Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

«Стрибнути в пащу ворогові»: амурський ДОСААФ почав підготовку десантників

  1. Матеріали по темі

Наша сеть партнеров Banwar

Олександр Боржко про навчання стрільців-парашутистів, аероклубі і страху перед стрибком

Олександр Боржко про навчання стрільців-парашутистів, аероклубі і страху перед стрибком

- Олександре Володимировичу, добрий день! Ми звикли до того, що ДОСААФ готує технічних фахівців для армії і народного господарства. Чому виникла потреба в десантників?

- Стрілки-парашутисти - це дійсно нова спеціальність. Вона введена з нинішнього року. План по ним поки маленький, всього 18 чоловік, і ми його вже виконали. Я думаю, назріла необхідність в підвищенні професіоналізму Російської армії, тим більше коли справа стосується повітряно-десантних військ. Я служив в Афганістані танкістом, але бачив роботу десантників. Вони блискуче виконували найскладніші завдання, у них блискучий бойовий дух. До цих хлопцям найбільш високі вимоги.

ВДВ - не просто красивий бере, тільник і 2 серпня. Моральні і фізичні навантаження дуже важкі. Вся суть повітряно-десантних військ в тому, щоб діяти в тилу ворога, в оточенні противника, без підтримки своїх. Як казав засновник ВДВ Василь Маргелов: «Робота десантника - стрибнути в пащу ворога і розірвати її зсередини». Звучить грубувато, але точно.

- Але ж ДОСААФ і раніше готував парашутистів з числа старшокласників ...

- Особливість програми навчання стрільців-парашутистів для ВДВ - в більш повному засвоєнні матеріалу. Старшокласникам з числа звичайних парашутистів купола укладають досвідчені інструктори, вони роблять один стрибок, і на цьому підготовка закінчується. Військовослужбовцям ВДВ ніхто парашути не вкладається, тому у нас стрілки-парашутисти теж все роблять самі. Крім цього, курс загальновійськової підготовки у вигляді вогняних, тактичних, інженерних занять. Сюди ж можна віднести захист від зброї масового ураження та фізичні тренування.

2800

рублів - вартість комерційного парашутного стрибка. З них тільки 500 рублів - на теоретичну підготовку. Решта йде на паливо, амортизацію літака та інші потреби

За домовленістю з начальником ДВОКУ до занять залучаються професійні викладачі військового училища і його навчально-матеріальна база. Стрілянина або метання гранат під керівництвом професіоналів дають зовсім іншу якість, ніж можна домогтися в стінах ДОСААФ. Можна сказати, вони пройшли курс молодого бійця і для них він був не просто важким, але і максимально цікавим. Природно, бажання служити в ВДВ у них тільки зміцнилося. Ми відстежуємо їхню долю аж до направлення у війська.

- Багато бажаючих стати стрільцем-парашутистом?

- Питання, скоріше, до працівників призовної комісії, саме там йде відбір кандидатів, але, за моїми даними, багато. Інша справа, що не всі підходять по здоров'ю. Можна бути гарним, міцним, готовим до стрибка з парашутом, але тут цього мало. Необхідна ще і витривалість, адже після приземлення десантникові треба воювати. Все це вимагає бездоганного стану організму, але, на жаль, зараз таких хлопців не багато.

- Олександре Володимировичу, економічні неприємності вплинули на процес роботи ДОСААФ Росії?

- Приховувати не буду - працювати стало важче. Однак потрібно віддати належне нашим викладачам і керівникам - зривів навчальної програми не було. За планом в нинішньому році нам необхідно підготувати 237 армійських фахівців, 220 вже отримали відповідну кваліфікацію. Ми говоримо про водіїв категорії «С» для військових частин, а також військових автокрановщик, причому дана спеціальність досить рідкісна. Крім Амурської області, їх на Далекому Сході більше ніде не готують. Крім того, наша зразкова школа в місті Вільному готує механіків-водіїв МТЛБ (багатоцільовий тягач легкий броньований).

Можу відзначити, що в нинішньому році Амурський філія ДОСААФ Росії пережив кілька комплексних перевірок. У нас працювала центральна контрольно-ревізійна комісія. Підсумкова оцінка - «добре». Нас перевіряла міжвідомча урядова комісія, в якій були представники Міносвіти, Мінспорту, інших зацікавлених відомств. Результати теж високі.

Що стосується масових технічних професій, призначених для мирного життя, то наша автошкола готує водіїв практично всіх категорій. І навантаження, яке лягає на Амурський регіональна філія, непорівнянна з іншими територіями Далекого Сходу. Населення Амурської області в два з гаком рази менше, ніж в Примор'ї, а цивільних водіїв ми повинні підготувати в півтора рази більше.

- Даний факт може говорити про підвищений довірі до амурського регіональному відділенню?

- Я думаю, справа в стабільності всупереч непростих умов. Для підготовки водіїв необхідні автомобілі, своєчасні поставки палива, автодроми повинні відповідати сучасним вимогам. Ми зобов'язані оперативно реагувати на всі зміни в законодавстві, що виливається в значні фінансові витрати. Однак прикладаємо всіх зусиль, щоб пережити непрості часи з найменшими втратами.

Плюс до всього ми беремо участь в суспільному житті Амурської області, у нас 23 військово-патріотичних клубу, готуємося влитися в відроджується юнармейское рух. При цьому залишаємося громадською організацією і в бюджетному фінансуванні серйозно обмежені.

З ДОСААФ ніхто не знімав обов'язки по підтримці прикладних, спортивно-технічних видів спорту. Я маю на увазі автоспорт, мотоспорт. Ті ж картинги, запчастини, переїзди до місця змагань вимагають грошей. Звичайно, значна частина навантаження лягає на спортивні федерації, але тим не менше ... У наших планах участь в міжнародних змаганнях з мотоспорту, які пройдуть на «Золотій милі» в Благовєщенську. Без усього цього буде втрачено сам сенс існування найстарішої військово-патріотичної організації країни.

- Олександре Володимировичу, неможливо обійти роботу амурського аероклубу. Як він себе почуває?

- Наш аероклуб залишається вагомою ланкою в системі ДТСААФ Росії. Ми традиційно здійснюємо парашутні стрибки з молоддю. Завдяки аероклубу проводимо показові виступи в День Перемоги, готуємося стрибати в рамках здачі норм ГТО, які заплановані на 12 серпня. У нас чотири літаючих літака Ан-2 і один Як-52. Все необхідно утримувати в постійній готовності, що дуже накладно.

Звичайно, є певні комерційні джерела доходів. Як приклад - викидання парашутистів-спортсменів, які оплачують кожен стрибок. Також виконуємо замовлення по обробці сільськогосподарських посівів з повітря. Однак цього недостатньо. Доводиться постійно метатися, викроюючи кошти по копійці.

Без авіаційної складової ми теж обійтися не можемо. Інженерно-технічний, льотний склад - штучний товар. Тому аероклуб для нас - це нормальна, стабільна, робоча головний біль. Проте літаємо, підтримуємо, кидаємо парашутистів, запилюють поля і так далі.

- Можна перевести його повністю на комерційні рейки? Іноземних туристів катати?

- Ні в якому разі. Я вважаю, навчання молоді треба підтримувати будь-що-будь. Виходячи з субсидій регіонального міносвіти, у нас є план початкової льотної підготовки. 18-20 курсантів авіаклубу «Форсаж» щорічно отримують навички пілотування. Крім того, до недавнього часу готували 250 юних парашутистів. Як я вже говорив, це старшокласники, для яких заняття безкоштовні. На жаль, економічні умови змушують нас скорочувати число учнів. Однак розмови про повне згортання діяльності не йде.

Стрибок з парашутом можна назвати простим словом - мужність. 15-16-річному хлопчику чи дівчинці набагато складніше зробити цей крок, ніж дорослому. Їх треба готувати морально, їм треба прищепити впевненість в надійності парашутної системи, кожного треба налаштувати на добровільне прийняття рішення. У нас не було жодної відмови від стрибка. Є хлопці, які трясуться, хвилюються, але з літака виходять все.

Треба бачити ці очі після приземлення. У них читається: «Я це зробив!» Такого хлопця або дівчину з повною упевненістю можна вважати майбутніми захисниками Вітчизни. Вони вже подолали себе і готові до багато чого. Одними стройовими піснями і відозвами захисника Батьківщини не виховаєш. Потрібна ще й реальна бойова ситуація, а стрибок з парашутом - це справжній ризик.

Масові технічні професії, яким навчає ДОСААФ

Амурська область

- населення - 805 тисяч чоловік

- план підготовки водіїв - 5 511 осіб

Хабарівський край

- населення - 1,2 млн осіб

- план підготовки водіїв - 2 977 осіб

Приморський край

- населення - 1,8 млн осіб

- план підготовки водіїв - 3 469 осіб


Матеріали по темі

Небо для всіх: інвалід-візочник стрибнув з парашутом 10.09.2019, 17:15 Орлят вчаться літати: більше 250 амурських підлітків безкоштовно стрибнуть з парашутом 11.07.2019, 9:53 Амурське відділення ДОСААФ вперше визнали найкращим в Росії 16.04.2019, 13:47 Як стати десантником: в амурском ДОСААФ молодь готують до служби в елітних частинах 29.09.2017, 9:01 Олександр Боржко: «ДОСААФ позбулося хапуг, які прагнуть заробити грошей» 24.01.2017, 18:18 Губернатор сів за кермо всюдихідного уазика 24.01.2017, 16:20 Амурські мотокросмени виграли Кубок ДОСААФ Росії 02.10.2015, 12:17 Перші змагання по нормам ГТО серед школярів пройшли в Вільному. Фоторепортаж 13.05.2015, 18:12 Військовими водіями стали понад 600 амурчан 05.09.2014, 10:38 Дітей з «Огонька» покатали на літаках амурського відділення ДОСААФ 19.06.2014, 15:27

показати ще

Чому виникла потреба в десантників?
Багато бажаючих стати стрільцем-парашутистом?
Олександре Володимировичу, економічні неприємності вплинули на процес роботи ДОСААФ Росії?
Даний факт може говорити про підвищений довірі до амурського регіональному відділенню?
Як він себе почуває?
Можна перевести його повністю на комерційні рейки?
Іноземних туристів катати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов