Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Свет мой, зеркальце, СКАЖИ

Наша сеть партнеров Banwar

Небезпечні зони, в яких водій нічого не бачить ні в дзеркала, ні неозброєним оком.

Зона огляду у вертикальній площині повинна починатися біля заднього колеса.

'Мертві зони' огляду з місця водія.

Перед будь-яким маневром огляньте простір навколо машини в дзеркала.

При виїзді з гаража заднім ходом 'мертві зони "(в яких з місця водія нічого не видно) виявляються значно більшими, ніж при виїзді переднім ходом.

При маневрах заднім ходом бережіть борт, протилежний напрямку повороту. При маневрах переднім ходом бережіть борт, в сторону якого повертаєте.

Виїжджаючи з вузькою підворіття, включите габаритні вогні і фари, дочекайтеся, поки проїжджа частина звільниться від перешкод.

При виїзді на перехрестя подумайте, що може ховатися в 'мертвих зонах ".

<

>

З кожним роком кількість легкових автомобілів в нашій країні зростає більш ніж на мільйон: близько 900 тисяч легковиків випускають вітчизняні заводи, та з-за кордону ввозять майже 200 тисяч. Практично синхронно зростає і армія водіїв. На жаль, сучасні автошколи в більшості випадків дають своїм випускникам навички, достатні лише для успішного складання іспиту в ГИБДД, і більш-менш впевнене знання правил дорожнього руху. В результаті, отримавши "права" і виїхавши на дорогу, багато новоспечених водії зазнають серйозних труднощів - настільки мало спільного у того, чому їх вчили, з реальністю. Спочатку найбільші труднощі викликає величезну кількість автомобілів на дорозі. Адже в автошколах заняття проходять на закритих майданчиках і тихих вулицях, де транспорту трохи, і тільки на один-два останніх уроку інструктор вивозить курсанта на справжню трасу.

Перше заняття нашої автошколи ми присвятимо декільком простим прийомам, які допоможуть вам почувати себе впевнено і спокійно в щільному транспортному потоці. Почнемо ж з того, що машину не потрібно боятися. По-перше, це всього лише кілька шматків металу, пластику і скла, зібраних в певному порядку. В автомобілі немає нічого загадкового і непередбачуваного, якщо поводитися з ним акуратно і грамотно. По-друге, в світі налічується більше 800 мільйонів автомобілів і майже вдвічі більше водіїв. І всі вони абсолютно спокійно роз'їжджають на своїх залізних конях. Ви нічим не гірше, а за багатьма параметрами навіть краще за інших, тому сміливо сідайте за кермо і їдьте.

Ми припускаємо, що в автошколі вас навчили тримати в чистоті скла, дзеркала, фари і ліхтарі, перевіряти перед поїздкою рівень масла, охолоджуючої і гальмівної рідин, перевіряти роботу гальм, електроприладів і склоочисника, і не будемо про це нагадувати.

Отже, ви сіли за кермо, запустили двигун і зібралися їхати. Стоп! Запам'ятайте обов'язкову послідовність дій: пристебнути ремінь безпеки, включити сигнал повороту (це потрібно робити автоматично, завжди, навіть в чистому полі), включити першу передачу, зняти машину з ручного гальма і, переконавшись в тому, що нікому не заважаєте зараз і не заважаєте через кілька секунд, почати рух.

Водій завжди повинен знати, що відбувається навколо його машини. Один старий інструктор називав цю здатність "обачністю". Постарайтеся звикнути правильно користуватися дзеркалами заднього виду. Внутрішньосалонове дзеркало потрібно ставити так, щоб в нього було видно все заднє скло і невеликий простір правіше машини. Багато водіїв вважають за краще користуватися панорамними дзеркалами, поле зору в них значно ширше. Але не варто захоплюватися занадто великими "панорамами". Вони перекривають мало не половину вітрового скла, заважають нормально користуватися протисонячними козирками, та й відстані до їдуть позаду машин спотворюються. Бічні зовнішні дзеркала в горизонтальній площині треба відрегулювати так, щоб в них було видно край борту своєї машини, а у вертикальній - щоб зображення дороги починалося в районі вашого заднього колеса. Однак навіть оптимальна регулювання залишає у дзеркал майже всіх моделей машин так звані "мертві зони". Є "мертві зони" і в поле зору водія. Це, як правило, простору за задніми стійками кузова, за заднім бортом, перед передніми стійками вітрового скла. Навчіться настроювати дзеркала так, щоб ті зони, які не є видимим з водійського місця неозброєним оком, були в них хоча б частково видно.

Обов'язково вчіться користуватися дзеркалами в поїздці. Перш ніж загальмувати, обов'язково подивіться у внутрішнє дзеркало.

Перед троганье з місця подивіться в праве дзеркало, потім у внутрішній, ліве, подивіться вперед і знову в ліве дзеркало, поверніть голову, ще раз погляньте наліво назад і тільки після цього рушайте.

Приблизно така ж послідовність дій повинна бути при перестроюванні на дорозі. Контроль обстановки навколо машини потрібно починати з дзеркала, протилежному напрямку предполага емого повороту. Тобто, якщо ви зібралися перебудовуватися в лівий ряд, то дивитися спочатку потрібно в праве дзеркало.

У поняття "обачність" входить не тільки робота з дзеркалами, але і уважне спостереження за контрольними приладами. Як мінімум один раз в три-п'ять хвилин кидайте погляд на панель приладів. Особливо уважно стежте за температурою охолоджувальної рідини, тиском масла, напругою бортової мережі і рівнем гальмівної рідини. У будь-якій машині всі ці параметри вимірюються або контролюються і на панель приладів виведені як мінімум контрольні лампи, а іноді і показують прилади. А якщо на вашій машині немає, наприклад, вольтметра або манометра, то їх нескладно поставити додатково.

Перейдемо від теорії до практики. Маневри в зоні з обмеженим простором і поганим оглядом складні завжди. Але для недосвідченого водія вони можуть представляти труднощі навіть у таких, здавалося б, нешкідливих ситуаціях, як виїзд з гаража або в'їзд в нього.

Багато автомобілістів ставлять машину в гараж "носом" вперед, вважаючи, що виїжджати заднім ходом з вузького гаража зручніше. У деяких випадках, наприклад при невеликій відстані між гаражами або при вузькій проїжджій частині перед воротами, це дійсно так. Але обов'язково пам'ятайте, що, викочуючи машину з гаража заднім ходом на відстані, що дорівнює приблизно двом третинам довжини автомобіля, ви анічогісінько з того, що твориться за воротами, не бачите. Тому для початку краще попросіть кого-небудь простежити, що ви нікому не заважаєте. Виїжджаючи з гаража, не відчиняйте двері машини. У самий невідповідний момент ви її не удержите, вона розчиняться і в кращому випадку буде подряпана, а в гіршому - неабияк пом'ята.

При маневрах у вузьких просторах переднім ходом бережіть той борт, в сторону якого повертаєте, а заднім ходом - протилежний.

Але ось ви виїхали з гаража і дісталися до виїзду з двору. Елементарна на перший погляд завдання на ділі може виявитися непростим. Якщо виїзд вузький, то вам не буде видно ні тротуар, ні проїжджа частина, на яку ви виїжджаєте. Та й вашу машину в такій ситуації з вулиці не видно. Тому рухайтеся не поспішаючи, з включеним ближнім світлом фар. Перед тим як виїхати на проїжджу частину, подивіться уважно на всі боки, починайте маневр тільки тоді, коли не буде перешкод з обох сторін, адже при виїзді з вузького проїзду або підворіття вам буде потрібно більше місця і часу для його завершення.

Схожа ситуація буває і при проїзді, здавалося б, цілком просторих перехресть. Від'їжджали від перетину і під'їжджають до нього машини можуть майже повністю закрити огляд. У такій ситуації теж краще не поспішати і дочекатися того моменту, коли ви зможете гарненько все розглянути, проаналізувати дорожню обстановку і впевнено розрахувати свої дії.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов