Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Технічні характеристики манометрів для вимірювання тиску в шинах

  1. Технічні параметри манометра
  2. види
  3. Для чого водієві необхідний манометр?
  4. Рекомендації для вимірювання тиску
  5. Сучасні пристрої для виміру тиску в шинах
  6. електронні ковпачки
  7. системи контролю
  8. На що звернути увагу при покупці?
  9. Відео «Огляд китайського цифрового манометра»

Наша сеть партнеров Banwar

Для контролю стану транспортного засобу сьогодні існує безліч різних приладів. Один з таких - манометр для вимірювання рівня тиску в автомобільних шинах - призначений для контролю цього параметра. У цій статті ми детально розповімо про класи і типах пристроїв, а також особливості вибору.

зміст

[Розкрити]

[Приховати]

Технічні параметри манометра

Принцип роботи

Принцип роботи автомобільного манометра для вимірювання тиску повітря в шинах досить простий. При підключенні пристрою в шині, прилад фіксує рівень тиску і видає відповідний показник на екран або циферблат. Тип зчитування інформації залежить від виду пристрою.

Тип зчитування інформації залежить від виду пристрою

Автомобіль потребує накачуванні коліс у зв'язку з несвоєчасною перевіркою тиску в шинах його власницею

види

На сьогоднішній день розрізняють три основних типи манометрів для вимірювання рівня тиску повітря в шинах авто:

  1. Автомобільний шинний механічний манометр є одним з основних типів пристроїв. Основною особливістю такого приладу є простота самої конструкції. Крім того, такі пристрої для вимірювання рівня тиску повітря в шинах є легкодоступними, оскільки їх можна придбати в будь-якому автомагазині, також ці прилади досить надійні. На основному циферблаті ви можете побачити спеціальну шкалу, яка дозволяє оцінити реальний рівень тиску в шинах. Одним з основних переваг таких пристроїв є низька вартість, точність виведених показників, а також досить висока швидкість вимірювання тиску шин. Але такі прилади також мають і недоліки, наприклад, вони чутливі до вологи, в деяких випадках можуть виникати проблеми з читанням даних.
    Крім того, для виміру показань чотирьох коліс буде потрібно більше часу, також водієві іноді доводиться перевіряти ще раз результати. Залежно від моделі, пристрій розроблений таким чином може бути доповнена спеціальним клапаном для спуску повітря з шин. У тому випадку, якщо з якихось причин колесо трохи перекачано, необхідно натиснути на одну кнопку і свідчення будуть виставлені правильно. Після додавання повітря в шини необхідно зробити контрольне вимірювання.
  2. Рейкові шинні манометри для вимірювання тиску повітря в шинах менш популярні, ніж вищеописані варіанти, проте зустрічаються вони також досить часто. Якщо поглянути на такий пристрій з боку, то воно нагадує звичайну ручку, а в основі конструкції лежить спеціальна пружинка, виконана у вигляді циліндра. Одним з основних переваг є надійність, а також простота у використанні, такі прилади взагалі недорогі. Що стосується недоліків, то конструкція таких манометрів для вимірювання тиску повітря в шинах досить тендітна.
  3. Електронні або цифрові пристрої для шин авто останнім часом стають більш популярними в порівнянні з рейковими і механічними. Такі цифрові прилади більш зручні у використанні, видають найбільш точні показники, а також вони часто оснащуються іншими корисними функціями, які більш актуальні для дорогих моделей. Однак, у цифрових пристроїв є один важливий недолік - такі автомобільні прилади нерідко видають невірні результати при мінусовій температурі повітря. Також слід зазначити, що вартість даного типу манометрів досить висока в порівнянні з традиційними механічними. Тому сьогодні їх популярність не на піку серед наших автолюбителів.

Для чого водієві необхідний манометр?

Цифровий автомобільним манометр

Деякі власники автомобілів стверджують, що процедура підкачки гуми в авто - це марна трата часу, а різниця в 0.2 атмосфери критично не відіб'ється на роботі транспортного засобу в цілому. Відразу ж скажемо - що такий підхід в корені неправильний. І занадто низька, і надмірно високий тиск повітря шин може відбитися на головних параметрах транспортного засобу. Автомобіль буде менш стійко триматися під час руху, також це може вплинути на його економічність в цілому.

Для початку пропонуємо вам дізнатися, чим небезпечне занадто високий тиск повітря в шинах:

  1. В першу чергу - до зниження комфорту для власника авто і пасажирів під час руху. Через перекачування шин демпфирующие характеристики ходової частини значно падають, а водій буде відчувати навіть невеликі купини. Тим більше, при надлишковому тиску шин рівень вібрації буде передаватися на всі компоненти кузова транспортного засобу, мова йде і про тих, які розташовані в салоні авто.
  2. При різкому наїзді в яму або на купину є велика ймовірність пошкодження шин. В результаті того, що тиск повітря в системі значно вище норми, шина трохи розтягується. При зовнішньому впливі, тобто ударі, результат може бути критичним навіть для високоякісних та дорогих гуми. У підсумку на перекачаних шинах може утворитися шишка, тріщина, або що ще гірше - розрив.
  3. Також це може привести до прискореного зносу центральній частині гуми, адже за фактом перекачані шини завжди служать значно менше. Тим більше, що через надлишкового тиску повітря страждає в першу чергу центральна частина протектора. Як показує практика, власники автомобілів, які завжди перекачують шини або просто не контролюють рівень тиску, змушені міняти гуму значно частіше.
  4. Керованість автомобіля погіршується. При перекачуванні, гума буде більш опиратися загальній масі транспортного засобу. В результаті поверхня контакту колеса авто з дорожнім покриттям буде нижчим, що відбитися і на керованості авто.
  5. До пошкодження ходової частини. Так як перекачування веде до падіння демпфуючих характеристик коліс, максимальне навантаження на підвіску буде вищою, відповідно, це призведе до прискореного зносу компонентів підвіски. Йдеться про пружинах, амортизаторах і інших елементах.
  6. Колеса з різним тискам гальмують по різному, що може привести до занесення (автор відео - Секретний Гараж).

Але більш небезпечним для водія автомобіля буде занижене тиск шин авто.

В результаті можуть виникнути такі проблеми:

  1. Деформація покришки колеса. Через зниженого параметра є велика ймовірність викривлення гуми, відповідно, це може просто привести до її розриву. Такий варіант більш можливий, якщо на гуму будуть впливати і інші фактори, наприклад, висока температури, велика швидкість їзди, виконання різних маневрів.
  2. Перегрів гуми. Через те, що пляма контакту поверхонь колеса авто з дорожнім покриттям збільшується, це стає причиною перегріву, що особливо актуально в літню спеку. В результаті відбувається руйнування каркаса гуми колеса авто, так що ймовірність пошкодження шин дуже велика.
  3. До повного зносу плечових зон. Як ми вже повідомляли, при падінні рівня тиску повітря в колесі гума деформується. У цей момент навантаження в основному лягає на бічні частини протектора. Відповідно, в результаті це може привести до прискореного руйнування, а також необхідності заміни гуми.
  4. Є можливість аквапланування. В результаті того, що площа дотику збільшується, зростає і ризик при проходженні калюж. Адже гума за фактом просто ковзає по водному покриттю, відповідно, керованість транспортного засобу знижується, особливо при високій швидкості.
  5. Є можливість самостійного разбортірованія. Оскільки рівень тиску шин нижчий, гума в цілому погано тримається на залізному диску колеса. В результаті при виконанні різких маневрів гума може розбортуватися. Це вплине не тільки на керованість транспортного засобу, а й на безпеку водія.
  6. Витрата палива транспортного засобу може бути збільшений. Знову ж таки, через збільшення площі контакту зіткнення колеса з дорожнім полотном відбувається збільшення опору в ході їзди. В результаті мотор стає більш «ненажерливим». За фактом, якщо гума буде погано накачана, витрата бензину може збільшитися приблизно на 5% (автор відео - Купуємо в Китаї).

Рекомендації для вимірювання тиску

Що необхідно враховувати при вимірі рівня тиску в шинах за допомогою манометрів:

  1. Найбільш оптимальним варіантом буде вимір параметра в шинах манометром кожні два тижні, не рідше. Якщо це проблематично, то проводити перевірку рівня треба хоча б один раз на місяць. Але краще не робити цього рідше, оскільки це в будь-якому випадку впливає на ресурс експлуатації гуми.
  2. Процедуру виміру слід здійснювати на холодній гумі. Як показує практика, чим вище буде температура повітря всередині покришки, тим рівень тиску буде вище, відповідно, результати перевірки можуть бути неточними.
  3. Безпосередньо на показники тиску впливає завантаженість транспортного засобу. Зрозуміло, якщо ви рухаєтеся на завантаженому авто, то зможете при діагностиці виявити, що стрілка манометра знаходиться далеко за межами оптимальних показників. Так що проводити перевірку потрібно до початку руху і завантаження автомобіля.
  4. У тому випадку, якщо ви ставите на свій транспортний засіб нестандартну гуму, необхідно враховувати поради виробника щодо необхідного рівня тиску в покришці. У цьому випадку враховуються саме рекомендації виробника гуми, а не компанії-виробника автомобіля.
  5. У тому випадку, якщо найближчим часом ви плануєте здійснити поїздку по сільській місцевості або бездоріжжю, слід заздалегідь виставити той рівень тиску в гумі, яке буде нижчим. Якщо ви плануєте їздити по бруду або піску, рівень тиску повинен бути нижчим, оскільки завдяки цьому можна буде підвищити зчеплення з дорожнім покриттям. Коли ділянку бездоріжжя буде пройде, параметр необхідно відновити до оптимального. У тому випадку, якщо ви пересуваєтеся по камінню, калюжах або снігу, то міняти параметр необов'язково, однак на засніженому ділянці все ж можна трохи знизити тиск.
  6. Якщо вимір параметра манометром здійснюється на гарячих шинах прямо посеред маршруту пересування, а рівень тиску нижчий, ніж повинен бути, то гуму слід підкачати. При цьому вона повинна бути накачана на 10% більше, ніж рекомендується. Коли шини охолонуть, можна зробити діагностику ще раз.
  7. Для отримання більш точних показників процедуру виміру манометром краще здійснювати після того, як транспортний засіб постояло після поїздки кілька годин.

Сучасні пристрої для виміру тиску в шинах

Для вимірювання тиску в шинах може використовуватися не тільки манометр, а й інші, більш сучасні пристрої. Розглянемо кілька з них.

електронні ковпачки

Ковпачки для виміру тиску

Ковпачки-індикатори являють собою пристрої для вимірювання тиску в шинах автомобіля, що характеризуються невеликими розмірами, а також великою точністю виміру. Такі пристрої монтуються безпосередньо на ніпелі гуми. Що стосується принципу функціонування, то він досить простий. Усередині ковпачка розташована група пластмасових елементів (ковпачки, які можуть мати різний колір). Ці ковпачки виготовлені у вигляді телескопічної антени і встановлюються вони один над одним.

У тому випадку, якщо рівень тиску опускається нижче оптимального, зелений сектор пристрою починає падати вниз і відкривати жовтий. Якщо параметр продовжує опускатися, водій зможе побачити тільки червоний колір. Саме червоний колір говорить про те, що слід підкачати гуму.

системи контролю

Що стосується систем контролю - то це більш надійні і сучасні пристрої, що дозволяють своєчасно виявити недолік тиску в гумі і оповістити про це водія. Як можна зрозуміти, на відміну від традиційних манометрів, такі системи більш функціональні і, відповідно, їх вартість вища. На сьогоднішній день автолюбителю доступні кілька видів систем контролю - прямого або непрямого виміру параметра.

Пристрої непрямого вимірювання за своєю конструкцією простіші. Така система являє собою спеціальне програмне розширення, яке взаємодіє з керуючим блоком гальмівної системи. У таких варіантах принцип функціонування грунтується на тому, що у спущеною гуми площу зіткнення з дорожнім покриттям більше. А це означає, що такий радіус проходить за один оберт колеса меншу відстань в порівнянні з нормально накачаної гумою.

Система контролю рівня тиску в шинах

Гальмівна система обладнується спеціальними додатковими датчиками, призначеними для контролю обертання автомобільних коліс. Завдяки цим датчикам блок управління отримує інформацію про відрізки шляху, які кожна гума проходить за один оборот. Відповідно, в результаті блок правління системою ABS починає порівнювати отримані показники з цих регуляторів з оптимальними параметрами. Якщо система фіксує розбіжність параметрів, то на контрольному щитку повинен з'явитися відповідний світловий індикатор.

Також додатково може спрацювати звуковий сигнал, якщо система оснащена такою функцією - таким чином водій буде сповіщений про проблему. Що стосується систем прямого виміру параметра, але в них принцип роботи дещо відрізняється від вищеописаних пристроїв.

Такі прилади функціонують із застосуванням радіосигналу, зазвичай пристрої цього типу складаються з наступних компонентів:

  1. Регулятора основного параметра. Це пристрій монтується замість ковпачка ніпеля. Залежно від виробника системи, такої датчик може бути додатково обладнаний температурним регулятором.
  2. Спеціальних передавачів, які обладнані прийомними компонентами. Ці датчики здійснюють передачу сигналу.
  3. БУК. Також система має ще один важливий компонент - блок управління контролем.
  4. Приймальної системи. Крім цього, пристрій доповнюється приймальні системою. Цей компонент необхідний для того, щоб в цифровому вигляді відображати результати вимірів на контрольному щитку приладів. Залежно від виробника, система може бути оснащена світловим індикатором, що встановлюється в панель приладів або спеціальним брелоком. Якщо є брелок, то свідчення про рівень тиску будуть виводитися на дисплей брелка (автор відео - КІТАЙCHINA).

Перейдемо до принципу роботи. Регулятори, які монтуються на ніпель, здійснюють передачу імпульсу спеціальним передавачів, які, як правило, монтуються в колісні арки. Далі, передавачі виробляють передачу сигналу на блок управління. Останнє пристрій, отримуючи імпульс, здійснює аналіз даних, отриманих від усіх коліс і порівнює її зі стандартними параметрами.

Якщо система додатково обладнується температурними регуляторами, то система автоматично аналізує цей показник і робить на нього поправку. Дана поправка враховується при аналізі результатів блоком управління, який приймає рішення про те, сигналізувати чи водієві про проблему. Потім оброблені дані потрапляють в приймальню систему і водій в будь-якому випадку отримує результат про стан тиску.

На що звернути увагу при покупці?

Якщо ви вирішили придбати манометр, то в першу чергу необхідно визначитися з типом пристрою.

Коли з типом все буде зрозуміло, слід віддати перевагу певного класу:

  1. Клас 1. Прилади цього класу вимірюють тиск з точністю від 1 до 0.5.
  2. Пристрої класу 2 дозволяють зробити вимір з точністю від 0.5 до 0.1.
  3. Прилади класу 3 є найбільш точними - цей показник дорівнює 0.05.

Вибір того чи іншого класу здійснюється в залежності від цілей, які ви перед собою ставите, а також того, наскільки точні показники повинні бути. Також купуючи пристрій, можна звернути увагу на те, в яких одиницях здійснюються заміри. Як правило, зазвичай на шкалі відображаються показники, вимірювані в атмосферах, барах, кг / см.

Відео «Огляд китайського цифрового манометра»

Короткий огляд цифрового пристрою китайського виробництва представлений на відео нижче (автор відео - Каморка Дівани4а).

Для чого водієві необхідний манометр?
На що звернути увагу при покупці?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов