Наша сеть партнеров Banwar
Автомобілі вийшли в двох кузовах - універсал RS6 Avant і хетчбек RS7 Sportback в модифікації performance.
Обидві моделі в стандартній модифікації оснащені 4,0-літровими V8 з двома турбонагнітачами (560 к.с. і 700 Нм), пише zr.ru . Віддача спеціального режиму performance збільшена на 45 к.с. за допомогою перенастроювання керуючої електроніки і підвищення тиску турбін. Потужність в 605 "коней" обрушується при 6800 об / хв - на 200 об / хв пізніше, ніж у базового автомобіля. Пік тяги незмінний - 700 Нм при 1750-6000 об / хв, хоча функція overboost, яку можна задіяти, перевівши силовий агрегат в режим dynamic, короткочасно підвищує тягу до 750 Нм в діапазоні 2500-5500 об / хв.
У розгоні до 100 км / год монстри на 0,2 с випереджають стандартні Audi RS, прискорюються за 3,9 с. Третю сотню вони розмінюють за 12,1 с, залишаючи родичів позаду на 1,4 с. Обмежувач максимальної швидкості можна зрушити з 250 до 280 км / год або зовсім "раздушіть" суперавтомобілі, дозволивши їм набирати 305 км / год. "Автомати" з 8 передачами переналаштовані.
Пневматична підвіска в режимі dynamic "присідає" на 20 мм. Зовнішні відмінності від вихідних версій мінімальні. Зокрема, це темно-сіра, "титанова" рамка решітки радіатора, деякі аеродинамічні елементи, а також рейлінги на даху у RS6 Avant. Колісні диски діаметром 21 дюйм. За доплату запропонують вуглець-керамічні гальма.
У Німеччині універсал Audi RS6 Avant, який претендує на звання найпотужнішого і якнайшвидшого на планеті серед серійних, обійдеться мінімум в 117 000 євро. Стартовий прайс RS7 Sportback performance - 121 700 євро. Базові модифікації дешевше спецверсій на 7000 євро.
Раніше "Обозреватель" повідомляв, що в 600 к.с. "Всадили" в маленький кросовер.
Ти ще не читаєш наш Telegram ? А дарма! підписуйся