Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

SUVорий тест: 12 кросоверів і позашляховиків - одним поглядом

  1. BMW X3
  2. Mazda CX-5 і Mazda CX-9
  3. Subaru Outback
  4. Toyota Highlander
  5. Renault Kadjar
  6. Ford Ranger
  7. Mitsubishi Pajero Sport
  8. Toyota Land Cruiser Prado
  9. Honda CR-V
  10. Suzuki Vitara S і Suzuki SX4

Наша сеть партнеров Banwar

тест «   SUV & Snow   »І справді видався суворим: мороз -10-15 градусів (вночі було і -20) плюс багато-багато снігу

тест « SUV & Snow »І справді видався суворим: мороз -10-15 градусів (вночі було і -20) плюс багато-багато снігу. Але пропускати подібне не можна: три дні на самих різних автомобілях і за кермом в самих різних умовах - все для того, щоб відповісти на питання: хто як їздить по бездоріжжю? В даному матеріалі ви не знайдете детального огляду якоїсь конкретної моделі, але знайдете «швидкий погляд» і особливості систем для бездоріжжя багатьох кросоверів і позашляховиків.

А адже компанія зібралася знатна: BMW X3, Ford Ranger, Honda CR-V, Mazda CX-5 і Mazda CX-9, Mitsubishi Pajero Sport, Renault Kadjar, Subaru Outback, Suzuki Vitara S і Suzuki SX4, Toyota Land Cruiser Prado і Toyota Highlander. Як бачите, «в одному флаконі» змішалися і типові легкі кросовери, і повноцінні рамні позашляховики та пікапи. Тому організатори підготували відразу дві траси: відносно легку - для кросоверів, і важчу - для рамних позашляховиків і пікапів. Легка траса включала в себе Х-образні бруси (імітація виступів-горбів на дорозі в шаховому порядку), «лавочку» для проїзду однією стороною автомобіля (по черзі вивішується переднє / заднє колесо з одного боку), і засніжене-зледенілу «змійку», де можна було ковзати досхочу. З цієї траси все і почалося ...

BMW X3

Так вже вийшло, що ранок тестового дня я провів за кермом BMW X3 і на цікавих серпантинах близько курорту Буковель. Сидячи в зручних шкіряних кріслах ніжно-коричневого кольору, стискаючи в руках М-кермо з підігрівом, насолоджуючись поворотами (аж не віриться, що кросовер може так їхати!) І спостерігаючи навколо засніжені схили, реально просто починаєш губитися - я в Україні або в якийсь -небудь Швейцарії? На жаль, але ціна BMW X3 також далека від реальності українського середнього класу: тестовий автомобіль - який подобається і дає враження «ось таким повинен бути BMW X3, якщо не економити» - коштує майже 2 млн. Грн.

Кросовер BMW X 3 нового покоління однозначно претендує на титул «однією із зірок» заходи. Але представлений автомобіль оцінюється майже в 2 млн. Грн., Чому провиною комплектація: класні сидіння, кермо з підігрівом, безліч М-деталей, потужний мотор (2,0 л і 252 к.с.); за кожну подібну «списку бажань» і зайвий «чих» в комплектації BMW доводиться неабияк платити. В налаштуваннях автомобіля немає якогось спеціального режиму для бездоріжжя, але Х3 без проблем проїхав тестову трасу: мінімум пробуксували в снігу і задньопривідний характер на «змійці».

Mazda CX-5 і Mazda CX-9

«ОК, гугл», а є щось на зразок BMW X3, тільки дешевше - для решти представників середнього класу? На цей сегмент націлений кросовер Mazda CX-5, про який вже писали двічі: версія з бензиновим мотором і версія з турбо-дизелем . Даний захід було прикрашено «вогонь-червоної» Mazda CX-5 з бензиновим мотором 2,5 л: все добре і відмінно, крім пункту, зазначеного раніше - для настільки шикарного шасі, та ще й на гірських серпантинах з великою кількістю підйомів, хочеться « більше »мотора. На трасі і в місті його вистачає, але залишається відчуття «дай більше потужності - і Mazda CX-5 стане тим самим BMW X3 для народу».

І адже подібний мотор у Mazda вже є - довела старша модель CX-9: аналогічні чотири циліндри і 2,5 л об'єму, плюс бонус у вигляді турбіни. Потужність зросла з 194 к.с. до 231 к.с., але головне - крутний момент збільшився з 257 Нм до 420 Нм! Цього мотора «з головою» вистачає для величезного 5,1-метрового 7-місцевого кросовера, про який детально розповім в окремій статті вже в найближчому майбутньому - чекайте, буде цікаво.

Mazda CX -5 тут не просто так - це новоявлений володар звання «Автомобіль року 2018 у Україні» серед всіх кросоверів! Є за що: автомобіль похвально рухливий на дорозі, досить комфортний і просторий. При цьому Mazda CX -5 в максимальній версії оцінюється трохи вище 1 млн. Грн. і пропонує комплектацію за принципом «все включено». Старша «сестра» Mazda CX -9 запам'ятовується розміром зовні, простором усередині, а ще - потужним турбо-мотором. Обидва автомобілі на спеціальній трасі їдуть однаково: коротка пробуксовка передніх коліс і подальше швидке підключення задніх; нейтральне і зрозумілу поведінку на змійці.

Subaru Outback

Серед конкурентів Mazda CX-5 можна назвати Subaru Outback, а для Mazda CX-9 - модель Toyota Highlander. Що сказати про ці автомобілі? Кросовер-універсал Subaru Outback називається «універсалом» неспроста: спочатку (з середини 1990-х років) це була позашляхова версія моделі Legacy; і нехай в останніх поколіннях автомобіль був виділений в окрему модель, але суть універсалу залишилася. Наприклад, Subaru Outback за габаритами нижче моделей Mazda CX-5 і Honda CR-V, але пропонує найбільший кліренс в цій трійці через дуже «піднятою» посадки кузова. Підвіска похвально енергоємна і, здається, просто «непробивна» - в цьому з моделлю Subaru Outback можуть зрівнятися тільки рамні кросовери. Та й в цілому - суть і сила Subaru Outback в тому, що «я тебе вивезу»: не чекайте шикарних легкових звичок на дорозі; але впевненість в досягненні фінальної мети маршруту тут колосальна. При першому знайомстві Subaru Outback нагадує Subaru XV Дуже м'який, комфортний, впевнений автомобіль. Але зауваження аналогічне - хотілося б більше потужності: питання не в швидкій їзді по серпантинах, а в впевненості при обгонах. хоча в Subaru Forester 2,5 л вистачало: «лісник» на 100-130 кг легше.

Subaru Outback - це простір і комфорт, їзда в неспішному і середньому темпі; плюс величезне почуття впевненості «ми доїдемо». На кросовер-трасі в звичайному режимі Outback поводиться як багато інших кросовери: спочатку їзда на «передку» і підключення задніх коліс за фактом пробуксовки передніх. Але все змінює кнопка X - MODE - автомобіль превентивно, заздалегідь, готується до бездоріжжя, відправляючи на задню вісь більше крутного моменту: в результаті Outback перетворюється в той Subaru, який ми чекаємо! Плюс є система допомоги при спуску зі схилу і великий кліренс (213 мм).

Toyota Highlander

Великий кросовер Toyota Highlander - це довжина трохи більше Outback і помітно менше СХ-9, семимісний салон, «автомат», мотор V6 об'ємом 3,5 л і повний привід. Здається, тут є все, щоб стати «мрією українця»: ідеологічно-правильний кросовер, у якого, на перший погляд, немає слабких сторін. На другий - теж. Адекватні повадки на трасі (хоча зазначу, що я проїхав на ньому мало), хороший комфорт, проходження перешкод без проблем, зрозумілу поведінку на «змійці». Та й техніка цікава: комбінований впорскування палива D-4S (розподілений і безпосередній), система зміни фаз газорозподілу VVT-i, аж вісім ступенів в АКПП ...

Кросовер Toyota Highlander - великий, місткий, потужний. Є блокування «центру», допомога при спуску з гори, спорт-режим АКПП. Трасу проходить без проблем, підвіска енергоємна. Словом, все добре. Крім того, що у всій компанії автомобілів саме Toyota Highlander, мабуть, викликає найменше емоцій, питань, роздумів. Може, я мало «вкатанним»? А може, хтось вирішить, що їзда без емоцій - це благо? Може і так…

Renault Kadjar

Чесно - навіть Renault Kadjar залишає після себе більш помітний слід в пам'яті. Тим паче, що Renault Kadjar був з переднім приводом, на «роботі» EDC, зі 110-сильним 1,5-літровим турбодизелем. Найслабший автомобіль в компанії. Попутно - і один з найдоступніших: 770 тис. Грн. Але ж далеко не найгірший! Помірно-комфортний на дорозі, з приємним салоном, вражаючою економічністю (по трасі споживав 5-6 л проти 8-10 л у інших компактних кросоверів). Ясно, що з переднім приводом у Renault Kadjar просто не було шансів навіть на трасі для легких позашляховиків; організатори спочатку навіть не хотіли його випускати далі сніжної «змійки». Але потім - поїхало все: з вивішуванням коліс, пробуксовками, що летять пластівцями снігу! До честі Renault Kadjar, він проїжджав трасу в руках у кожного з учасників тесту. Причому з того, що бачив я, Renault Kadjar відчайдушно буксував, але жодного разу не зажадав виштовхування зі снігового полону.

Невеликий, м'який, європейський Renault Kadjar з турбодизелем і «роботом» EDC - це про кнопку «ЕСО» і різнокольорові прилади, а не про вивішування коліс і ковзання на «змійці». Все, що я можу зробити на бездоріжжі - вручну вибрати відповідну передачу. Але, до честі Renault Kadjar, автомобіль здужаємо - що, в умовах його передньопривідною версії, порівняно з маленьким подвигом.

Ford Ranger

Повна протилежність - великі рамні моделі: Ford Ranger, Mitsubishi Pajero Sport, Toyota Land Cruiser Prado. Для них була підготовлена ​​своя траса: крутий спуск; слизькі підйоми (сніг і лід); ями і горби в шаховому порядку, де автомобіль їде на двох колесах; парочка додаткових перешкод. Першою моделлю в моєму переліку рамних автомобілів став пікап Ford Ranger. Питань на позашляхової трасі не було: без проблем спускається вниз, їде вгору, вивішує колеса. Питання було тільки в габаритах, оскільки пікап Ford Ranger довжиною 5,36 м на добрих півметра більше, ніж та так немаленькі Mitsubishi Pajero Sport і Toyota Land Cruiser Prado. Гаразд з розміром, звикнути можна; але що робити з поведінкою на хорошій дорозі? Пікап Ford Ranger відчувається дуже вантажним: слабкий розгін, неквапливі повороти, проста обробка салону. Звичайно, підвіска непробивна на будь-яких нерівностях, але ж і інші пікапи їдуть по ямах не гірше.

Пікап Ford Ranger - це класний зовнішній дизайн і незвичайні рішення в салоні: наприклад, панель приладів з круглим спідометром і двома РК-дисплеями правою / лівою. Система приводу - з трьома режимами роботи (2 H, 4 H, 4 L, тобто знижений ряд); є блокування заднього «Діфа» і система допомоги при спуску на схилі. На бездоріжжі - цар-король, але на звичайних дорогах Ford Ranger здається занадто «вантажним»: є пікапи, які стоять лише трохи дорожче, але їдуть помітно краще; є пікапи, які також «вантажні» в звичках, але їх прайс помітно менше. Місце для Ford Ranger я поки не знайшов; якщо вийде - повернемося до цієї моделі в окремій статті.

Mitsubishi Pajero Sport

Наступним повноцінним позашляховиком був Mitsubishi Pajero Sport - і при лише трохи більшою ціною, ніж у попереднього пікапа (обидва авто 1,1-1,2 млн. Грн), цей автомобіль давав абсолютно інші враження. По-перше, він вже непогано їде по звичайній дорозі: повертає, розганяється, не трясе. По-друге, в його салоні хоча б створюється видимість того, за що заплачено понад 1 млн. Грн. По-третє - трасу для бездоріжжя Mitsubishi Pajero Sport проїхав не те щоб легко, а взагалі відверто граючи в піддавки. Приклад: в якийсь момент автомобіль завис на двох колесах і встав; що робити - блокування заднього Діфа? Ні, я просто сильніше натиснув на газ. Система допомоги при спуску з гори? Так, вона є; але навіщо, якщо на «поніжайке» автомобіль повзає вниз / вгору дуже неспішно. Піднятися по крутому схилу? Та взагалі без проблем! «А-а-а, що, вивісив колеса? Не, з довгими ходами підвіски я про таке не чув ». У моделі Mitsubishi Pajero Sport є чимало цікавих систем для бездоріжжя, але в разі наявності повного приводу з блокуванням центру, зниженого ряду, величезних зубастих коліс - всі вони служать «доповненням», а не «визначальними факторами» прохідності, як у випадку легкових кросоверів.

Позашляховик Mitsubishi Pajero Sport - це перш за все спочатку величезний запас прохідності «по залізу»: постійний повний привід, блокування центру і заднього Діфа, знижений ряд, великий хід підвіски. А ще Mitsubishi Pajero Sport мені подобається за співвідношення відчуття автомобіля і ціни: простенько, чистенько, без переплат.

Toyota Land Cruiser Prado

Слід визнати, що Toyota Land Cruiser Prado виглядає ще більш епохально, за ступенем «крутизни» Prado варто лише на полступеньки нижче LC200. І їде на дорозі схоже: розмірено, неспішно, з гідністю. Салон по простору схожий на невелику квартиру; з урахуванням обробки - стає ясно, що це модна квартира-студія в центрі міста. А ще є багато-багато систем для доріг: пневмобаллона на задній осі для регулювання посадки кузова (знадобиться при великому завантаженні); кнопки за важелем АКПП для комплексних налаштувань автомобіля (комфорт, еко, нормально, спорт, пр.); плавний і м'який 6-ступінчастий "автомат". І є багато-багато систем для бездоріжжя: постійний повний привід плюс знижений ряд; система вибору типу дорожнього покриття MTS (Multi-Terrain Select, вибір «бруд», «камені», «купини», пр.); функція Crawl Control (підтримання постійної швидкості на бездоріжжі); відео-огляд MTM (Multi-Terrain Monitor), де особливо варто відзначити передню камеру плюс промальовування положення коліс.

Позашляховик Toyota Land Cruiser Prado крутий, чого вже там. Бездоріжжя проїжджає легко; але є почуття, що його місце на парковці якогось міністерства чи у бізнес-центру. Адже при ціні максимальних версій автомобіля близько 1,6-2,1 млн. Грн. - а саме в ці версії включені системи MTS, Crawl Control - сто раз подумаєш, перш ніж сунутися на бездоріжжі, де ці системи реально знадобляться. Для вибору потрібної системи та режиму її роботи потрібно спочатку натиснути відповідну кнопку, а потім обертати верхню ручку-барабанчик. А ось огляд MTM (Multi - Terrain Monitor) - справжнє маленьке одкровення: відразу видно, куди їде ніс автомобіля, потрапляють колеса в колію чи ні, що справа / зліва. По-моєму, користі від цього більше, ніж від MTS і Crawl Control.

За планами організаторів, після основної програми був передбачений факультатив - заїзд по гірському перевалу: не спеціальна траса, але засніжених підйомів-спусків там вистачало з головою. Знову-таки, за планами організаторів, на перевал повинні були їхати тільки три рамні машини, описані вище. Але бажаючих набралося багато, тому поїхала і парочка кросоверів. Цікаво, що туди, де краще всього міг проявити себе Subaru Outback, він якраз і не поїхав - проблема в довгих звісах, які могли заважати на перегини-ямках (і такі місця реально були).

Honda CR-V

Але раптом на перевал поїхали пару інших кросоверів, один з яких - Honda CR-V. Здавалося б, просто міський кросовер, де такі пункти, як сенсорний дисплей, простір салону, регулювання задніх сидінь, світлодіодні фари значать набагато більше прохідності на бездоріжжі. Так, вранці на трасі для кросоверів модель Honda CR-V чимало буксувала передніми колесами, в очікуванні підключення «задка»; а окремого режиму (кнопки) блокування центральної муфти немає. Все, що я міг зробити - це перевести важіль АКПП в спорт-режим, щоб варіатор не поспішав змінювати передавальне число ( «підвищувати передачу») і не провалював обороти мотора. Але в підсумку скільки разів ми виштовхували Honda CR-V на перевалі? Нуль! Їдемо акуратно, обороти не знижуємо, намагаємося не «закопатися», геометрії зі скошеними бамперами вистачає - ось і результат.

Кросовер Honda CR - V поїхав туди, куди по ідеї їхати не мав. Поїхав і проїхав! А ще у нього незвичайна обробка салону, цікавий ЖК-дисплей для водія спереду, регулювання спинки і підігрів сидінь ззаду, фірмова система огляду «сліпої зони» праворуч, плюс згадані світлодіодні фари - все це створює враження дуже сучасної моделі. При цьому під капотом - традиційний «атмосферник» (2,4 л і 186 к.с.) в парі з CVT -варіатором. Заслуговує розбору в окремій статті ...

Suzuki Vitara S і Suzuki SX4

Другим кросовером, який проїхав перевал, виявився «малюк» Suzuki Vitara S . Міцно збитий, незграбний, підібганий з усіх боків (хіба що трохи виступає «губа» переднього бампера). Але під капотом - жвавий турбомотор 1,4 л; в парі з ним - АКПП і повний привід ALLGRIP. Попутно на заході був представлений і інший автомобіль Suzuki - оновлений SX4 в аналогічній конфігурації по мотору і трансмісії.

Якщо коротко, то моделі Suzuki - це невелике одкровення, якого багато людей не чекають. На тестовій трасі для кросоверів вони тримаються молодцем: так, кліренс 18 см, але ж і звиси короткі; в системі повного приводу є режим LOCK для блокування муфти міжосьового диференціала. На звичайних дорогах їдуть жваво і запально: потужності (140 к.с. і 220 нм) досить багато як для настільки легких автомобілів (1,26 т). Звичайно, простенький салон і відсутність скільки-небудь унікального оснащення ... Але це можна пояснити ціною (650-700 тис. Грн), та й у своїй «автомобільної суті» на трасі і бездоріжжі автомобілі відпрацьовують заплачені гроші сповна.

Автомобілі Suzuki Vitara S і Suzuki SX 4 ідентичні по техніці: мотор, АКПП, повний привід. Але відрізняються компонуванням: Suzuki Vitara S - коротше, але вище, тут більш вертикальна посадка; Suzuki SX 4 - довше і нижче, більш традиційна посадка. А ще вони відрізняються настроєм в салоні: Suzuki Vitara S з червоними деталями «запалює»; Suzuki SX 4 з більш традиційної обробкою заспокоює. Хоча і на трасі, і на бездоріжжі обидва автомобілі їдуть похвально жваво і сміливо.

Як бачите, частина автомобілів вже добре знайома читачам ITC.ua, інші пройшли лише в форматі «швидкого погляду». Так що в майбутньому постараюся повернутися до деяким автомобілям з цього репортажу і розповісти про них більш детально. Не перемикайтеся!

Але пропускати подібне не можна: три дні на самих різних автомобілях і за кермом в самих різних умовах - все для того, щоб відповісти на питання: хто як їздить по бездоріжжю?
Що сказати про ці автомобілі?
Може, я мало «вкатанним»?
А може, хтось вирішить, що їзда без емоцій - це благо?
Гаразд з розміром, звикнути можна; але що робити з поведінкою на хорошій дорозі?
Приклад: в якийсь момент автомобіль завис на двох колесах і встав; що робити - блокування заднього Діфа?
Система допомоги при спуску з гори?
Піднятися по крутому схилу?
«А-а-а, що, вивісив колеса?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов