Варіатори для ГБО
Наша сеть партнеров Banwar
autogazsumy »25 дек 2013, 13:19
Варіатор призначений для випередження кута запалювання в автомобілях, обладнаних газовими установками.
Економить паливо - 25% метану або - 10% пропану.
Значно підвищує крутний момент двигуна на газу.
Запобігає прогараніе випускних клапанів і каталізатора.
Особливо ефективний завдяки точної настройки кута випередження з оборотами.
Застосовувати варіатор випередження запалювання необхідно через нижчою, ніж у бензину, швидкості горіння газу.
Навіть найсучасніший контроллер уприскування газу 4-го покоління ніяк не може вплинути на момент підпалу палива. Цей момент визначає ЕБУ автомобіля, не знаючи при цьому, що двигун-то працює на газу.
В режимах роботи двигуна з навантаженням це призводить до недожіганію газу в циліндрі. Як наслідок знижується потужність двигуна і підвищується температура вихлопних газів, це призводить до зміни геометрії випускних клапанів, прогаранію сідел випускних клапанів і зменшення терміну життя каталітичного нейтралізатора. У деяких автомобілях, через перегрів, часто виходять з ладу котушки запалювання, розташовані безпосередньо на двигуні.
Варіатор, визначивши що двигун перейшов на газ, змінює сигнал від датчика положення коленвала так, що ЕБУ підпалює паливо на кілька градусів раніше, паливо дожигается, зростає момент і потужність, особливо на низьких оборотах, знижується температура вихлопу і його токсичність!
стендові випробування
Наш експеримент полягав у перевірці ефективності варіатора випередження запалювання (українського виробництва) на мощностном стенді, а також в перевірці різниці потужності при роботі на бензині і на газі. У баку Skoda Octavia A5 1,6 л з пробігом 162 тис. Км на момент випробування був бензин А-92, який є альтернативою А-95 для 1,6-літрового мотора. Спочатку перевірили характеристики мотора на бензині і на газі без варіатора (див. Графік). Максимальні потужність і крутний момент на газі склали, відповідно, 95,4 л. с. і 129,9 Нм. На бензині ті ж показники виявилися вищими - 96,6 л. с. і 133,0 Нм. Але після збільшення кута випередження запалювання на 6-8 градусів (на різних оборотах) газ «обійшов» бензин - максимальна потужність у першого склала 97,4 л. с. (+ 0,8 л. С.), А максимальний обертовий момент - 134,7 Нм (+ 1,7 Нм). Хоча варто звернути увагу, що на низьких оборотах різниця крутного моменту виявилася ще вище - близько 10 Нм при 2000 об / хв. Подальше збільшення корекції кута випередження запалювання до 10 ° призвело до падіння потужності до 96,8 л. с., а крутний моменту - до 133,0 Нм.
підсумок
Експеримент довів, що варіатор випередження запалювання дійсно приносить користь і це додатковий пристрій все ж краще встановити.
вкладення Результати випробувань на мощностном стенді
Останній раз внесено зміни Rodex 25 дек 2013, 17:27, всього редагувалось 3 разів (а).
Той, хто любить себе, ніколи не зашкодить іншому. (Будда Шак'ямуні)