- Широкий вибір двигунів
- Підвіска і гальмівна система
- Екстер'єр і інтер'єр
- Габарити і експлуатаційні показники
- Думки реальних власників
Наша сеть партнеров Banwar
3568 Переглядів
Рено Сценик 3 став одним з кращих представників цього популярного в усьому світі модельного ряду компактвенов, що підтверджують багато відгуки незалежних фахівців і власників. Фото автомобіля викликали певний резонанс в колах шанувальників сучасного автомобільного дизайну. Перші автомобілі були зібрані в 2009 році, а виробництво вдосконалених і модернізованих представників третьої черги Рено Сценик, характеристики яких кілька поліпшені, здійснюється до сих пір. Всі представники цієї лінійки Renault Scenic передньопривідні.
Широкий вибір двигунів
Французький завод виробник надав покупцям широкий вибір двигунів і комплектацій. Так, в період з 2009 по 2012 роки випускалися автомобілі з бензиновими двигунами, обсяги яких становили 1397 куб. см., 1598 куб. см. і 1997 куб. см. Показник потужності у 1,4 літрових моделей становив 130 к.с., у 1,6 літрових - 110 к.с., а дволітрові двигуни забезпечували потужність рівну 143 л. с.
Також існував широкий вибір моделей з дизельними силовими агрегатами, характеристики яких суттєво відрізнялися. Так, покупцям були представлені варіанти з об'ємом дизельного силового агрегату тисячі чотиреста шістьдесят один куб.см. (Потужність 85, 105 і 110 к.с.), 1870 куб. см. (потужність 130 к.с.) і 1995 куб. см. (потужність 150 і 160 к.с.). Дизельні двигуни Renault Scenic мали системи безпосереднього вприскування палива, а кількість клапанів на один циліндр залежало від обсягу двигуна. Все, крім дволітрових моделей (4 клапана на один циліндр), мали по два клапана. У бензинових моделях Renault Scenic застосовується система впорскування палива .
Рено Сценик третього покоління, випуск яких почався в 2012 році, крім перерахованих силових агрегатів, додатково оснащувалися 115-сильним бензиновим двигуном, обсяг якого становив тисячі сто дев'яносто вісім куб.см., а також 130-сильним дизельним силовим агрегатом з робочим Об'єм 1598 к.с. Також в якості новинки варто відзначити модель з бензиновим двигуном 1,6 VVT, потужність якого становила 110 к.с.
Підвіска і гальмівна система
Підвіска автомобілів модернізована, має покращені технічні характеристики, однак, її базова конструкція залишилася без змін. Попереду передбачена незалежна система Макферсон, задня ж підвіска Напівзалежна з наявністю торсіонної балки. Автомобілі оснащені дисковими гальмами , На передніх колесах передбачена їх вентиляція.
Екстер'єр і інтер'єр
У порівнянні з попередниками новий Рено Сценик 3 зазнав істотних змін як в зовнішньому дизайні, так і в оснащенні внутрішнього простору автомобіля. Численні фото цієї моделі підкреслюють більш спортивний і динамічний стиль екстер'єру. Змінилася форма і конструкція задніх ліхтарів. У третього Сценика вони більше нагадують бумеранги. До речі, відрізнити звичайний Рено Сценик третьої черги від Рено Гранд Сценик 3 тепер можливо не тільки за обсягом багажника і кілька подовженої бази, а й переходом задніх ліхтарів в конструкцію кузова. Так, у моделей Гранд Сценик, так звані, «бумеранги» плавно переходять на крила, а на звичайних Сценик вони утворюють одну лінію з вигином на задніх дверях. Загальний зовнішній новинки, що підтверджують фото, можна охарактеризувати в цілому як більш агресивний, динамічний, при цьому не змінюючи загальному стилю цих моделей. Відгуки власників в більшості випадків свідчать про таке переважне факторі при виборі саме цього автомобіля, як привабливі зовнішній вигляд і інтер'єр, побачені на фото.
Автомобілі Renault Scenic 3, які випускаються з 2012 року, оснащені денними світлодіодними елементами освітлення, технічні характеристики і особливості яких дозволяють застосовувати їх як додаткове джерело освітлення дороги. В обробці інтер'єру використовуються більш якісні і дорогі матеріали, за рахунок яких істотно покращилася ергономіка і комфорт. На фото інтер'єру Рено Сценик третього покоління чітко помітні традиційні для цієї моделі стилістичні форми передньої консолі, рульового колеса і інших декоративних елементів.
Запроваджено нову мультимедійна система Visio, характеристики і можливості якої значно полегшують керування автомобілем, а також контроль за роботою окремих вузлів і механізмів.
Відгуки користувачів оновленого Renault Scenic 3, які в минулому користувалися попередніми моделями цих мінівенів, підтверджують значне поліпшення ергономіки автомобіля. Управління ним стало більш чутливим і зручним. Були усунені багато технічні недоліки і вади в конструкції в порівнянні з попередніми версіями, що також підтверджують численні позитивні відгуки.
Удосконалена бічна підтримка сидінь забезпечує достатній комфорт як водія, так і пасажирів при поїздках на далекі відстані. При цьому беручи до уваги відгуки користувачів, відсутні втому або болі в області спини.
Габарити і експлуатаційні показники
Технічні характеристики представників нового модельного ряду Renault Scenic також зазнали деяких змін. Так, довжина Рено Сценик третього покоління складає 4344 мм. його ширина 1845 мм, а висота 1640 мм. Кліренс традиційно становить 120 мм. Обсяг паливних баків в незалежності від типу двигуна становить 60 літрів.
Показники максимальної швидкості автомобілів Renault Scenic залежать від типу і обсягів двигунів, і знаходяться в діапазоні від 165 до 200 км / ч. При цьому швидкісні можливості моделей з дизельними двигунами трохи вище на відміну від бензинових автомобілів.
Колісна база описуваних моделей Renault Scenic становить у всіх без винятку 2702 мм. Повна маса моделей також багато в чому залежить від типу двигуна, яким вони оснащені, і знаходиться в діапазоні від 1379 кг до тисячі п'ятсот сімдесят-сім кг.
Думки реальних власників
«Вивчивши відгуки, фото матеріали та відео огляди цього автомобіля, все-таки вирішив його придбати. На сьогоднішній день він вірно мені служить вже протягом 2 років і серйозних нарікань я не можу згадати. Досить просторий салон, дуже багато відділень для багажу і різних речей. Порадувала економічність машини. Поки що обслуговування полягало тільки в заміні витратних матеріалів. Задоволений, що свій вибір зупинив саме на цьому автомобілі ».
«Машинка дійсно варто своїх грошей. До нього не було досвіду водіння автомобілів цієї марки, а перші переваги і гідності зміг відчути вже після перших пройдених кілометрів. Трохи перенасичена панель управління, але з часом звикаєш ».