Підбір свічок запалювання по марці автомобіля
Наша сеть партнеров Banwar
Свічки запалювання. Що це?
Свічка запалювання знаходиться в центрі чотирьох клапанів в кожному циліндрі. Свічка досить проста в теорії: вона проводить електрику дуги в зазор, як удар блискавки. Електрика має бути на дуже високому напрузі, щоб пройти в зазор і створити гарну іскру. Напруга на свічки запалювання може досягти від 40000 до 100000 вольт. Свічка повинна мати ізольований канал для цього високої напруги, щоб пройти вниз до електрода, де він може потрапити в зазор між електродами, а звідти пройти в блок двигуна і заземлитися.
Свічка також повинна витримувати екстремальну температуру і тиск усередині циліндра, і повинна бути сконструйована таким чином, щоб паливні присадки НЕ накопичуючись на вилці. Свічки запалювання використовують керамічну вставку, щоб ізолювати висока напруга на електроді, гарантуючи, що іскра пройде на кінці електрода і не де-небудь ще на вилці; ця вставка робить подвійне завдання, допомагаючи спалювати накопичення. Кераміка - досить поганий провідник тепла, тому досить добре розігрівається під час роботи. Це тепло допомагає спалювати накопичення з електрода. Деякі автомобілі вимагають гарячий тип свічок. Цей тип свічки розроблений з керамічною вставкою, яка має меншу площу контакту з металевою частиною. Це зменшує передачу тепла від кераміки, що робить його гаряче і таким чином спалює більше накопичень. Холодні свічки розроблені з більшої площі контакту, таким чином вони працюють охолодженими.
Різниця між "гарячої" і "холодної" свічкою в формі керамічного наконечника. Автовиробник вибирає правильний температурний роз'єм для кожного автомобіля. Деякі автомобілі з високоефективними двигунами, природно, виділяють більше тепла, тому вони потребують більш холодних пробках. Якщо свічка стає дуже гарячою, вона може запалити паливо до іскри; тому важливо дотримуватися правильного типу електричної розетки для вашого автомобіля.
Що це?Що це?