Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Стук в передній підвісці - в чому причини?

  1. Верхня опора стійки
  2. сайлентблоки
  3. стійка
  4. Рульове управління
  5. Знос підшипника опори
  6. Кульова опора
  7. гальма
  8. Стабілізатор поперечної стійкості

Наша сеть партнеров Banwar

Стукіт при їзді, що з'являються в передній підвісці, часто лякають автовласників. У таких ситуаціях, далеко не відразу вдається розібратися, в чому причина проблеми, і як її можна усунути. Найчастіше сторонній звук з'являється, при русі по поганих дорогах - наїзді на купину або при попаданні в яму.

Перше, що спадає на думку - відразу бігти в магазин, для покупки нових деталей підвіски. Але не варто поспішати. Стук на купині, як правило, з'являється по дріб'язковим причин, усунення яких можливо і своїми руками. Такий підхід дозволяє непогано заощадити. У чому ж причини такої несправності? Які способи її усунення існують? Розберемося з цими моментами докладніше.

Верхня опора стійки

Часто, поява сторонніх шумів пов'язано з проблемами верхньої опори стійки. Цей пристрій складається з декількох елементів - підшипника і гумового вузла, що застосовується в ролі демпфера. При цьому, стукіт при їзді, в області передньої підвіски, виникає при пошкодженні демпфуючого вузла, через втрату їм пружності. У більшій частині випадків, саме це є причиною сторонніх шумів.

Щоб точно визначити, що причина у верхній опорі, потрібно виміряти зазор між цим вузлом і обмежувачем. У деяких автомобілях, зробити перевірку нескладно, адже доступ до деталі відкритий. Але є і такі моделі, в яких підібратися до деталі так просто не вдасться. Нормальний зазор повинен бути до 10 мм. Якщо ж виміряний параметр вище, то опору потрібно міняти.

Варто зазначити, що цей зазор нерівномірний. Для більшої точності, варто зробити кілька вимірів, після чого обчислити середнє значення. Окрему увагу варто приділити перевірці опори. У деяких машинах, стук на купині з'являється тільки з одного боку.

В чому може бути причина? На перший погляд, металеві елементи не можуть соударяющіхся один з одним. Але проблема в тому, що гідравліка амортизаторів часто не справляється з різкими і короткими рухами штока. Функцію гасіння, як правило, беруть на себе гумові опори, що володіють достатнім рівнем пружності. У ситуації, коли опори витягнулися, погіршується і їх енергоємність. У підсумку, удари гасяться гірше і передаються в передню підвіску, через що і виникає стукіт при їзді.

Стукіт при їзді, що з'являються в передній підвісці, часто лякають автовласників

сайлентблоки

Ще одна причина - проблеми з важелями підвіски, а саме сайлентблоками, в разі несправності яких, погіршується керованість транспортного засобу. Крім того, стук на купині може з'являтися, при зниженні пружності пружини в передній підвісці.

Щоб виявити рівень зносу деталі, досить плоскою монтування. Використовуйте інструмент, для переміщення важеля в двох напрямках (поздовжньому і поперечному). В такому випадку і люфту, можна говорити про проблеми з сайлентблоками. Якщо на машині встановлено розбірний важіль, несправність вирішується просто - шляхом заміни сайлентблока .

стійка

На практиці, стукіт при їзді - явище, яке рідко виникає, через несправність стійки. Але перевірити цей вузол в передній підвісці все-таки необхідно. Причиною сторонніх звуків може бути знос або слабка затягування болтів. Навіть при відсутності зовнішніх симптомів поломки (наприклад, течі), можлива поява ударів.

У процесі руху, колесо потрапляє в глибоку яму, і зусилля відбою передньої стійки може не вистачити. В цьому випадку, влаштуванню не вдається запобігти розпрямлення пружини, а стійка «вистрілює» колесом вниз. У момент дотику шини землі, або при зависанні в повітрі, відбувається розтягнення до максимального рівня. При цьому, стук можна почути, в кожному з наведених випадків.

Варіантів перевірки стійок безліч. Найпростіший шлях - качнути кузов і оцінити особливості його переміщення. Якщо він плавно піднімається в початкове положення і залишається у фіксованій позиції, можна робити висновок про справність стійки.

Часта причина поломки амортизатора - помилки в експлуатації. Багато хто забуває, що ключове значення має в'язкість робочої рідини, що залежить від температури навколишнього повітря. Взимку автовласник прогріває двигун і відразу починає рух. При цьому, масло в амортизаторі залишається холодним, а в'язкість - високою. У такій ситуації, ризик виходу з ладу тендітних і тонких деталей вкрай високий.

Густота мастила амортизатора не завжди пов'язана з погодними умовами. Бувають випадки, коли в амортизатор спеціально заливається мастило з більшою в'язкістю, щоб збільшити опір і уникнути витікання робочої рідини. Результатом такої дії може бути погіршення керованості і стійкості авто. Важливо розуміти, що жорсткість - не завжди добре.

Важливо розуміти, що жорсткість - не завжди добре

Рульове управління

При появі стуку на купині, фахівці часто рекомендують почати діагностику з перевірки рульової системи. У ряді випадків, джерелом стукоту може бути рульова рейка, а сторонній звук можна з легкістю сплутати з тим, що видається стійкою амортизатора. Якщо стукіт при їзді з'являється, під час русі на дорозі з дрібним гравієм, то проблема - в несправності рульової рейки.

Поширена причина сторонніх звуків - поява зазору між шестернею і рульовою рейкою, що виникає через зношування деталей. Щоб визначити причину несправності, потрібно посмикати за рульову тягу вгору і вниз, спостерігаючи при цьому за її переміщенням. Якщо руху немає, тоді проблему потрібно шукати в іншому місці. Якщо ж тяга бовтається, можна бути впевненим в зносі втулок.

Детально: Ознаки несправності, розбирання і ремонт рульової рейки -
читайте і дивіться відео тут .

Якщо при перевірці рейка повертається, суть несправності - в збільшенні зазору між рульовою рейкою і шестернею. Для усунення проблеми достатньо підтягнути рейку . Смикаючи рульову тягу, можна виявити і інші несправності - знос або пошкодження втулок, за допомогою яких забезпечується кріплення рульових тяг і рульової рейки.

Ще одна причина стуку на купині - несправність рульового шарніра. Щоб перевірити це припущення, варто запросити помічника. Одна людина різко прокручує кермо, в одну і іншу сторону, а інший - береться за шарнір. Взятися необхідно так, щоб утримувати не тільки ШРУС, але і його корпус з пальцем. У разі зносу деталі, помітити люфт нескладно. При цьому ремонтувати всю підвіску немає необхідності - достатньо придбати і поміняти тільки втулку шарніра.

детально: Як замінити ШРУС своїми руками

Знос підшипника опори

Стук при їзді, характерний для зносу підшипника опори в передній підвісці, має велику дзвінкість і різкість (якщо порівнювати зі звуком, при зниженні пружності демпфера). Щоб точно провести діагностику, доведеться знімати стійку. Але врахуйте, що підшипники завжди зношуються нерівномірно. Найбільший знос буде в тому місці, де деталь знаходиться, коли автомобіль їде прямо. Якщо при повороті рульового колеса, сторонній звук тимчасово пропадає, то причина в опорному підшипнику.

Варто виділити ще один спосіб перевірки. Незважаючи на свою «старовину», він дуже ефективний і заслуговує на увагу. Для виконання роботи, потрібно помічник, який буде розгойдувати автомобіль, вгору і вниз. Завдання власника - прищепити шток стійки амортизатора. При появі стуку, останній буде передаватися на перевіряється деталь. Якщо порівняти шуми при їзді, що виникають в передній підвісці, при повороті колеса під різними кутами, то можна зробити висновок про стан опорного підшипника.

Тут же варто перевірити ще одну потенційну причину - слабку протяжку болтів, встановлених на верхній опорі.

Кульова опора

Не можна не відзначити ще одну несправність, через яку може виникнути стук на купині - вихід з ладу кульової опори. Варто сказати, що на автомобілях з переднім приводом, така проблема проявляється рідко. Що стосується машин із заднім приводом (в більшій частині вітчизняного виробництва), то для них така поломка - звичайна справа.

Через зношеність шарніра, можливі сильні биття, при проїзді нерівних ділянок, поява явного стукоту на купині. Виявити несправність нескладно - варто підняти машину і посмикати колесо в поперечному напрямку. При цьому новачки часто плутають люфт, що виникає в кульовій опорі, з переміщенням підшипника. Щоб виключити цей фактор, потрібно попросити помічника вичавити гальмо, після чого посмикати колесо.

Детально: Ознаки несправності, способи перевірки і заміна кульової опори своїми руками - читайте і дивіться відео тут .

Іноді сторонні стуки викликані дрібницею, наприклад, несправністю гумових пильовиків. Врахуйте, що при пошкодженні захисного чохла, термін служби шарнірів істотно знижується і може знадобитися їх заміна.

гальма

Поява стуку при їзді не завжди свідчить про несправності в передній підвісці. Іноді причина криється в гальмах. Діагностувати це просто. У процесі руху, тисніть на педаль гальма і відпускайте її. Якщо в першому випадку, сторонній звук пропадає, а в другому - знову з'являється, необхідно ставити нові колодки .

Стабілізатор поперечної стійкості

Конструктивно, стабілізатор представляє собою групу втулок, виконаних з гуми і металу. Вони розгорнуті, один по відношенню до одного, і об'єднуються, за допомогою тонкого перешийка. Саме він, найчастіше, виходить з ладу, в процесі експлуатації. Підсумок - поява стуку на купині або при повороті автомобіля.

Щоб правильно встановити діагноз, потрібно, однією рукою, взятися за край стабілізатора і посмикати вузол, з одного боку в інший. Щоб спростити завдання, варто повернути кермо до упору, в праву сторону.

Бувають ситуації, коли стукіт при їзді виникає не в передній підвісці, а в області опор двигуна (через зношування останніх). У процесі руху, мотор постійно переміщається і, в певний момент, він може дістати до кузовний частини, піддоном картера або генератором. Багато автовласників, в цьому випадку, поспішають і витрачають гроші на ремонт підвіски, але такі маніпуляції, як правило, результатів не дають.

ПІДСУМКИ

Поява стуку на купині - ще не привід панікувати і ремонтувати ходову систему. Можливо, причиною є зовсім інший вузол. У такій ситуації, єдине рішення - проведення повної діагностики. Іноді вистачає банальної заміни сайлентблока, після чого докучливий звук пропадає назавжди.

Відео: Що може стукати в передній підвісці?

У чому ж причини такої несправності?
Які способи її усунення існують?
В чому може бути причина?
Відео: Що може стукати в передній підвісці?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов