Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Сучасна складська інфраструктура в РБ (за підсумками 2016 року)

  1. Головна
  2. Статті та огляди
  3. Сучасна складська інфраструктура в РБ (за підсумками 2016 року)
  4. Наша сеть партнеров Banwar

    Сучасна складська інфраструктура в РБ (за підсумками 2016 року)

    Кафедра логістики Міжнародного університету «митсу» на регулярній основі проводить моніторинг і аналіз стану сучасної складської інфраструктури (логістичних комплексів, логістичних центрів, складських терміналів і т.д.) в Республіці Білорусь.

    Чергове дослідження сучасної складської інфраструктури в Білорусі проводилося з січня по лютий 2017 року 1. Аналізувалася інформація державних органів, а також надана логістичними центрами, що міститься на офіційних сайтах логістичних операторів. Для оцінки технічної оснащеності складських об'єктів відбулися технічні візити на логістичні центри. Представлене дослідження містить аналітичну записку, техніко-економічну характеристику діючих об'єктів сучасної логістичної інфраструктури в Республіки Білорусь, а також додатки (характеристика діючих логістичних центрів в таблицях).

    Станом на 14 лютого 2017 року в Республіці Білорусь функціонують 42 логістичні центри: 19 логістичних центрів створено в рамках Програми розвитку логістичної системи Республіки Білорусь на період до 2015 року та ще 23 - поза Програми (див. Додаток 1).

    Найпривабливішими регіонами для будівництва логістичних центрів, як і раніше, залишається Мінський (за МКАД, поблизу II і IX транс'європейських транспортних коридорів) і Брестський (кордон з Польщею) регіони. Так в Мінському регіоні знаходяться 30 з 42 логістичних центрів, в Брестському - 6. З усіх діючих логістичних центрів - 12 є державними (з них РУП «Белтаможсервіс» - 6 логістичних центрів), інші створені за рахунок інвестицій національних та іноземних інвесторів. Серед вітчизняних інвесторів - виробничі підприємства, транспортно-логістичні компанії, логістичні оператори, дистриб'ютори, рітейлери, девелопери, іноземних - інвестори з Росії, Азербайджану та Ірану.

    З 42 діючих логістичних центрів, 15 розташовують на своїй території складами тимчасового зберігання та митними складами (СТОВ «Брествнештранс», ВАТ «Белмагістральавтотранс», ВАТ «Торгово-логістичний центр« Озерце-логістик », РТЕУП« Белінтертранс - транспортно-логістичний центр », РУП «Белтаможсервіс» (шість логістичних центрів), СП «Транзит» ТОВ, ТОВ «Белсотра», РУП «Національний аеропорт« Мінськ »), СТОВ« СТЛ Логістик », ТОВ« ВЛАТ Логістик ». Із зазначених логістичних центрів ПТО на своїй території мають лише 12 (не мають ПТО - СП «Транзит» ТОВ, СТОВ «Брествнештранс» і СТОВ «СТЛ Логістик»).

    Вісім логістичних центрів є мультимодальні, тобто мають під'їзні шляхи двох і більше видів транспорту - СТОВ «Брествнештранс», ВАТ «Торгово-логістичний центр« Озерце-логістик », РТЕУП« Белінтертранс - транспортно-логістичний центр », РУП« Белтаможсервіс - 2 »(д. Щітомірічі), ТОВ« євросклад Сервіс », СП« Транзит »ТОВ, ТОВ« Белагротермінал », СТОВ« СТЛ Логістик », інші зав'язані тільки на автомобільному транспорті. Біржовими складами розташовують - 3 логістичні центри (ТОВ «Євросклад Сервіс», ВАТ «Торгово-логістичний центр« Озерце-логістик », РТЕУП« Белінтертранс - транспортно-логістичний центр »).

    З 1 листопада 2013 року відповідно до СТБ 2306-2013 «Послуги логістичні. Загальні вимоги і процедура сертифікації »введена добровільна сертифікація виконавців логістичних послуг. Станом на 14 лютого 2017 р чотири суб'єкти господарювання (ТОВ «Евротібас» (сертифікат відповідності № BY / 112 04.23.002 00721 ​​від 12.05.2014 р), СП «Транзит» ТОВ (сертифікат відповідності № BY / 112 04.23.002 00802 від 24.04.2015 р), ТОВ «Балтспед логістик» (сертифікат відповідності № BY / 112 04.23.002 00800 від 10.04.2015 р), ТОВ «Белсотра» (сертифікат відповідності № BY / 112 04.23.002

    00867 від 2.08.2016 р) пройшли сертифікацію логістичних послуг на відповідність СТБ 2306-2013 і офіційно відповідають категорії «логістичний центр».

    Обробляють зовнішньоторговельні потоки - РУП «Белтаможсервіс», СТОВ «Брествнештранс», ВАТ «Торгово-логістичний центр« Озерце-Логістик », ВАТ« Белмагістральавтотранс », РТЕУП« Белінтертранс - транспортно-логістичний центр », СП« Транзит »ТОВ, РУП« Національний аеропорт «Мінськ», ТОВ «ВЛАТ Логістик», ТОВ «Белсотра», спеціалізуються на наданні логістичних послуг рівня логістичного оператора - ЗАТ «Поінт Логістик», ТОВ «Евротібас», ТОВ «Кепітал Логістик», ТДВ «Тут і Там Логистикс», ТОВ «Балтспед логістик», ТОВ «Сучасний логистич еский центр «Двадцять чотири», ТОВ «Віт Логістик», в області низькотемпературної логістики працюють - СТОВ «Морозпродукт», ТОВ «Холодокомбінат Хатежінскій», сучасними контейнерними терміналами розташовують - РТЕУП «Белінтертранс - транспортно-логістичний центр», РУП «Белтаможсервіс - 2 »(д. Щітомірічі), СТОВ« СТЛ Логістик », обслуговують в основному власні вантажопотоки - ТЧУП« ШАТЕ-М Плюс », ТОВ« Євроторг », ТОВ« Амазон-Колорит », ТОВ« Владпродімпорт », СТОВ« Морозпродукт », ЗАТ «Чистий берег», ТОВ «Керуюча компанія холдингу« Біло російська шкіряно-взуттєва компанія «Марко», ВАТ «Мінськ Кристал» - керуюча компанія холдингу «Мінськ Кристал Груп», переважно здають площі в оренду - СТОВ «БЛТ Логістик», ІООО «Логістичний центр« Прилесье », ТОВ« ІнтерСтройПорталПлюс », ТОВ «Бугінком, ТОВ« Логістичний центр «Євразія», ЗАТ «Мінський завод безалкогольних напоїв», УП «СБС і К», Компанія «А-100 Девелопмент», ТОВ «Лаверна Фрут», ЧУП «КС-Логістик» (див. Додаток 2).

    За оцінками експертів загальна площа критих складських площ класу «А» і «В» становить понад 670 тис. М2, з них склади загального користування становлять 520 тис. М2, склади тимчасового зберігання та митних складів - 107 тис. М2, низькотемпературні склади і склади холодильники - 43 тис. м2. Площа сучасних контейнерних терміналів складає більше 150 тис. М2. Для порівняння, площі складів класу «А» і «В» в районі Варшави становлять близько 2,6 млн. М2. Сукупна ж площа логістичних центрів, представлених в Польщі, перевищує 9 млн. М2. А загальний обсяг сучасних складських приміщень в Київському регіоні становить понад 2 млн. М2.

    Сучасна логістична інфраструктура в 2016 р приростала в основному за рахунок введення нових складських площ логістичними операторами. Так в 2016 р введений в експлуатацію контейнерний термінал СТОВ «СТЛ Логістик» площею 7,4 тис. М2 на земельній ділянці площею 1 га на ділянці території СЕЗ «Могилів» в районі ст. Луполове Білоруської залізниці. Також на земельній ділянці площею 5,47 га створено транспортно-логістичний центр «Могилів-Белтаможсервіс» по вул. Крупської у м Могильові загальною площею 3 тис. М2 на автодорозі Р-76 Орша-Шклов-Могилів. Транспортно-логістичний центр «Бреміно-Брузги» (ТОВ «ВЛАТ Логістик») введено в експлуатацію в районі прикордонного переходу «Брузги» площею 14 тис. М2 на майданчику площею 9,2 га в безпосередній близькості від білорусько-польському кордоні. Введено в експлуатацію логістичний центр в районі д. Дроздово Мінського району площею 30 тис. М2. Статус логістичного центру в 2016 р було присвоєно митному терміналу ТОВ «Белсотра», компанія пройшла сертифікацію відповідно до СТБ 2306-2013 і отримала сертифікат відповідності № BY / 112 04.23.002 00867 від 2.08.2016 р

    Ряд логістичних операторів припинили свою діяльність в 2016 р Так пішов з ринку логістичних послуг логістичний оператор ТОВ «ФСК Логістик», в стадії банкрутства знаходиться ТОВ «Л-БІТ Груп».

    За оцінками експертів до кінця 2017 р площа складів класу «А», «В» логістичних центрів збільшиться на 40 тис. М2 і складе більше 710 тис. М2. Прогнозується що в 2018 р площа складських площ класу «А» і «В» складе - понад 800 тис. М2, в 2020 р - досягне - 900 тис. М2.

    У 2017 р РУП «Белтаможсервіс» планує здати в експлуатацію транспортно-логістичний центр поблизу пункту пропуску «Кам'яний Лог» на білорусько-литовському кордоні. Під будівництво виділена земельна ділянка в 10 га. Передбачається будівництво складських приміщень площею 18 тис. М2, стоянки, пункту технічного обслуговування автомобілів та готелі з об'єктом громадського харчування. ТОВ «Бреміно Груп» планує побудувати в 2017 р транспортно-логістичний центр «тягар-Берестовица» в районі пункту пропуску «Берестовица» на білорусько-польському кордоні. Площа складських приміщень складе більше 5,7 тис. М2, планується будівництво готелю, а також адміністративних будівель де буде розташовуватися кафе, банк, пункт митного оформлення. Також ТОВ «Бреміно Груп» реалізує проект з будівництва мультимодального промислово-логістичного комплексу «тягар-Орша» в Оршанском районі в селищі Болбасово (230 га, 190 тис. М2 складських і 280 тис. М2 виробничих площ. Будівництво планується здійснити в три етапи до 2023 р Мультимодальний промислово-логістичний комплекс створюється відповідно до Указу Президента Республіки Білорусь від 21 липня 2015 р № 334 і представлятиме великий портал, призначений для розміщення виробництв з обробки сировини, обробки ольшое обсягу вантажів, координації та взаємодії різних видів транспорту, перевалки вантажів, їх короткострокового та довгострокового зберігання і т.д.

    Основними тенденціями 2016 року в сегменті складської нерухомості стали: зростання кількості вакантних площ, зниження попиту на послуги відповідального зберігання та інші логістичні послуги. Все це призвело до падіння ставок оренди і зниження вартості послуг відповідального зберігання, а також демпінгу деяких операторів логістичних послуг і девелоперів. Привабливість інвестування в будівництво логістичних центрів в Білорусі також значно знизилася.

    В результаті аналізу ставок оренди на ринку складської нерухомості Мінська і Мінського району, виявлено, що ринкова ставка орендної плати за 1 м2 складської площі класу «А» - 5-7 євро, класу «В» - 4-5 євро, класу «С» - 2-3 євро з ПДВ. Ставка оренди залежить від орендованої площі, місця розташування складського об'єкта, транспортної доступності. Найбільшим попитом користуються складські площі в районі МКАД, а також від 2 до 10 км від МКАД. Попит на оренду складських площ в 2016 році падав, сьогодні можна констатувати той факт, що пропозиція складських площ перевищує попит, тому вакантність площ буде рости.

    Попит на послуги відповідального зберігання також значно впав, пропозиція на ринку складських послуг перевищила попит. Багато операторів демпінгують з метою забити порожні палетомісць. За вартістю послуг відповідального зберігання ціни дуже різняться. Основна пропозиція 0,45-0,55 BYN з ПДВ за одну Європалети на добу. Вартість відповідального зберігання залежить від обсягів зберігання, на тендерах ціна може падати і нижче 0,30-0,40 BYN з ПДВ. Ряд логістичних операторів намагаються здати площі в оренду, тому що заробляти на складській логістиці стає все складніше.

    Залежно від рівня технічного оснащення вартість складу становить 700-800 дол. За м2, без урахування вартості землі. У цю вартість, як правило, включаються витрати, пов'язані з розробкою проекту, будівництвом складу і транспортних комунікацій, а також його технічні оснащення (без урахування стелажній системи, системи управління складом і складської техніки).

    Повна версія

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов