Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Сульфатація АКБ? Як відновити акумулятор ✅ 1AK.BY

  1. прикурювати авто
  2. Основних причин виходу з ладу акумулятора може бути кілька:

Наша сеть партнеров Banwar

Як і будь-який товар, акумуляторна батарея має свій термін служби. З плином часу, в процесі зносу, вона втрачає частину своїх основних експлуатаційних характеристик.

З плином часу, в процесі зносу, вона втрачає частину своїх основних експлуатаційних характеристик

Іноді виникають такі моменти, коли акумулятор автомобіля розрядився, просто сів. Гаснуть всі електроприлади, і будь-які спроби запустити двигун стають марними. У такій ситуації, коли сів акумулятор виникає логічне запитання, а взагалі як же завести машину? Можна спробувати завести автомобіль з буксира, або з поштовху. Метод досить простий - вас на автомобілі, або штовхають співчуваючі автомобілісти, або тягнуть на буксировочном тросі для того щоб з розгону можна було запустити двигун. Однак ці методи не підходять автомобілям з автоматичною коробкою передач.

прикурювати авто

Для будь-яких автомобілів підійде метод «прикурювання». Для цього необхідно перекинути дроти від робочого акумулятора до неробочому, щоб використовуючи енергію робочого автомобіля завести свій не робочий. Але, обов'язково варто пам'ятати при «прикурювання» не допускається паралельне включення акумуляторів. Виряджену батарею необхідно відключити.

Що робити, якщо акумулятор підозріло швидко розряджається? Для початку необхідно знайти витік енергії. Можливо, Ви просто забули вимкнути габаритні вогні або світло в салоні. Якщо це дійсно так, то нічого страшного в цьому немає - акумулятор відновить свій потенціал під час наступної поїздки, але якщо він розряджається знову, то проблема скоріше полягає в самому акумуляторі, а точніше в сульфатации пластин акумулятора.

Сульфатація - це покриття пластин акумулятора крупнокристаллическим сірчанокислим свинцем, схожим на білий наліт. На жаль, усунути можна тільки невелику сульфатацію акумулятора. Якщо цей процес «запущений», то акумулятор доведеться міняти.

Якщо цей процес «запущений», то акумулятор доведеться міняти

Проте, якщо ми маємо справу з убитим чи майже вбитим акумулятором, а завдання стоїть в щоб не стало розгойдати акумулятор підручними засобами, то, перш за все, варто визначити, який «діагноз» у автомобільної батареї.

Основних причин виходу з ладу акумулятора може бути кілька:

  • Засульфатірованность пластин - ємність акумулятора падає майже до нуля.
  • Руйнування пластин - при зарядці електроліт стає чорним.
  • Замикання пластин - електроліт в одній із секцій акумулятора википає, секція гріється.
  • Перемёрзшій акумулятор - розпухлі боки, електроліт при заряді відразу закипає (численні замикання пластин) - тут вже нічим не допомогти.

При замиканні пластин ні в якому разі не намагайтеся його заряджати! Необхідно зробити промивання акумулятора дистильованою водою. Не бійтеся перевертати і трясти акумулятор, гірше не зробите. Промивайте його до тих пір, поки не перестане вимиватися вугільна крихта. При промиванні найчастіше замикання пластин усувається.

Після промивання і вилучення будь-якого сміття з надр акумулятора приступаємо до усунення сульфатации пластин. Фахівці рекомендують зробити з акумулятором наступну процедуру:

Щоб усунути невелику сульфатацію пластин акумулятор повністю заряджають і доводять щільність електроліту до 1,285 г / см3, доливаючи електроліт трохи підвищеної щільності, що дорівнює 1,4г / см3. Одночасно, не давайте електроліту кипіти або нагрітися! Якщо необхідно, зменшіть зарядний струм, пухирці газу і перегрів руйнують акумулятор! Заряджайте, поки напруга на клемах акумулятора не досягне 2.3 - 2.4В на кожну секцію, тобто для 12-вольта - 13.8-14.4 В.

4 В

Далі, зменшуємо зарядний струм удвічі і продовжуємо зарядку. Зарядку акумулятора припиняємо, якщо на протязі 2 годин щільність електроліту і напруга на клемах залишаються незмінними. Потім, доводимо щільність до номінальної доливкою електроліту підвищеної щільності (1.4) або дистильованої води.

Після цього, розряджається акумулятор через лампочку струмом приблизно в 0.5А до падіння напруги на клемах до 1.7В на елемент. Для 12-вольта ця величина складе 10.2В, для 6-вольта 5.1 відповідно. Якщо ємність нашого акумулятора нижче номінальної (4 ампер-години), то необхідно повторити цикл заряду з початку до тих пір, поки ємність акумулятора не наблизиться до номінальної, закриваємо отвори акумулятора і все! Тепер ми маємо на руках повністю робочий акумулятор.

Не забувайте, що при підключенні і відключенні акумуляторної батареї, є певний алгоритм дій: спочатку від'єднується мінус, а потім плюс, а підключається плюс, а потім мінус. Така послідовність дій пов'язана з тим, що прикручуючи в зворотному порядку, Ви можете випадково зачепити корпус автомобіля ключем і станеться коротке замикання.

Ще однією можливою причиною розряду автомобільного акумулятора є неправильно підключена сигналізація. У цьому випадку необхідно звернутися в автосервіс.

У такій ситуації, коли сів акумулятор виникає логічне запитання, а взагалі як же завести машину?
Що робити, якщо акумулятор підозріло швидко розряджається?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов