Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Температурний датчик на ЕБУ ВАЗ 2114 несправності

  1. Пристрій системи охолодження на ВАЗ-2114
  2. Процес заміни датчика (ДТОЖ)
  3. вибір вироби
  4. оригінал
  5. аналоги
  6. Наслідки несвоєчасної заміни датчика
  7. висновки
  8. Принцип роботи та особливості конструкції
  9. Типові ознаки поломки ДТОЖ
  10. Перевірка працездатності датчика
  11. Технологія заміни датчика
  12. Які є варіанти?
  13. методи усунення
  14. Зламався магнітний моторчик приводу стрілки
  15. Розриви і порушення в роботі електричних ланцюгів приладовій панелі
  16. Замикання в платі самої приборки
  17. Звісно, ​​пов'язане з датчиком температури
  18. Неполадки в ЕБУ
  19. висновки
  20. Kaк зняти ДТОЖ ВАЗ 2114?
  21. Таблиця показань датчика температури охолоджуючої рідини

Наша сеть партнеров Banwar

Датчик температури охолоджуючої рідини двигуна на ВАЗ-2114 - це один з тих електричних індикаторів автомобіля, який найчастіше виходить з ладу, оскільки на нього впливає перепад температур і нагрівальний ефект. Змінюється цей елемент також дуже просто, але не всі автомобілісти це розуміють і витрачають гроші, а також час даремно. Дана стаття розповість, як швидко і своїми руками замінити датчик охолоджуючої рідини на автомобілі.

Відео про заміну датчика температури охолоджуючої рідини (ДТОЖ) на ВАЗ-2114:

Відеоматеріал розповість, як замінити датчик охолоджуючої рідини, а також повідає про деякі нюанси і тонкощі процесу.

Пристрій системи охолодження на ВАЗ-2114

Місцезнаходження датчика температури охолоджуючої рідини

Перш ніж приступити безпосередньо до процесу заміни, необхідно розуміти саму конструкцію системи охолодження і розташування датчика в основному силовий агрегат:


Перш ніж приступити безпосередньо до процесу заміни, необхідно розуміти саму конструкцію системи охолодження і розташування датчика в основному силовий агрегат:

Тут все влаштовано тривіально

1 - елемент у вигляді пробки для бака розширення; 2 - бак для розширення; 3 - шланг відведення рідини з патрубка; 4 - шланг проходить між радіатором і бачком розширювальним; 5 - шланг відвідний від радіатора; 6 - бачок з ліва від радіатора; 7 - трубка алюмінієва; 8 - системи заглушки; 9 - бачок з права від радіатора; 10 - пробка для зливу; 11 - середина радіатора; 12 - кожух для електричного вентилятора; 13 - пластикові крила електричного вентилятора; 14 - електричний двигун; 15 - насосний шків зубчастий; 16 - крильчатка насоса; 17 - ремінь приводу вала розподільного; 18 - блок для двигуна; 19 - насосна труба; 20 - шланг для радіатора з підвідної функцією; 21 - шланг радіатора опалювача з функцією відведення; 22 - шланг підвідний охолоджуючу рідину до дросельного патрубка; 23 - випускний патрубок; 24 - шланг для заправки; 25 - шланг радіатора опалювача з функцією підведення; 26 -; 27 - датчик температури охолоджуючої рідини; 28 - датчик покажчика рівня охолоджуючої рідини.

Процес заміни датчика (ДТОЖ)

Як говорилося раніше, процес заміни занадто простий і займе всього хвилин 10-15.

Тому, як показує практика, автомобілісти проводять операцію своїми руками. Отже, розберемо, послідовність дій спрямованих на заміну датчика охолоджувальної рідини:

  1. Знімаємо клему з АКБ.


    Знімаємо клему з АКБ

    Проводимо демонтаж клеми АКБ

  2. . Це потрібно для того, щоб забезпечити максимальний доступ до датчика.


    Це потрібно для того, щоб забезпечити максимальний доступ до датчика

    Для того щоб дістатися до датчика необхідно зняти повітряний фільтр

  3. Від'єднуємо дроти, які живлять елемент.
  4. За допомогою ключа на 19, проводимо демонтаж вироби.
  5. Збірка проходить в зворотному порядку.

вибір вироби

До вибору вироби варто підійти ретельно, оскільки від його якості безпосередньо залежатиме термін експлуатації, а також режими роботи двигуна. Отже, розглянемо всі варіанти покупки датчика температури охолоджуючої рідини для ВАЗ-2114.

оригінал


оригінал

Оригінальний вигляд датчика ОЖ виробництва АвтоВАЗ

2101-3808600 - оригінальний каталожний номер деталі, яка встановлюється на майже всі автомобілі сімейства Лада. Проводиться даний виріб на заводі АвтоВАЗ. Вартість складає 300 рублів. Встановлюється в стандартне посадочне місце і не вимагає доопрацювань.

аналоги

Крім оригінальної деталі існує ряд аналогів, які можна встановлювати на автомобіль. Деякі з них за якістю набагато краще, ніж оригінал.


Це був не оригінальний датчик

Отже, розглянемо, всі варіанти аналогів датчика температури охолоджуючої рідини:

Найменування виробникаНомерВартість, в рублях

Fenox TSN22101 210 LUZAR LS 0101 240 Fenox TSN22101O7 240 Vernet 2509 250 Patron PE13059 300 Intermotor 52400 300 Era 330082 350 Facet 7.3000 350 Eps 1.830.000 400 KW 530.000 550 H + B Elparts 70511515 600 Cargo 180804 700 Hella 6PT 009 107-151 750


Датчик ОЖ виробництва «Хелла»

Наслідки несвоєчасної заміни датчика

Чи не багато автолюбителів знають, що несправність датчика температури охолоджуючої рідини впливають на роботу двигуна в цілому. Розглянемо, основні наслідки несправності даного вузла для автомобіля:

  • Некоректна робота електронного блоку управління двигуном. Так, датчик не дає достовірних даних на ЕБУ, що в жарку пору може вчасно. Так, в свою чергу наслідком стане те, що автомобіль закипить. Це може привести до того, що в гіршому випадку, може викликати деформацію і прогин головки.
  • Через некоректної роботи датчика можуть бути порушені наступні функції: продуктивність мотора, динаміка руху,.
  • Інші наслідки, до яких датчик прив'язаний побічно.

висновки

Замінити датчик охолодження на ВАЗ-2114 досить просто і з цим завданням впорається може кожен. Особливу увагу варто приділити вибору вироби, оскільки саме від нього залежить, наскільки довго і якісно буде працювати двигун в цілому і окремі його вузли.

ДТОЖ - один з датчиків чотирнадцятої, правильне функціонування якого безпосередньо впливає на можливість нормальної роботи автомобіля.

З даної статті ви дізнаєтеся, чому так ОЖ, які несправності можуть виникати в процесі його експлуатації і за якими ознаками визначити вийшло з ладу пристрій, також буде детально розглянута технологія демонтажу і установки нового датчика.

Принцип роботи та особливості конструкції

Датчик температури охолоджуючої рідини, при всій своїй важливості для нормальної роботи автомобіля, є досить простим пристроєм . ДТОЖ представляє собою резистор зі змінним опором, яке змінюється при підвищенні температури тосолу в системі.

Датчик має всього двома контактами - за першою з них в мізки чотирнадцятої передається інформація про поточну температурі ОЖ, по другому - подається сигнал на включення вентилятора (коли температура ОЖ досягне певної позначки).

На підставі отриманих свідчень ЕБУ чотирнадцятої визначає склад подається в камери ніж холодніше двигун - тим більш насиченим суміш. Температура ОЖ впливає на те, як все системи управління двигуном: ці дані враховуються при регулюванні кута запалювання (момент подачі іскри для згоряння палива в циліндрах), час включення вентилятора для примусового охолодження силового агрегату і багато іншого.

ДТОЖ є досить витривалою конструкцією, ламається він рідко, проте в разі поломки вузла - потрібна заміна пристрою на нове. Вартість ДТОЖ варіюється в межах 400-550 руб. за моделі вітчизняного виробництва (коштує приблизно стільки ж).

Типові ознаки поломки ДТОЖ

Досить нечисленні і визначити, що з пристроєм виникли проблеми, досить просто. Про несправності вузла говорять свідчать такі чинники:

  • Охолоджуючий силовий агрегат вентилятор починає працювати в момент;
  • Або не хоче включатися взагалі, навіть коли фактична температура движка зашкалює вище норми;
  • Також про поломку свідчить стрілка індикатора на панелі приладів, що не показує температуру двигуна ВАЗ 2114 (проте можливі й інші причини неробочого індикатора).

Проблеми з ДТОЖ, через які відбуваються збої у функціонуванні вентилятора, загрожують неможливістю нормальної експлуатації автомобіля, особливо в літній період.

Взимку, коли через неправильне сигналу ДТОЖ вентилятор починає працювати в момент включення запалювання, охолоджуючи ще не розігрітий двигун, ви просто не зможете нормально завестися. При їзді влітку, через відсутність примусового охолодження мотор закипить, що призведе до ще більших проблем.

Перевірка працездатності датчика

У разі виявлення будь-яких ознак несправності ДТОЖ, необхідно переконається, що проблема полягає безпосередньо в самому пристрої. Для цього необхідно виконати наступні дії:

  1. Заводимо чотирнадцяту і дивимося на приладову панель, якщо при індикатора показує максимальну температуру, необхідно вимкнути запалення, зняти всі контакти з АКБ і від'єднати колодку харчування датчика. Далі підключаємо акумулятор назад і заводимо мотор, якщо покажчик на мінімумі - датчик температури охолоджуючої рідини не працює, якщо покажчик завмер на максимумі - проблему необхідно шукати в контактах ДТОЖ, можливо вони не замкнуті на масі машини;
  2. У разі, якщо при прогріванні движка стрілка покажчика температури охолоджуючої рідини рухається ривками, швидше за все проблема в згорілому запобіжнику;
  3. Якщо ви розібралися переконалися, що з ним все в порядку, замкніть контакти приладу на масі автомобіля, якщо покажчик пересунувся на максимум - датчик покажчика температури ОЖ на ВАЗ 2114 потрібно міняти.

Більш точна перевірка датчика температури охолоджуючої рідини виконується за допомогою мультиметра, який має функцію омметра. Купити даний пристрій ви можете в будь-якому автомагазині за невелику суму (близько 400-600 рублів), що обійдеться вам набагато дешевше, ніж перевірка ДТОЖ в сервісному центрі.

Щоб виконати перевірку мультиметром датчик необхідно демонтувати, дізнатися як це зробити ви можете з наступного розділу статті. Також вам буде потрібно чайник і термометр для рідини, що витримує температуру понад 100 градусів.


Також вам буде потрібно чайник і термометр для рідини, що витримує температуру понад 100 градусів

Перевірка мультиметром

Перевірка виконується за наступним алгоритмом:

  1. Переводимо тестер в режим омметра і замикаємо щупи на контактах ДТОЖ;
  2. Розміщуємо датчик в чайник і починаємо нагрівати воду;
  3. Тепер необхідно відстежувати і зіставляти температуру води і показники на екрані мультиметра. Якщо пристрій працює справно, показники будуть наступними:

Якщо фактичні дані відрізняються від норми - датчик охолоджуючої рідини несправний і підлягає заміні. Даним чином рекомендується перевіряти і щойно куплені пристрої перед використанням, оскільки серед виробів вітчизняного виробництва дуже часто зустрічається заводський брак.

Технологія заміни датчика

Заміна датчика температури охолоджуючої рідини ВАЗ 2114 з метою безпеки виконується при охолодженому двигуні, оскільки робоча температура тосола всередині системи може досягати ста градусів.

Щоб провести зняття вузла вам будуть потрібні лише ріжкові ключі на 19 і 8.

Для початку розберемося, де знаходиться датчик температури. Розташований він у моторному відсіку, неподалік від головки блоку циліндрів і термостата. Доступ до пристрою обмежений лише повітряним фільтром і його заміну можна зробити досить швидко.


Розташування ДТОЖ

Робиться все в наступній послідовності:

  1. Скидаємо мінусову клему з АКБ;
  2. Ріжком на 8 викручуємо гвинти фіксують повітряний фільтр на корпусі автомобіля. Роз'єднуємо колодку проводів ДМРВ і виймаємо корпус повітряного фільтра. Тепер доступ до ДТОЖ нічим не обмежений;
  3. Прибираємо харчування з ДТОЖ і ключем на 19 викручуємо з посадкового гнізда сам датчик.

Зливати тосол при заміні вузла необов'язково, робити це має сенс лише в тому випадку, якщо підійшов термін планової заміни охолоджуючої рідини.

Установка нового датчика покажчика температури ОЖ однакова: укручуємо пристрій в посадочне гніздо і підтягуємо різьблення 19-тим ключем. Підключаємо до нього проводку і ставимо на місце повітряний фільтр, не забудьте при цьому з'єднати колодку проводів харчування ДМРВ.

Ущільнювати посадочне гніздо ДТОЖ герметиками, що часто радять зробити горе-автомеханіки, категорично забороняється.

В процесі роботи силового агрегату елементи системи охолодження сильно нагріваються, особливо металеві частини движка. Нанесений на різьблення герметик просто розплавиться і потрапить в тосол, що може стати причиною відмови системи охолодження в цілому.

Багато автомобілістів стикалися з тим, що стрілка покажчика температури на приладовій панелі ВАЗ-2114 переставала показувати, що не рушала з нульового положення, або зависала. Але, не всі розуміють, з чим пов'язана дана несправність, і як її усунути. У даній статті, розглянемо можливі варіанти появи такої поломки і методи усунення.

Відео про діагностику термометра (огляд проблем):

Відеоматеріал розповість, як перевірити і знайти причину зависання стрілки покажчика температури.

Звісно стрілки на приладовій панелі

Напевно, ні для кого не секрет, що зависання стрілок на приладовій панелі нерозривно пов'язане з електричними ланцюгами в автомобілі. Для усунення несправності, автолюбителю потрібні деякі пізнання в автоелектриці, а також конструктивні знання ВАЗ-2114.

Як показує практика, більшість автомобілістів, при появі такої поломки звертаються в автосервіс, але дану проблему реально усунути своїми силами. Але, перш за все, необхідно знайти безпосередню причину виникнення ефекту.

Які є варіанти?

Отже, розглянемо, можливі варіанти зависання стрілки покажчика температури двигуна на приладовій панелі:

  • Зламався магнітний моторчик приводу стрілки.
  • Розриви і порушення в роботі електричних ланцюгів приладової панелі.
  • Замикання в платі самої приборки.
  • Звісно, ​​пов'язане з датчиком температури.
  • Неполадки в ЕБУ.

методи усунення

Коли основні причини визначені, можна перейти безпосередньо до методів усунення проблеми.

Для здійснення ремонтно-діагностичних операцій знадобитися деякий інструментарій, а саме: мультиметр, OBD II - кабель, планшет або ноутбук, а також набір ключів і викруток для демонтажу основних і допоміжних вузлів.

Отже, тепер, коли автомобіліст у всеозброєнні, можна перейти безпосередньо до процесу діагностики та ремонту.

Зламався магнітний моторчик приводу стрілки


Зламався магнітний моторчик приводу стрілки

Процес ремонту і розбирання панелі приладів

Найпоширенішою несправністю зависання або перевізник не реагує стрілки на панелі приладів є поломка моторчика приводу. Для діагностики даного пристрою необхідно мультиметром замкнути контакти обмотки на електроланцюг або опір.

Якщо тестер нічого не показує то, швидше за все, обмотка згоріла або є розрив контакту з платою.

Для усунення несправності, звичайно, рекомендується звернутися до автоелектрика, який зробить все швидко і якісно, ​​але якщо автолюбитель має необхідні навички і вміння в ремонті подібного обладнання, то він зможе самостійно замінити моторчик і припаяти необхідні контакти.

Розриви і порушення в роботі електричних ланцюгів приладовій панелі


Розриви і порушення в роботі електричних ланцюгів приладовій панелі

Визначення несправності пов'язане з проведенням

Ще однією з поширених причин зависання датчика, є розрив електричного кола від датчика охолоджувальної рідини до приладової панелі. Виявити це досить просто, необхідно вийняти провід маси з датчика і підключити його до будь-якого іншого «мінуса», щоб електричний ланцюг замкнувся.

Якщо провід не перебитий, то стрілка почне рухатися, якщо немає, то по електричній схемі необхідно знайти провід, в якому стався обрив і усунути несправність. Як показує практика, то автомобілісти не змінюють провід, а просто проводять з'єднання і ізоляцію контактів в місці розриву.

Замикання в платі самої приборки


Замикання в платі самої приборки

Визначення замикань на платі приборки

Неодноразово були випадки, коли замикання в платі приборки призводило до зависання стрілки.

Але, в даному випадку, непрямою ознакою є те, що виходять зі строю і знаходяться поруч покажчики. Так, може не показувати тахометр і інші покажчики. Тут, усуненням несправності є заміна панелі приладів в зборі.

Звісно, ​​пов'язане з датчиком температури


Звісно, ​​пов'язане з датчиком температури

Місцезнаходження датчика температури

Звісно стрілки температури на панелі приладів буде пов'язано з несправним датчиком температури. Так, його діагностику можна провести за аналогією з обривом проводки, або перевірити за допомогою тестера. Якщо внаслідок діагностичних операцій виявилося, що.

Неполадки в ЕБУ


Неполадки в ЕБУ

Процес визначення помилок ЕБУ і їх усунення

Вкрай рідко, зависання стрілки буде пов'язано з несправністю в електронному блоці управління двигуном.

В даному випадку, за допомогою відповідного кабелю необхідно підключитися до «мізках» автомобіля і подивитися, чи є помилки. Якщо їх занадто багато, то необхідно їх обнулити.

Звичайно, якщо дана процедура не допомогла, то рекомендується скинути програмне забезпечення. Дану процедуру рекомендують довіряти професіоналам, які не тільки усунуть проблему, але і налаштують мотор на оптимальний режим роботи.

висновки

Знайти і усунути причину зависання стрілки показника температури ВАЗ-2114 можна своїми руками не вдаючись до допомоги автосервісу. Звичайно, необхідно володіти знаннями в автоелектриці, а також знати конструктивні особливості автомобільних електроланок. Але, якщо автомобілісту не під силу діагностувати і усунути несправність, то рекомендується звернутися в автосервіс.

Датчик покажчика температури охолоджуючої рідини ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ

Перевірка

ПОРЯДОК

5.7.2. Датчик покажчика температури охолоджуючої рідини ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ
Подача напруги до датчика температури охолоджуючої рідини проводиться від панелі приладів через замок запалювання і плавкий запобіжник.

Перевірка

ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ 1.

Датчик розташованій в голівці блоку ціліндрів за водяним насосом на двигун 1,2 л, у впускному колекторі на двигун 1,3 и 1,4 л и в кожусі термостата на двигун 1,6, 1,8 и 2,0 л. Датчик являє собою термістор, електричний опір якого зменшується при збільшенні температури. 2. На холодному двигуні опір датчика високе і електричний струм через термометр не проходить, в результаті чого його стрілка знаходиться на значенні низької температури. 3. Якщо термометр не вказує температуру двигуна, в першу чергу перевірте електричні ланцюги датчика.

Також перевірте подачу напруги в електричний ланцюг датчика

Якщо стрілка покажчика безладно смикається, може мати місце нечітка подача напруги або подача нестабілізованої напруги. При цьому необхідно замінити стабілізатор.

Якщо є підозри, що не працює термометр, перевірте його наступним чином. 4

Якщо стрілка покажчика показує низьку температуру двигуна, від'єднайте від датчика температури електричний роз'єм і з'єднайте його з масою. Якщо при цьому стрілка покажчика відхиляється при включеному запалюванні, значить, несправний датчик температури і його необхідно замінити. Якщо стрілка покажчика не рухається, зніміть комбінацію приладів і перевірте електричний ланцюг між датчиком і покажчиком, а також подачу напруги до покажчика.

Якщо електричне коло справна, значить, несправний термометр і його необхідно замінити. 5. Якщо термометр показує весь час високу температуру, від'єднайте електричний роз'єм від датчика. Якщо при цьому стрілка покажчика переміщається в зону холодної температури при включеному запалюванні, значить, несправний датчик температури і його необхідно замінити.
зняття

ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ 1. Частково злийте охолоджуючу рідину з системи охолодження нижче рівня установки датчика, або майте відповідну пробку, якій необхідно закрити отвір після вигвинчування датчика. 2. Зніміть провід маси з акумулятора. 3

Від'єднайте від датчика електричний роз'єм і вигвинтите датчик.
установка

ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ 1. Перед вгвинчуванням датчика нанесіть на різьблення датчика тонкий шар герметика. 2. Угвинтити датчик на місце і підключіть до нього електричний роз'єм. 3 Залийте охолоджуючу рідину в систему охолодження. 4. На закінчення запустіть двигун і перевірте роботу датчика термометра.

Перевірте систему охолодження на наявність витоків.

Сучасні автомобілі оснащені великою кількістю датчиків, завдання яких стежити за станом всіх автомобільних вузлів. Одним з найважливіших датчиків є - датчик температури охолоджуючої рідини (ДТОЖ), який розташований в моторному відсіку.

ДТОЖ незважаючи на свою важливість - порівняно простий датчик, його завдання полягає в тому, щоб стежити за станом охолоджуючої рідини (ОЖ) в сорочці блоку циліндрів. Датчик температури своєчасно повідомляє про зміну температури ОЖ, після чого передає цю інформацію в електронний блоку управління (ЕБУ).

ДТОЖ насправді не тільки температурний датчик , Оскільки його показання здатні вплинути на багато систем двигуна і на роботу самого двигуна в цілому. Так проаналізувавши сигнал від ДТОЖ, ЕБУ стежить за системами двигуна, в разі необхідності проводите регулювання. Наприклад, електронний блок управління може провести коригування роботи паливної системи, елементів живлення і інших вузлів двигуна. Саме тому необхідно постійно стежити за справністю датчика охолоджувальної рідини, в разі виявлення перебоїв в його роботі провести негайну його заміну. Несправний датчик здатний спотворювати дані надходять в ЕБУ, а це загрожує великими неприємностями.

ДТОЖ часто плутають з ДТУОЖ (датчик покажчика температури охолоджуючої рідини). Різниця в тому, що другий виводить інформацію на панель приладів, для того щоб тримати автомобіліста в курсі про те, що відбувається в двигуні, по суті про температуру ОЖ. У той час як ДТОЖ працює з ЕБУ, який після отримання інформації про високій температурі ОЖ - вмикає вентилятор.

Сьогодні я поділюся з вами тим, як перевірити датчик температури охолоджуючої рідини ВАЗ 2114 своїми руками.

Kaк зняти ДТОЖ ВАЗ 2114?

  1. Датчик розташований на впускному патрубку сорочки охолодження, для того щоб зняти його необхідно зняти повітряний фільтр.
  2. Зніміть "мінусовій" провід з акумулятора.
  3. Далі необхідно злити c радіатора.
  4. Вимкніть проводку oт датчика.
  5. За допомогою ключа нa "19" або "21" звільніть затяжку, потім рукою відкрутіть його.

Як перевірити датчик температури охолоджуючої рідини?

1. Знятий ДТОЖ потрібно покласти в ємність ОЖ.

2. Після необхідно поступово нагрівати ємність, при цьому стежити за температурою на градуснику і показаннями омметра підключеного до ДТОЖ.


Після необхідно поступово нагрівати ємність, при цьому стежити за температурою на градуснику і показаннями омметра підключеного до ДТОЖ

Таблиця показань датчика температури охолоджуючої рідини

  • 20 ° - 3520 Oм
  • 40 ° - +1459 Oм
  • 60 ° - 667 Oм
  • 80 ° - 332 Oм
  • 100 ° - 177 Oм

Якщо показання вашого датчика не відповідають цій таблиці - необхідна заміна датчики температури ОЖ BAЗ 2114. Звертаю вашу увагу, що сам ДТОЖ ремонту не підлягає. Якщо ж з'ясувалося, що ваш датчик робочий, то несправність необхідно шукати в іншому місці, наприклад в

Схожі статті

Які є варіанти?
Kaк зняти ДТОЖ ВАЗ 2114?
Як перевірити датчик температури охолоджуючої рідини?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов