Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Suzuki SX4: чим простіше - тим краще (плюс порівняння моторів і комплектацій)

  1. позиціонування
  2. Як їде?
  3. Чи є інновації?
  4. Ціни і конкуренти
  5. вартість утримання
  6. У підсумку

Наша сеть партнеров Banwar

З одного боку - компактний кросовер Suzuki SX4 вже не новинка, проте модель популярна і затребувана у покупців

З одного боку - компактний кросовер Suzuki SX4 вже не новинка, проте модель популярна і затребувана у покупців. З іншого боку - в даному класі спостерігається масове оновлення конкурентів. Що може запропонувати Suzuki SX4 на їх фоні, в чому плюси і мінуси моделі? Розбираємося разом.

позиціонування

Перше покоління Suzuki SX4 дебютувало в 2006 році - суміш хетчбека (пропорції і компактність кузова) і кросовера (кліренс, версії з повним приводом). Згодом Suzuki SX4 отримав пару цікавих версій: кузов «седан», двійника під брендом FIAT. Автомобіль став популярний в усьому світі, включаючи і Україну. Японці вирішили повторити цей підхід, і в 2013 році запустили Suzuki SX4 другого покоління, причому обидві моделі деякий час випускалися паралельно: новинка отримала ім'я Suzuki SX4 або S-Cross в залежності від ринку. На початку 2016 року SX4 другого покоління був модернізований: нова передня частина, фари і ліхтарі, поліпшена система мультимедіа в салоні, з'явився 6-ст. «Автомат» (замість варіатора раніше) і турбо-мотор 1,4 л 140 к.с.

Модель Suzuki SX 4 - це суміш хетчбека і кросовера: кліренс 180 мм, є повнопривідні версії. В ході останнього оновлення автомобіль помітно змінився в передній частині, плюс стався ряд змін в техніці.

У статті представлений автомобіль в максимальній версії GLX з мотором 1,4 л 140 к.с., також коротко будуть відзначені інші версії - вкажу окремо по тексту.

Як їде?

Тестовий автомобіль Suzuki SX4 оснащений 1,4-літровим двигуном BOOSTERJET в парі з 6-ступінчастою АКПП - і це чудова зв'язка для звичайної і злегка динамічної їзди. Мотор добре тягне з низів (1,5 тис.) До самого верху (5-6 тис. Об / хв), у нього феноменально рівний характер тяги взагалі без провалів в зазначеному діапазоні, він швидко реагує на натиснення педалі газу. «Автомат» теж хороший - плавні, швидкі, непомітні перемикання вгору і вниз; його не противиться різкого прискорення і кік-даун; швидка адаптація до стилю їзди водія. Словом, в питаннях потужності, зручності управління тягою, роботи АКПП - все добре.

Але ось у чому нюанс: за кермом Suzuki SX4 не відчуваєш запалу, навіть незважаючи на двигун, який може їхати динамічно. Ось кросовер Suzuki Vitara S радував драйвом і розгоном, з ним хотілося іноді «пульнуть» зі світлофора. А в Suzuki SX4 140-сильний мотор не для «прострілів зі світлофора», а для «впевненості і запасу під правою ногою». Цей кросовер зроблений як сімейний, традиційний за своїм характером. А раз так - то і запити інші ...

Зовнішність Suzuki SX 4 позбавлена агресії і запалу. Я б сказав, що тут ставка зроблена на ознаки «обґрунтованості», які характерні для автомобілів більшого розміру - наприклад, величезна решітка радіатора з хромованим декором. Овально-розтягнуті фари приховують в собі сучасну лінзованной світлодіодну оптику (звичайні лампи тільки в покажчиках повороту). Мотор 1,4 л BOOSTERJET хороший, але його можливості тут потрібні тільки «про запас», а з урахуванням характеру Suzuki SX 4 цей запас буде використовуватися вкрай рідко. В такому випадку різниця з двигуном 1,6 л (117 к.с.) мінімальна: його цілком достатньо для щоденної їзди. АКПП радує м'якими і швидкими перемиканнями з будь-яким з двигунів.

Повертаючись до формату «сімейний кросовер» зазначу ходову частину, підвіску, рульове управління. По-перше, ходова частина пружна: відвертою жорсткості немає, але і ями повністю не ховаються. Разом з тим - тут відчувається великий запас по енергоємності підвіски, можна без проблем їхати з досить високою швидкістю по розбитій дорозі. Та й на лежачих поліцейських автомобіль здригається задньою частиною менше інших конкурентів. Словом, дуже непогано. Однак новий Renault Duster показує, що підвіска може бути м'якше, не втративши в енергоємності і в ступені «по барабану на дороги», а модель Hyundai Creta додає до цього ще й тишу в їзді. Адже кросовер Suzuki SX4 гучний: спочатку - є питання до звукоізоляції колісних арок, на швидкості близько 100 км / год і вище - неабияк помітні аеродинамічні шуми. Але є і плюс: мовчазна, зібрана, «жива» підвіска тестового автомобіля з пробігом 36 тис. Км (як відомо 1 км тестового авто = 2-3 км в реальному житті).

Кермо хороший стабільністю в «нульовій зоні» і наливається зусиллям в повороті, ніби стискаєш невелику пружину. Автомобіль в цілому не противиться віражів, хоча крен є. Але при різкому повороті на розбитій дорозі або бруківці SX4 злегка «переставляє» задньою частиною, що неприємно. Це проявляється тільки на порожній машині, якщо завантажити задню частину - то подібного ефекту вже немає. А завантажити можна чимало: для свого класу - в салоні досить просторо спереду і ззаду, багажник пропонує обсяг 430-440 л в стандартному варіанті. Та й в цілому - салон Suzuki SX4 на перший погляд здається простим, але в рамках свого класу виявляється хороший.

Передня панель салону Suzuki SX 4 не блищить оригінальним дизайном, але радує великою вставкою з м'якого пластику - рідкість в класі. Головну увагу тут привертає овал з ЖК-дисплеєм і парою дефлекторів вентиляції. Дисплей радує якістю картинки. Також зверніть увагу на дрібниці: підлокітник може зрушуватися вперед і відкриває доступ в прихованій ніші; кермо радує логічним розташуванням кнопок для управління аудіосистемою, «круїзом», телефоном; лаконічні прилади з простим ЖК-дисплеєм швидко читаються; є 2-зонний клімат-контроль. У багатьох подібних дрібницях Suzuki SX 4 виявляється краще родича Suzuki Vitara.

Остання згадка не випадково, оскільки обидва автомобілі побудовані на одній платформі. Але модель Suzuki SX4 відрізняється збільшеною колісною базою (2,6 м проти 2,5 м у моделі Vitara), що дозволило забезпечити додатковий простір для ніг і більш традиційну посадку: для свого класу і габаритів - ззаду просторо і зручно. Крім того, в максимальній версії є задній підлокітник і регулювання кута нахилу спинки: знову-таки, це плюс перед моделлю Vitara з її звичайним вертикальний заднім рядом сидінь. Ось тільки якщо підлокітник - беззаперечний і явний плюс, то регулювання кута нахилу спинки в даному випадку - «річ ні про що»: лише два положення, занадто малий діапазон зміни кута - позиції «напівлежачи» тут не отримати.

Номінально зміна кута нахилу спинки дозволяє збільшити багажник: обіцяно 440 л проти 430 л в стандартному положенні. Однак і мінімальна цифра (430 л) все одно є хорошим показником для даного класу. Плюс ще парочка приємних дрібниць: дворівневий підлогу і бічні ніші-кишені. Окремо варто відзначити полку багажника, яка відкривається з двох сторін: традиційно при відкритті кришка багажник і, додатково, є можливість відкрити полку з боку спинки заднього сидіння - зручно діставати дрібниця з багажника прямо в дорозі.

Спереду зручно, а ззаду просторо, як для даного класу. Є підлокітник і можливість змінити кут нахилу спинки, але в малому діапазоні. До багажнику претензій немає зовсім: досить великий, дворівневий підлогу, кишеньки-ніші на боковинах. Окремої згадуючи заслуговує двостороння полку, яка відкидається з салону і дає доступ до багажника, таке трапляється вкрай рідко, а шкода - реально корисний пункт, який простий в реалізації. До речі, з урахуванням пробігу тестового автомобіля до салону зауваження є: скриплять дверні карти - потроху, але всі чотири.

Підводячи проміжні підсумки: кросовер Suzuki SX4 навряд чи зачарує ходовими якостями і обробкою салону, але він хороший в «запитах для реального життя» - поведінка мотора і АКПП, енергоємність підвіски, простір і зручність салону, продуманий багажник.

Чи є інновації?

Якщо ви читали матеріал про Suzuki Vitara S , То тут не знайдете для себе нічого нового: несучий кузов, незалежна підвіска спереду і напівзалежна ззаду, передній або повний привід, 5-ст. МКПП або 6-ст. АКПП. Для моделі Suzuki SX4 в Україні пропонуються два двигуни, обидва бензинові. По-перше, мотор М16А: обсяг 1,6 л, чотири циліндри, система VVT для зміни фаз газорозподілу. По-друге, мотор K14C серії BOOSTERJET: обсяг 1,4 л, чотири циліндри, безпосереднє уприскування палива плюс турбіна. Саме цей мотор і 6-ст. АКПП замість CVT-варіатора стали головними технічними нововведеннями при останньому оновленні моделі в 2016 році.

Решта технологічні особливості вже відомі. Так, повний привід ALL GRIP 4WD пропонує селектор для вибору одного з чотирьох режимів їзди: AUTO - стандартний, автоматичний перерозподіл крутного моменту; SPORT - спортивний, більше тяги віддається до задніх коліс, «автомат» використовує знижені передачі; SNOW - на задні колеса передає більше тяги, повний привід спрацьовує швидше звичайного, але реакції на натиснення педалі газу пом'якшені для уникнення пробуксовки в снігу; LOCK - жорстка фіксація розподілу крутного моменту 50/50 між передніми і задніми колесами. Пару нюансів: режим LOCK включаться тільки після попереднього вибору SNOW; включення кожного режиму відображається на дисплеї між спідометром і тахометром.

Крім того, зазначу великий сенсорний дисплей в салоні: тут зібрано управління аудіосистемою, можливість підключення телефону, пр. Є голосове управління деякими функціями (телефон, аудіосистема), але перелік оброблюваних фраз відверто невеликий. Також на цей дисплей виводиться картинка з камери заднього виду з допоміжними лініями-підказками. В цілому - це мінімально-стандартний набір, чого чекаєш від подібної системи. Однак Suzuki запам'ятовується дуже детальної, красивою, соковитою картинкою на екрані.

Система повного приводу ALL GRIP 4 WD дозволяє не просто управляти розподілом крутного моменту між осями, але також дещо змінювати характер автомобіля. Режим LOCK (заміна блокування центрального диференціала) підключається окремою кнопкою і тільки після вибору режиму SNOW. У ибранние режими відображаються на дисплеї панелі приладів, куди також «прив'язаний» бортовий комп'ютер. Раз вже зайшла мова про прохідності: кліренс 180 мм, але попереду побоювання викликає «губа» бампера, а ззаду не радує поперечне розташування глушника. В результаті якщо мова йде про слизькому бездоріжжі (сніг, лід, бруд) - Suzuki SX 4 хороший, а от якщо говорити про рельєфному бездоріжжі (камені, схили) - треба бути обережним.

Шкода, але на цьому високотехнологічні шедеври для України закінчуються. Чому кажу для України? Тому, що в деяких країнах Suzuki SX4 пропонує чимало цікавих технологій. Наприклад, 1,6-літровий турбодизель або 3-циліндровий літровий бензиновий турбо-мотор (який в Європі прийшов на зміну атмосферного 1,6-літровому 117-сильному двигуну). Знаю, що багато хто віддасть перевагу «перевірений часом атмосферник» і тому він є в Україні, але в цьому розділі ми говоримо про автомобілі з точки зору передових технологій. Також Suzuki SX4 в українських версіях не отримав активний круїз-контроль і систему автономного екстреного гальмування (якщо говорити про технології), крім того, модель не отримала панорамний скляний люк і шкіряний салон (якщо говорити про комфорт і комплектації).

Пару фотографій, які натякають на наявність активного (радарного) круїз-контролю і системи автономного екстреного гальмування - саме ось ці два пункти я вважаю найбільшим упущенням в питанні технологій Suzuki SX 4, які не дісталися до України. Нехай би вони пропонувалися тільки для максимальної версій, нехай за «дорого», але в класі Suzuki SX 4 подібні технології як і раніше зустрічаються рідко - це потенційна «родзинка» і перевага над конкурентами.

Ціни і конкуренти

Автомобіль Suzuki SX4 доступний в Україні з двома моторами МКПП або АКПП, переднім або повним приводом, в двох комплектаціях (GL або GLX), разом шість варіантів.

Мінімальна версія - це мотор 1,6 л (117 к.с.), передній привід, МКПП, комплектація GL: кондиціонер, електричні склопідйомники, електропривод і підігрів дзеркал, бортовий комп'ютер, круїз-контроль, система ESP, сім подушок безпеки, звичайна аудіосистема, кермо з кнопками, підігрів передніх сидінь, передній підлокітник. Такий автомобіль оцінюється в 469 тис. Грн. або трохи більше $ 18 тис. Аналогічна версія з «автоматом» обійдеться в 511 тис. грн. або близько $ 19,5 тис. Повний привід з МКПП в комплектації GL - це 515 тис. грн. (Трохи менше $ 20 тис.), А з АКПП - 552 тис. Грн. або $ 21,3 тис.

Максимальна версія GLX додає в комплектацію наступне: 2-зонний «клімат», світлодіодні фари, датчики світла і дощу, легкосплавні 16-дюймові диски, датчики паркування спереду і ззаду, поліпшену аудіосистему (6 динаміків і Bluetooth), регулювання спинок задніх сидінь і задній підлокітник, сріблясту обробку боковин дверей і рейлінгов. Також версія GLX автоматично означає 6-ст. «Автомат». Такий автомобіль з мотором 1,6 л 117 к.с. і переднім приводом оцінюється в 582 тис. грн або майже $ 22,5 тис. Нарешті, на вершині гами Suzuki SX4 коштує версія з мотором 1,4 140 к.с. BOOSTERJET у виконанні GLX, додатково з повним приводом ALL GRIP, камерою заднього виду та сенсорним РК-дисплеєм (автомобіль як в статті); ціна - 690 тис. грн. або $ 26,5 тис.

Автомобіль в салоні - в основній комплектації GL: звичайні фари з рознесеними блоками під ближній / дальнє світло, сталеві колісні диски з ковпаками, простіше блок управління вентиляцією, традиційна магнітола з кнопками. Але в іншому - відмінний «достатній» рівень: сидіння з підігрівом і підлокітником спереду, є «круїз» з управлінням на кермі, багажник як і раніше пропонує зручний дворівневий підлогу. Та й мотор 1,6 л - цілком «достатній»: за підсумками 2017 року на нього довелося 89% продажів, навіть з урахуванням великої кількості версій, зав'язаних на 1,6-літровий двигун, така цифра вражає. Максимальна версія 1,4 л 140 к.с. GLX (як тестовий автомобіль) зайняла лише 11% в гамі продажів Suzuki SX 4, все-таки за $ 26,5-27 тис. Можна дивитися в бік автомобілів більш високого класу. Хоча частка версій з повним приводом несподівано висока - 37%. Побічно це вказує на вибір і запити покупців Suzuki SX 4: потужний мотор і дорога версія - «ні», практичність і повний привід - «так».

А тепер, з таким підходом, дивимося конкурентів. По-перше, дорога тестова версія Suzuki SX4 за $ 27 тис .: тут конкурентами можна назвати початково-середні версії Nissan Qashqai , Hyundai Tucson , KIA Sportage - нехай вони програють в деяких пунктах оснащення, але пропонують великі габарити, але ж у нас нерідко вибирають «за розміром». По-друге, європейські компактні кросовери, на кшталт Peugeot 2008 , Renault Captur , Citroen C3 Aircross (скоро розповім): вони цікаві в деталях, але не можу запропонувати повний привід. Плюс, точніше «мінус», вони більш тісні в салоні (Peugeot 2008 і Renault Captur), або просторі, але недешеві (Citroen C3 Aircross). Нарешті, третє - найголовніші конкуренти для Suzuki SX4: новий Renault Duster , Hyundai Creta , Suzuki Vitara , Chery Tiggo 7. Першим двом не вистачає доступних версій з повним приводом, так і в деяких деталях вони поступаються Suzuki SX4: наприклад, Hyundai Creta пропонує лише невеликий дисплей системи мультимедіа, немає навігації, а новому Renault Duster бракує варіантів з АКПП. Родинний кросовер Suzuki Vitara один в один схожий на Suzuki SX4 за доступними варіантами і ціновій вилці, але тут вже кожен вибирає те, що більше йому до вподоби: молодіжну, завзяту модель Vitara або більш сімейний, просторий, продуманий кросовер Suzuki SX4.

Початкові і середні версії Suzuki SX 4 з ціною $ 18-23 тис. Виявляються хорошим вибором на тлі конкурентів сегмента B-С-SUV. А ось дорогою кросовер Suzuki SX 4 за $ 27 тис. Заходить на територію більших, дорослих моделей C - D - SUV, де запити до автомобіля спочатку вище і конкуренти небезпечніше.

вартість утримання

Витрата палива тестового автомобіля з мотором 1,4 л (140 к.с.) в місті становить 9-10 л на 100 км, а на вихідних, при порожніх дорогах можна вкладеться в мінімальні 7,5-8 л. У пробках і / або динамічному стилі їзди - міський витрата зростає до відмітки 11 л на 100 км шляху. На трасі при швидкості 80-90 км / год автомобіль споживає близько 5 л палива, при швидкості 110-120 км / год - витрата зростає до 6 л палива на 100 км шляху. На автомобілі з мотором 1,6 л (117 к.с.) я їздив лише у дилера для ознайомлення, тому у мене немає власних спостережень по витраті палива. Але є спостереження одного з читачів ITC.UA: витрата в місті складає 9 л на 100 км, при порожніх дорогах, без пробок, мінімум можна отримати близько 7,5-8 л на 100 км. На трасі при швидкості 80-90 км / год витрата 6 л на 100 км, при швидкості 110-120 км / год - близько 7-7,5 л на 100 км шляху.

Гарантія на обидві версії автомобіля ідентична: три роки або 100 тис. Км пробігу. Та й ціни на ТО не дуже відрізняються: для версії з мотором 1,4 л (140 к.с.) - від 2-2,1 тис. Грн. (Найпростіший сервіс) до близько 7 тис. Грн. (Самий великий сервіс); для версії 1,6 л (117 к.с.) - від 2,4 тис. грн до 6-7 тис. грн. А ось періодичність ТО відрізняється: мотор 1,4 л вимагає ТО раз в 10 тис. Км, а мотор 1,6 л вимагає ТО раз в 15 тис. Км. В результаті при пробігу до 90-100 тис. Км автомобіль з мотором 1,6 л зажадає 22-24 тис. Грн на ТО (точна цифра залежить від сполучень МКПП / АКПП і передній / повний привід), в той же час автомобіль з мотором 1 , 4 л зажадає близько 33 тис. грн.

Дані за цінами на ТО дані для одного з київських дилерів марки і можуть незначно відрізняться в залежності від області, міста, обраного дилера. Всі ціни вказані за станом на травень без урахування додаткових знижок і акцій, які діють при купівлі автомобіля або його обслуговуванні.

У підсумку

Тестовий автомобіль Suzuki SX4 - це хороший приклад того, что может Запропонувати модель. Але це поганий приклад того, що вибирають покупці: за $ 25-30 тис. Пересічний українець подивиться в сторону більшого кросовера, нехай і в більш бідній комплектації.

Але коли ми говоримо про Suzuki SX4 за «$ 20 тис. Плюс / мінус» - то все стає набагато краще: конкурентів трохи і на їх фоні Suzuki SX4 виявляється одним з найбільш збалансованих пропозицій в класі (якщо не самим збалансованим взагалі): широкий вибір версій , достатня комплектація, не критичні зауваження до їзди. Є таке прислів'я: «будь простішим - і до тебе потягнуться люди». У стані компактних кросоверів Suzuki SX4 є відмінним прикладом такого підходу.

У стані компактних кросоверів Suzuki SX4 є відмінним прикладом такого підходу

плюси:

+ В початково-середніх версіях - дуже сильне пропозицію в класі компактних кросоверів

+ Просторий і зручний салон, місткий і продуманий багажник, енергоємна підвіска

+ Є можливість поєднати МКПП / АКПП і передній / повний привід за вашим бажанням

мінусі:

- Ні дизеля, немає високотехнологічного оснащення, немає яскравих плям в характері

- Максимальний SX4 заходить на територію кросоверів більш високого класу, де йому складно конкурувати

Технічні характеристики Suzuki SX 4 GLX 1, 4 л BOOSTERJET ALL GRIP 4 WD 6АКПП

Кузов - компактний кросовер; 5 Місць

Габарити - 4,300 х 1,785 х 1,585 м

Колісна база - 2,6 м

Кліренс - 180 мм

Багажник - від 430 л (5 місць) до 1 269 л (2 місця)

Вантажопідйомність - 465 кг

Мінімальна споряджена маса посилання - 1 260 кг

Мотор - бензиновий, турбо, R4; 1,4 л

Потужність - 140 к.с. при 5 500 об / хв

Крутний момент - 220 Нм при 1 500-4 000 об / хв

Питома потужність і момент - 111 к.с. на 1 т; 175 Нм на 1 т

Привід - повний привід ALL GRIP 4WD

Трансмісія - 6-ст. АКПП (традиційна гидромеханическая АКПП)

Динаміка 0-100 км / ч - 10,2 з

Максимальна ШВИДКІСТЬ - 200 км / ч

Витрати паливо (паспортний), місто - 7,9 л на 100 км

Витрати паливо (паспортний), траса - 5,3 л на 100 км

Шини тестового автомобіля - Continental Premium Contact 5 215 / 60R16

Мінімальна ціна автомобіля - 469 тис. Грн. (Близько $ 18 тис.)

Ціна тестового автомобіля - 690 тис. Грн. (Близько $ 26,5 тис.)

Автомобіль Надання - авто Інтернешнл

Чи є інновації?
Що може запропонувати Suzuki SX4 на їх фоні, в чому плюси і мінуси моделі?
Як їде?
Чи є інновації?
Чому кажу для України?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов