Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Suzuki Intruder M1500 (Suzuki Boulevard M90)

Наша сеть партнеров Banwar

Suzuki Boulevard M90R2 (Suzuki Intruder M1500) і M50R2 2012

У мережі з'явилася інформація, що компанія Suzuki збирається оновити моделі Boulevard M90 і M50 (у нас вони продаються як Intruder M1500 і M800). Який ні будь конкретної інформації поки що не з'явилося, але дилери Suzuki в США намагаються швидше позбутися від моделі M90 2009 і 2010 років випуску.

За повідомленням на одному з бразильських новинних порталів стало відомо, що на мото-вистваке проходить в Сан-Паоло (Бразилія) компанія Suzuki представить дві нові моделі 2012 року Intruder M800R M1500R. Завершенням усіх чуток про нову модель M90 є знімок, Зробити на заводі Suzki в Бразилії, на якому зліва чітко видно Suzuki Boulevard M90 зі зміненою головною оптикою і панеллю приладів в стилі Boulevard M1800R2.

2010 Suzuki Boulevard M90

V-Twin об'ємом 1462 см3 (М90) забезпечує достатню потужність і прискоренням, успадкованим у Suzuki Boulevard M109R. Можливо, Suzuki Boulevard M90 є найкращим круїзерів, якщо врахувати його вартість, близько $ 10 000.
Перепроектувати шасі тепер вмешает двигун об'ємом тільки 1462 см3 замість 1783 см3. Це означає, що двигун, хоча і з меншим крутним моментом, менш вимогливий до шасі, що призводить до кращої керованості і більшого драйву при їзді.
Крім того, мотоцикл більш універсальний і на поворотах більш мобільний, має більший нахил. Поїхавши на такому мотоциклі, ви відчуєте більше впевненості в собі. Якщо ви запитаєте чому? Причина цього, перепроектований трикутник ручки-сідло-підніжки. Перші на 20 см стали ближче до основи пілота, а підніжки на 2,7 см.
Двигун з рідинним охолодженням краще пристосований, ніж на M109R, і є відмінним рішенням для драгстера (бажаний нагнітач). Boulevard M90 є більш слухняною інтерпретацією старшого брата.
Піковий крутний момент досягається вже при 2500 об / хв, що пояснює серйозне прискорення мотоцикла і дивовижний звук вихлопу. Все ж мотоцикл вимагає майстерного володіння зчеплення і пятискоростной коробкою передач на звивистих дорогах.
Гальма, хоча і не пов'язані, працюють чітко, і гальмівна потужність надихає впевненість у всіх дорожніх ситуаціях. Думаю, в майбутньому побачимо систему ABS.
Технічні характеристики Suzuki Boulevard M90 2010: Додати
Двигун 1 462 см3, чотиритактний, рідинне охолодження, OHC
Діаметр х Хід: 96.0 мм x 101.0 мм
Ступінь стиснення: 9.5: 1
Паливна система: інжектор
Мастило: вологий піддон
Запалювання: транзисторне запалювання
Передача: 5 швидкостей
Головна передача: вал
Передня підвіска: перевернута телескопічна вилка, циліндрична пружина
Задня підвіска: масляний амортизатор, циліндрична пружина
Переднє гальмо: супорти з 2 поршнями, 290-міліметровий диск, пара
Заднє гальмо: супорт з 2 поршнями, 275-міліметровий диск
Передня шина: 120 / 70ZR18M / C (59W)
Задня шина: 200 / 50ZR17M / C (75W)
Габаритна довжина: 2390 мм
Габаритна ширина: 870 мм
Повна висота: 1100 мм
Висота по сідло: 716 мм
Кліренс: 145 мм
Колісна база: 1690 мм
Вага: 328 кг
Ємність паливного бака: 18.0 л
Гранична швидкість: ± 190 км / год

Suzuki Intruder M1500 2009 року

Стаття Піта Бріссетта, Фотографії Брайана Нельсона Переклад БайкЛенд

У міру того, як значна частина американського моторинку продовжує скрипіти і стогнати подібно дому, осаджують на фундаменті, щороку під впливом змін ринку з'являються порожнечі, які необхідно заповнити. У той час як лунають ахи і охи на адресу яскравих, супермодні технічних мотоциклів, дорожніх мотоциклів продається стільки ж, скільки і раніше.

Якими б не були причини змін на ринку мотоциклів (збільшення кількості жінок в сідлі, вимоги економії та ін Якими б не були причини змін на ринку мотоциклів (збільшення кількості жінок "в сідлі", вимоги економії та ін.), Виробники їх відстежують і намагаються відповідно налаштувати хоча б частину своєї продукції.

Уже до настання 2009 року Suzuki вийде на ринок з продуктом, який, за словами віце-президента Американського відділення корпорації Suzuki Мела Херріс (Mel Harris), заповнить порожнечу не тільки на ринку, але і в лінійці моделей самої Suzuki.

Suzuki Intruder M1500 зразка 2009, за розрахунками компанії, дозволить користувачеві відчувати себе власником потужного Intruder M1800R в той же час не відчуваючи незручностей поводження з таким потужним двигуном.

Зовсім не копія

Проникливі любителі Судзукі напевно вже підозрюють, що це якийсь «збірний» мотоцикл, і вважають що в команді TeamS просто зняли Twin з класичного дорожника С90 і вставили його в 109 модель. За словами Судзукі, це абсолютно не так. Будучи абсолютно новим двигуном, Intruder M1500 чимось нагадує свого старшого брата С90, але має масу відмінностей.
Перш за все, циліндри здвоєного Intruder M1500 об'ємом 1463 к.см (96Х101мм) встановлені під кутом 54 градуса (як в 109), при цьому кожен оснащений 4 клапанами, в той час як у С90 кут становить 45 град і має 3 клапани на циліндр, хоча в обох двигунах привід клапанів здійснюється одинарними распредвалами. Також, модель М відрізняється меншим нахилом сідла клапана (40 проти 48 град) і меншим діаметром випускного клапана. З причини того, що у С90 всього три клапани на циліндр, його випускні клапани повинні бути більше, при тому, що обидва двигуни оснащені однаковими 33-мм впускними клапанами.

Крім того, ступінь стиснення у M1500 становить 9 Крім того, ступінь стиснення у M1500 становить 9.5: 1 замість 8.5: 1 у моделі С. Решта відмінностей включають в себе клапанні кришки, виконані окремо від кришки распредвала, як кажуть, для того щоб знизити рівень шуму на високих оборотах. Циліндри оброблені композитних Електрохімічним Матеріалом Судзукі (SCEM), розробленим для гонок, який дозволяє зменшити тертя і знос. Конструкція приводу клапанів і більш високий ступінь стиснення покликані максимально наблизити характеристики цього двигуна до характеристик 109R.

Подвійний дросельний клапан Судзукі (SDTV) працює з парою 42-мм форсунок, на відміну від С90, оснащеного одинарними 36-мм форсунками.

Boulevard Intruder M1500 оснащений 5 основними і бортовий передачею. Передавальні числа зовсім небагато відрізняються від С90, однак передачі залишаються «довгими» і M1500 дійсно можна розкрутити як справжній туристичний мотоцикл. Нове розташування успокоителя зменшило кількість валів в двигуні, що дозволило зменшити його довжину на 50 мм.

Чи не ведмідь, але схожий

Головна мета створення M1500 була ясно сформульована з самого початку - він повинен відтворювати стиль і відчуття M1800R, і не так напружувати Головна мета створення M1500 була ясно сформульована з самого початку - він повинен відтворювати стиль і відчуття M1800R, і не так напружувати. Команда Team S запропонувала декільком цільовим групам три концепти, що дозволило керуватися побажаннями споживачів при розробці цього апарату

Інженери проробили величезну роботу в пошуках «свого» звуку вихлопу для Intruder M1500, провели багато часу в звукових лабораторіях, і навмисне налаштували верхній глушник на високі частоти, а нижній глушник - на низькі. Це спрацювало. Мотоцикл відрізняється хрипким бурчанням на холостому ходу з деяким відтінком робочого імпульсу при роботі на передачах. Звичайно, його не можна сплутати з 45-град. Харлєєм, але він виглядає досить унікально серед японських круизеров з подібним об'ємом двигуна.

Здалеку Intruder M1500 і M1800R виглядають як один і той же мотоцикл, оскільки видимі відмінності - лише в деяких деталях у M1500 сидіння лише на 2.5 см ближче до керма, а упори для ніг на 2.8 см, ніж у 109. Колісна база M1500 коротше ніж у 109 менше ніж на дюйм

Якщо розмір має значення ...

Мені здається, я вже багато разів згадував про схожість M1500 з великим M1800R, але в міру того, як наближаєшся до нього, ця подібність стає все більш очевидним, поки не знімеш мотоцикл з підніжок. Ми отримали мотоцикл із заявленим повним вагою 328 кг (на 18.5 кг менше ніж M1800R і на 8 кг більше ніж Inrtuder C1500).

M1500 дивно легко управляється для більш ніж 320-кілограмового мотоцикла, і оснащений зручним сидінням розташованим на висоті 71 см M1500 дивно легко управляється для більш ніж 320-кілограмового мотоцикла, і оснащений зручним сидінням розташованим на висоті 71 см. Хоча 18-літровий бензобак здається масивним з будь-якого кута, загальне відчуття що цей мотоцикл завеликий, пропадає через пару перехресть. M1500 - це не звичайний неповороткий круизер. Особливо якщо згадати що заднє 17-дюймовий колесо має товщину 200 мм, то легкість управління просто дивує.

Баланс - це не те слово, яке я часто повторюю, але його не можна не застосувати якщо говорити про те як поводиться M1500. Чи не єдиний виняток - це кліренс. Мені доводилося їздити на набагато більш дорогих мотоциклах з набагато гіршими їздовими якостями.

Ергономічність влаштує більшість власників, включаючи людей невисокого зросту, жінок, або тих хто підшукує апарат побільше ніж їх попередній мотоцикл. Сидячи на зручному сидінні (ні занадто жорстке, ні занадто м'яке), і дотягнувшись до стильного керма, трохи зміщується вперед, але лише настільки, щоб було зручно «відпрацьовувати» повороти, при цьому не відчуваєш себе розтягнутим. Мотоцикл поставляється без лобового скла, але мені не доводилося «боротися» із зустрічним повітрям ..

Пара двоциліндрових плаваючих гальм від Tokico працюють в парі з 290-мм плаваючими дисками, і хоча віддають враження суперторможенія, цілком достатні для M1500. На задньому колесі коштує одинарний двухпоршневой гальмівний циліндр з ковзаючою шпилькою разом з 275-мм ротором.

Трансмісія як завжди на висоті у японців - майже ідеально. Присутній тільки невеликий опір придбання конкретної низьких передачах, але і то на низьких оборотах. У всіх інших випадках мені вдавалося перемикати передач без використання зчеплення і не відчувати при цьому «Ікан» коробки. Привід зчеплення жорсткий, але керувати ним легко. Передавальні числа ідеально підібрані під потужність двигуна, а на п'ятій передачі створюється враження, що включений овердрайв.

Величезний вид за прийнятною ціною

Дійсно, новий M1500 від Suzuki залишає мало причин для скарг, але я завжди знайду парочку Дійсно, новий M1500 від Suzuki залишає мало причин для скарг, але я завжди знайду парочку ...

Для мотоцикла, який обов'язково приверне увагу дам, у яких руки дещо коротший ніж у чоловіків, мені не зрозуміло, чому не зробили регульований важіль зчеплення, такий же як наявний регульований важіль гальма. З спідометра, розташованого нагорі корпусу фари головного світла, швидкість можна вважати миттєво, але панель приладів (нейтраль, індикатори, масло та ін.), Розташована на передній частині хромованого бензобака була мені практично не видно в моєму глухому шоломі. Я втратив лік того, скільки разів я забував вимикати поворотники. І я виявився не самотній - я бачив низку таких же мотоциклів з миготливими поворотниками, а навколо не було видно жодного перехрестя! Як мінімум, можна б було встановити датчик нахилу!

На мотоцикл завдано мало не акр хрому, і в той же час є пластикові деталі і взагалі з'єднання в «промисловому стилі» - видно неприкриті головки болтів. І мені здається, що зберігши ту ж споживчу ціну, можна було поставити стильний кожух радіатора, як на M1800R.

Незважаючи ні на що, M1500 - дуже функціональний мотоцикл. Він досить привабливий навіть для пішоходів, має гарну потужністю, рухливий, зручний.

Suzuki VZ1500: крутий понтомет за розумні гроші

14/09/2009

Ще десять років тому круїзери були самим «довгограючим» класом в модельній гаммі будь-якої компанії. Компанія Suzuki вирішила зламати цю традицію і з завидною частотою презентує інтригуючі новинки!

Я злукавлю, якщо скажу, що появи Suzuki VZ1500 я чекав з нетерпінням. Все-таки мастодонти зразок сузуковского M109R, чий робочий об'єм наближається до двох літрів, а кожна лінія так і дихає пафосом, явно не мій формат. Проте, коли я побачив VZ 1500, що називається, «живцем», в голові мимоволі зазвучав безсмертний хіт Bad to the Bone, а погляд почав нишпорити в пошуках косухи відповідного розміру!


Зовні він - майже точна копія M109R, хіба що хрому трохи менше. Але більш розумні (в моєму розумінні) розміри і куди більш гуманна ціна перетворюють його з пафосною мрії в технокруізер, власником якого я себе досить чітко уявляю! Про чудовою зовнішності я вже сказав: ви ні в якому разі не будете відчувати себе ущемленим на тлі власників 109-х. Зате менша висота по сідла і більш компактна колісна база роблять VZ 1500 ще більш зручним для щоденної їзди, ніж його старший брат: сидиш майже як на Драгстер, низько, з легким нахилом вперед. Проводячи такі аналогії непогано б дізнатися, що за «звір» призводить через кардан заднє колесо.


Багато хто побоювався, що з метою економії на борт VZ1500 встановлять двигун від його класичного побратима VL1500. Загалом, так і сталося, проте турбуватися не варто: після внесених змін, від аморфного «овоча» не залишилося і сліду. Про кардинальні зміни говорить хоча б той факт, що розвал циліндрів збільшили з 45 до 54 градусів і встановили 4-клапанні «голови», натомість трехклапанних. Ступінь стиснення збільшилася до 9,5: 1, а стінки циліндрів покриті фірмовим нізкофрікціонним напиленням SCEM. Довершують картину здвоєні дросельні заслінки, діаметром 42 мм. Виконавши цю величезну роботу, конструктори Suzuki були винагороджені чудовими характеристиками: 106 к.с. і 136 Нм крутного моменту перетворили VZ1500 в один з найпотужніших технокруізеров, хоча і без надмірностей. Новий Suzuki комплектується 5-ступінчастою КПП не потребує постійного обслуговування карданної головною передачею, що позбавляє власника від шаманства з балончиками мастила і регулюванням ланцюга.


Якщо хто забув, нагадаємо, що, створюючи Suzuki VZ1500, японці прагнули дати покупцям Суперстильний байк в стилі M109R, який, однак, не лякав би своєю ціною. А що вразить уяву оточуючих сильніше, ніж потужний утробний рокіт 2-циліндрового V-божники? Для того, щоб двигун VZ1500 ревів, як ієрихонська труба, інженери компанії Suzuki провели чимало годин в акустичної лабораторії, намагаючись змусити звучати відносно скромний двигун об'ємом тисячі чотиреста шістьдесят дві см3 так, ніби в ньому, мінімум, на півлітра більше «кубиків». Що ж, ми аплодуємо японцям: бо, гуркоче новачок і справді знатно! Звичайно, це не брутальний звук 45-градусного харлеевского движка, але те, що VZ1500 неможливо сплутати ні з одним з японських конкурентів - факт!


VZ1500 схожий на M109R, як брат-близнюк. Однак, сядьте в сідло, зніміть байк з підніжки, і різниця буде видна неозброєним оком. По-перше, VZ1500 помітно легше, і враження, що мотоцикл непохитний, мов скеля, випаровується вже після третього перехрестя, настільки він легкий і приємний в управлінні. Мотоцикл дуже збалансований, і, якби не зовсім вже малий дорожній просвіт, тут взагалі не було б до чого причепитися! А так - будьте обережнішими на наших «напрямках»! Коробка працює з чіткістю рушничного затвора, що, в поєднанні з вдало підібраними передавальними числами, дозволяє отримувати справжнє задоволення від їзди.


Ніяких проблем і з гальмуванням. Гальма Tokico діаметром 290 мм і 2-поршневі супорти забезпечують впевнене уповільнення, хоча пам'ятати і робити знижку на чималу масу байка все ж варто.

Гальма Tokico діаметром 290 мм і 2-поршневі супорти забезпечують впевнене уповільнення, хоча пам'ятати і робити знижку на чималу масу байка все ж варто


Наостанок - пару слів про ергономіку. Це один з небагатьох по-справжньому великих мотоциклів, який відмінно підійде і герою невеликого зростання, і навіть дівчатам. Кермо, підніжки для ніг легко досяжні, а вдало спрофільоване сидіння дозволяє покривати сотні кілометрів невтомно. Звичайно, я міг би поскаржитися на те, що важелі гальма і зчеплення не регулюються, а контрольні лампи на баку в сонячний день читаються насилу, але не буду. Тому що байк мені сподобався своєю продуманою епатажністю, та й ціна у нього - що треба!


Автор: Денис Лось

Якщо ви запитаєте чому?
А що вразить уяву оточуючих сильніше, ніж потужний утробний рокіт 2-циліндрового V-божники?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов