Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Субару Форестер 2.0, 2.5, турбо витрата палива на 100 км. 1, 2, 3, 4 покоління відгуки

  1. Subaru Forester 1 покоління
  2. Витрата палива Субару Форестер 1 покоління на 100 км. відгуки
  3. Відгуки про витрату палива Subaru Forester 2 покоління
  4. Норма витрати палива Субару Форестер 3 покоління на 100 км
  5. Реальні відгуки про витрату палива Subaru Forester 4 покоління на 100 км

Наша сеть партнеров Banwar

Перше покоління позашляховика Субару Форестер вперше було представлено на автосалоні в Детройті в 1997 році. Спочатку цей автомобіль, що поєднував в собі комфортабельність і місткість універсала з прохідністю і високим кліренсом позашляховика, призначався тільки для японського ринку, на швидко завоював популярність в сусідніх країнах: США, Канаді, Австралії та Росії.

Всього автомобіль налічує вже чотири покоління, що випускалися відповідно в 2002, 2008 і 2012 роках. Три перших покоління проходили серйозні рестайлинги, що включають не тільки зміни інтер'єру і екстер'єру, але також установку нових силових агрегатів.

Subaru Forester 1 покоління

За базу використовується платформа популярного седана Subaru Impreza. Як і всі інші моделі цієї марки, Субару Форестер оснащується повним приводом. У першому поколінні було доступні бензинові двигуни двох літраж: 2.0 і 2.5. Дволітрові мотори були представлені атмосферними версіями на 122, 125 і 137 к.с., турбированной на 170 к.с. і бітурбірованним двигуном на 250 к.с. З моторів об'ємом 2.5 літра були доступні дві атмосферні версії: на 150 і 167 к.с. Всі мотори йшли в парі або з 5-ступінчастою механікою, або з 4-ступінчастим автоматом.

Витрата палива Субару Форестер 1 покоління на 100 км. відгуки

  • Станіслав, Барнаул. Форестер 1, 137 конячок, автомат, 1999 року. Куплений в 2005 в непоганому стані. Спочатку хотів Импрезу, але вирішив, що кліренс рулить. По витраті - атмосферник, що стоїть у мене, економний, приблизно 10 літрів на 100 км в місті, але динаміка сумна повністю.
  • Семен, Уссурійськ. При виборі шукав Форик 1 покоління, але після рестайла. Турбо категорично не хотів, тому що вважаю це ненадійною свистілки для траси, але не для міста. За підсумком - мотор 2.5 л тяговітий і надійний, по місту і по трасі відмінно йде. Витрата в місті 11 літрів, траса - 8.5 л.
  • Євген, Ростов. Forester, 2.0АТ, 1997 г. Купив в 2014 році. Знаю, що вік поважний - але хотів саме Форика і нетурбірованного. Машина вогонь - по снігу йде влегкую, автомат працює як треба. Ставлю тільки оригінальні запчастини і ніяких проблем. Середня витрата 10 л / 100 км, але з цього 90% по місту їжджу.
  • Анна, Хабаровськ. Живемо з чоловіком за містом, тому самі розумієте, взимку проблема дістатися додому стає дуже гостро. Вибирав різні позашляховики, але на наявний бюджет взяти щось хороше, вдало поєднує комфортабельність і прохідність практично нереально. Або ніякі по прохідності паркетники, або позашляховики з мінімумом зручностей. Знайомий запропонував купити його Subaru Forester SF (1 покоління) 1998 року в хорошому стані. Машина хороша - комфортабельна і прохідність на висоті, але ось автомат підтуплюємо - навіть для мене це очевидно. Звідси і витрата по місту 14 літрів, на трасі 9-10 л.
  • Олег, Ярославль. Форестер, 2.0МТ, 1998 г. Мотор найпростіший - 122 конячки, але мені більше і не потрібно. По місту його вистачає їздити, бездоріжжя теж бере нормально. А ганяти - так на інших тачках ганяти потрібно, на тій же Импрезе. Та й по серйозним гівна ганяти його не варто - не той клас. Ну і витрата відповідний - 12-13 літрів в місті як не крути, все таки повний привід.
  • Денис, Новосибірськ. Мій Форик 1997 р.в. пригнаний з Японії. Пробіг при покупці був 150 тис, зараз 240 тис км. Серйозних поломок не було - перед продажем походу подшаманили тачку. Витрата 10 літрів на сотку - не більш, не менше.
  • Лев, Оренбург. В черговий раз переконався, що для міста не потрібен турбований мотор. У мене стоїть на 170 конячок - разом з повним приводом і автоматом це призводить до того, що витрата по місту близько 15 літрів, на трасі ж всього 9-10 л. Питав знайомих, у кого атмосферник - витрата на пару літрів менше.
  • Єркін, Бішкек. У 2011 році купив Субару Форестер з турбомотором і ручкою. Рік випуску - 2000. Щоб не говорили, мені автомобіль дуже подобається, вважаю його ідеальним варіантом - і по місту зручно їздити і на бездоріжжі не страшно. Витрата - на бездоріжжі до 16 літрів максимум, в місті 13-14 л. На трасі як то особливо не запам'ятовував, так як особливо по трасі не їжджу.
  • Сергій, Нижньовартовськ. Якщо чесно, Лісника я купив випадково - на одній п'янці обмовився, що хочу нову тачку, а там був один чол і запропонував Субарика 1999 року, з 2-літровим турбомотором всього за 350 тисяч. А у мене була ВАЗ-2107 !! Я думав, на паливі розорюся - все таки 2 літри двигло, але виявилося, що у Форестера витрата не більше, ніж у «сімки» - 12 в місті, не більше.

Субару Форестер 2 покоління

Позашляховики Subaru Forester серії SG, є другим поколінням цієї моделі, проводилися з 2002 по 2007 рік. Основним мотором був 4-циліндровий опозитний двигун, що пропонувався відразу в декількох версіях: атмосферники 125 і 137 к.с., турбовані 177 і 220 к.с. Після рестайлінгу в 2005 році потужність атмосферников зросла до 140 і 158 к.с. відповідно, а з турбомоторов залишилася тільки 220-сильна версія.

Крім моторів 2.0 літра, також були доступні двигуни об'ємом 2.5 л, що встановлювалися на продукцію, що випускається невеликими серіями Forester STI version. До рестайлінгу в 2005 році це були атмосферник на 165 к.с. і дві турбовані версії на 210 і 265 к.с. Після рестайлінгу потужність атмосферника була збільшена до 173 к.с., а одного з турбомоторов - до 230 к.с. З трансмісій були доступні традиційні 5-ступінчаста механіка і 4-ступінчастий автомат.

Відгуки про витрату палива Subaru Forester 2 покоління

  • Олексій, Санкт-Петербург. Рестайлових Форестер 2006 р.в., 2.0МТ, 158 к.с. Принципово брав без турбіни і автомата - вважаю, чим простіше, тим краще. Та й витрата палива менше - у мене в місті виходить 13 л, у приятеля з автоматом і турбіною - 15-16 л, не менше.
  • Елькер, Алмати. Давній шанувальник марки Subaru. Раніше їздив на Легасі 1996 р.в., тепер пересів на Форестер 2004 р.в. Причина - захотілося новіше і вище, але не тупий позашляховик, який взагалі не їде. Спочатку мені не сподобалася динаміка - у мене Легасі був твинтурбо, тут звичайний атмосферник на 2.5 літра. Машина з США, зробив прошивку на наш бензин - динаміка покращилася. Витрата на трасі 8 л, місто до 14 л - вважаю нормально.
  • Андрій, Іркутськ. Subaru Forester SG9, 2005 р Мотор 2.5 турбо, на 230 кобил. Пофіг, що говорять що турбо ненадійний - може бути, але не на субе, у них відмінні турбіни. Зате дозволяє притопити, якщо є бажання. Звичайно, витрата тоді божевільний - до 25 літрів виходить, я сам подофігел, але це мінус 4-ступеневої автомата, явно не вистачає ще однієї передачі. А якщо спокійно їздити, то в 17 л сміливо навчився.
  • Микола, Бронниці. Форестер, кузов SG2 (рестайлових), 2.0АТ, 158 конячок, 2007 р.в. Купувався в 2010 році - до цього також був Форестер, тільки дорестайловий - розбив в аварії. Мені в Форестер подобається багато, але особливо витрата - в середньому 10 літрів, це якщо врахувати мотор на 2 літри, постійний повний привід і автомат не найпершою свіжості.
  • Євген, Астана. Купити Subaru Forester мені порадив тесть - у нього такий же, він на ньому рік відкатав і не міг натішитися. Я пару раз їздив - згоден з ним, що автомобіль хороший. Після довгих пошуків знайшов американця з двиглом 2.5 л на 177 к.с.. (У тесту 2.0 на 125 к.с., я крутіше). Состояние отличное, лише трохи подряпин невеликих праворуч - від гілок. Витрата в середньому по місту 15 літрів - хоч як крути, менше не виходить. Лью і раджу іншим 95 бензин - витрата однаковий, а тяга зовсім різна.
  • Ігор, Хітровской. У нашій глушині Субарик тільки у мене і викликає цілком закономірну заздрість. Ну а що - практично джип, за нашими гівна проходить без проблем (правда на позашляхової гумі), а на трасі можна нормально притопити - мотор 2.5 літра на 230 коней дозволяє. До речі раджу всім повністю переробити шумку - раніше на швидкості мотор жах тільки прочули були. Максимальні витрати - до 17 літрів, в середньому 14 л, траса - 11-12 л.
  • Роман, Саратов. Купувався Форестер в 2011 році. На момент покупки автомобілю було 8 років, стан відмінний - перевірявся на СТО. Мрія збулася - давно мріяв про Субару, Аутбек або Форик. Відкатав на ньому 40 тис. Км уже (при покупці було 85 тис). З мінусів - це податок, щоб його - зовсім дібільная математика особисто для мене. Ну і витрата - я готовий звичайно до нього, але 17-18 л по місту неслабо.
  • Рустам, Тюмень. Subaru Forester - куплена натомість Subaru Legacy wagon. Деякі вважають, що це той же Легасі, але вище і потужніший. Абсолютно не згоден - абсолютно різні автомобілі. З мінусів - хотілося б 6-передачу, так як потужності і тяги движка вистачає на те, що нормально топити, а ось коробки вже немає. Витрата на трасі (90-120 км / ч) - від 7 до 8 л, місто від 11 влітку до 15 взимку. Мотор 2.0 на 158 к.с.

Subaru Forester 3 покоління

У 2008 в Детройті році Subaru представила третє покоління свого популярного кросовера Forester. Головною відмінністю цієї моделі є те, що вона розроблена на повністю новій платформі, оснащеною постійним повним приводом, повністю незалежною підвіскою, більш жорстким кузовом і збільшеним дорожнім просвітом. Все це збільшило позашляхові якості Субару Форестер.

Автомобіль отримав також і нові мотори: два атмосферника 2.0 л на 150 і 230 к.с., а також опозитний турбодизель такого ж обсягу, що розвиває 147 к.с. Топові комплектації оснащувалися 2.5-літровими атмосферником потужністю 172 і 230 к.с. або надувним мотором на 223 к.с.

Після рестайлінгу в 2011 році лінійка двигунів залишилася незмінною, за винятком того, що атмосферні мотори 2.0 і 2.5 потужністю 230 к.с. перестали встановлюватися. Обидва ці агрегату замінені потужним 2.5-літровим наддувним двигуном потужністю 263 к.с. Для різних моторів пропонувалися різні варіанти трансмісій: 5- і 6-ступінчаста механіка, а також 4-, 5- 6-ступінчасті автомати.

Норма витрати палива Субару Форестер 3 покоління на 100 км

  • Олександр, Іркутськ. Subaru Forester, 2.0АТ, бензин, 2008 г. Не хотів брати третє покоління, тому що не особливо мені кузов подобається-як і багатьом шанувальникам цієї марки. Движок звичайний, хоча трохи економніше, ніж на моїй старій Легасі - витрата в середньому 10-11 л, в еко-режимі до 9 л, але коробка все одно тупувата.
  • Сергій, Белово. Спочатку довго катався на ВАЗах, потім на японцях праворульних. Дійшов висновку, що хочу тачку з містким салоном, нормальним кліренсом, повнопривідну і автомат. Висновок один - Субару Форестер. Такий придбаний в кінці 2010 року - новенький, з салону. Задоволений реально всім. Заводиться навіть в мороз -40 град., Движок на 150 конячок простий і надійний і при цьому економічний - витрата на 100 км по місту навіть взимку не більше 12 л.
  • Олексій, Міас. Вибирав спочатку повний привід. Про Форика навіть не замислювався, поки не начитався відгуків що мовляв хрень повна і стало цікаво. Побачив в салоні, тест-драйв провів і мені сподобався, тому і взяв - на зло, так би мовити. Єдина помилка - мотор потрібно було брати не 150 кобил, а хоча б 170, тому що 150 замало для нього. На обкатці їздив акуратно, витрата був 8.6 л, тепер їжджу активніше і частенько на поніжайке - витрата стабільно 11 літрів в середньому.
  • Семен, Челябінськ. Читав на форумах, що деякі скаржаться, мовляв у Форика високий витрата палива. Не знаю, хто як їздить, але по-перше, потрібно враховувати, що у нього постійний повний привід. По-друге, прокладка між кермом і сидінням грає дуже важливу роль - у мене в місті максимум 12 л, траса 7.5 л. Які 15-20 літрів - я не уявляю просто, як так можна їздити, на зниженій чи постійно?
  • Тимур, Владивосток. Автомобіль куплений в 2012 році. Состояние хорошее, мотор EJ20 на 150 конячок - простий, не для гонок, але для міста цілком підійде. В ЕКО-режимі на трасі сміливо 8 літрів, в місті до 15 взимку або 12 влітку. Якщо тиснути на газ, то вище буде.
  • Антон, Іркутськ. Субару Форестер, атмо 2.5 л, 172 к.с., автомат, 2012 р Купувався в салоні зі знижкою, тому що купував в 2013 році. До речі, довго шукав саме атмо 2.5 л - всюди або 2.0, або турбовані. І всюди автомати - вони ж древні, 2012 рік, а до сих пір 4-ступка. По витраті - не скажу, що він маленький, але й не великий, як для 2.5 літра. На трасі БК показує 8.6 л, місто - від 12.5 влітку до 15 л взимку. До речі, в 2014 році взагалі тижня не глушив - тупо мотор працював постійно, БК показував 50 л на 100 км, але думаю більше - він походу не розрахований на велику величину)))
  • Геннадій, Курськ. Машина подобається дуже. Після того, як купив, взагалі радів, як дитина. Витрата залежить від того, як їздити - це факт. У мене в середньому в місті виходить під 12 літрів (мотор 150 конячок і автомат). Але дружина мені просто рве шаблон - у неї більше 9.5 л ніколи не виходить. Як так - не знаю.
  • Тихон, Чита. Я звичайно не гонщик, але ось 150 конячок для Форика явно замало. Ну не їде він, хоч убий. По місту ще куди не йшло, але на трасі на обгін іноді стрьомно йти. З іншого боку - на цій самій трасі витрата 8-9 л, з турбіною все 10-11 було б. Ну а в місті стабільненько 12 л.

Субару Форестер 4 покоління

Останнє, четверте покоління Subaru Forester дебютувало в 2012 році. Тоді ж і почалося його виробництво. Традиційно нова модель отримала оппозітниє мотори об'ємом 2.0 і 2.5 літра.

Серед агрегатів об'ємом 2.0 представлені атмосферники потужністю 150 і 241 к.с., наддувні версії потужністю 250 і 280 к.с., а також 147-сильний турбодизель. Двигун об'ємом 2.5 л тільки один - атмосферник на 171 к.с.

Всі мотори пропонуються або з 6-ступінчастою механічною трансмісією, або з новим варіатором Lineartronic.

Реальні відгуки про витрату палива Subaru Forester 4 покоління на 100 км

  • Григорій, Білгород. Мотор 2 літри і 158 конячок. У міру економічний - на трасі з кондея близько 8 літрів, в місті мінімум 11 л. У всьому іншому автомобіль дуже хороший і комфортний.
  • Вікторія, Санкт-Петербург. Автомобіль подарований чоловіком в 2015 році зі словами - «і по місту зручно їздити, і в снігу якщо щось не зустрінеш». Як завжди, чоловік мав рацію - взимку потрапила в серйозний снігопад, багато з двору взагалі не могли виїхати, на відміну від мене. І при цьому дуже комфортний автомобіль. Їжджу спокійно і акуратно, витрата близько 10 літрів в місті. З автоматом напевно більше було б.
  • Олександр, Дніпродзержинськ. Я звичайно розраховував, що мій Форестер буде пристойно споживати бензину - але на те, що це буде близько 20 літрів в місті, не розраховував зовсім. Мотор атмосферник, 2.5 літра і коробка автомат, але все одно вважаю, що це занадто багато.
  • Володимир, Казань. Субару Форестер, 2.0АТ, 2014 р Подобається те, що Форестер вдало поєднує в собі переваги універсала і позашляховика. Спочатку хотів взяти версію з мотором 2.5 л, але транспортний податок змусив змінити думку. Витрата палива залежить від ситуації на дорозі - я катаюся в основному по місту, взимку добре прогріваю, плюс пробки - в результаті виходить 13.6 л / 100 км. При цьому автомат працює відмінно, не те що в попередніх поколіннях.
  • Денис, Іркутськ. Слава Богу, японці нарешті то спромоглися встановити на Форик нормальний автомат, а не ту архаїчну нісенітниця 4АКПП, що стояла раніше. Економія палива - про неї забудьте. З іншого боку, купуючи машину з мотором 2.5 л і постійним 4WD, тільки дурень буде думати про витрату в 5 літрів. На трасі до 8 літрів, місто від 12.4 влітку до 16.0 взимку. Але знову ж таки - автомобіль купувався не для економії.
  • Георгій, Набережні Челни. Так як прихильник швидкості, замовляв собі версію з турбомотором 2.0 на 250 к.с. Однозначно, автомобіль для траси. По місту витрата до 16-17 літрів, причому турбіна підключається тільки на 2000 оборотах, що для міста не айс, тому що особливо більше 40-50 км / не поїдеш. А ось траса - зовсім інша справа. Просто ракета - навіть педаль в підлогу сильно тиснути не потрібно. Витрата в 2 рази менше - у мен 8-10 літрів за все.
  • Ігор, Омськ. Subaru Forester, атмосферник 2.0 на 150 к.с., варіатор, 2013 р.в. Цього року їздили сім'єю в Сочі - затестіть по повній свого Форика. Витрата в середньому склав 7.4 л (з проходженнями міст) і 6.3 л (чисто траса). Сильно не насипав, в середньому тримав 120-130 км / ч. Шумка до речі набагато краще, ніж на колишній версії - там в салоні на швидкості сильно чути було мотор.
  • Костянтин, Новосибірськ. Після продажу свого Форестера 2000 року в мене була в голові тільки одна машина - такий же Форестер, але новіші. Довго придивлявся і прицінювався, знайшов непоганий варіант 2008 рік з атмо двигуном, але тут підвалило фінансів - улюблена теща постаралася і все це дозволило підняти планку вище. Тому не став довго думати, відправився в салон і вибрав нулячий Форик 2015 року, з мотором 170 конячок. Дуже хороший автомобіль, задоволений навіть більше, ніж колишнім - шумка получше, автомат набагато спритніше і витрата палива у мене до 17 літрів взимку і до 13 літрів влітку.
Перше покоління позашляховика Субару Форестер вперше було представлено на автосалоні в Детройті в 1997 році

Які 15-20 літрів - я не уявляю просто, як так можна їздити, на зниженій чи постійно?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов