Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Шукач | Карданний велосипед ?!

Наша сеть партнеров Banwar

Велосипед Dynamic «Runabout» з вальним приводом компанії Sussex
Велосипед Dynamic «Runabout» з вальним приводом компанії Sussex.

Велосипед з вальним (карданним) приводом - велосипед, в якому для передачі крутного моменту від кареточного вузла до колеса здійснюється через вал замість ланцюга. У розмовній мові таку передачу називають карданної, навіть якщо в конкретному пристрої немає карданного вузла, а використовується цілісний вал з конічною передачею.

Вальний велосипедний привід був запатентований понад століття тому, але не отримав широкого поширення внаслідок складної технології виробництва і неможливості перемикати передавальне відношення (швидкості). Тільки в першому десятилітті XXI століття розвиток технологій дозволило зрівняти передавальні відносини ланцюгових приводів і внутрівтулочних редукторів, що призвело до появи на ринку невеликої кількості серійних велосипедів з вальним приводами.

Історія розвитку ідей.

В кінці XIX ст. багато винахідників і конструктори намагалися створити безланцюговими велосипедні приводи. Крім вала пропонувалося безліч інших альтернатив ланцюга, але тільки вальний привід отримав подальшу практичну реалізацію.

Перші вальні приводи для велосипедів були винайдені і в 1890 р незалежно один від одного в США і Великобританії. А. Фернхед створив такий привід в Лондоні в 1890 р і запатентував його 1891 р його прототипі вал обертався всередині трубки, яка перебувала над пером рами, в більш пізніх моделях вал обертався безпосередньо всередині пера.
У США Вальтер Стіллман подав заявку на патент для велосипедного вального приводу десятого грудня 1890 р Патент був виданий 21 липня 1891 р

Привід ні добре прийнятий в Англії, тому в 1894 р Фернхед привіз його в США, де компанія Pope Manufacturing Company купила ексклюзивні права на цей винахід на території США.

Цікаво, що відомий конструктор велосипедів того часу, професор Арчибальд Шарп, був проти вала; в своїй класичній книзі «Велосипеди та трицикли» 1896 року, він пише:
"Механізм Фернхеда .... якби можна було виготовляти конічні шестерні з великою точністю і мінімальними витратами, то можна було б сказати, що передачі такого типу змогли б замінити ланцюговий привід, але факт того, що зуби конічних шестерень неможливо фрезерувати з необхідною точністю , є серйозною перешкодою для його практичного впровадження. "

Виробництво вальних приводів в США почалися вже в 1893 р компанією League Cycle Company. Незабаром після цього, французька компанія Metropole випускає бесцепной велосипед «Acatane». У 1897 р починається масове виробництво безланцюговими приводів в США за ліцензією компанії League Cycle Company. У 1898-99 рр. безланцюговими велосипеди стають досить популярними, але кількість їх продажів помітно менше, ніж класичних велосипедів, через відносно високу ціну.

Вальні велосипеди були також кілька менш ефективні. Близько восьми відсотків втрат енергії доводилося на передачі, зокрема, через обмежені виробничих технологій того часу. Заднє колесо було важче зняти, щоб замінити покришку або камеру. Багато з цих недоліків були подолані в двадцятому столітті.

youtube.com - Знімання та встановлення колеса на кардані

У 1902 р компанія Hill-Climber випустила на ринок трехскоростной велосипед з приводом від вала, в якому різні передавальні відносини був реалізовані трьома наборами конічних шестерень. Хоча невелика кількість безланцюговими велосипедів вироблялося, здебільшого, велосипеди з валом зникли з поля зору протягом 20-го ст.

Однак, досі існує ніша на ринку велосипедів, яку займають велосипеди з вальним приводом, особливо в секторі дорожніх (міських) велосипедів. І є ряд виробників, які пропонують такі велосипеди. Яскравим прикладом є велосипеди компанії Biomega (Данія).

Технічна реалізація.
Для забезпечення можливості перемикання передач приводний вал з'єднують з вбудованим в задню втулку (маточину) редуктором. На сьогоднішній день можна виділити три найбільш великих виробника вбудованих (внутрішніх) редукторів, які можна використовувати з вальним приводом, це Shimano, SRAM і Sturmey-Archer.

Конічна зубчаста передача Конічна зубчаста передача.
Використання конічних шестерень дозволяє розгорнути вісь крутного моменту, який йде від педалей, на 90 градусів. Для передачі крутного моменту до заднього колеса потрібно дві пари конічних шестерень (Z-образна передача), одна біля кареточного вузла, друга біля втулки заднього колеса. Конічні шестерні - найефективніший спосіб зміни кута осі вала, вони забезпечують менше тертя в порівнянні з черв'ячними передачами.

У багатьох велосипедистів (та й пішоходів, що мають спільні уявлення про механіку) безумовно виникло питання: "Картата ногами вал - напевно важче, ніж ланцюг. Та й обслуговування більш складного механізму більш трудомістке, а деяким і не під силу".
Але чи так це насправді він ?!
Як ланцюговий привід, так і карданний мають свої переваги і дають близький ККД на рівні близько 95%. Карданний привід є більш безпечним і простим. Він виключає небезпеку ривків ланцюга при їзді по пересіченій місцевості. Він чистіше і наїзникові більше не доведеться мати справи з перепачканимі маслом ланцюгом і одягом. Також він більш довговічний і невибагливий, оскільки всі частини приводу закриті.
Ланцюговий же привід гнучкіше і він може поглинути більше поштовхів, оскільки може розтягуватися. Також він має більше місця для різних шестерень, а наявність різних передавальних співвідношень є важливим для плавної і комфортної їзди (в автомобілях це забезпечується педаллю зчеплення). Крім того, він дешевше, ніж карданний привід.
Отже, у карданний привід:
"+" Оригінальний,
"+" Рідше вимагає профілактики,
"+" Закритість конструкції робить її більш стійкою до зовнішніх механічних і кліматичних впливів,
"+" Значно більший кліренс (близько 30 см),
"+" Більша безпека для користувача - одяг не може бути "закушу" або забруднена, легше транспортувати,
"+" Майже постійний ККД - 95% (в залежності від технічного стану ланцюг дає 74- 95%),
"+" Найкраща аеродинаміка,
"-" при цьому профілактика кардана складніше,
"-" більшої ваги (на даному рівні розвитку технології (згадайте історію з мобільними телефонами;))),
"-" б про більша вартість (теж тимчасово),
"-" складність реалізації вальної передачі на повнопідвісних велосипедах (можливо, теж вирішиться скоро),
"-" більш жорсткий хід - передача ударів від колеса на педалі / ноги (і це може бути виправлено),
"-" не дає можливості так само компактно реалізувати велику кількість передач; але перемикання передач на кардані відбувається плавніше.

Але слід зауважити, що вальний привід уже сьогодні цілком підійде для прогулянкових і міських велосипедів, особливо з точки зору елегантності і естетичності зовнішнього вигляду велосипеда.
Але слід зауважити, що вальний привід уже сьогодні цілком підійде для прогулянкових і міських велосипедів, особливо з точки зору елегантності і естетичності зовнішнього вигляду велосипеда

Що стосується вартості карданних веломашин, то на сьогодні вона становить близько 30000 рублів (де купити такий веловіпед в Україні я поки не знайшов, тому переводите в гривні відповідно поточного курсу валют).

Джерела інформації:
wikipedia.org
velosvit.com.uа

Але чи так це насправді він ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов