Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Швидкісний велосипед: як вибрати, зробити з простого (звичайного)

  1. Переваги та недоліки швидкісного велосипеда
  2. Якими бувають швидкісні велосипеди
  3. Як переробити сінглспід
  4. Поради щодо вибору велосипеда зі швидкостями

Наша сеть партнеров Banwar

Час читання: ~ 9 хвилин Автор: Михайло Санніков 453

Швидкісний велосипед має багатоступеневу трансмісію, що принципово відрізняє його від класичного велосипеда з однією передачею. Великою проблемою для сінгспіда (single-speed - одна швидкість) є круті і затяжні підйоми, особливо без перпендикулярного ухилу дороги. Знижені передачі швидкісного байка зменшують швидкість, але дають можливість долати гірки без додаткових силових витрат. Високі передачі дозволяють розігнати велосипед на рівних ділянках, і по швидкості він буде перевершувати сінглспід.

Переваги та недоліки швидкісного велосипеда

Для поїздок по місту на рівних дорогах і простих покатушек по парках і набережних наявність швидкісного велосипеда не принципово. Тут цілком підійде простий прогулянковий байк з однією передачею: він і коштує дешевше і не потребують частого обслуговування.

Інша справа - далекі поїздки по трасах, грунтовкам і, тим більше, бездоріжжю. Тут вже потрібно більш стійкий великий, який проїде за будь-яких умовах, заощадить сили, зробить поїздку більш комфортною. Уявити собі тривалий туристичний маршрут на сінглспіде, м'яко кажучи, складно, хоча, в принципі, нічого неможливого немає.

У порівнянні з одношвидкісний моделлю, велосипед з багатоступеневою трансмісією має ряд переваг:

  • подолання підйомів на низьких передачах;
  • менше силові витрати на зустрічному вітрі;
  • розгін на рівних ділянках;
  • максимальна точність підстроювання велосипеда під конкретні умови їзди (особливо на моделях з великою кількістю передач);
  • постійна частота педалювання, менше втома;
  • гальмівна система швидкісних велосипедів могутніше, ніж сінглспідов.

Подивимося з іншого боку, у чому одношвидкісні моделі виграють у своїх «суперників»:

  • велосипед коштує дешевше;
  • невимогливий до обслуговування трансмісії: ланцюг і зірки розраховані практично на весь термін експлуатації велосипеда;
  • в разі заміни ланцюга вона легко притирається до старих зірок;
  • сінглспід дає гарне тренування всіх груп м'язів ніг на підйомах;
  • дозволяє розвинути навички високочастотного педалювання.

Спірне перевага одношвидкісний моделі - зниження ваги завдяки відсутності перемикачів і касет. Справедливо тільки при порівнянні ідентичних моделей з касетою і без. Ставити в один ряд, наприклад, легкий шосейник зі швидкостями і сталевий дорожник в цьому сенсі неправильно.

Якими бувають швидкісні велосипеди

За типом трансмісії велосипеди зі швидкостями можна поділити на три види:

  • з подвійною системою перемикання: гірські, шосейні і гібридні велосипеди ;
  • з одинарної системою передач - швидкісні дорожні моделі;
  • планетарні швидкісні моделі.

Подвійна система перемикання передач має дві системи зірок - спереду у каретки і на задній втулці. За перекидання ланцюга з переднім і заднім зірок відповідають відповідні перемикачі - передній і задній. Стандартні системи:

На одну передню зірочку доводиться кілька задніх: велика зірка спереду поєднується з маленькими задніми, і навпаки. Середні значення, наприклад, 2 х 5 сумірні з передавальним відношенням сінглспіда. Управління перемикачами здійснюється манеткамі, розташованими на кермі: зліва - переднім, праворуч - заднім перемикачем.

Одинарна система перемикання передач включає тільки задню касету, один перемикач і, відповідно, одну манетку. Спереду ланцюг ходить тільки по одній провідній зірці, як на сінглспіде.

Міські велосипеди зі швидкостями дають можливість комфортніше пересуватися по дорогах з ухилами, мають більш розвинену гальмівну систему - передній і задній v-brake проти барабанного заднього гальма звичайного байка.

Варто відзначити, що в місті швидкісні дорожники ходять краще, ніж гірські: є високі передачі, великі колеса, геометрія заточена під рух по рівних дорогах.

Планетарна система перемикання передач розташована у втулці заднього колеса. Трансмісія з планетарної втулкою поєднує характеристики одинарної систем перемикання та сінглспіда:

  • задній перемикач + манетка;
  • одна передня і одна задня зірочки;
  • ланцюг коротка, ходить прямо.

Перемикання передач здійснюється при русі накатом, на відміну від класичної системи, де ланцюг перекидається по зірках при педалюванні.

Переваги планетарної втулки:

  • механізм повністю захищений від бруду, води, пилу;
  • довговічність;
  • не потребує обслуговування і ремонту;
  • зручніше перемикати передачі.

Недоліки планетарних втулок: істотний приріст, високе тертя і низька витривалість механізмів, висока ціна велосипеда. З огляду на це, планетаркі доцільно використовувати тільки в умовах міської їзди і на приміських трасах.

Як переробити сінглспід

Спробуємо звичайний велосипед перетворити в швидкісний, з одинарної системою перемикання. Для цього знадобиться:

  • сінглспід;
  • бестормозной втулка;
  • гальма v-brake або кліщі, передній і задній;
  • задня касета на 6 зірок;
  • два ланцюги для швидкісного велосипеда;
  • перемикач;
  • манетка;
  • тросик перемикача;
  • хомутики.

Інструменти і робочі апарати:

  • гайкові ключі;
  • витримка ланцюга;
  • знімач касети;
  • точильний верстат.

На самому першому етапі слід вибрати тип гальм, які встановимо потім на велосипед. Дивимося на пір'я і вилку - якщо на них немає посадочних місць під гальма (на класичних рамах вони не передбачені), то набуваємо кліщі. Якщо гнізда є, беремо v-brake. Інший, більш складний, варіант - встановити аналогічну вилку під вектори, а тому поставити кліщ. В цьому випадку доведеться зняти і поміняти вилку.

Як переробити одношвидкісний байк в многоскоростной - покрокова інструкція:

1. Зняти заднє колесо за допомогою гайкового ключа і розбортуватися його.

2. Розімкнути і зняти ланцюг - вона більше не знадобиться.

Розімкнути і зняти ланцюг - вона більше не знадобиться

3. З двох ланцюгів зробити одну, на 128 ланок для 6-ти швидкісний касети. Для разжима додаткових ланок до стандартної ланцюга і їх з'єднання знадобиться витримка.

4. Далі необхідно поставити бестормозной втулку в заднє колесо. Робота ділиться на 3 етапи: демонтаж звичайної втулки, переспіцовка колеса і установка нової втулки. Переспіцовку зробити досить складно, тому дану роботу краще довірити майстру. А простий варіант - придбати готову колесо з 6-зіркових касетою.

5. При самостійному встановленню зірочок знадобиться знімач касети.

6. Поставити заднє колесо на пір'я стандартної рами не вийде - швидкісні втулки ширше. Для цього буде потрібно розтиснути пір'я на 2-3 см. Зробити це найпростіше на верстаті.

7. Наступним етапом буде встановлення дерайлера - заднього перемикача. Вибрати слід пристрій з кріпленням на вісь, тому що спеціальне кріплення на класичних рамах не передбачено.

8. Поставити переднє гальмо - процедура стандартна.

9. Передня зірочка на одношвидкісних байках має більш товсті зуби, тому швидкісна ланцюг на них не налізе. Знімаємо зірку в парі з шатуном, зуби обточуємо на фрезерувальних верстатах.

10. Зібрати велосипед: встановити колесо на дропаути пір'я, передню зірку на каретку і затиснути ланцюг.

11. Коли заднє колесо на місці, ставимо задній кліщовий гальмо.

12. Установка заднього Шифтер для перемикача на праву сторону керма.

13. З'єднати манетку і перемикач, тросик закріпити на верхній трубі рами хомутиками.

14. На останньому етапі перевірити і відрегулювати перемикач.

Шляхом зміни конфігурації трансмісії і установки нової гальмівної системи з простого байка можна зробити швидкісний.

Поради щодо вибору велосипеда зі швидкостями

На сьогодні у продажу переважають швидкісні велосипеди, тому вибирати є з чого. У це сімейство потрапляють всі класи:

Щоб правильно вибрати собі швидкісну модель, необхідно визначитися, де і за якими маршрутами планується їздити. Наприклад, для їзди по місту не обов'язково брати професійний гірничий або шосейний байк з великою кількістю передач, досить буде класичної дорожньої моделі або велосипеда на планетарної втулки . Втім, останніх відрізняє завищена ціна.

Крім мети поїздок, важливу роль відіграє вартість, і обидва ці фактори тісно пов'язані один з одним. Для поїздок в агресивних умовах їзди та туризму не варто економити на моделі - так доведеться більше витрачатися на обслуговування і переробки. Якщо ж мети скромні, наприклад, пару раз в тиждень викотити на 50 км, то можна вибрати недорогу модель - вона буде економічно виправдана. І звичайно, звертаємо увагу на бренди та підробки під них.

Велосипед повинен бути зручним в поїздках. Багатошвидкісні моделі дають можливість рівномірно розподілити зусилля, зробити пересування більш комфортними. Але не забуваємо про такий важливий параметр, як розмір рами. Він повинен повністю відповідати зросту велосипедиста. Для звірки існують таблиці ростовок, і звичайно, звертаємо увагу на власні відчуття на «примірці» велосипеда.

Рами діляться на чоловічі і жіночі. Останні створені для зручності велосипедистку злазити і залазити на велосипед. В принципі, чоловікам будуть зручні і чоловіча і жіноча рами, а от жінкам на чоловічих рамах було б некомфортно.

З урахуванням цих простих рекомендацій вдасться вибрати відповідний для себе велосипед і отримувати задоволення від катань не один сезон.

загрузка ...

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов