Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Suzuki Jimny. Маленький джип як справжній друг

Suzuki Jimny. Маленький джип як справжній друг

Наша сеть партнеров Banwar

Перш за все, потрібно уявляти собі, що таке Suzuki Jimny. Виробник заявляє, що саме він вперше в світі створив компактний позашляховик. Прем'єра моделі відбулася в 1970 році, а назвали її Jimny. Машину постійно оновлювали. У 1979 почався експорт в Європу, поступово моделі для різних ринків отримували все більше відмінностей, в кожній з них були свої плюси. Так з'явився аналог героя цієї статті - Suzuki Samurai. У 1998 році побачило світ нове покоління Jimny, також поставляється в Європу.

При мінімальній довжині і ширині (але не висоті!) Машина має всі риси класичного позашляховика: на несучій рамі двигун розташований подовжньо, в роздавальної коробці є знижена передача, а мости - нерозрізні. Гами силових агрегатів немає як такої - покупцям «Джимни» пропонується єдиний бензиновий 16-клапанний мотор об'ємом 1,3 л і максимальною потужністю в 81 л.с. Двигун відрізняється малою вагою (практично всі його деталі алюмінієві), економічністю і низьким рівнем шуму. Так, з 2000 по 2005 роки випускався ще й 3-циліндровий мотор об'ємом 658 куб.см з турбонаддувом, але він ставився тільки на задньопривідні варіанти. Тепер про трансмісії. Коробки передач бувають двох видів: механічна 5-ступінчаста і 4-ступінчастий "автомат". Роздавальна коробка діє в трьох режимах: або включений тільки задній міст, або крутний момент передається на обидві осі (цей режим можна включити і на ходу), або ж включена знижує передача.

Роздавальна коробка діє в трьох режимах: або включений тільки задній міст, або крутний момент передається на обидві осі (цей режим можна включити і на ходу), або ж включена знижує передача

Підвіска у «Джимни» пружинна, з потужними важелями, в той час як у «родича» - Suzuki Samurai - обидві осі спираються на ресори. Амортизатори винесені з пружин, завдяки чому в порівнянні з багатьма аналогами артикуляція мостів набагато вище. Бензобак позашляховика розташований всередині рами, тому йому не будете отримувати зустрічі з перешкодами, чого не скажеш про піддоні двигуна, коробці передач і роздавальної коробці - захист цих дорогих елементів відсутня. З іншого боку, при колісній базі в 2250 мм навряд чи за щось можна зачепитися на розбитій дорозі. А якщо разом з Jimny відправитися на повне бездоріжжя?

Власник героя цієї статті купував машину саме для їзди не по дорогах, а за напрямками, яких в Примор'ї безліч. Якщо в машині є свої плюси - їх, звичайно ж, потрібно посилити. Так і у випадку з Suzuki Jimny: в наявності несуча рама, коротка база і нерозрізні мости. Значить, потрібен ліфтинг підвіски! Використовували саспенш-ліфт, тобто «віддали» мости від рами, для цього використовували пружини AL MAUJ, дорожній просвіт збільшився більш ніж на 4`` (приблизно 10 см). Відмінний показник! Але до нових пружинам потрібні і нові амортизатори - не обов'язково спеціальні, можна обійтися і серійними, від більш важкої машини. Так і «нашому» Jimny дісталися елементи від Toyota Town Ace. Здавалося б, після доопрацювання підвіски можна встановити колеса більшого діаметру, ніж штатні. Але виникає проблема - колісні арки не дозволяють це зробити.

Любителі позашляхового тюнінга користуються перевіреним способом: арки просто випилюються, а щоб на кузов не летіло багато бруду, виготовляють захист - або жорстку (із сталевих листів), або гнучку (наприклад, з гуми). Suzuki Jimny при всіх своїх перевагах є досить вузьким (колія передніх коліс 1355 мм, задніх - 1365 мм при стандартній висоті в 1670 мм), значить для участі в змаганнях потрібно мати широкі колеса. Наприклад, диски діаметром 15``, використовувані власником «нашого» авто для їзди по місту мають винос -28 мм і ширину 8`` (для участі в змаганнях використовуються диски тієї ж ширини, але з виносом -25 мм). З такими колесами ризик «зробити вуха» набагато менше!

Обов'язкові атрибути справжнього джипа - лебідка і бампер, здатний захистити від сильних ударів. Місце штатного бампера зайняв «hand made», зварений із сталі товщиною 2 і 3 мм. Знайшлося місце і електричної лебідки Come UP DV-6000S з зусиллям в 2,7 тонни. Для позашляховика начебто Nissan Safari або Isuzu Bighorn тяга, звичайно ж, замала, але один з головних козирів Jimny - його невелика споряджена маса, 1025 кг для стандартної машини. Для харчування лебідки паралельно з основним був встановлений додатковий акумулятор ємністю 90 Ач, запасу енергії в якому вистачає на неодноразове самовитаскування автомобіля. Незважаючи на те, що двигун «Судзукі» бензиновий, електрообладнання надійно захищене від попадання вологи під час переїзду водних перешкод, тому його додатково не захищали. А для харчування мотора свіжим повітрям використовували шнорхель «Риф», що випускається спеціально для Suzuki Jimny в «33-м» кузові.

А для харчування мотора свіжим повітрям використовували шнорхель «Риф», що випускається спеціально для Suzuki Jimny в «33-м» кузові

Абсолютна більшість машин, підготовлених для участі у позашляхових змаганнях, «коробчаті». На відміну від них, герой статті оснащений 4-ступінчастою АКПП. Насправді, «автомат» для 80-сильного бензинового мотора - відмінне рішення, з МКПП вже напевно довелося б поміняти не одне зчеплення. А там, де потрібно, слабку тягу на малих обертах компенсує знижена передача. Додамо, що на цьому конкретному автомобілі вона не знижена, а суперпоніженная: в роздавальної коробці встановлено набір італійських шестерень Trial Jimny, що дає зниження в порівнянні зі штатними шестернями на 27%. Тепер мотору важко обертати колеса лише в тому випадку, якщо вони «закопані» по маточини в в'язку грязь. І єдиний спосіб поправити ситуацію - установка «раздатки» іншої конструкції. Для захисту від попадання води і бруду в мости, роздавальну коробку і «автомат» все сапуни перенесли в більш надійні місця. Нарешті, була встановлена ​​автоматична блокування заднього моста.

Важливий мінус всіх «Джимни» - саме відсутність блокувань, це дещо обмежує позашляхові здібності машини. На відміну від використовуваних багатьма джиперами блокувань LSD, автоматичне блокування Lock Right має ряд особливостей. Наприклад, при її установці не потрібно регулювати головну пару, а працює вона за принципом розблокування обегающего колеса на твердому покритті. Тобто, коли машина їде по прямій, колеса пов'язані між собою, при повороті тяга передається тільки на зовнішнє колесо, а на поганій дорозі вісь заблокована.

Ось, загалом, і все. Ми познайомилися з дійсно унікальним автомобілем. Мало того, що невеликий Suzuki Jimny сам по собі цікавий - це класичний, справжній джип. Стовідсотковий позашляховик. І нехай він на «автоматі», нехай у нього вузька колія, тюнінг робить свою справу. Автомобіль отримав нові шестерні в роздавальної коробці, нові елементи підвіски, лебідку, шноркель і багато іншого. На такій машині не страшно одному їхати далеко від дому, щоб опинитися далеко від цивілізації. Незважаючи на те, що «Джимни» виготовлений з металу, скла, пластику та інших матеріалів, його можна назвати справжнім другом.

Список доробок Suzuki Jimny JB33W

зовні:

- Шноркель «Риф» до рівня даху

- Бампер саморобний, сталь 2/3 мм

- Електрична лебідка Come UP DV-6000S, зусилля 2,7 тонни

- Самостійно збільшені арки

- Виготовлені сталеві бризковики

Ходова частина:

- Шестерні Trial Jimny в роздавальної коробці

- Виведено сапуни з мостів, роздавальної коробки і АКПП

- Блокування заднього моста Lock Right

Електрообладнання:

- Встановлено додатковий акумулятор ємністю 90 Ач

підвіска:

- Встановлено пружини AL-MAUJ, які підняли машину на 4``

- Встановлено амортизатори від Toyota Town Ace

Шини та диски:

- «Позашляхові» - гума Simex Extreme Tracker 31 / 10,5 - 15`` на дисках шириною 8`` з виносом - 25 мм

- «Міські» - гума Bridgestone Winter Dueler 31 / 10,5 - 15`` на дисках шириною 8`` з виносом - 28 мм


 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов