Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Темне минуле. Чим займалися китайські автоконцерни до виробництва авто

Як самі китайці оцінюють якість своїх авто. Рейтинг надійності авто в КНР
Китайський автомобільний фейк

Наша сеть партнеров Banwar

У це зараз важко повірити, але ще в 80-і роки в Китаї був лише один автомобіль на 1000 жителів, та й то не приватний, а державний. Китайський автопром тоді існував, але був орієнтований тільки на державний сектор і справно випускав тисячі вантажівок і трохи легкових автомобілів. Дивно, але в основі китайського автопрому був закладений саме досвід Советсткого автобудування. У Китаї випускали ліцензійні копії наших ГАЗ-51 (в Китаї - Yuejin NJ130), ЗІЛ-150 і 157, УАЗ-469, а наші інженери допомагали будувати китайські заводи. Свій внесок в будівництво автозаводів в Китаї внесли і українські фахівці.
У це зараз важко повірити, але ще в 80-і роки в Китаї був лише один автомобіль на 1000 жителів, та й то не приватний, а державний
У 50-ті роки Чанчуньской автомобільний завод № 1 (FAW) був в СРСР символом братської дружби китайського і радянського народів. Побудований з безкорисливою допомогою Радянського Союзу, з 1956 року він випускав перші китайські вантажівки Jiefang Са10 ( "Цзефан"), аналогічні радянським ЗІС-150, трохи пізніше освоїли і виробництво ЗІЛ 157. Згодом за радянською документації випускалися повнопривідні вантажівки та кар'єрні самоскиди. Іронія долі, але саме FAW вже в наш час хотіли випускати на ЗІЛі.
Другий завод, який був побудований за участю СРСР, - Yuejin. Перший 2,5-тонний вантажний автомобіль Yuejin NJ130, виготовлений за радянською ліцензією ГАЗ-51А, зійшов з конвеєра в Нянджіне в 1958 році і протримався на конвеєрі з невеликими модернізаціями до початку 1990-х. В цей же час, на заводі в Пекіні за кресленнями УАЗа почався випуск джипа Beijing BD-212.

Потім, після охолоджень відносин між СРСР і Китаєм, в 60-70-х настав етап співпраці з західними компаніями. або в СРСР вже не було чого запозичити В Китаї починають випускати ліцензійні Jeep, VW, Toyota, Nissan, Isuzu. Зараз можна сказати, що до моменту автомобільного буму в Китаї вже був сформований кістяк традиційних автомобільних виробників: FAW, DongFeng, Yuejin, Beijing, Wulling, які вже мали історію і досвід виробництва, і випускали тисячі автомобілів. Але справжній прорив почався в кінці 90-х.
Що ж стало каталізатором бурхливого зростання? Адже і ринок, і виробництво тут вже були. Але не забуваємо, що Китай є соціалістичною державою, а правляча партія там - комуністична. Так ось в 90-і роки був дан старт автомобілізації Китаю і громадяни отримали можливість купувати особисті автомобілі. Таким чином, раптово виник величезний попит, оцінений в 7-9 млн. Автомобілів в рік. сама потреба в автомобілях і зовсім колосальна Але навіть це не найголовніше.

Автомобільна промисловість стала пріоритетною не на словах, а в дії. Їй дали не тільки ринок, але і умови. Притому умови були жорсткими, але гранично чіткими і єдиними для всіх. У Китаї вирішили, що попит будуть забезпечувати тільки внутрішні виробники і встановили мито на імпортні авто близько 100%. Але не тільки ринок і мито змусила іноземців прийти на китайський ринок, а довготривалі, зрозумілі і чіткі інвестиційні умови. Іноземним компаніям держава дала можливість потрапити на ринок, тільки відкривши спільні підприємства з китайськими виробниками, причому ці заводи повинні випускати як власні, так і іноземні бренди. Тим самим китайці вирішували відразу кілька завдань: будували заводи і безкоштовно отримували технології та моделі для виробництва. Буквально за кілька років в Китаї відкрили свої виробництва майже всі автовиробники світу. Дивно, але і місцеві заводи почали підтягувати свій рівень, залучаючи до співпраці кращі уми. І цей процес продовжується до цього дня. Суми інвестицій обчислюються сотнями мільярдів доларів, але найголовніше, що Китай отримав не просто заводи (як за часів дружби з СРСР), а фактично новий і сучасний автопром, якого вже побоюються і в Європі, і в Азії.
, Br> Показово, що в авангарді китайського автопрому ми не побачимо традиційних FAW і DongFeng, а про виробника Beijing ніхто у нас не чув. Тон задають часто компанії нової формації: Great Wall, Chery, Geely, BYD, Lifan, Hafei, ZX і ін. А то ли еще будет?

Репортажі з заводів, з яких автомобілі постачають в Україну:
Geely , Chery , Great-Wall , BYD
На чому їздитимуть чиновники? Китайський погляд
Чи не китайські сюрпризи Автосалону в Пекіні
Китайський автопром напередодні нової ери. Підсумки Пекінського автосалону
Китайські бізнесмени про автомобільний могутність
Автосалон в Пекіні: Geely, якого ми не знали
Але чим же займалися раніше нинішні автовиробники? Наші колеги з Мотор.ру вивчили історію кількох компаній.

король акумуляторів

Компанія-виробник заснована в 1995 році.

Випуск автомобілів стартував в 2003 році.

На автомобільному ринку марці BYD поки далеко до всесвітнього визнання, а ось в галузі з виробництва батарейок ця фірма давно увійшла в число найбільших виробників світу. До теперішнього часу її основна продукція - це літій-іонні акумулятори для мобільних телефонів. На початку «нульових» керівництво компанії вирішило серйозно вкластися ще і в автопром.

Правда, у виробництві автомобілів її топ-менеджмент розбирався набагато гірше, ніж в акумуляторах.

У кожному другому мобільному телефоні в світі коштує батарея BYD

Насамперед фірмі була потрібна державна ліцензія на випуск автомобілів, а отримати її в Китаї не так просто. BYD надійшов, як і личить корпоративному монстру: поглинув уже існуючого дрібного автовиробника Qinchuan Automobile Company і на його основі став будувати новий автомобільний концерн.

Перша модель під маркою BYD - мініатюрний хетчбек Flyer - розроблявся ще минулими власниками автозаводу і представляв собою неліцензійну копію моделі Suzuki Alto. В майбутньому продукція марки BYD ще не раз удостоїться звинувачень в плагіаті. Наприклад, що продається зараз седан гольф-класу BYD F3 має багато спільного з Toyota Corolla, а BYD F3R - з хетчбеком Lacetti. А коли в 2008 році на зміну BYD Flyer прийшла модель BYD F0, мало хто з автомобільних журналістів втримався від прямих порівнянь з Toyota Aygo, та й кросовер BYD S6 часто називають 'Лексусом ".

[1/2]

Морально застарілий BYD Fyer один час навіть продавався у нас, але користувався набагато меншим попитом, ніж більший і сучасний F3

Але справи компанії все-таки пішли в гору, і обсяги виробництва до кінця «нульових» вдалося наростити до півмільйона автомобілів в рік. В останні роки фірма всерйоз зайнялася розробками в області гібридів і електромобілів (досвід у виробництві батарей не пройшов даремно!), Що призвело до створення з концерном Daimler спільного підприємства, яке незабаром займеться випуском електричних машин Denza. А електрокроссовер BYD e6 досі утримує пальму першості серед серійних авто по пробігу на одній зарядці - 300 км.

В акумуляторному бізнесі у фірми теж все в порядку, і в китайську компанію вклався найвідоміший інвестор в світі - Уоррен Баффет, - заплатив за 10-відсотковий пакет акцій BYD Company суму в 230 мільйонів доларів США.

В акумуляторному бізнесі у фірми теж все в порядку, і в китайську компанію вклався найвідоміший інвестор в світі - Уоррен Баффет, - заплатив за 10-відсотковий пакет акцій BYD Company суму в 230 мільйонів доларів США

У себе на батьківщині BYD F3 входить в число найпопулярніших моделей на ринку

Правда, за межами КНР марка BYD, на відміну від деяких інших її співвітчизників, поки успіху не досягла. Автомобілі «акумуляторного короля» продаються тільки в Бахрейні, Домініканській Республіці і країнах СНД. У Росії складання седанів F3, наприклад, налагоджена на заводі ТАГАЗ. Але ось електроавтобуси BYD вже щосили штурмують європейські країни.

холодильників начальник

холодильників начальник

Компанія-виробник заснована в 1986 році.

Випуск автомобілів стартував в 1998 році.

Якщо в наші дні марка Geely прославилася на весь світ тим, що купила компанію Volvo, то на зорі свого існування ця фірма мала куди більш скромні амбіції. Історія компанії бере свій початок з того, що 23-річний Лі Шуфу, який народився в східній провінції Чжецзян, вирішив стати підприємцем. Він позичив гроші у батька і відкрив в 1986 році виробництво холодильників.

[1/2]

Свою першу модель - Geely HQ (він же Haoqing) - китайці прикрасили «мерседесівською» гратами радіатора, але в іншому це була японська розробка початку 90-х

Свою першу модель - Geely HQ (він же Haoqing) - китайці прикрасили «мерседесівською» гратами радіатора, але в іншому це була японська розробка початку 90-х

Geely MR (він же Merrie) є близьким родичем моделі HQ і проводиться донині

Лише через декілька років Лі Шуфу взявся за складання мотоциклів Honda, а в 1998 році побачив світ його перший автомобіль. Причому відразу під власним брендом Geely (в перекладі з китайського - «щасливчик»). Правда, назвати малолітражку Geely HQ самостійною розробкою було не можна. В її основі - Daihatsu Charade третього покоління, який вже в той час був застарілої моделлю.

Але головне, до того моменту Лі Шуфу твердо поставив перед собою мету зробити свою компанію одним з найбільших приватних автовиробників КНР.

Але головне, до того моменту Лі Шуфу твердо поставив перед собою мету зробити свою компанію одним з найбільших приватних автовиробників КНР

У 2011 році в рейтингу Forbes засновник Geely Лі Шуфу зайняв 35-е місце серед найбагатших людей Китаю

У новому тисячолітті Geely зважилася на великі інвестиції в розвиток власного конструкторського бюро і вивела на ринок з десяток нових моделей. Компанії вдалося налагодити експорт в багато країн Третього світу: Чилі, Коста-Ріку, Нігерію, Уругвай, Венесуелу і в інші держави. Обсяги виробництва досягли майже 500 тисяч штук на рік (до 2015 року цю цифру обіцяють збільшити в чотири рази). Але справжній успіх Geely досягла в країнах СНД, особливо в Україні, де вона вже стабільно входить в топ-5 на авторинку.

Випуск автомобілів Geely, крім КНР, розгорнуто в Індонезії, Шрі-Ланці, Малайзії, збірка велася і в Україні і Росії. У Росії компактний седан Geely MK збирають на черкесском заводі Derways, причому це не викрутки збірка, а виробництво повного циклу.

[1/2]

У 2009 році Geely створила «люксовий» підрозділ Emgrand. З 2012 року автомобілі цього бренду поставляються і в Україну

Холодильники, між тим, залишилися в минулому. Зірковий час марки Geely настав у 2010 році, коли цього концерну вдалося придбати компанію Volvo за 1,8 мільярда доларів. Правда, до цих пір не зовсім ясно, який вплив матиме ця подія на розвиток і шведської, і китайської компаній. З одного боку, перед китайцями відкрилися можливості використання європейських технологій у власних розробках. З іншого - останні новинки Geely не сильно обнадіюють.

Кросівки, футбол і мотоцикли

Кросівки, футбол і мотоцикли

Компанія-виробник заснована в 1992 році.

Випуск автомобілів стартував в 2005 році.

У себе на батьківщині автомобілі марки Lifan не особливо популярні: машини під цим брендом випускаються всього сім років, і обсяги продажів поки у багато разів менше, ніж у вищезгаданих автоконцернів. Однак група компаній Lifan Industry має інтереси в самих різних галузях: від випуску кросівок і виробництва вина, до спонсорування однієї з провідних футбольних команд країни. Ну а в першу чергу Lifan - це мотоциклетна марка, що має найбільший в світі завод з виробництва двигунів для двоколісних транспортних засобів.

[1/2]

У Росії цю модель продають як Lifan Breez, в КНР - Lifan 520

У Росії цю модель продають як Lifan Breez, в КНР - Lifan 520

Найсвіжіша новинка «Ліфан» - кросовер X60 - вийшов на ринки СНД в 2012 році

Історія компанії бере свій початок в 1992 році, коли підприємець Йин Мінгшан відкрив маленьку майстерню по ремонту мопедів, в якій працювало всього дев'ять чоловік. Фірмі потрібно близько десяти років, щоб вирости до великого мотовиробника, якому вдалося те, про що автомобільні компанії Китаю можуть тільки мріяти: Lifan успішно експортує свою двоколісний техніку по всьому світу, включаючи країни Європи, Японію і Північну Америку.

На звинувачення в плагіаті Lifan відповідає, що запатентував понад 3800 власних розробок

Сьогодні під цим брендом випускається найширша гама моделей від скромних скутерів до піжонських чопперів.

Першим автомобілем цієї марки стала знайома росіянам компактна модель Lifan Breez (він же Lifan 520). На перший погляд, ця машина здається повністю самостійною розробкою, хоча якщо ознайомитися з її конструкцією, виявиться, що в основі її - Citroen ZX двадцятирічної давності. Надалі Lifan не втримався і від відвертого копіювання дизайну: модель Lifan Smily виглядає не дуже вдалою пародією Mini.

Надалі Lifan не втримався і від відвертого копіювання дизайну: модель Lifan Smily виглядає не дуже вдалою пародією Mini

Якщо по дизайну екстер'єру Lifan Smily належить до числа найбільш помітних «китайців», то салон у нього такий же простецький, як і у інших моделей з КНР

Експансія автомобілів Lifan на світові ринки йде далеко не так успішно, як експорт мотоциклів, але деякі досягнення вже є. Компанія зробила ставку на розвиток складальних підприємств в країнах з автомобільними ринками. На сьогоднішній день машини Lifan випускають в Єгипті, В'єтнамі та в Росії. Продаються на нашому ринку «Ліфан» збираються на черкесском заводі Derways. Ці машини виявилися кілька доступнішою найближчих аналогів, і завдяки цьому ось уже другий рік поспіль марка Lifan утримує звання самого продаваного китайського бренду на російському ринку. А ось в Україні у Lifan якось не склалося. Те імпортер був не сильно активний, то криза, то ще щось.

авіатори

авіатори

Компанія-виробник заснована в 1951 році.

Випуск автомобілів стартував в 1994 році.

Здавалося б, саме ця компанія повинна володіти найсерйознішим інженерним потенціалом серед всіх китайських марок, адже заснувала її Авіабудівельна корпорація Китаю, вже понад півстоліття випускає військові літаки і вертольоти. Однак росіян, встигли особисто познайомитися з продукцією Hafei в середині «нульових», машини цієї марки не вразили.

[1/2]

Daewoo Tico в Китаї випускався під брендом Hafei

Розташований в Харбіні авіабудівний завод відкрив автомобільний виробництво в 1994 році, поставивши на конвеєр ліцензійну малолітражку Daewoo Tico. Керівники марки Hafei одними з перших в Китаї зрозуміли, що копіювання чужих дизайнерських ідей - шлях тупиковий, і заручилися підтримкою знаменитого кузовного ательє Pininfarina. Представлений італійцями в 2002 році концепт Hafei Fantasy, можливо, і не вражав уяву, але за китайськими мірками виглядав як мінімум самобутньо.

На жаль, серійні автомобілі, стиль яких розробили дизайнери Pininfarina для китайського ринку, виявилися набагато менш вдалими.

[1/3]

Hafei Fantasy: ідея розміщувати світлотехніку під лобовим склом вперше була втілена ще в цьому концепті

Hafei Fantasy: ідея розміщувати світлотехніку під лобовим склом вперше була втілена ще в цьому концепті

Hafei Princip (він же - Saibao)

Розгромна замовна стаття в 2002 році Малолітражка Hafei Brio (на ринку КНР - Lobo) відрізнялася безглуздими рішеннями, на кшталт «поворотников», вбудованих в нижні кути лобового скла, і нескладними пропорціями. Який побачив світ двома роками пізніше седан гольф-класу Princip (в Китаї - Saibao) і зовсім вийшов абсолютно безликим. Злі язики тоді висловили припущення, що дизайнери Пінінфаріни дістали зі своїх засіків невдалі і пропущені західними автовиробниками старі розробки і «втюхали» їх наївним китайським замовникам.

Холдинг, під контроль якого в 2009 році перейшла марка Hafei, крім автомобілів випускає зброю

Та й з точки зору техніки бренд Hafei не намагався здивувати автомобільний світ досягненнями своїх інженерів. Princip офіційно базувався на платформі старого Mitsubishi Lancer. А деякі інші розробки представляли собою неліцензійні копії японських і корейських аналогів.

Hafei продавався в Росії на початку двотисячних, проте через низький попит поставки машин офіційно були згорнуті ще в 2008 році. Та й у себе на батьківщині марка, колись входила в десятку з продажу, до кінця десятиліття випала з числа бестселерів.

У 2009 році з'ясувалося, що китайським авіаторам не по дорозі з автопромом. Компанія була продана фірмі Chang'an Automobile Group, що входить до військового холдинг China Weaponry Equipment Corp., проте моделі з «італійським» дизайном - Lobo і Saibao - залишаються на конвеєрі і до цього дня.

секретне підприємство

секретне підприємство

Компанія-виробник заснована в 1950 році.

Випуск автомобілів стартував в 1988 році.

Минуле фірми ChangFeng Motor, яка подібно Hafei безуспішно намагалася завоювати серця російських покупців в «нульові», частково засекречено. Коли це підприємство тільки починало свою роботу (в 1950 році), воно носило промовисту назву «Завод №7319» і все, що про нього повідомляється зараз громадськості, це те, що організація займалася «ремонтом» якогось устаткування для китайських військових. Тому в 80-і роки, коли було прийнято рішення організувати випуск позашляховиків і пікапів, в фірмі не в останню чергу розраховували на оборонні замовлення.

[1/2]

ChangFeng Leopard - не що інше, як Mitsubishi Pajero колишніх часів

Автомобільна історія секретного заводу починається з того, що в 1988 році він отримав ліцензію на виробництво позашляховика Beijing BJ2020, «особа» якого нагадувало Jeep Wrangler, а «статура» - Land Rover Defender. Найцікавіше, що по технічній начинці автомобіль був найближче до ... УАЗ-469! Справа в тому, що Китай отримав право на виробництво ульяновських машин ще в 60-і роки, і згодом російська модель пережила в Китаї кілька реінкарнацій і широко використовувалася в китайській армії.

На дорогах Росії можна зустріти навіть броньовані позашляховики ChangFeng, хоча випадки таких покупок були одиничними

Уже в середині 90-х марка ChangFeng перейшла до випуску набагато більш сучасної моделі - ліцензійної версії Mitsubishi Pajero другого покоління, яка отримала назву ChangFeng Leopard. Позашляховик поставлявся як в китайську армію, так і на вільний ринок, а в «нульові» роки його запропонували і російським покупцям. Причому модель у нас можна було купити навіть в броньованої модифікації.

У наступні роки співпраця з японцями розширилося: Mitsubishi придбала 14,59 відсотка акцій китайського підприємства, а в модельному ряду з'явилася свіжі розробки. Скажімо, позашляховик ChangFeng CS6, запущений в серію в 2007 році, - ще одна спроба китайських виробників знайти своє обличчя за допомогою дизайнерів зі студії Pininfarina.

У ті роки перед ChangFeng маячили райдужні перспективи: Mitsubishi Motors пообіцяла інвестиції, які повинні були збільшити її частку в акціях ChangFeng до 50 відсотків. Однак цим планам не судилося збутися. До кінця першого десятиліття нового століття продажі різко впали, і японці вважали за краще позбавитися від цих активів. У 2012 році ChangFeng втратив самостійність, будучи поглинутим компанією Guangzhou Automobile Industry Group - шостим за величиною автовиробником Китаю.


Chery

А ось Chery не може 'похвалитися' такою давньою історією. Chery - дуже молодий виробник, був створений в 1997 році, а реальні амбіції по виходу на світовий ринок компанія стала випробовувати лише на початку 2000-х, коли подолала 300000-ий рубіж виробництва і активно нарощувала виробничий потенціал. На конвеєрі в м Юшку зараз більше 11 моделей. А починала Chery з ліцензійного виробництва Seat Toledo, купивши лінію по його виробництву у іспанського виробника. Але в Chery НЕ брезковалі і копіпастом, як у випадку з Chery QQ (він же Daewoo Matiz).
А ось Chery не може 'похвалитися' такою давньою історією Але зараз у Chery вже можуть створювати і власні автомобілі, запросивши в компанію провідних європейських фахівців в своїх сферах. Яким чином настільки молодий автовиробник розвивається такими темпами, розробляє нові моделі автомобілів з періодичністю раз на півроку? З цим питанням ми звернули з віце-президенту Zhou Biren. Відповідь нас трохи здивував. Chery Automobile - 100% державна компанія, яка розвивається на гроші держави. Тільки за період 2000-2005 рр в виробництво інвестовано близько $ 1,5 млрд. Прямих грошових коштів. Додамо сюди дешеву робочу силу і прагнення китайців досягти лідерства.
«Наші фахівці буквально натхнені успіхами, які демонструє Chery, це ще один фактор, який рухає наш автопром», - пояснює пан Biren.
Репортажі з заводів, з яких автомобілі постачають в Україну:
Geely , Chery , Great-Wall , BYD
За інф. Motor.ru

Що ж стало каталізатором бурхливого зростання?
А то ли еще будет?
Яким чином настільки молодий автовиробник розвивається такими темпами, розробляє нові моделі автомобілів з періодичністю раз на півроку?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов