Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Технічні характеристики Ваз 2110 двигун 1.6 16 клапанів

  1. Ваз 2110, привіт з 80-х
  2. Еволюція моторів Ваз 2110
  3. 16 клапанів: користь чи шкода
  4. Динаміка Ваз 2110 з 16-клапанним мотором
  5. система газорозподілу

Наша сеть партнеров Banwar

Цей автомобіль став символом не самого райдужного часу в історії Східної Європи, особливо 90-ті роки ХХ століття залишили неприємний слід у пам'яті людей, що жили в той час в СНД. Ваз 2110 розроблявся, як заміна вісімці і вже був готовий до випуску ще до краху комуністичної системи. За все треба платити, і якби десятка була єдиним спокутою від спадщини СРСР, то жили б ми з вами зараз по-іншому.

Соднржаніе:

  1. Ваз 2110, привіт з 80-х
  2. Еволюція моторів Ваз 2110
  3. 16 клапанів: користь чи шкода
  4. Динаміка Ваз 2110 з 16-клапанним мотором
  5. система газорозподілу

Ваз 2110, привіт з 80-х

Ваз 2110, привіт з 80-х

Ваз 2110 серійно почав випускатися тільки в 1996 році, причому паралельно з тими автомобілями, які він повинен був замінити. Але попит був, тому і вісімки, і дев'ятки випускалися ще довго. 2110 був якоїсь флагманської моделлю Волзького автозаводу.

2110 був якоїсь флагманської моделлю Волзького автозаводу

Незважаючи на те що конструктивно, з перших років випуску і до останніх примірників, автомобіль повторював ВАЗ 21099, час від часу з'являлися дрібні доопрацювання, які завод поспішав виставити мало не як нові моделі.

Незважаючи на те що конструктивно, з перших років випуску і до останніх примірників, автомобіль повторював ВАЗ 21099, час від часу з'являлися дрібні доопрацювання, які завод поспішав виставити мало не як нові моделі

Еволюція моторів Ваз 2110

Еволюція моторів Ваз 2110

Публіка плуталася в індексах, якими нагороджували кожен кубічний міліметр обсягу все того ж восьмерочного двигуна. Ось коротка хронологія розвитку силового агрегату ВАЗ 2108 в кузові десятки.

  1. Мотор Ваз 2110 - це фактично восьмерочний двигун об'ємом 1,5 літра і потужністю 73 сили. Діаметр циліндра в усіх десяточний моторах не змінювався ніколи і становив 82 мм. Довгий час десятки комплектувалися карбюратором, до тих пір, поки завод не встановив на цей же двигун найпростіший інжектор.
  2. Двигун ВАЗ 2111 повністю повторює конструкцію восьмерочного мотора з тією лише різницею, що система харчування була змінена з карбюраторної на розподілену інжекторних. Це дало прибавку в потужності на 2 кінські сили і зробило двигун на 20% дорожче і складніше в регулюванні і обслуговуванні.
  3. Наступним етапом розвитку восьмерочного мотора став агрегат 21114. Він теж практично нічим не відрізняється від базового двигуна ВАЗ 21083. За винятком збільшеного об'єму і системи розподіленого упорскування. Наскільки це рішення було продуманим, невідомо і судити, напевно, не нам. В результаті збільшення обсягу мотор отримав 81 силу і крутний момент 125 Нм. Різниця в деталях же була досить помітна. Блок циліндрів став вище на 2 мм, а колінчастий вал тепер не підходив від стандартного мотора. Різниця в радіусі кривошипа становила все ті ж 2 мм, хоча посадочні розміри під корінні ліжку в новому блоці залишилися тими ж.

Далі двигун отримав нову головку циліндрів і список мікроскопічних модифікацій розширився.

16 клапанів: користь чи шкода

Все той же двигун отримав двохвальною головку циліндрів і 16 клапанів замість восьми. Це дало можливість зробити більш ефективним газообмін в камері згоряння, підвищити відсоток наповнюваності камери робочої сумішшю і поліпшити вентиляцію. На потужності мотора це відбилося несуттєво. Технічні характеристики ВАЗ 2110 двигун 1,6 16 клапанів говорили про те, що мотор розвивав 89 кінських сил. Не бозна-що, тим більше, що на дворі стояв XXI століття, а точніше, 2004 рік. Автомобілі з об'ємом 1,6 літра у конкуруючих компаній давно перестрибнули 150-сильну планку.

Динамічні характеристики двигуна теж змінилися незначно. 16-клапанний мотор став більш вимогливим до якості палива, тому публіка в провінційних містах не хотіла зв'язуватися з ненажерливим, малопотужним і примхливим інжекторним мотором. Як правило, якщо стояв вибір між 8 і 16-клапанним мотором, невпевнені в якості палива водії, вибирали 8-клапанну версію.

Динаміка Ваз 2110 з 16-клапанним мотором

До того ж десятка з 1,6-літровим мотором і 8 клапанами була більш динамічна на низах. 16-клапанний мотор міг похвалитися високими оборотами і обертовим моментом 131 Нм, але на 3800 об / хв. Нижче машина просто не їхала. 8-клапанний двигун відмінно справлявся з тягучками в місті, був простіше в експлуатації і обслуговуванні. А виною тому зовсім інша конструкція головки блоку циліндрів.

Регулювання клапанів на десятці з 16-клапанним мотором перетворювалася цілу тривалу історію, а ремонт величезної алюмінієвої двохвальною головки міг затягуватися на тижні. Погані комплектуючі, некоректна настройка, будь-яка дрібниця могла привести до падіння і так не геркулесовой потужності, високій витраті 95-го бензину.

система газорозподілу

Заміна ременя приводу распредвалов, в принципі, мало відрізнялася від восьмиклапанним версії. Різниця була лише в тому, що розподілвалів було два і доводилося поєднувати не дві, а три мітки. Всі вони показані на схемі зверху.

Ще однією проблемою цього двигуна були часті загини клапанів. Варто зазіватися з заміною ременя, і власнику доводилося платити в кращому випадку за комплект клапанів і нові поршня. Крім повного розбирання двигуна. Та й не тільки обрив ременя, а слабке натяг, проворот шківа на кілька зубів також могли призвести до проблем з газорозподільним механізмом.

Ваз 2110, в принципі, могла б стати однією з найсучасніших машин, вийди вона з конвеєра вчасно. Бортовий комп'ютер, простий, але робочий, порядно працює зчеплення, нова рульова рейка, яка з'явилася разом з гідропідсилювачем керма - все це могло зробити автомобіль ще більш популярним, якби нововведення застосовувалися вчасно, а не навздогін вже застарілої моделі.

Поганих автомобілів немає, не було і не буде ніколи. Десятка просто стала жертвою свого часу, але вона багатьом показала, яким повинен бути сучасний і дешевий автомобіль.

Читайте також Який двигун можна поставити на Ваз 2107 , Технічні характеристики ВАЗ 2111

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов