Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Струм витоку акумулятора автомобіля: норма і вимір

  1. Причини виникнення струму витоку акумуляторної батареї
  2. Діагностика і норма струму витоку АКБ
  3. Додаткова перевірка
  4. Про що слід пам'ятати?

Наша сеть партнеров Banwar

Багато власників автомобілів стикалися з ситуацією, коли з ранку не могли завести машину. Причому з вечора все було нормально. Та й сам акумулятор новий і в справному стані. Причиною тут може бути струм витоку акумулятора. Це явище існує на будь-якому автомобілі, але має укладатися в певну норму. Якщо норма струму витоку перевищена, то акумулятор під час стоянки буде розряджатися. В результаті ви будете мати проблеми з запуском двигуна. Пора розібратися з-за чого відбувається струм витоку акумулятора і як привести його до норми.

Зміст статті

Причини виникнення струму витоку акумуляторної батареї

Призначення акумуляторної батареї полягає в тому, щоб забезпечувати пуск двигуна, і допомога генератору в забезпеченні харчуванням споживачів бортової мережі, якщо останній не справляється з навантаженням. Під час поїздки АКБ заряджається від генератора і відшкодовує розряд. За ідеєю на стоянці автомобільний акумулятор не повинен втрачати заряд, але існує струм витоку. Причому в сучасних авто, де є безліч електроніки, струм витоку збільшується і часто перевищує норму.


Основними причинами збільшення струму витоку стають такі:

  • зношена або неякісна проводка, ізоляція;
  • неправильне підключення електроніки (звукова система, телевізор і т. п.);
  • брудні, окислені контакти.

Важливо розуміти, що струм витоку автомобільного акумулятора може призводити не тільки до розрядки акумулятора, але і до спалаху проводки. Розряджений акумулятор - це саме по собі неприємно, але якщо не привести струм витоку в норму, то наслідки цього явища будуть набагато гірше.

Тому важливо виявити причину струму витоку і усунути її. Як знайти винуватця цього явища?

Додатково рекомендуємо прочитати матеріал про причини того, що розряджається акумулятор на автомобілі .

Діагностика і норма струму витоку АКБ

Що потрібно при вимірюванні струму витоку акумулятора:

  • мультиметр;
  • ріжковий ключ на 10;
  • рукавички.

мультиметр;   ріжковий ключ на 10;   рукавички


Як проводити вимірювання?

  • для початку виключаєте запалювання, виймаєте ключ із замка. Двері в машині закрийте, а скла відкрийте. При вимірі буде відключатися і включатися АКБ. Тому може спрацювати центральний замок. Так, що про всяк випадок залиште доступ в салон;
  • перевірте, щоб були відключені всі споживачі струму (зверніть увагу на лампочки під капотом, в багажнику, бардачку і т. п.);
  • відкрийте капот і відключіть від акумулятора мінусову клему;
  • після цього мультиметр переводимо в режим вимірювання струму і підключаємо в розрив між мінусовій клемою і негативним висновком акумулятора;
  • включаємо мультиметр і знімаємо показання струму витоку.

Нормою струму витоку вважаються значення від 15 до 70 мА. Для сучасного автомобіля цілком нормальні показники.

Якщо у вашому випадку струм витоку автомобільного акумулятора значно вище, то потрібно шукати причину цього. Як це зробити?

Підключаєте мультиметр, як було сказано вище, і по черзі починаєте виймати запобіжники і реле. Це робиться для почергового розмикання ланцюгів в бортовій мережі. Коли показання струму витоку прийдуть в норму, значить, ви знайшли ланцюг з проблемним споживачем. Далі вже потрібно більш детально займатися цим пристроєм (ремонт, заміна).

Нижче ви можете подивитися відео про вимірювання струму витоку автомобільного акумулятора:

Додатково можете прочитати про те, як перевірити акумулятор автомобіля на працездатність .

Додаткова перевірка

Може виникнути ситуація, коли ви перевірили струм витоку з витяганням запобіжників, але джерело проблеми встановити не вдалося. Тоді потрібно провести перевірку місць, які не захищені запобіжниками. Це, наприклад, стартер і генератор. Адже часто причиною розряду АКБ є некоректна робота генератора, який її просто не заряджає. Про нормі заряду акумулятора автомобіля ви можете прочитати в статті за вказаним URL.
Як перевірити працездатність генератора?

  • вимикаємо запалювання, виймаємо ключ із замка, гасимо все споживачі струму в авто;
  • підключаємо щупи мультиметра до АКБ (чорний до мінуса, червоний до плюса);
  • переводимо мультиметр в режим вимірювання напруги;
  • включаємо і вимірюємо напруга (на повністю зарядженій батареї значення дорівнює 12,6─12,9 вольт);
  • потім заводимо двигун, включаємо ближнє світло фар, грубку, обігрів заднього скла;
  • знову вимірюємо напруга на АКБ (в ідеалі напруга повинна бути 12,8─13,4 вольт. Максимальне значення 14,3 вольт).


Якщо напруга на акумуляторі при заведеному двигуні в зазначеному діапазоні, значить, генератор в справному стані і буде заряджати батарею. Якщо напруга значно менше, то проблемою сів акумулятор може бути генератор, який його просто не заряджає. Це може бути зношеність щіток або несправність діодного моста. У цьому випадку вже потрібно вирішувати питання із заміною або ремонтом генератора.

На відео показана перевірка роботи генератора автомобіля

Можете також прочитати про те, як відкрити машину якщо сів акумулятор .

Про що слід пам'ятати?

При проведенні профілактичних робіт з акумулятором радимо перевіряти струм витоку автомобільного акумулятора. На сучасному автомобілі нормою є значення 15─75 мА при виключених споживачах бортової мережі.

Якщо значення струму витоку значно перевищує норму, то як мінімум слід звернутися за консультацією до автомобільного електрику. Якщо у вас є тестер і навички поводження з ним, то проблемне пристрій або несправну проводку можна знайти самостійно. Радимо також прочитати про те, як перевірити ємність акумулятора .
У будь-якому випадку струм витоку, що перевищує норму, не можна ігнорувати. Адже це може закінчитися не просто сів акумулятором, а ще й загорянням зношеної проводки. Будьте уважні і удачі на дорогах! Якщо у вас є доповнення або відгуки до статті, пишіть їх в коментарях нижче.

Як знайти винуватця цього явища?
Як проводити вимірювання?
Як це зробити?
Як перевірити працездатність генератора?
Про що слід пам'ятати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов