- У порту Роттердам тестують технологію автоперевезень «рух караваном»
- У Ганновері оголошено переможця конкурсу «International Truck of the Year 2019»
- У Німеччині на автобані їздитимуть вантажівки без водіїв
- Транспортна тиждень (16 травня - 23 травня)
- Скільки коштує безпека на дорозі
Наша сеть партнеров Banwar
До настання 80-х років, багато виробників автомобілів змагалися в швидкості своїх вантажівок, оскільки на той момент ще залишалися резерви її підвищення і зменшення часу, необхідного на середньостатистичну перевезення. Однак до зазначеного часу більшість країн світу прийняв постанову про обмеження швидкості вантажних автомобілів для підвищення рівня дорожньої безпеки. Тому найшвидший вантажівка в світі коштує шукати не на звичайних дорогах, а на майданчиках для шоу, де вони ставлять рекорди і розважають тисячі глядачів, показуючи свої неймовірні можливості. Рекордний автомобіль знаходиться в США, де він часто вступає в єдиноборство з літаками, доводячи свою перевагу.
реактивна потужність
Вантажівка був названий ShockWaveFlashFire, що можна перевести, як "ударна хвиля вогненної спалахи". Ім'я він отримав неспроста - адже при розгоні автомобіль викидає язики полум'я довжиною понад 20 метрів. Дизельний мотор з цієї вантажівки демонтований, а на платформу позаду кабіни встановлено три реактивних мотора, знятих зі списаних військових винищувачів - потужність кожного в еквіваленті дорівнює 12 тисячам кінських сил. Поруч з ними встановлені бутафорські вихлопні труби, в яких також горить реактивне паливо. Але мета спалювання пального інша - на малій швидкості воно утворює ефектні вогняні факели, що змушують стоять поруч глядачів здригатися від одного виду вантажівки.
Унікальний автомобіль розвиває швидкість понад 600 км / год, завдяки чому він внесений в світову книгу рекордів. Зі старту він випереджає сучасний реактивний винищувач, і поступається йому тільки після 10-секундного заїзду. Якщо перевести продуктивність двигунів вантажівки в одиниці, більш звичні в авіації, то вона складе 8600 кгс, в той час як споряджена маса машини дорівнює 3,1 тонни. Щоб автомобіль не злітав, його реактивні двигуни встановлені під кутом в 3 градуси відносно горизонтальної поверхні.
Робоча гальмівна система у вантажівки є, але водій користується нею виключно при невеликих маневрах поблизу глядацьких трибун. Уповільнення зі швидкості, що перевищує 100 км / год, проводиться за допомогою двох парашутів, також раніше використовувалися в військово-морської авіації. Функції реверсу у двигунів немає, оскільки машина невеликої ваги просто переламалася б навпіл під неймовірним навантаженням, створюваної реактивними агрегатами. Баки для палива вміщають майже 2 тонни високоефективної горючої суміші, проте в процесі шоу їх доводиться перезаправлять, оскільки тільки при досягненні максимальної швидкості вантажівка спалює 1,5 тонни. Автомобіль оцінюється приблизно в півмільйона доларів, проте його власники не мають наміру продавати свій рекордну транспортний засіб.
Цікаві факти
Примітно, що вантажівка ShockWaveFlashFire був створений ще в 1984 році, але тоді він просто простоював після вчинення кількох рекордних заїздів і реєстрації максимальної швидкості. Нинішні власники знайшли автомобіль в гаражі військової бази, де його залишили після встановлення світового рекорду на льотному полі. На відновлення двигунів пішло два роки, після чого машина стала щорічно виступати на різноманітних шоу, що проводяться у всіх куточках США.
Для досягнення максимальної швидкості вантажівці потрібні спеціальні шини, аналогічні вживаним в Формулі-1, але набагато більшого розміру. Замовляти такі колеса дуже дорого, а потрібного розміру в продажу не знайти, тому власники машини самі виготовляють їх із звичайної гуми. Щоб шина не лопнула, з неї повністю зрізують протектор і надають гумі особливу форму. З кожного колеса знімають приблизно 35 кілограм.
Решітка в передній частині авто не декоративна, а суто функціональна - під кабіною проходить гігантський повітропровід, який постачає киснем три реактивні двигуни виробництва Pratt & Whitney. Для охолодження коліс передбачені власні повітрозабірники, які не дозволяють гумі вибухати і горіти. Однак навіть такого заходу мало - після кожного заїзду шини вантажівки змінюють, побоюючись одного разу зіткнутися з нещасним випадком.
Машин з реактивними двигунами в США досить багато, завдяки чому без них не обходиться жодна авіаційна або автомобільна виставка. Такими приводами оснащують легковика, шкільні автобуси, пожежні машини і навіть баггі, що вимагають від пілотів неймовірного майстерності для утримання легкого транспортного засобу на дорозі.
рекорди швидкості
Гоночні легкові автомобілі вже давно переступили через звуковий бар'єр, і вже наближаються до двократного показником. Тепер черга за вантажівками, які поки набагато повільніше в силу більшої маси і гіршої аеродинаміки. Однак в житті ми спостерігаємо зворотні тенденції - турбуючись про дорожню безпеку, уряди найбільших країн світу встановлює все більш жорсткі обмеження швидкості. Тому, цілком можливо, що через пару десятків років ми будемо вирушати на різні шоу, щоб з ностальгією згадати ті часи, коли вантажівки та легковика були по-справжньому швидкими.
http://videochart.net/video/66656.6fa40cf96f95669bf2496c66039d
У порту Роттердам тестують технологію автоперевезень «рух караваном»
У порту Роттердам тестують технологію автоперевезень відому як «рух караваном».
2018-10-03 640
У Ганновері оголошено переможця конкурсу «International Truck of the Year 2019»
На виставці комерційних автомобілів IAA 2018 у Ганновері був оголошений переможець престижного конкурсу «International Truck of the Year 2019». Лауреатом став новітній магістральний тягач «Ford F-MAX». Такий вердикт журі, до якого входять 23 журналістів з 23 країн Європи. З новим магістральним тягачем «Ford F-MAX» компанія «Ford Truck» планує потестініть конкурентів з Великої сімки європейських виробників вантажівок важкого класу. Новинка отримала назву на честь легендарних машин «Ford F Series».
2018-09-27 868
У Німеччині на автобані їздитимуть вантажівки без водіїв
У Німеччині на автобані A9 між Мюнхеном і Нюрнбергом будуть здійснювати по три поїздки в день безпілотні вантажівки, що перевозять вантажі логістичної компанії «Schenker» - дочірнього підприємства німецького залізничного концерну «Deutsche Bahn».
2018-06-26 1 236
Транспортна тиждень (16 травня - 23 травня)
Єврокомісія готується ввести рамки CO2 по забрудненню повітря, вперше - для вантажного автотранспорту. В уряді знову захищають інтереси страхових компаній, але обіцяють приборкати зростання вартості страхових послуг. Схвалено введення квот з прийому на роботу спеціалістів із третіх країн, в тому числі, водіїв далеких рейсів - «Linava» бачить в цьому загрозу бізнесу. Ці та інші актуальні новини галузі в традиційній «Транспортної тижня».
2018-05-21 300
Скільки коштує безпека на дорозі
Стратегія посилення безпеки на дорогах «Візія 0» народилася в Скандинавії десяток років тому. Шведи вирішили до 2030 року скоротити число загиблих і поранених на дорозі вдвічі, а ще через 20 років звести смертність від ДТП до нуля. Сьогодні до програми приєдналися багато країн ЄС, в тому числі, з цього року Литва. Амбіційний проект в міністерстві транспорту представили в березні, загальний бюджет не називається - важко планувати на чверть століття вперед. Але і окремі цифри в десятки і сотні млн євро звучать вражаюче - ці б гроші роздати транспортним підприємствам, може, проблеми вирішилися б самі?
2018-04-25 286
Але і окремі цифри в десятки і сотні млн євро звучать вражаюче - ці б гроші роздати транспортним підприємствам, може, проблеми вирішилися б самі?