Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Subaru Forester: Універсальний лісник

  1. Радощі й прикрощі
  2. Чистота запорука здоровя!
  3. Зорієнтовані по-різному

Наша сеть партнеров Banwar

Цей «лісник» (так перекладається Forester з англійської) - універсальний. З ним можна не тільки впевнено мчати зі швидкісного автобану і закладати круті віражі, а й сміливо вирушати на природу. Чи зберігають ці здібності його старі екземпляри?

Чи зберігають ці здібності його старі екземпляри

Як і попередник, Subaru Forester другого покоління (індекс кузова - SG) створений на платформі моделі Impreza і представлений одним типом кузова - 5-дверним універсалом. Через 3 роки після презентації «лісник» був модернізований: трохи освіжили екстер'єр та інтер'єр, а також підвищили потужність всіх силових агрегатів.

Радощі й прикрощі

Корозійна стійкість Forester непогана, і якщо авто не потрапляло в ДТП, іржі на ньому бути не повинно. Претензії може викликати хіба що передня оптика - з віком захисний пластиковий ковпак піскоструменю і мутніє, через що погіршується якість освітлення. Продовжити життя фарам можна шляхом полірування ковпака. Крім того, з часом порушується регулювання замка кришки багажника, через що при проїзді нерівностей вона починає неприємно стукати.

Forester, як і інші моделі Subaru тих років, може порадувати відсутністю на дверях традиційних віконних рамок. Така особливість приносить естетичне задоволення - у відкритому положенні двері здаються більш легкими і елегантними, але з часом скла дряпаються в напрямних і на них залишаються добре видимі сліди. Ще одна відмінність багатьох «лісників» - люк в даху. Причому це не просто невелике вікно в небо, а ціла «оглядовий майданчик» в третину стелі, розташована над сидіннями першого і другого рядів. Завдяки такому люка салон автомобіля вийшов дуже світлим. До того ж працює цей девайс цілком надійно.

Та й в іншому салон Forester створює сприятливе враження. Якість оздоблювальних матеріалів не викликає зауважень. Гарні також шумоізоляція і оглядовість. Турбовані версії порадують сидіннями з розвиненою бічною підтримкою, а найпотужніші 2,5-літрові - ще і фірмового спортивного бубликом Momo. Хоча може засмутити те, що регулюється тільки висота рульової колонки, а гальорка тіснувата (див. Фото).

Чистота запорука здоровя!

Для Forester були призначені тільки бензинові силові агрегати. Найбільш поширені на нашому ринку 2,0-літрові версії (атмосферні та турбовані). Мотор об'ємом 2,5 л зустрічається рідше, і їм комплектувалися пострестайлінгових екземпляри.
Мотористи звернули увагу, що агрегат 2,5 л конструктивно схильний перегріву, тому рекомендується регулярно проводити зовнішню чистку радіаторів. Крім того, в даному агрегаті при пробігу понад 100 тис. Км можуть втратити герметичність ущільнення свічкових колодязів. Правда, механіки запевняють, що це не погіршує роботу системи запалювання.
У пострестайлінгових двигунах 2,0 л (158 л. С.) І 2,5 л Turbo (230 л. С.) Після 100 тис. Км можуть виникнути проблеми з системою рециркуляції відпрацьованих газів EGR - відзначені виходи з ладу електронасосів і клапана подачі повітря. Індивідуальні котушки запалювання, як правило, служать без проблем. У всіх моторах застосовуються дорогі свічки з іридієвим наконечниками електродів (1 шт. - близько 200 грн.). Служать вони довше звичайних, але заміна будь-яких свічок в оппозітних моторах - процес трудомісткий і дорогий (робота - 240-360 грн.).

За твердженням механіків, при правильній експлуатації проблем з турбінами не буває. Підвищує надійність роботи ГРМ відсутність в голівці блоку циліндрів всіх агрегатів Forester гидрокомпенсаторов. Теоретично зазори клапанів потрібно перевіряти раз в 100 тис. Км, хоча на практиці їх регулюють при ремонті ГБЦ. ГРМ приводиться в дію ременем, який змінюють разом з роликами і натяжителем кожні 100 тис. Км. В цей же час потрібно замінити «помпу», а також натягувач і ремінь навісного обладнання.

Зорієнтовані по-різному

Forester оснащувався механічними і автоматичними КП. В Україні більшість версій

Чи зберігають ці здібності його старі екземпляри?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов