Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Strida SD: Дві нерівні половини

  1. два табори
  2. Стілець на колесах
  3. Дві нерівні половини

Наша сеть партнеров Banwar

Strida зручно і швидко складається: 15 секунд - і велосипед можна котити як багажну сумку з ручкою

Максим Стулов / Відомості

В цьому році у Strida ювілей - 30 років з дати виходу першої моделі Strida-1, незвичайного велосипеда з трикутної рамою. Її творець - британський інженер Марк Сандерс - хотів зробити мінімальний велосипед, який би було зручно брати з собою і легко возити в складеному вигляді - своєрідну «тростина з колесами». Розбираємося, на що в реальності придатний цей призер численних конкурсів промислового дизайну.

Strida зручно і швидко складається: 15 секунд - і велосипед можна котити як багажну сумку з ручкою   Максим Стулов / Відомості   В цьому році у Strida ювілей - 30 років з дати виходу першої моделі Strida-1, незвичайного велосипеда з трикутної рамою

Ірина Чевтаева

редактор vedomosti.ru
Зріст 173 см
Їздить на Strida LT

два табори

Strida - це не просто міський велосипед, він кардинально відрізняється будовою. Неможливо пересісти зі звичайного велосипеда на Strida і поїхати як ні в чому не бувало. Перший час складно утримувати рівновагу. Посадка така, що основна вага припадає на сидіння, на руки навантаження майже немає, центр ваги зміщений назад. Незвичайні відчуття від їзди, до яких потрібно звикнути. Як правило, ті, хто пробували їздити на Strida, діляться потім на два табори: на тих, кому велосипед подобається, і на тих, хто на нього більше не сяде.

Я ж перейнялася найсвітлішими почуттями до Strida п'ять років тому. Із задоволенням їжджу по місту на Strida LT - це найпростіша і класична модель. Саме з нею я і буду порівнювати тестову Strida SD.

У цих моделей є загальні гідності: велосипед завдяки трикутній рамі більш маневрений, кермо дозволяє їхати в натовпі людей, акуратно пірнаючи між пішоходами. Розгортатися на ньому можна буквально на місці. Однак їздити на Strida, відпускаючи кермо, не вийде - велосипед відразу стане некерованим.

Замість ланцюга на велосипеді встановлений кевларовий ремені (ресурс - близько 60 000 км). Доглядати за ним легше, змащувати не треба. Механічні дискові гальма жорсткі, реагують на найменший дотик. Тому гальмувати потрібно плавно, дозуючи натискання. Гальмівні троси прибрані в раму, завдяки цьому можна не боятися їх чимось зачепити. У велосипеда є багажник (витримує до 10 кг) і підніжка.

Моя модель виявилася на 1 кг легше тестируемой (11,2 кг проти 12,2 кг), що відчувалося. Вага велосипедиста повинен бути до 100 кг, зріст до 190 см приблизно. Діаметр коліс різний (16 дюймів проти 18 дюймів тестового).

Особливої ​​різниці між моделями я не відчула, їдуть вони однаково. Strida взагалі їде з середньою швидкістю в місті по асфальту 20 км / год. Їзда 40 км / год (частіше так можна розігнатися з гірки) вже стає некомфортною.

На моєму велосипеді швидкість всього одна, але передавальне співвідношення таке, що велосипед без праці в'їжджає на невелику гірку і впевнено з'їжджає з неї. Амортизації у Strida немає, велосипед не бере бордюри. За твердому грунту в парку Strida їде добре.

Чи потрібні Strida дві швидкості, як на тестовому SD? Мені особисто вистачає і однієї. Я вважаю, що перемикання швидкостей на SD не дуже зручне. Виробник обіцяє, що передача змінюється легким ударом ноги по перемикачу Schlumpf на педальному вузлі. Але таке перемикання не завжди зручно і особисто у мене іноді не з першого разу спрацьовувало. Так що іноді краще ворог хорошого.

У Strida є одне слабке місце - шарнірне з'єднання керма з рамою. Якщо неправильно розкладати велосипед, то шарнірне з'єднання ламається. Ударостійкий пластик, всередині якого розміщений сам шарнір, може тріснути по лінії сплаву. Замінити деталі не складно, вони недорого коштують. Але щоб не допускати цього, варто розкладати велосипед так, як показано на пам'ятці, розміщеної прямо на рамі. З'єднання рами потрібно періодично змащувати і очищати від бруду, інакше велосипед починає скрипіти.

Strida зручно і швидко складається: 15 секунд - і велосипед можна котити як багажну сумку з ручкою. Ручки керма складаються уздовж рами, фіксуються спеціальними кнопками і скобою. Складаються і педалі, натисканням на них. Від рульової частини рами від'єднується нижня труба рами. У розкладеному стані вона фіксується спеціальним важелем. У складеному стані велосипед не розвалюється завдяки потужним магнітів, розташованому в центрі коліс.

Максим Стулов / Відомості

Спочатку складаються ручки

1/6

Максим Стулов / Відомості

Потім від рульової частини рами від'єднується нижня труба рами. У розкладеному стані вона фіксується спеціальним важелем

2/6

Олександр Губський

Strida без проблем поміщається в будь-якому громадському транспорті

3/6

Максим Стулов / Відомості

Кевларовий ремінь не вимагає мастила

4/6

Передача перемикається ударом по педалі

5/6

Максим Стулов / Відомості

Дискові механічні гальма

6/6

Найпопулярніші галереї

З Strida без проблем пускають в громадський транспорт, мене без проблем пускали і в кафе, і в магазин, і в будівлі торгових центрів. Однак в дощову погоду іноді вимагали надіти на Strida чохол. У такому вигляді велосипед виглядає як велика спортивна сумка з ручками, розстебнувши частина чохла, його зручно котити. А коли велосипед доставлений в точку призначення, - в вагон метро або кут в кафе - спеціальними гумками на ручках керма можна надійно зафіксувати гальма, і Strida не покотився від стінки.

А коли велосипед доставлений в точку призначення, - в вагон метро або кут в кафе - спеціальними гумками на ручках керма можна надійно зафіксувати гальма, і Strida не покотився від стінки

Сергій Смирнов

Старший веб-редактор
Зріст 180 см
Їздить на самосбора на рамі Surly Ogre, самосбора на рамі «Старт-шосе», самосбора Specialized Globe Vienna

Стілець на колесах

Це велосипед не для всіх. І точно не для мене - все ж занадто багато в ньому принесено в жертву легкості складання та компактності в складеному вигляді.

Але, заради справедливості, його конструктори домоглися мети: служіння Strida - предмет компактний, плоский, зручний. У нього немає стирчать і чіпляються частин, як на всіх випробуваних нами до цього «складник», його дуже комфортно котити, тримаючи за винесення, ставити біля дверей у метро, ​​укочувати в автомобіль. Складається і розкладається він при деякому досвіді максимум за півхвилини.

Але в розкладеному вигляді це велосипед для комфортного пересування ... тільки по гладкому асфальту. Все ж дуже маленьким колесам, та ще з дуже вузькими втулками, та ще з одностороннім кріпленням, явно протипоказані будь-які важкі нерівності. Становище ускладнюється тим, що і висмикнути велосипед на бордюр через характерну посадки дуже важко, і підвестися на педалях складно. «Стілець на колесах» - порівняння образливе, але добре описує мій досвід від поїздки на Strida.

Максим Стулов / Відомості

1/3

Максим Стулов / Відомості

2/3

Максим Стулов / Відомості

3/3

Найпопулярніші галереї

Втім, з технічної точки зору це цікава машина. Не кажучи про саму схему трикутника, замість ланцюга тут обслуговуються зубчастий ремінь (правда м'який, не такий, як на Schindelhauer ). Перемикання двох швидкостей - оригінальний кареточний механізм, який треба злегка штовхати по черзі справа і зліва.

На мій погляд, зараз конкурент Strida як суто міському компактному засобу пересування - це не звичайний велосипед, а самокат - можливо, електричний. І зовсім не факт, що я б вибрав педальну машину.

Олександр Губський

Заступник головного редактора
Зріст 180 см
Їздить на велосипеді Focus Black Forest 27R

Дві нерівні половини

Кажуть, все людство ділиться на дві рівні половини: тих, хто обожнює дуріани, і тих, хто їх ненавидить (за винятком тих кількох мільярдів чоловік, які ніколи дуріана не нюхати). Але у випадку з Strida пропорція людей, яким сподобається / не сподобається цей велосипед, на мою думку, буде сильно інший. Приблизно такий же, як у колишнього керівника концерну Volkswagen Фердинанда П'єха, який ділив все людство на дві групи: людей, які вміють конструювати автомобілі і які не вміють. Більшості людей, які звикли до класичних велосипедів - з рамою і окремої виделкою - Strida зі складною трехтрубного рамою, одна з труб якої є рульовою колонкою, здасться, м'яко кажучи, екзотичною. І я в цьому більшості.

Переваг у моделі Strida SD я виявив рівно дві: компактність і невисокий вага (12,2 кг). Велосипедик з 18-дюймовими колесами дуже маневрений - я вперше розвернувся на гладкому спуску в підземний перехід, не злазити з сідла. Зате коли я спробував виїхати за такою ж доріжці на протилежному боці переходу, Strida несподівано встала на диби (останній раз в моїй практиці таке траплялося в минулому році на Байкалі, де я намагався штурмувати на байку 23-градусний підйом). Це особливості конструкції Strida: на цьому велосипеді сидиш майже вертикально, і майже вся маса тіла розподіляється на заднє колесо. Так що педалювати Strida SD треба дуже акуратно: що в гору, що на рівній дорозі, - знову-таки беручи до уваги маленькі верткі колеса.

Зате Strida SD дуже легко і надійно складається, спустити велосипед в метро або підняти в наземний громадський транспорт не є проблемою. А в стандартний пасажирський ліфт Strida SD поміщається навіть в бойовому, тобто розкладеному, стані.

Втім, прикметник «бойовий» до Strida SD навряд чи можна застосувати: я проїхав на велосипеді в цілому 6 км (чотири відрізка: будинок - метро - редакція і назад) і навіть зміг розігнатися на ньому до 24,1 км / год. Цього мені вистачило.

Виробник Strida не забув прикріпити на раму попередження про те, що при їзді на ньому необхідний шолом, а широкі поли одягу і трюк, коли велосипедист котиться на задньому колесі - «віллі», - заборонені

1/4

Максим Стулов / Відомості

2/4

Максим Стулов / Відомості

3/4

Максим Стулов / Відомості

4/4

Найпопулярніші галереї

Рама алюмінієвий сплав, складна Діаметр коліс 16 "Покришки GMD 16" x1,5 "Обода алюмінієві подвійні Гальма дискові Швидкості 2 Привід ремінь Фрівей пластиковий Каретка картридж, закриті промислові підшипники Педалі пластикові, складні Сідло гелеве Багажник алюмінієвий, нагрузка до 10 кг В комплекті крила , підніжка, передній, задній і бічні відбивачі Вага 12,2 кг Ціна 52 900 руб. Скинути сортування

дані виробника

Чи потрібні Strida дві швидкості, як на тестовому SD?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов