Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тягнути нічим!

  1. Зовнішній огляд
  2. Шов найкоротшого (3,2 м) троса навіть на око не вселяв довіри. Саме він і підвів - всього на 366 кг....
  3. Можливо, покладені 2 тонни «трос-стрічка буксирна» King company і витримала б. Але вже при 643 кгс...
  4. Китайський «Аутолайн Інтернешнл» оснащений світловідбиваючими прапорцями. Петля розірвалася по шву...
  5. Трос букcіровочний «ПП Ткач» зроблений в Житомирі. Уже при тисяча сто сорок один кгс на одному з карабінів...
  6. Еластичний «AUTO practic» розтягується, розтягується, розтягується ... Уже на 500 кгс в середині троса...
  7. У синтетичного п'ятитонного троса «AUTO practic» при 1567 кгс в місці кріплення гака лопнули волокна....
  8. Металевий трос «AUTO practic» довжиною всього 3,5 м виглядав дуже переконливо. Але на 1189 кгс (заявлений...
  9. На Stand Upright ні на одному доступною мовою не вказано, що це за виріб. Трос без прапорців, розрахований...
  10. Де тонко ...

Наша сеть партнеров Banwar

Випробування восьми буксирувальних тросів, доступних в українських магазинах і на ринках, показали, що вони не відповідають заявленим характеристикам.

Правилами дорожнього руху наказано в кожній машині мати буксирувальний трос довжиною від 4 до 6 м. Для випробувань відбираємо троси заявленої «вантажопідйомністю» 2-5 т. Саме їх купують власники легковиків.

Вибір матеріалу, з якого вони виготовлені, сьогодні невеликий - металеві або з синтетичної сировини. Металеві троси роблять зі скручених дротів, кількість і метод зв'язки яких визначають його властивості, в тому числі і гнучкість. У порівнянні з синтетичними тросами гнучкість металевих, треба сказати, не дуже велика. При розриві можна дуже сильно поранитися про дріт і машину «покалічити». Із синтетичних найчастіше зустрічаються нейлонові і полівінілхлорідовие троси, виконані у вигляді стрічок.

Зовнішній огляд

Тестовані зразки Науково-дослідний центр незалежних споживчих експертиз «Тест» закуповував * в спеціалізованих магазинах, на ринку і в супермаркетах. Для випробувань вдалося знайти вироби 8 марок вартістю 24-42 грн., Одне з яких вітчизняне (ПП «Ткач»), 4 привезені з Китаю ( «Аутолайн Інтернешнл», а також металевий, синтетичний і еластичний троси під однією маркою - AUTO practic) , походження інших невідомо (King Tools, King company, Stand Upright). До речі, відсутність усієї необхідної для споживача інформації на упаковках стало першим неприємним відкриттям при знайомстві з товаром. Так, на виробі з назвою King company не вказані виробник і координати представництва в Україні, немає інструкції і даних про термін зберігання і дату виготовлення. Нічого на доступній мові не знайшли про King Tools і Stand Upright. У останнього вироби, а також на тросі AUTO practic не зазначена довжина. Зате у «Аутолайн Інтернешнл» - максимум інформації, включаючи інструкцію по експлуатації (не вистачає тільки координат представництва в Україні). Упаковка не так важлива для троса, як його функціональні можливості, але все-таки тканинний чохол на блискавки, як у «Аутолайн Інтернешнл», - явна турбота про покупця. Зручним варіантом упаковки можна вважати і пластиковий пакет на кнопках King Tools, King company і металевого варіанта AUTO practic. Гарний також щільний пластиковий мішечок з ручками у синтетичного троса AUTO practic. Трос ПП «Ткач» просто перев'язаний ниткою - благо, етикетка з інформацією до нього примотана.

Трос ПП «Ткач» просто перев'язаний ниткою - благо, етикетка з інформацією до нього примотана

Шов найкоротшого (3,2 м) троса навіть на око не вселяв довіри. Саме він і підвів - всього на 366 кг. Таким тросом тільки велосипед тягнути.

Можливо, покладені 2 тонни «трос-стрічка буксирна» King company і витримала б. Але вже при 643 кгс розігнувся сталеве кільце, що з'єднує шнур з карабіном. Ще трохи - і то ж сталося б з другим карабіном.

Китайський «Аутолайн Інтернешнл» оснащений світловідбиваючими прапорцями. Петля розірвалася по шву при 1500 кгс при заявленій навантаженні в 3000 кг. Один з кращих результатів на тлі конкурентів.

Трос букcіровочний «ПП Ткач» зроблений в Житомирі. Уже при тисяча сто сорок один кгс на одному з карабінів зламалася заклепка фіксатора, що і призвело до подальшого його розгинання.

Еластичний «AUTO practic» розтягується, розтягується, розтягується ... Уже на 500 кгс в середині троса лопаються гумки. Але виною руйнування стали не вони - при +1087 кгс трос
обривається біля кріплення.

У синтетичного п'ятитонного троса «AUTO practic» при 1567 кгс в місці кріплення гака лопнули волокна. Кращий результат з тестіруемих.Крюкі в процесі випробувань розігнулися з обох сторін.

Металевий трос «AUTO practic» довжиною всього 3,5 м виглядав дуже переконливо. Але на 1189 кгс (заявлений вага 5 т) сталеві дроту в місці кріплення гака тріснули.

На Stand Upright ні на одному доступною мовою не вказано, що це за виріб. Трос без прапорців, розрахований на 3 т, порвався по шву вже при 606 кгс.

практичні випробування

Трос може бути названий буксирним тільки зі спеціальними прапорцями. Такими є вимоги Правил дорожнього руху (п. 23.3 і 30.5): «При гнучкому поєднанні сполучна ланка (трос) через кожен метр позначається сигнальними щитками або прапорцями». Вони повинні бути розміром 200х200 мм з нанесеними на них по діагоналі чергуються червоними і білими смугами із світлоповертального матеріалу завширшки 50 мм. На жаль, такі прапорці ми виявили лише на одному з 8 протестованих тросів - «Аутолайн Інтернешнл». Але ж їх наявність прямо пов'язане з безпекою буксирування, особливо в темний час доби і на перехрестях.

Довжина буксирувального тросу також впливає на безпеку. Вона обумовлена ​​в правилах буксирування автомобіля (не менше 4 м і не більше 6 м). Занадто короткий буксир може привести до попутному зіткнення, занадто довгий ускладнить маневрування на дорозі. Довжина - найпростіший практичний показник, але не всі виробники з ним впоралися. Немає претензій тільки до тросів King company і ПП «Ткач»: дійсна довжина відповідає заявленій, при цьому укладається в норму 4-6 м.

Тільки два троса з восьми відповідають по довжині Правил дорожнього руху.

Навантаження, яке витримує трос, - найважливіший і відповідальний показник функціональності і безпеки одночасно. Адже при обриві троса витягнути машину не вийде, а ймовірність травмування людини або пошкодження машини стає дуже високою.

Треба сказати, що навантаження, яку должет витримувати буксирувальний трос, залежить від багатьох факторів, і розрахувати її досить складно. Адже автомобіль масою 1-2 тонни не повинен виснути на буксирі, а щоб зрушити його з місця, досить набагато меншого зусилля, ніж 1000 кгс (людина може руками зрушити з місця і переміщати машину по рівній дорозі, а адже він не застосовує силу в кілька тонн). У той же час буксирування в гору (на підйомі) вимагає вже більш значних зусиль, і в її ході частенько трапляються ривки, зусилля яких можна порівняти з вагою автомобіля. Тому в процесі випробувань ми припустили, що зусилля на розрив має, як мінімум, не поступатися масі автомобіля, тобто складати приблизно 1,5-2 тонни. Якщо дотримуватися цього принципу, то жоден з тросів тестування не пройшов. Звичайно, це не означає, що вони абсолютно непридатні для рівномірного буксирування без різких ривків. Треба тільки тягнути дуже акуратно і по рівній поверхні. Але все ж троси, які не витримали зусилля до 1000 кгс, рекомендувати для буксирування небезпечно - ривків в такій справі уникнути складно.

Де тонко ...

У деяких тросів «постраждало» місце зшивання на петлях стрічок, які тримають гаки ( «Аутолайн Інтернешнл», King Tools і Stand Upright). Трос ПП «Ткач» підвів карабін. Під час випробувань у King company було відзначено розгинання сталевого кільця, що з'єднує його з карабіном. У всіх тросів марки «AUTO practic» спостерігалося руйнування волокон (у металевого - сталевих дротів) в місці кріплення гака. Всі троси порвалися при зусиллі менш як 2000 кгс. Так чи варто платити за таку якість?

У нашій лабораторії часто випробовуються троси для аварійних і будівельних робіт, і ми бачимо, наскільки від якості кожного вузла залежить якість всього виробу - погані метал на карабіні або опресовування затиску-решт троса приводять до ДТП і навіть загибелі людей. Буксирування автомобіля - це завжди аварійна обстановка: ривки при русі будуть, навіть якщо ви рухаєтеся по асфальтованому шосе. А якщо трос необхідний для витягування застряглих в багнюці машин? Їх без ривка і зовсім не зрушити з місця. Уважно вивчивши отримані дані з випробувань буксирувальних тросів для легкових автомобілів, можна зробити сумний висновок: немає ніякої гарантії, що, купивши виріб навіть з запасом міцності, водій отримає характеристики, позначені на етикетці. Оскільки дослідження показали, що жоден трос не витримав заявлену навантаження, то можна порекомендувати водіям передбачити можливість установки троса без штатних зацепов, так як карабіни і місця їх кріплення виявилися найслабшими ланками цих виробів. Врочем, добре прив'язавши трос, не треба забувати про те, що після буксирування його треба ще й розв'язати.

Інформація та фото надані НДЦ НСЕ «Тест»

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Так чи варто платити за таку якість?
А якщо трос необхідний для витягування застряглих в багнюці машин?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов