Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Сувора правда про якість зв'язку в 15 каналі і дещо про перешкоди прийому

Наша сеть партнеров Banwar

Проблема перешкод прийому встає в повний зріст перед кожним користувачем ефіру вирішили відкрити для себе Сі-Бі діапазон

Проблема перешкод прийому встає в повний зріст перед кожним користувачем ефіру вирішили відкрити для себе Сі-Бі діапазон. В основному, новачки в зв'язку не в змозі відрізнити несправність апаратури від наявності шкідливих перешкод в ефірі, і в зв'язку з цим на форумах постійно виникають суперечки про дальності зв'язку, шумності радіостанцій, які не налаштованих антенах і інший подібну маячню.

Ні, безумовно, якість апаратури зв'язку грає не останню роль, також важливу роль відіграє те, ким і як вона встановлена. Якість настройки антени теж важливо, але в цілому все це не настільки критично, як прийнято про це думати. Справна, правильно встановлена ​​і налаштована апаратура в цілому працює приблизно однаково на будь-якому автомобілі, більш того, всі радіостанції на ринку теж працюють приблизно однаково, будь-яких істотних відмінностей в роботі приймачів та передавачів справних радіостанцій, як правило, не спостерігається. Безумовно, є нюанси, але вони вносять досить незначні корективи в дальність і якість радіозв'язку. Давайте розберемося, що ж найсильніше впливає на якість і дальність радіозв'язку. І якщо Ви, придбавши комплект з радіостанції і антени, не отримали жаданого чистого прийому і передачі, то настійно рекомендую прочитати цю статтю до кінця, можливо Ви знайдете відповіді на свої питання.

Радіостанції та антени

Для початку поговоримо про те, на що нам, як користувачам, вплинути найпростіше, і власне на те, на що скаржиться переважна більшість людей купили апаратуру і яким так і не вдалося здобути впевнену зв'язку.

Дуже часто доводиться чути від клієнтів і читати на форумах, що мовляв: «Ось є у мене радіостанція XXX і антена YYY, і працюють вони погано, напевно, треба радіостанцію поміняти, вона, швидше за все погана (далеко не бере), а антена хороша , у неї КСВ = 1, мені її встановили і налаштували на трасі ».

Так ось, друзі, якщо говорити тільки про залозі, то 80% успіху в зв'язку визначається антеною, і тільки 20% радіостанцією. Без хорошої антени будь-яка, сама наворочена радіостанція не зможе нічого ні прийняти ні передати. І будь-яка сама наворочена і ефективна антена, будучи встановленої з порушенням вимог , Може втрачати від 30 до 70% своєї ефективності, що неодмінно позначиться на дальності впевненою радіозв'язку. Це приблизно те, що ми постійно спостерігаємо в каналі далекобійників. Начебто і антени у дальнобоев не найгірші, але встановлені чорти як, або просто згнили під дією солей та реагентів летять з дороги. І тому зв'язку, як не було з ними так і немає. Знову ж, приблизно 80% учасників радіообміну не стежать за своєю технікою, поставили і забули. Антена, яка крім того, що не встановлена ​​в Відповідно до вимог , А як бог на душу покладе, ще й згниває згодом. Зв'язок з такими кореспондентами можлива тільки в межах прямої видимості (кого бачу, того і чую), про повноцінний радіообміну на скільки-небудь оперативному відстані мови не йде. А багатьом зв'язок на 10 км просто не потрібна, їм вистачає 1-2 км, такі водії теж зустрічаються, і не рідко.

Фактично встановлюючи собі на машину хорошу радіостанцію і ефективну антену, ми підвищуємо шанси на хорошу радіозв'язок ось з такими радіоінвалідамі і отримуємо відмінну радіозв'язок з тими, хто вимогами не нехтує і за своєю технікою стежить.

Іншими словами, якщо Ви плануєте спілкуватися в 15 каналі і радіостанцію з антеною купуєте саме для цих цілей, намагайтеся робити все згідно вимогам по встановленню та налагодженню апаратури зв'язку цивільного діапазону. Тим самим Ви позбавите себе від маси проблем, з якими можете зіткнутися, якщо дотримуватися їх не будете, плюс, підвищите шанси отримати ту зв'язок про яку мрієте.

Однак, якість зв'язку визначається не тільки радіостанцією і антеною. Навіть якщо Ви все зробили як годиться, в справності радіостанції та коректності установки антени впевнені на всі 100%, переходимо до наступного пункту.

Перешкоди прийому і передачі

Відсутність надійного зв'язку може визначатися не тільки використовуваної апаратурою але і помеховой обстановкою в точці прийому / передачі. Перешкоди це найголовніший ворог і бич громадянина побажав скористатися всіма благами громадянського діапазону. У більшості випадків саме перешкоди, а не апаратура не дають нам зв'язатися на далеких дистанціях, обмежують можливості техніки зв'язку і вносять в наше життя біль і розчарування. Давайте розбиратися, які бувають перешкоди і як з ними можна боротися, або уникати їх.

Перешкод, насправді, безліч, всі вони мають різну природу виникнення, але всі вони однаково згубно позначаються на дальності прийому і передачі. І якщо ми говоримо про зв'язок на автомобілі, то умовно можна виділити перешкоди які генерує бортова мережа автомобіля і перешкоди зовнішнього походження.

Перешкоди від бортової мережі

Сучасні автомобілі, особливо закордонного виробництва, як правило, виконані відповідно до вимог електромагнітної сумісності і не особливо сильно паскудять в бортову мережу і в ефір, чого не можна сказати про наших, навіть досить сучасних автомобілях. Тому на іномарках можливо і допустимо невелике нехлюйство по частині установки радіостанції (наприклад, харчування через прикурювач), хоча і не завжди.

Визначаємо джерело перешкод

Радіостанція Сі-Бі діапазону, це досить чуйне радіоелектронний пристрій здатне приймати не тільки корисні сигнали з ефіру, а й всяке сміття генерується різними електронними приладами. І якщо Ви прийшли до висновку, що джерелом перешкод є бортова мережа, то з цим, звичайно, потрібно розбиратися в першу чергу.

Перше, що слід зробити, визначити яким шляхом перешкода надходить в радіостанцію. За харчуванню або по ефіру. У першому випадку, все досить просто, в другому сильно складніше.

Визначити звідки приходить перешкода не важко, на заведеній машині потрібно включити радіостанцію і від'єднати антену від блоку радіостанції, вимкнути Шумоподавлювачі і спостерігати за характером шуму. Не турбуйтеся, з радіостанцією нічого не трапиться (головне не натискайте на тангенту), а ось спостерігаючи за шумами радіостанції можна зрозуміти, звідки приходить перешкода. Якщо при відключенні антени, перешкода нікуди не поділася, значить, вона приходить в радіостанцію з харчування, і тут Вам швидше за все допоможе звичайний фільтр, який застосовують для харчування магнітол (обов'язково дивіться максимальний струм, бажано брати фільтр на 5-10А).

Якщо ж з відключенням антени перешкода пропадає, значить, вона приходить в радіостанцію по ефіру і тиснути таку перешкоду необхідно в місці її виникнення. Якщо мова йде про бортової мережі автомобіля, то джерелом перешкод може бути що завгодно. Бензонасос (виття і гул), блок управління форсунками (тріск, клацання), генератор (виття), «колгоспний» ксенон (тотальне падіння чутливості радіостанції, при включенні головного світла зашкалює S-метр).

Також генерувати перешкоди можуть різноманітні адаптери живлять китайські навігатори, реєстратори та ін. Їх при пошуку джерела перешкод варто відключити від бортової мережі в першу чергу, оскільки вони можуть, як і ксенон, повністю вбивати прийом.

Подальші дії з пошуку зазвичай починаються з того, що необхідно взяти в руки портативну радіостанцію типу Alan 42 в режимі AM з підключеною антеною і харчуванням від акумуляторів. І за допомогою неї шукаємо джерело перешкод тикаючи антеною в різні блоки подкапотного і внутрішньосалонового простору спостерігаючи при цьому за характером шуму і показаннями S-метра. Подальші дії повинні вже визначатися тим, який з вузлів генерує перешкоду. Універсальних рецептів (навісити всюди феритів або обернути фольгою) тут немає, кожен випадок вимагає окремого розгляду. На жаль.

Але і це ще не все, припустимо, що розібравшись з перешкодами у власному автомобілі і довівши до досконалості всю приймально-передавальну апаратуру і налаштовуючись на жаданий 15 канал ми знову не можемо зв'язатися на потрібне нам відстань, і тут варто згадати про таку річ, роздовбайство і ефірне сміття.

шкідливі перешкоди

Так Так. Вище я вже писав, що переважна більшість тих, хто використовує 15 канал не стежать за своєю апаратурою, у них рація в парі з антеною свистить, шипить, крекче і бубонить, і заважає роботі інших кореспондентів, але це не найголовніше. Набагато важливіше, розуміння характеру роботи на Сі-Бі діапазоні. А діапазон цей не простий, в прямому сенсі слова. Спочатку цю ділянку діапазону було виділено громадянам на вторинній основі. Це означає, що на первинній основі він використовувався для скидання різного радіочастотного сміття. Припустимо, розробляється якась потужна медична або промислова установка здатна генерувати крім корисного сигналу, якийсь додатковий радіомусор, що, на жаль, неминуче. Так ось ланцюга такої установки здатні гадити в ефір налаштовувалися як раз на частоти Сі-Бі діапазону. Ну, щоб всілякі паразитні випромінювання не заважали працювати іншим службам, які теж використовують ефір. А громадяни вони терплячі, переживуть. Зате безкоштовно. Купуй радіостанцію, і користуйся, без будь-яких ліцензій. І ось якось вплинути на наявність такої перешкоди ми просто не можемо, залишається тільки чекати, поки вона не зникне, оскільки ми від'їхали на достатню відстань від джерела, або закриється проходження (про нього докладніше нижче).

Дальні проходження

Варто також нагадати про те, що Сі-Бі діапазон знаходиться на верхній ділянці коротких хвиль, де є таке явище, як «далеке проходження». Це коли хвилі відбиваються від іоносфери і здатні замість 10-15 кілометрів долати 700-2000км. Ось уявіть собі, що працює десь далеко, наприклад, промислова установка (про яку згадано вище). Відкрилося проходження, і ми її чуємо. І не тільки її, а всіх хто одночасно використовує обрану нами частоту в зоні проходження. Правда, здорово? Також варто окремо сказати саме про 15 каналі. Останнім часом, не дивлячись на те, що у нас в країні тепер офіційно дозволено тільки 40 каналів, не дивлячись на зменшення частки радіо таксі в ефірі, найбільш активним за частиною спілкування був і залишається загальний канал автомобілістів - 15 з амплітудною модуляцією. Все більше людей купують і встановлюють собі радіостанції. Це, звичайно не погано, якби не існувала ще одна прошарок в нашому суспільстві. Це торговці, які зметикували, що якщо народу в 15 каналі багато, то можна на цьому добре заробити. Трасові торгаші, не дивлячись на заборони і порушення ставлять потужні і ефективні базові антени з підсилювачами, рації з Автоінформатор і женуть в ефір рекламу. Мало того, що це ускладнює спілкування в каналі, так при далекому проходженні ще і сильно заважає. 15 канал і так надзвичайно перевантажений, а тут виходить суща вакханалія! Уявіть, одночасно на купі доріг працює купа автоінформаторів, відкрилося проходження (а відкривається воно часто і зазвичай безсистемно, особливо влітку), і ми чуємо не тільки тих хто поруч, а й тих що за 1000км, і оскільки на 15 каналі постійно хтось працює на передачу, ми ці сигнали благополучно приймемо. Причому буває так, що дальнє проходження повністю забиває місцевий прийом.

висновки

Спробуємо резюмувати, що все це означає для нас і чому ж у нас часто немає зв'язку на заповітні 10 км?

Чинників, як ми вже зрозуміли, наскільки, по-перше, це недисципліновані водії які не стежать за своїм обладнанням, що не грамотно користуються Шумоподавлювач, не чують, що канал зайнятий кимось і починають включаться на передачу, перебиваючи один одного. Тому у великих містах в ефірі справжня «каша», на трасі з цим кілька краще. Інші водії, не бажаючи слухати цю какофонію затягують шумопонижувач і задоволені їдуть, чуючи тільки тих хто поруч. Докричатися до таких хлопців вкрай проблематично. Аналогічний ефект відбувається коли відкривається проходження. Багато затягують шумодви, щоб шум не напружував, а то і зовсім відключають радіостанцію, включаючи тільки тоді, коли треба щось запитати. Ясна річ, ці товариші повністю з каналу випадають, докричатися до них і поговорити з ними абсолютно неможливо.

По-друге, знизити чутливість нашої радіостанції можуть шкідливі перешкоди з ефіру. Джерела таких перешкод я описував вище, рекламу в ефірі я теж вважаю за перешкоду, коли постійно в ефірі хтось рекламує паливо, повій і продаж запчастин, будь-яка радіостанція буде втрачати чутливість, а якщо при цьому відкриється проходження, то на нас і на інших учасників радіообміну обваляться сигнали, взагалі незрозуміло звідки і зробивши радіообмін в певні проміжки часу практично неможливим.

Описати це можна приблизно так. Припустимо, прийшли Ви на панк рок концерт. 🙂 Музика гримить, люди в залі кричать, підспівують лохмаче на сцені. І тут ви бачите свого приятеля Васю, з яким давно хотіли поговорити. Вася коштує від Вас в 5 метрах, і Ви кричите йому «Привіт Вася», а Вася Вас хоч Вас і бачить, але абсолютно не чує, оскільки щоб не оглухнути від потужних гітарних запилів - заштовхав собі в вуха вати (затягнув шумопонижувач). Звичайно, якщо Ви підійдете до нього близько і почнете кричати у вухо, він Вас почує, і Ви навіть зможете абияк поспілкуватися, але на великих відстанях Ваша затія приречена на провал. І з іншого боку, якщо прибрати зі сцени музикантів, слемящіхся і репетують панків із залу, то навіть з ватою у вухах Вася Вас почує, і ви зможете поговорити і з 5 і з 10 метрів без особливих проблем, а якщо Вася витягне вату з вух , то ще далі. Іншими словами, спілкуватися на рок концертах і в ковальському цеху буває досить складно, пам'ятайте про це!

До чого це ліричний відступ? Якщо в 15 каналі Вам не вдається домогтися якісного зв'язку, спробуйте з яким-небудь кореспондентом відійти в інший не перевантажений канал і перевірити якість зв'язку там. Спробуйте використовувати різні типи модуляції, не тільки AM, ще й FM. І якщо в іншому каналі дальність зв'язку буде значно відрізнятися від такої в 15 каналі, отже, проблема криється виключно в ефірі на який, як ми пам'ятаємо, вплинути абсолютно неможливо, як неможливо після клацання пальців зупинити вітер або вимкнути сонце.

Ясна річ, що повністю від перешкод Вам позбутися не вдасться, такий вже цей діапазон - 11 м, тут і проходження і сміття від промислових установок, але, тим не менш, маючи ці знання, Ви самостійно зможете тверезо оцінити стан своєї апаратури, провести початкову діагностику і зробити правильні висновки.

Сподіваюся, Вам це допоможе. Далеких зв'язків і чистого ефіру. Якщо є питання, задавайте в коментарях.

Всім удачі, 55, 73!

Знайшли щось корисне? Поділіться з друзями!

Правда, здорово?
До чого це ліричний відступ?
Знайшли щось корисне?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов