Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Стукає (гримить) ланцюг ГРМ, на холодну або гарячу. Як визначити і чи можна їздити

  1. Якщо порвалася ланцюг ГРМ - що буде?
  2. Чому з'являється стукіт?
  3. Як визначити, що стукає ланцюгової привід?
  4. Чи можна їздити?

Наша сеть партнеров Banwar

Ця стаття буде цікава багатьом власникам автомобілів, у яких варто ланцюгової привід газорозподільного механізму (ГРМ). Суть в тому, що рано чи пізно під кришкою головки блоку, починається «стукіт», «брязкання» в загальному щось там гримить. Напружує це реально сильно! Адже тут однозначно проблеми з ланцюгом або її натяжителем, якщо «прогавити», можна потрапити на дуже великий ремонт. З іншого боку, власники у яких ще нічого не відбувається, мотор працює справно, хочуть знати - а який він цей шум? ЖЕЛАТЕЛЬНО його почути, причому самому і на відео. Ось про все це сьогоднішня стаття ...

Ось про все це сьогоднішня стаття


Я вже багато разів писав і говорив - що якщо порветься з'єднувальний механізм, зазвичай це ланцюг або ремінь , То можна потрапити на дуже великий ремонт. В особливих випадках легше купити контрактний двигун, ніж ремонтувати цей! Не вірите, давайте трохи торкнемося цієї теми

Якщо порвалася ланцюг ГРМ - що буде?

Раніше були двигуни, в яких на порушених були спеціальні проточки, їх називали « безвтиковимі поршнями ». Якщо відбувався обрив, то клапана падали в ці «проточки» і для двигуна ніяких смертельних наслідків не було. Але зараз їх не застосовують в сучасних силових агрегатах, все тому що падає ступінь стиснення, а відповідно і потужність.

Тому в сучасних моторах потрібно обов'язково стежити за системою ГРМ, і вчасно (а з нашим кліматом раніше) міняти ланцюгової або пасової привід.

Тому в сучасних моторах потрібно обов'язково стежити за системою ГРМ, і вчасно (а з нашим кліматом раніше) міняти ланцюгової або пасової привід

Якщо цього не зробити, тоді при обриві клапан можуть зустрітися з поршнями у верхній точці. У найшкідливішому разі їх просто погнеться, і вам потрібно буде купувати новий комплект 8 або 16 клапанів . Витрати тут підуть на нову систему газорозподілу, це ролики, натяжители, привід і т.д. Потрібно буде міняти прокладку клапанної кришки, ну і робити це на нормальному СТО.

Потрібно буде міняти прокладку клапанної кришки, ну і робити це на нормальному СТО

ЯКЩО НЕ пощастить - то можуть постраждати поршні, їх банально пробиває. Від удару можливий поворот на 90 градусів, тоді «поршнева» може пробити стінку блоку, ну або задерти її! В особливих випадках (це було на моїй практиці), ламало розподільні вали. А якщо постраждав блок, купити його новий на дорогу іномарку ДУЖЕ дорого, але ж потрібно ще і поршні, щоб все це нормально встало на колінчастий вал і т.д.

д

У мене є дуже гарне відео в тему подивіться

Підсумок потрібно стежити за системою газорозподілу і тим більше, якщо щось почало стукати або гриміти всередині.

Чому з'являється стукіт?

Все просто від зносу. Виходить з ладу або сам ланцюговий привід, або його «натяжітель», зараз як правило він гідравлічний, чимось схожий на гідрокомпенсатор.

  • Принцип «натяжителя» простий, він закачує в себе масло, всередині створюється тиск - виходить спеціальний шток який тисне на спеціальний башмак, а вже він натягує ланцюг (до речі, замість черевика може бути зірочка або шестерня). Якщо у вас поганий масло, яке не відповідає допускам вашого двигуна або ж від часу присутній знос, працездатність цього елемента порушується. ВІН вже не може нормально натягувати ланцюговий привід, і вона буде гриміти!

ВІН вже не може нормально натягувати ланцюговий привід, і вона буде гриміти

Відразу хочеться сказати про холодний і гарячий мотор. На холодну, якщо масло не відповідає нормам, навіть новий «натяжітель» не зможе ефективно закачати його в себе. Буває це ще при дуже сильних холодах, коли мастило стає густою. Тоді ланцюг буде гриміти якийсь час і далі заспокоїться. НА «гарячу» справу вже в зносі, вся справа в тому, що він вже не може тримати тиск, або ланцюгової привід витягнувся на критичну величину.

  • Ланцюг. Власне тут говорити нема про що, з часом вона досить сильно витягується. Справа ще в тому, що зараз майже всі виробники використовують так звані «пластинчасті варіанти», а раніше були «роликові». Так ось «пластинчасті» на деяких турбированних силових агрегатах не ходять і по 60-70 000 км, а на звичайних «атмосферник» їх змінюють вже при 120-150000 км. АЛЕ навіть якщо у вас є міцний роликовий тип, від часу він може витягнутися на 1 -1,5 сантиметра що вже критично! Може перестрибнути через зуб або два (на шестерні або зірочки), зіб'ється запалювання, а також знову є ймовірність того що можуть погнутися клапана.

Може перестрибнути через зуб або два (на шестерні або зірочки), зіб'ється запалювання, а також знову є ймовірність того що можуть погнутися клапана

У будь-якому випадку якщо відчуваєте, що з'явилися не нормальні звуки з під капота, потрібно терміново їхати і дивитися систему ГРМ.

Як визначити, що стукає ланцюгової привід?

Власне це легко звук досить сильний, металевий і цокаються. Багато хто називає цей звук схожим на роботу дизельного мотора, тобто свого роду буде присутній - «дізеленіе». Звичайно все буде у мене в відео версії внизу

Як я вже писав зверху, може проявлятися в трьох стадіях:

  • Гримить на «холодну»
  • Стукає на «гарячу»
  • Звук при навантаженні. Наприклад, газує - немає, а при скиданні газу є
  • Постійний металевий шум

Звичайно, зрозуміти на словах складно, тому внизу раджу подивитися відеоверсію

Чи можна їздити?

Якщо коротко - НІ НЕ МОЖНА! Відразу на СТО і шукаємо причини цієї несправності. Звичайно, якщо ланцюг гримить НЕ тривалий час, у вас є кілька днів, можливо навіть тижнів. Але знову ж таки, я б не тягнув. Все це може закінчитися дуже плачевно!

При заміні, я також вам не раджу економити - міняємо натяжители, ланцюг, не варто міняти все окремо. Як правило, змінюється повністю комплект, особливо якщо пробіг у вас дійсно великий.

Зараз відео версія, дивимося

На цьому закінчую, думаю, моя стаття і відео були вам корисні. Щиро ваш АВТОБЛОГГЕР

(11

голосів, середній: 5,00 з 5)

Якщо порвалася ланцюг ГРМ - що буде?
Чому з'являється стукіт?
Як визначити, що стукає ланцюгової привід?
Чи можна їздити?
З іншого боку, власники у яких ще нічого не відбувається, мотор працює справно, хочуть знати - а який він цей шум?
Чому з'являється стукіт?
Як визначити, що стукає ланцюгової привід?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов