Наша сеть партнеров Banwar
Цей «лісник» (так перекладається Forester з англійської) - універсальний. З ним можна не тільки впевнено мчати зі швидкісного автобану і закладати круті віражі, а й сміливо вирушати на природу. Чи зберігають ці здібності його старі екземпляри?
Як і попередник, Subaru Forester другого покоління (індекс кузова - SG) створений на платформі моделі Impreza і представлений одним типом кузова - 5-дверним універсалом. Через 3 роки після презентації «лісник» був модернізований: трохи освіжили екстер'єр та інтер'єр, а також підвищили потужність всіх силових агрегатів.
Радощі й прикрощі
Корозійна стійкість Forester непогана, і якщо авто не потрапляло в ДТП, іржі на ньому бути не повинно. Претензії може викликати хіба що передня оптика - з віком захисний пластиковий ковпак піскоструменю і мутніє, через що погіршується якість освітлення. Продовжити життя фарам можна шляхом полірування ковпака. Крім того, з часом порушується регулювання замка кришки багажника, через що при проїзді нерівностей вона починає неприємно стукати.
Forester, як і інші моделі Subaru тих років, може порадувати відсутністю на дверях традиційних віконних рамок. Така особливість приносить естетичне задоволення - у відкритому положенні двері здаються більш легкими і елегантними, але з часом скла дряпаються в напрямних і на них залишаються добре видимі сліди. Ще одна відмінність багатьох «лісників» - люк в даху. Причому це не просто невелике вікно в небо, а ціла «оглядовий майданчик» в третину стелі, розташована над сидіннями першого і другого рядів. Завдяки такому люка салон автомобіля вийшов дуже світлим. До того ж працює цей девайс цілком надійно.
Та й в іншому салон Forester створює сприятливе враження. Якість оздоблювальних матеріалів не викликає зауважень. Гарні також шумоізоляція і оглядовість. Турбовані версії порадують сидіннями з розвиненою бічною підтримкою, а найпотужніші 2,5-літрові - ще і фірмового спортивного бубликом Momo. Хоча може засмутити те, що регулюється тільки висота рульової колонки, а гальорка тіснувата (див. Фото).
Чистота запорука здоровя!
Для Forester були призначені тільки бензинові силові агрегати. Найбільш поширені на нашому ринку 2,0-літрові версії (атмосферні та турбовані). Мотор об'ємом 2,5 л зустрічається рідше, і їм комплектувалися пострестайлінгових екземпляри.
Мотористи звернули увагу, що агрегат 2,5 л конструктивно схильний перегріву, тому рекомендується регулярно проводити зовнішню чистку радіаторів. Крім того, в даному агрегаті при пробігу понад 100 тис. Км можуть втратити герметичність ущільнення свічкових колодязів. Правда, механіки запевняють, що це не погіршує роботу системи запалювання.
У пострестайлінгових двигунах 2,0 л (158 л. С.) І 2,5 л Turbo (230 л. С.) Після 100 тис. Км можуть виникнути проблеми з системою рециркуляції відпрацьованих газів EGR - відзначені виходи з ладу електронасосів і клапана подачі повітря. Індивідуальні котушки запалювання, як правило, служать без проблем. У всіх моторах застосовуються дорогі свічки з іридієвим наконечниками електродів (1 шт. - близько 200 грн.). Служать вони довше звичайних, але заміна будь-яких свічок в оппозітних моторах - процес трудомісткий і дорогий (робота - 240-360 грн.).
За твердженням механіків, при правильній експлуатації проблем з турбінами не буває. Підвищує надійність роботи ГРМ відсутність в голівці блоку циліндрів всіх агрегатів Forester гидрокомпенсаторов. Теоретично зазори клапанів потрібно перевіряти раз в 100 тис. Км, хоча на практиці їх регулюють при ремонті ГБЦ. ГРМ приводиться в дію ременем, який змінюють разом з роликами і натяжителем кожні 100 тис. Км. В цей же час потрібно замінити «помпу», а також натягувач і ремінь навісного обладнання.
Зорієнтовані по-різному
Forester оснащувався механічними і автоматичними КП. В Україні більшість версій
Чи зберігають ці здібності його старі екземпляри?