, яка часто прилипає і до насоса, і до теплоізоляційної товстої прокладці. Сама теплоізоляційна прокладка, як правило, легко знімається руками без застосування будь-якого інструменту. У гіршому випадку, полегшите її з'їм легким постукуванням по ній рукояткою викрутки. Не забудьте також, що під товстої теплоізоляційної прокладкою знаходиться ще одна тонка установча прокладка, що одночасно є ущільнювальної.

Установка відремонтованого бензонасоса має свої особливості. В першу чергу встановлюють ущільнювальну прокладку А товщиною 0,70-0,80 мм, а потім теплоізоляційну. Далі встановлюють тонку прокладку В товщиною 0,27-0,33 мм.

При такому наборі прокладок між корпусом бензонасоса і блоком циліндрів мінімальний вихід штовхача (його внутрішній торець стосується потилиці кулачка) повинен знаходитися в межах 0,8-1,3 мм. Цей розмір (d) легко проконтролювати, встановивши прокладки і штовхач (штангу). Якщо штовхач виступає з прокладок на величину, меншу 0,8 мм, то прокладку А замінюють прокладкою В товщиною 0,27-0,33 мм.

У тому випадку, коли штовхач виступає на величину більше 1,3 мм, замість прокладки А необхідно встановити більш товсту прокладку типу С товщиною 1,20-1,30 мм. Слід пояснити, що між корпусом бензонасоса і теплоізоляційної прокладкою повинна завжди встановлюватися прокладка товщиною 0,27-0,33 мм.

Встановивши таким чином нормальне положення штовхача, бензонасос зміцнюють, затягують гайки, приєднують бензопроводи і запускають двигун.

При працюючому двигуні переконайтеся у відсутності підтікання палива. Якщо двигун після закінчення 1 - 2 хв продовжує працювати нормально, без перебоїв, значить операція виконана добре.

Вже раз бензонасос знятий і тим більше розібраний, є можливість виконати ще цілий ряд робіт, таких як перевірка роботи впускного клапана і діафрагми за методом, вже описаного для запірної голки кришки карбюратора, т. Е. Якщо бензонасос забезпечує необхідне розрідження для забору палива, то мова або палець, прикладені в момент пробного прокачування до всмоктуючого патрубка, повинні відчути його.

Перед розбиранням необхідно ретельно промити бензонасос, для чого можна використовувати бензин, що знаходиться в його порожнині. Розбирання найкраще почати з верхньої кришки 4, прикрутити болтом 5 з головкою під ключ 8 мм. Під кришкою знаходиться сітчастий нейлоновий фільтр.

Нагадаємо, що деформовану кришку і прорваний фільтр необхідно замінити на нові. Під сітчастим фільтром в корпусі бензонасоса ви побачите запресованих і завальцьований всмоктуючий клапан 6. Бувають випадки, коли через відмову клапанів доводиться замінювати весь корпус бензонасоса так як клапани окремо в запасні частини не поставляються, та й заміна їх в «домашніх» умовах досить складна .

Для зняття корпусу бензонасоса необхідно викруткою відвернути шість гвинтів 7. Перш ніж роз'єднати корпус з нижньої кришкою, постарайтеся замінити їх взаємне розташування. Це стане в нагоді вам при складанні.

З внутрішньої сторони знятого корпусу запресований і завальцован нагнітальний клапан.

Ретельно промийте корпус в чистому неетильованому бензині.

Пам'ятайте, що навіть найдрібніші піщинки, що потрапили між клапаном і сідлом, порушують щільність прилягання клапанів, що призводить до відмови бензонасоса.

За допомогою тонкої викрутки або сірником можна перевірити рухливість клапанів і щільність їх прилягання до сідла під дією пружин. Якщо роботу всмоктуючого клапана ви можете перевірити ще раз на зібраному бензонасосі, то роботу нагнітального - можна перевірити тільки тепер, при розібраному насосі. Вдихаючи в нагнітальний патрубок повітря, стежте за поведінкою клапана, який повинен сідати в сідло і не пропускати повітря.

Для огляду вузла діафрагм доцільно вийняти його з нижньої кришки бензонасоса, для чого достатньо повернути шток на 90 °. Разом з вузлом діафрагми знімаються зовнішня і внутрішня дистанційні прокладки 1, а також пружина 9 діафрагм.

Уважно огляньте робочі і допоміжні діафрагми. Пам'ятайте, що на них не повинно бути подряпин, тріщин, розривів, місцевих затвердінь. Наявність одного з перерахованих дефектів вимагає заміни дефектної деталі на нову. Слід пам'ятати, що вузол діафрагм - розбірний. Діафрагми і внутрішня дистанційна прокладка сидять на штоку і затягнуті гайкою. Якщо в дорозі раптом відмовив бензонасос і ви визначили, що причиною є деформована діафрагма, як тимчасовий захід може бути використана поліетиленова плівка.

З шматка плівки виготовте саморобну діафрагму. При цьому пошкоджені діафрагми не викидайте, а саморобні розташуйте між ними. Цю рекомендацію варто використовувати лише в крайньому випадку, але якщо в запасі у вас є вузол діафрагм, не ризикуйте, а замініть вузол цілком.

Є випадки, коли у автомобілів з великим пробігом бензонасос не забезпечує роботу двигуна при максимальній частоті обертання колінчастого вала. Причиною в більшості випадків є ослаблення пружини діафрагм. Нормальна довжина пружини в вільному стані повинна становити 47 ± 0,5 мм. Якщо пружина дійсно ослабла, її необхідно замінити на нову. Як тимчасовий варіант усунення дефекту, - розтягнути пружину руками і встановити на місце.

Іноді причиною несправності роботи бензонасоса є порушення довжини виходу штовхача. Справа в тому що в процесі роботи на штовхачі утворюється наклеп, що, природно, змінює довжину його виходу. Такий штовхач необхідно замінити. Якщо ж дефект виявлений в дорозі і під рукою немає нового штовхача, можна як тимчасовий варіант зняти наклеп і спробувати відрегулювати довжину штовхача за допомогою набору прокладок.

На завершення опису ремонтних операцій, вироблених з бензонасосом, автолюбителям слід нагадати ще про один вид дефекту, який зустрічається досить часто. Деякі бензонасоси працюють добре лише до першої розбирання, а після вторинної збірки, незважаючи на відсутність видимих ​​дефектів, перестають працювати взагалі або працюють в півсили.

Якщо вам не пощастило і на автомобілі встановлений саме такий впертий бензонасос, з'єднайте корпус такого бензонасоса з сопрягаемой поверхнею нижньої кришки без вузла діафрагм і ви побачите причину дефекту: між сполучаються поверхнями буде спостерігатися просвіт.

Такі деформовані поверхні необхідно притертися. Цинковий сплав, з якого виготовлений корпус, легко піддається стирання і процес притирання не займе багато часу.

ЯК ПЕРЕВІРИТИ ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ бензонасос, НЕ ЗНІМАЮЧИ ЙОГО?
ЯК ПЕРЕВІРИТИ ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ бензонасос, НЕ ЗНІМАЮЧИ ЙОГО?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов