Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Технічне обслуговування велосипеда

  1. Підходи до виконання техобслуговування
  2. Загальні поради по ТО
  3. Етапи обслуговування двоколісного друга
  4. Метод експрес-чищення велосипеда
  5. Генеральне технічне обслуговування
  6. процес чищення
  7. Тестування шин і коліс
  8. висновок

Наша сеть партнеров Banwar

Регулярне технічне обслуговування велосипеда є прямим обов'язком його власника. Адже без періодичного приведення в належний вигляд велосипед не зможе прослужити довго, він потребує в діагностиці і ремонті . Але початківець велосипедист рідко знає про всі тонкощі обслуговування своїми руками і, щоб їх осягнути, йому не завадить скористатися нашими порадами.

в діагностиці і ремонті

Підходи до виконання техобслуговування

Ремонт проводиться одним з двох існуючих методів, що використовуються для будь-якої техніки:

  1. Плановий ремонт, щоб попередити поломку заздалегідь. Суть в періодичній перебиранні всього велосипеда, мастилі і заміні зношених частин.
  2. Напрацювання на відмову або, іншими словами, заміна деталей тільки за фактом поломки. Цей метод не завжди ефективний, адже якщо поломка станеться посеред велопробігу на великій дистанції - це стане проблемою.

Для того щоб вибрати між ними, вам варто знати наступне - напрацювання на відмову тільки для тих, хто любить проїхатися поблизу свого будинку пару раз в тиждень і вважає за краще просто замінити зламаний вузол на новий. А ось плановий ремонт необхідний, для того щоб постійно бути впевненим в надійності велосипеда - а це потрібно в першу чергу спортсменам і мандрівникам.

Загальні поради по ТО

Будь-яке технічне обслуговування велосипеда, незалежно від того, проведено воно своїми руками або у майстри, розділяється на 3 стадії:

  • перевірка;
  • регулювання;
  • ремонт.

Частота ремонту може бути різною. Деякі несправності виправляються по мірі їх виникнення, інші ж краще запобігати за рахунок обслуговування, яке варто проводити хоча б раз на місяць, а щорічно ставити велосипед на капітальний ремонт. Ця періодика може бути виражена і іншими величинами, наприклад, кілометражем: річне - раз в 5000 км, а щомісячне - від 500 до 1000.

Етапи обслуговування двоколісного друга

мастило велосипеда

Для того щоб змастити ланцюг, підійде практично будь-яка мастило, яку ви зможете знайти. Потрібно це для того, щоб легко очистити її від накопиченої за час заїздів бруду. А ось якщо мастилом знехтувати, то ви відразу ж відчуєте зниження чутливості перемикання між передачами, а також виникнуть дуже дратівливі скрипи. Тому рекомендується регулярно очищати ланцюг від пилу, що накопичився.

Для тих, хто катається на велосипеді досить активно, існує загальна рекомендація по періодиці мастила: мінімум два рази на тиждень, якщо поїздки проходять влітку, і один раз в тиждень в разі зимових покатушек. Але є ситуація, коли ланцюг вимагає негайної мастила - це дощ. Якщо забути це зробити, то доведеться позбавлятися від іржі або купувати новий ланцюг. Для новачків існує негласне правило - мастило проводити після кожної (!) Поїздки, яка проходила по пересіченій місцевості, і через 70 кілометрів по шосе.

Але не тільки ланцюг вимагає до себе такого дбайливого ставлення - багато вузлів велосипеда потрібно змащувати час від часу. Під час проведення таких ремонтів не варто нехтувати чищенням і налаштуванням компонентів траспортного засобу. Що ж ще має потребу в такому догляді?

  1. Осі обертання заднього гальма. Вони завжди стикаються з усією брудом, яка трапляється на шляху, збирають воду і загрожують покритися іржею, якщо не піддавати їх напилювання мастила із спеціального балончика.
  2. Не забудьте про осі передачі, вони страждають від того ж, що і осі заднього обертання. Буде шкода, якщо через бруд вони вийдуть з ладу.
  3. Осі обертання заднього обертання, як і будь-який рухомий елемент, люблять «ласку, чистку і змазку». Не забувайте, що надлишок мастильних матеріалів теж шкідливий, тому його слід видалити.
  4. Повертаючись до догляду за ланцюгом, можна порадити WD-40, яким потрібно просочити після чистки від бруду. Для просочення потрібен час, за яке ланцюг буде готова для більш густого мастильного кошти.
  5. Троси можна змащувати повністю або в місцях входу-виходу в сорочку. Але кращий перший варіант, причому за допомогою рідкого мастила, яка добре затечёт в саму сорочку.

Але кращий перший варіант, причому за допомогою рідкого мастила, яка добре затечёт в саму сорочку

Метод експрес-чищення велосипеда

Не всім ритм життя дозволяє проводити довгі години за скрупульозним ТО велосипеда, тому спортсменами придуманий швидкий метод очищення своїми руками. Для цього використовується пензлик, що скидаються будь-який пил з транспортного засобу. Але це для крайніх випадків.

Генеральне технічне обслуговування

Мити вузли велосипеда потрібно не просто чистою дистильованою водою. У неї потрібно додати трохи розчинника або на крайній випадок - миючого засобу. Це допоможе видалити бруд і масло найефективніше. Якщо використовувати просту воду з-під крана, то велосипед буде виглядати неохайно, так як виступлять солі і хлориди - але це виправить полірувальна рідина для машин.

У тому випадку, коли бруд вдалося видалити не з усього велосипеда, то варто пройтися по тих місцях по другому колу. Якщо ж змивати масло не потрібно, то досить використання простого розчину шампуню (для автомобілів) в воді.

Якщо вже приступили до миття велосипеда, то мийте його в тіні: на сонці сохнути він буде швидко і ви отримаєте негарні патьоки. А якщо надумали по-швидкому обполоснути його зі шланга - відкиньте цю думку, адже можна пошкодити підшипники, які не передбачають відведення води, що потрапила в них під тиском.

процес чищення

Що потрібно для чищення велосипеда:

  • перше, що знадобиться - це будь-який обезжириватель;
  • WD-40, яке є легендарним засобом для змащення;
  • миючий засіб (рідке, зрозуміло).

Отже, беремо відро з водою і додаємо автомобільне миючий. Беремо ганчірку і починаємо протирати раму. Повністю промити її треба кілька разів, для того щоб гарантовано позбутися від будь-якого пилу і бруду. Якщо у вас завалялася щітка для миття пляшок - то вона стане в нагоді для видалення бруду з найбільш важкодоступних місць. Будьте гранично обережними, щоб не подряпати поверхню.

Потім потрібно протерти все чистою ганчіркою і окропити з балончика WD-40.

Тестування шин і коліс

Для перевірки справності переднього колеса, його потрібно своїми руками підняти і прокрутити колесо. Якщо є биття обода або шини, то потрібно провести більш ретельний технічний огляд і відремонтувати неполадку.

Перевірте протектор на наявність різних сторонніх предметів, наприклад, дрібних залозок. Якщо щось подібне знайшли - приберіть це за допомогою викрутки. Якщо шина несе на собі сліди серйозних ушкоджень - то її краще змінити на нову.

Частина покришки, яка знаходиться на просторі між протектором і ободом, часто пофарбована в жовтий колір і виконана з дуже міцного матеріалу. У тому випадку, якщо там видно тканину або є розрізи - потрібно терміново міняти покришку, інакше поїздка буде загрожувати аварією.

Не забудьте про вісь велосипеда. Все повинно крутитися вільно, без скрипів і затираний. А якщо вже такий звук присутній, то виручить крапля моторного масла між віссю і втулкою.

висновок

В ремонті велосипеда нічого складного немає. Все інтуїтивно просто, і, дотримуючись ряд правил і дотримуючись рекомендацій , Ви без праці зробите його технічне обслуговування.

Що ж ще має потребу в такому догляді?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов