Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Табуретка на колесах

Наша сеть партнеров Banwar

Наука і життя // Ілюстрації

Скутер зі знятими облицовками і кожухами.

<

>

Кількість автомобілів в Москві давно перевалило за три мільйони. Протягом декількох років їзда в столиці послідовно ставала все більш і більш складною, і, нарешті, сталося невідворотне: місто постало. Ймовірно, капнула остання крапля в вигляді чергового шестисотого «Мерседеса», а може бути, вистачило і дрібниці - який-небудь «Оки». Найпоширенішими повідомленнями інтернет-сервісу «Пробкі.ру» стали слова «багатокілометрові пробки» або «місто стоїть». І все частіше і частіше там можна прочитати: «Краще їхати на метро». Тепер більш-менш нормально їздити по місту вдається тільки пізно вночі з неділі на понеділок. Весь інший час середня швидкість автомобіля в центрі ледь перевищує швидкість пішохода. І лише спритні сідоки на вертких маленьких чи мопедах, то чи моторолерах примудряються переміщатися відносно швидко. Довгий час мене не покидала думка, що всі ці самохідні мотовелосипеди - техніка виключно для тінейджерів, проте під час позачергового «відпочинку» в черговий пробці я раптом побачив, як, лавіруючи між машинами, на моторолері пересувався солідного вигляду дядько. Сталося так, що він зупинився біля мого чотириколісного екіпажу і я встиг домовитися про зустріч.

«Дядя», звуть якого Миколою Рожковим, виявився в минулому мотогонщиком, а в сьогоденні - важливим чиновником дуже відомого банку. На мій здивований питання з приводу виду транспортного засобу, Микола відповів: «Ця штуковина має досить потужний двигун, Пріємістий, надійна і швидка. У Москві це, мабуть, єдиний вид транспорту, на якому днем ​​можна потрапити з пункту А в пункт В швидше, ніж на метро. Але на метро не завжди під'їдеш куди потрібно. У дощ або взимку на цій таратайці не зміг покатати, але влітку заміни їй я не бачу. Виглядає, звичайно, не дуже солідно, але, коли мені потрібно зустрітися з представниками великого клієнта, я години за півтора-два до призначеного часу посилаю машину до їх офісу, а сам виходжу за 20 хвилин, під'їжджаю на скутері до машини, пересаджуюся і приїжджаю "як годиться". Але зараз вже багато наших клієнтів звикли і не вважають за сором їздити на скутерах на службу ». На відміну від мотоцикла на скутері сидять не верхи, а поставивши ноги на площадку перед собою - як на табуретці. Сидіти зручніше, але контакт із залізним конем гірше, тому і управляти скутером трохи складніше, ніж «справжнім» мотоциклом.

Перші скутери (від англійського scoot - тікати, давати драла) з'явилися в Америці. Однак помітного розвитку їх виробництво не отримало. Зате в Європі, особливо в Італії і у Франції, ідея була підхоплена, розвинена і доведена до досконалості. І не тільки в технічному плані, але і в плані бізнесу. Наприклад, одному з найбільших автомобільних концернів - «Пежо» (Peugeot), за деякими оцінками, майже половину доходу приносить продаж саме скутерів. У Росії італійські і французькі скутери продаються. Однак ціна їх можна порівняти з ціною несильно уживаного автомобіля. Це відноситься і до нових і до старих моторолерам. Більша частина скутерів на ринку - машини японського і китайського виробництва. Причому якщо «японці» в основному б / у, то «китайці» здебільшого нові. Ціни ж і на ті і на інші дуже близькі - 25-35 тисяч рублів.

Але ось і ви нарешті вирішили, що більше жити без скутера неможливо, і зібралися купити це двоколісний диво. Тут же виникають питання: що купити? де купити? як вибрати і які існують формальності при покупці і їзді? На ці питання ми попросили відповісти вже знайомого нам Миколи Рожкова.

- Почнемо з того, що наші Правила дорожнього руху та Правила реєстрації автомототранспортних засобів поки ще ігнорують існування моторів з робочим об'ємом менше 50 см3 і обладнаних ними возів, розвиваючих, за офіційними технічними характеристиками (тобто по паспорту), швидкість менше 50 км / год . Формально всі вони прирівняні до велосипедів, і відповідно ніяких обмежень по управлінню скутерами (мопедами, моторолерами, Мотовелосипеди - називайте як хочете) з такими двигунами у нас немає. А дарма.

Сучасні двигуни об'ємом 50 см3 легко розвивають потужність в 6-7 к.с., що більше, ніж у інших старих вітчизняних мотоциклів, а вже летить далеко «за 70» скутер - зовсім не рідкість. Проте їздити на такому снаряді може всякий. Правда, відповідно все з тими ж правилами, скутерів, як і велосипедів, можна рухатися лише по правій смузі руху в метрі від краю проїзної частини або по спеціальних велосипедних доріжках. Мало хто з «скутеристів» дотримується цього правила. Є і ще одне обмеження: велосипедистам (а значить, і «скутеристів») не можна здійснювати ліві повороти. Слід, взявши свій транспорт в руки, перевести його пішки на протилежну сторону дороги і тільки там знову сісти в сідло і їхати. Всі чудово розуміють, що ніхто так не робить. Тут можна тільки порекомендувати їздцям не ігнорувати це правило: адже з вантажівки або автобуса невеликий скутер просто не видно - переїде і навіть не помітить.

Що ж стосується документів, що підтверджують права «скутериста» на володіння або розпорядження своїм мопедом, то і це ніяк в правилах не оговорено. З досвіду, можна лише рекомендувати власникам скутерів возити з собою хоча б копію договору купівлі-продажу техніки і який-небудь документ, що засвідчує особу. Найкраще, звичайно, паспорт, але можна і студентський квиток.

Вибираючи машину «під себе», насамперед потрібно визначити, для чого, власне, знадобилася вам така техніка: ганяти по місту заради власного задоволення, їздити тихо-спокійно на роботу або кататися з вудками в селі до найближчого ставка.

По конструкції найбільш поширені скутери близькі. Всі вони мають автоматичну трансмісію, що, звичайно, дуже зручно. Роль коробки передач грає варіатор. Не будемо заглиблюватися в подробиці його пристрою (в інтернеті і мотоциклетної літературі є маса матеріалів на цю тему), скажемо тільки, що середній пробіг ременя варіатора складає 10-12 тис. Кілометрів, а саме він найбільшою мірою схильний до зносу. (Не забудьте про цю цифру, купуючи вживану машину!) Силовий агрегат типового скутера встановлений на важелі задньої підвіски, або, як часто говорять, на задньому колесі. Це одночасно і гідність і недолік скутерів. Гідність - тому що спрощує конструкцію трансмісії, недолік - тому що збільшує так звану безпружинну масу. Іншими словами, навантаження від ваги мотора і варіатора, в тому числі і динамічну на купині, сприймає тільки заднє колесо. Більшість легких скутерів обладнано двома задніми амортизаторами.

«Полтинник» - так на мото-сленгу називають машини з двигуном 50 см3 - ще кілька років тому були суцільно двотактними. Тепер чи не третину продаваних нових скутерів - чотиритактні. Дати однозначну пораду з вибору типу двигуна досить важко. Можна тільки сказати, що двотактні конструктивно простіше, значно легше, однак вимагають більш ретельної настройки і гучніше чотиритактних. Крім того, для таких моторів паливом служить суміш бензину зі спеціальним маслом. Для досвідчених мотоциклістів це ніколи не було проблемою, початківцям ж доведеться запам'ятати, що запуск «двотактники» на чистому бензині призводить до безповоротної втрати двигуна - він адже змащується маслом з паливної суміші. Чотиритактні двигуни працюють з більш м'яким звуком, харчуються чистим бензином, однак конструкція їх трохи складніше, і, як наслідок, мопеди з чотиритактними моторами коштують дорожче. Теоретично двотактні мотори при однакових з чотиритактними числі оборотів і робочому обсязі володіють вдвічі більшою потужністю, на практиці виграш становить 50-60%. Двотактні мотори більш активно відгукуються на управління подачею палива. Воно і зрозуміло, повний цикл роботи у них здійснюється за один оборот колінчастого валу, а у чотиритактних - за два. Прийнято вважати, що чотиритактні мотори менше вібрують, особливо на малих обертах. Однак у одноциліндрових двигунів (а саме такі ставлять на «полтиники») різниця в вібрації між дво- і чотиритактними моторами практично невідчутна.

Передня вилка у скутерів буває двох типів - телескопічна і маятникова. Телескопічні вилки більше підходять для їзди по рівному покриттю, а на пересіченій місцевості вимагають обережності. Митників ж вилки краще працюють на купині, в тому числі і на дрібних, що нагадують пральну дошку. Купуючи старий скутер, перевірте стан амортизаторів. Підтікання рідини з них неприпустимо.

Вибираючи скутер, зверніть увагу на розміщення вихлопної труби і глушника. У деяких моделях труба розташована дуже низько, і пом'яти або відірвати її, зачепившись за несподівано виник на шляху бордюр, - справа нехитра. Чотиритактний скутеру це загрожує ревом мотора і деякою втратою потужності. У двотактного ж вихлопна система по суті частина двигуна і дефекти глушника в кращому випадку відгукнуться істотним зниженням потужності і порушенням стійкості роботи мотора, в гіршому - його повною відмовою.

При покупці зверніть увагу на гальма. Задні у всіх 50-кубових скутерів барабанні, передні - у багатьох дискові. Мопед з дисковим гальмом може виявитися трохи дорожче, але це того варте: дискові гальма помітно ефективніше барабанних.

Колеса більшості скутерів 10-дюймові. Для міста і рівною дороги цього достатньо. Для грунтових доріг краще колеса побільше - 12-13 дюймів. Кілька років тому в моду стали входити скутери на великих, майже мотоциклетних колесах до 17 дюймів.

Основними претензіями до «китайцям» ще недавно були низька якість облицювального пластику, посередня збірка, часті відмови в системі подачі палива. Зараз їх якість помітно покращився. Крім того, нові китайські скутери повинні ставитися на гарантійне обслуговування, але ось тільки сервісних центрів для цих машин поки мало.

Серед старих скутерів (саме про них все подальші міркування) переважають мопеди японського виробництва. Основних фірм чотири: «Кавасакі», «Судзукі», «Хонда» і «Ямаха». Мабуть, найбільш динамічні з них - «Ямаха». Вони популярні в містах у бешкетників, балдеющіх від різкого ривка зі світлофора і можливості погарцевать перед однолітками. Велика частина скутерів «Ямаха» легко розганяється до 70-80 км / ч. Основна серія «Ямахи» Yamaha Jog випускається вже більше 20 років. На Jog'ах - потужний (6,3 к.с. і більше) двигун і вдала трансмісія. Динаміка машини чудово контролюється ручкою газу. Двигун звичайних Jog'ов (Jog Poche, Jog Artistic, New Jog і т.д.) допускає застосування 92-го бензину. Практично всі кузовні панелі скутерів «Ямаха» пластмасові і не піддаються корозії. Початківцям підійде проста по конструкції, невибаглива і надійна Yamaha Mint / Razz. Для міської їзди і подорожей по асфальтованих дорогах вони хороші за умови, що переднє гальмо буде дисковим. За путівцях ж на них їздити не варто - підвіска слабенька.

Найбільш поширені у нас скутери - «Хонда». Вважається, що у них дуже хороші мотори і міцна рама. Так воно і є, звичайно, в межах тих розумних вимог, які можна пред'являти до легкої техніці. Найчисленніша і популярна серія - Honda Dio. Двигун має великий термін служби і спокійно «їсть» бензин АІ-92. Вибираючи Honda Dio, потрібно уважно обстежити передні амортизатори. Досвід показує, що з ними у цій моделі бувають проблеми. Більшість моделей мають зручні великі сидіння. Для села вони, мабуть, підійдуть краще за інших. Помітним мінусом можна вважати відносно слабкі передні вилки.

Найбільш «наворочені» скутери з тих, що легко купити в Росії, це «Судзукі». Тут і спойлери з повторювачами поворотів, і митників вилки, і глушники з резонаторами, обов'язкові дискові гальма, і швидкість до 80 км / год - без проблем. Але в управлінні моделями з маятникової виделкою потрібна певна вправність: маятник в різкому повороті «завалює» скутер, можна через недосвідченість і через кермо вилетіти. Зате по поганій дорозі з ним їздити одне задоволення. Основна модель Suzuki Sepia AJ50 забезпечена мотором з високим ступенем стиснення. Навіть звичайна Suzuki Sepia легко розганяється до 75-85 км / ч. А якщо руки ростуть з покладеного місця і голова не зовсім порожня, то ця машинка після невеликого доведення і регулювання легко обставить і багато «дорослі» мотоцикли.

Поговоримо про те, де скутер купити і скільки це коштує. Розкид цін дуже великий: від 5 до 180 тисяч рублів. Дешеві скутери можна знайти за оголошенням в газеті. Гарантії якості - ніякої. Продають скутери і на авторинках. Тут можна знайти відносно пристойний японський скутер за 15-18 тисяч рублів. Звичайно, є скутери і в багатьох автосалонах. Однак найкращий варіант покупки все ж в спеціалізованих мотосалонах. Ціни тут вище, зате майже на всю техніку дається гарантія.

На жаль, скутери часто крадуть, і на ринку велика ймовірність напоротися на продаж краденого. Непрямим показником легального походження скутера може служити його ціна - не менше 15 000 рублів. Все, що дешевше, - або відверте барахло, або крадене.

Ціна зростає в залежності від кількості «наворотів»: різні спойлери, резонатори, спортивні жорсткі або митників вилки, дискові гальма - все це підвищує ціну. А ось рік випуску у секонд-хенду впливає на ціну не надто сильно. Втім, у багатьох скутерів визначити «дату народження» неможливо, оскільки її часто вже не проставляють на маркувальної табличці, а іноді і таблички-то ніякої немає.

Скутер - чудове транспортний засіб. Зручне і практичне, легке і маневрений, практично незамінний і в міській штовханині, і на сільських теренах. І якщо ви вирішили обзавестися такою колісної технікою - щасливої ​​вам дороги. Якщо ж вирішили купити скутер своїй дитині - що ж, справа ваша. Тільки пам'ятайте, що нерозумні чада нерідко позбавлені почуття небезпеки і схильні до ризику, часто навіть не віддаючи собі звіту в тому, що роблять. Скутер - машинка маленька, не надто помітна на дорозі, з неголосним звуковим сигналом і ледь помітними днем ​​габаритними вогнями. І ще пам'ятайте, що майже будь-який скутер легко розганяється до 60 км / ч. А це багато! Падіння або зіткнення з перешкодою на такій швидкості для непідготовленої людини загрожує дуже серйозними травмами. Сумніваєтеся? Тоді спробуйте виконати просте завдання: пройдіть зі швидкістю 5 км / год до стіни. Не зупиняючись. І подивіться на результат. Найкраще в дзеркало. За багато років моїх занять з молодими водіями жоден не погодився виконати цю вправу.

Тут же виникають питання: що купити?
Де купити?
К вибрати і які існують формальності при покупці і їзді?
Сумніваєтеся?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов