Наша сеть партнеров Banwar
Текти антифризу Audi A4 ситуація не рідкісна, особливо з настанням холодів, коли гумові ущільнювачі під дією температури стискаються і починають крапля за краплею пропускати охолоджуючу рідину. Добре, коли це дійсно краплі, але що робити, коли під вашим автомобілем натекает калюжа? Тут вже до ворожки не ходи, пряма дорога в сервіс. Найгірше, коли текти начебто усунули, а антифриз як йшов, так і йде.
дано:
- Автомобіль: Audi A4
- Рік випуску: 2008
- Модельний Рік: 2008
- Двигун: BWT (1984 куб. См., 200 к.с.)
- Коробка передач: HYH
- Наявність Quattro: Так
Ця машина приїхала з гіршим варіантом розвитку подій: калюжі під машиною, антифриз швидко йде, ремонт вже робили, але його вистачило зовсім на чуть-чуть. Даємо мотору охолонути, після чого починаємо шукати текти антифризу Audi A4.
Ставимо Audi A4 на підйомник для діагностики
Знизу у нас в антифризі все, куди дістає погляд: передній стабілізатор, підрамник, коробка, вихлопна труба, сліди антифризу є навіть на задньому правому колесі, настільки сильно він ллється.
Видно, що текти звідкись зверху, причому десь між моторним щитом і двигуном судячи з характеру розтікання рідини. Паралельно виявляємо текти масла ДВС прямо з-під зливної пробки.
Це якась машина-текти: крім антифризу тече ще й масло ДВС
Двигун турбований, під капотом досить тісно, тому озброюємось дзеркалом і шукаємо. Через кілька хвилин, благо слідів предостатньо, знаходимо текти антифризу Audi A4 з-під трійника охолодження, в якому встановлений датчик температури охолоджуючої рідини.
Текти з-під трійника охолодження Audi A4
Місце, звичайно, то ще, потрібні спеціальні і вельми досвідчені руки-щупальця, щоб з мінімальними втручаннями підлізти до вузла. Можна зняти клапанну кришку, чом би й ні, але це і довше, і відчутно дорожче, ми ж плануємо обійтися малою кров'ю. Для початку накидаємо захисні магнітні кожухи, щоб не пошкодити лакофарбове покриття, після демонтуємо корпус повітряного фільтра, закриваємо патрубок повітрозабірника від можливого попадання в нього сторонніх предметів і відстібати частину патрубків охолодження.
Надягаємо захисні чохли щоб не пошкодити фарбу
А далі було не так цікаво, скільки важко, бо тут були чужі руки і залишили після себе не найкраще враження. Частини болтів не було, а що залишилися посадили на герметик сильної фіксації, де йому зовсім не місце, навіть інструмент не витримував і ламався при відкручування.
На цих болтах не повинно бути герметика, навіть інструмент не витримав
Потім з'ясувалося, що герметик був не тільки на болтах, а й на частини патрубків охолодження, які доводилося в буквальному значенні слова відривати і міняти на нові, бо відходили вони з шматками гуми.
Антифриз по всьому днищу до заднього правого колеса
Коли ми нарешті зняли трійник системи охолодження, відразу стало ясно, що текти антифризу Audi A4 всього лише закономірний результат минулого ремонту: трійник був зламаний, відсутнє кільце ущільнювача, навіть дивно на чому взагалі тримався один з патрубків. Старий трійник охолодження Audi A4 зламаний і стояв без ущільнювача
Далі вже справа техніки: змиваємо все сліди антифризу по всьому автомобілю, очищаємо все з'єднання від герметика, міняємо пошкоджені патрубки охолодження на нові, проходимо метчиком всі посадочні місця болтів, а болти - плашкою. Беремо новий оригінальний трійник системи охолодження і збираємо все в зворотному порядку.
Новий трійник охолодження Audi A4
Заливаємо нову охолоджуючу рідину, запускаємо двигун і чекаємо, поки він не вийде на робочу температуру. Озброюємося дзеркалом і уважно оглядаємо всі стики на наявність краплеутворення. Сухо. Сідаємо в автомобіль і влаштовуємо тест-драйв, наблизивши випробування до реальних умов експлуатації, після чого даємо двигуну охолонути. Сухо. Зі спокійною совістю паркуем машину на нашу стоянку і розуміємо, що текти антифризу Audi A4 канула в лету.
Сумарні витрати часу: 3 години. Підсумкова вартість 5 400 рублів.
Добре, коли це дійсно краплі, але що робити, коли під вашим автомобілем натекает калюжа?