Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тепловий зазор в клапанному механізмі регулюється. Регулювання зазорів в приводі клапанів. Чим загрожує погана регулювання клапанів

  1. Порядок регулювання теплових зазорів клапанів
  2. Інший тип розподільного вала непрямої дії
  3. Величина теплового зазору
  4. Чому ви повинні залишити гру з клапаном?
  5. Які різні системи, які дозволяють регулювати зазор клапана?
  6. Відео: як відрегулювати зазори на передньопривідних ладах
  7. Як повинні працювати клапани ДВС
  8. Вимірювання і регулювання
  9. Вимірювання теплових зазорів
  10. Регулювання зазорів клапанів: відео
  11. фази газорозподілу
  12. технічне обслуговування

Наша сеть партнеров Banwar

Нормальна робота автомобільного двигуна залежить від багатьох чинників - температурного режиму, тиску масла, правильно виставленого запалювання та інше.

Велике значення також має правильно виконана регулювання зазорів клапанів, при її порушенні з мотором виникають різні проблеми.

Щоб правильно встановити теплові зазори , Необхідно знати порядок регулювання, величину зазору між клапаном і штовхачем (регулювальним гвинтом або шайбою). У цій статті буде розглянуто, який існує порядок регулювання для різних моделей легкових автомобілів , Які зазори слід виставляти, нюанси і характерні особливості в регулюванні.

На двигунах з головкою з кулачковими роликами пальця виміряйте зазор, коли верхня частина пелюстки спрямована прямо від початку. Встановіть поворотний штифт на протилежний кінець пальця клапана. Виміряйте між штовхачем і нижньою частиною кулачкового пелюстки.

На двигунах головки розподільного вала перевірте зазор кожного клапана, коли пелюстка його кулачка спрямований безпосередньо від нього. поверніть колінчастий вал тільки в нормальному напрямку обертання, використовуючи гайковий ключ або торцевий ключ на шківі колінчастого вала , Щоб перемістити його.

Порядок регулювання теплових зазорів клапанів

Практично всі ДВС сучасних автомобілів мають праве обертання колінчастого вала - колінвал обертається за годинниковою стрілкою. Від к / вала приводиться в рух розподільний вал, передається обертання на распредвал через ремінь або ланцюг. Розподілвалів в двигуні може бути кілька, скільки їх в моторі, залежить від особливостей конструкції силового агрегату.

Клапани знаходяться в контрольному стані в розібраному стані - щоб не плутати випускні і випускні отвори. На деяких старіших двигунах з головним кулачком ви можете відрегулювати клини в обмеженій мірі, загвинтивши клин на них через невеликий отвір. Поверніть гвинт за допомогою шестигранного ключа; якщо це не змінить зазор, прокладка повинна бути замінена в гаражі.

На штовхач з прокладками перевірте гру, вставивши лезо (-и) вимірювача щупа між задньою частиною кулачка і штовхачем. Правильне лезо повинно бути щільно прилягло до слоту. Якщо він відмовляється входити, або якщо він занадто пухкий, спробуйте інші леза, поки він не стане ідеально. Всі зазори клапанів поза межами повинні бути встановлені гаражем.

На кожному розподільному валі (РВ) обов'язково є кулачки, за рахунок них забезпечується відкриття і закриття клапанів, наповнення циліндрів ДВС паливо-повітряної (ТБ) сумішшю. Щоб в циліндрах створювалася компресія, клапана в голівці блоку повинні в момент закриття герметично прилягати до своїх сідел.

Між клапаном та кулачком РВ обов'язково повинен бути тепловий зазор, він вимірюється, коли клапан повністю закритий, а кулачок р / вала не натискає на клапан. Для нормальної роботи циліндрів клапана повинні бути відрегульовані відповідно до рекомендацій виробника мотора, і у кожної моделі ДВС є певний порядок регулювання теплових зазорів клапанів (ПРТЗК).

на непрямому розподільному валу з послідовниками пальцевого типу керуйте грою таким же чином між задньою частиною кулачка і послідовником. При необхідності відрегулюйте його, прикручуючи його положення повороту вгору або вниз. Центральне становище проти гайки навколо його підстави. Займайте станцію гайковим ключем, розслабляючи контргайку, потім поверніть проти годинникової стрілки, щоб зменшити гру, і за годинниковою стрілкою, щоб збільшити її.

Інший тип розподільного вала непрямої дії

Коли зазор правильний, закріпіть стабільність, затягуючи гайку, потім перевірте гру. Продовжуйте повертати колінчастий вал до тих пір, поки не будуть перевірені всі клапани. У другому типі побічно чинного кулачкового двигуна кулачки притискаються до кінців гойдалок.

ПРТЗК залежить:

  • від кількості циліндрів в двигуні;
  • порядку роботи циліндрів;
  • конкретної моделі движка.

Наприклад, порядок роботи циліндрів для багатьох російських ДВС:

  • чотирициліндрових - +1342;
  • шестициліндрових - 153624;
  • восьмициліндрових - 15426378.

Але не всі 4-циліндрові ДВС працюють в вище зазначеному порядку, наприклад, мотори ЗМЗ-24/402 і УМЗ-414/417/451 і деякі інші їх модифікації працюють в порядку 1243. Восьміцілідровие V-подібні мотори німецьких концернів Ауді / Фольксваген, БМВ, Мерседес мають порядок роботи циліндрів 15486372. Слід зазначити, що також на легкових авто зустрічаються, 2-х, 3-х, 5-ти і 12-ти циліндрові ДВС, відповідно, у них існує свій порядок роботи циліндрів.
Клапана на двигунах можна відрегулювати по-різному:

Щоб відрегулювати зазор клапана, використовуйте гайковий ключ або торцевої ключ на болт шківа колінчастого вала. Поверніть двигун в нормальному напрямку обертання, поки поршень №1 не опиниться в верхньої мертвої точці такту стиснення. Виміряйте і відрегулюйте, коли гойдалка знаходиться на нижній частині кулачка.

Перевірте нумеровані установки 1, 2, 3 і 5 клапанів, вставивши лопаті одного між важелем коромисла і штоком клапана. Гра правильна, коли манометр знаходиться з близьким ковзанням між двома частинами. Якщо гра погана, або лезо не може увійти в простір, або воно вільно, тому ви можете переміщати рокер вгору і вниз за допомогою леза на місці.


Якщо гра погана, або лезо не може увійти в простір, або воно вільно, тому ви можете переміщати рокер вгору і вниз за допомогою леза на місці

Величина теплового зазору

зазор в клапанах ДВС також виставляється різний, і він теж залежить він конкретної моделі силового агрегату. Величина теплового зазору (ТЗ) розробниками розраховується, виходячи з теплового розширення металу, що застосовується в моторі, а матеріал для виготовлення виробниками використовується різний. Ще потрібно відразу зазначити, що не завжди заводом рекомендовані ТЗ строго виконуються ремонтниками, так як на практиці з'ясовується, що інші величини зазорів на практиці більш підходять для тієї чи іншої моделі движка, з ними мотор працює в оптимальному режимі.

Якщо всі ці клапани встановлені правильно, поверніть колінчатий вал на повний оборот, поки хвіст знову не помітить мітки часу, і перевірте номера 4, 6, 7 і 8 клапанів таким же чином. Налаштуйте будь неправильне відтворення, послабивши контргайку на регулювальний гвинт на кінці розподільного вала шкали.

Чому ви повинні залишити гру з клапаном?

За допомогою викрутки поверніть гвинт за годинниковою стрілкою, щоб зменшити хід, в іншому напрямку, щоб збільшити його. Коли гра правильна, тримайте гвинт рівним, затягуючи гайку, а потім знову контролюйте гру. Деталі двигуна, при нагріванні, розширюються. Що стосується клапанів, то останні поширюються на тепло, тому необхідно залишити холодну гру, щоб компенсувати це подовження при нагріванні.

ТЗ повинні бути оптимальними, не більше і не менше, ніж передбачалося. Якщо зазор занадто маленький:

  • клапана негерметично прилягають по сідел, зменшується компресія в циліндрах, втрачається потужність ДВС;
  • згодом через нещільного прилягання до сідел прогорають клапана (зазвичай випускні);
  • мотор нерівно працює на холостих обертах.

Якщо зазор занадто великий:

Якщо немає холодної гри або недостатньо вільного зазору, клапани не будуть повністю закриватися, і це призведе до втрати стиснення і вигоряння клапанів, як правило, від вихлопних газів. Якщо занадто багато холодного відтворення, ми чуємо, що на рівні клинка покровной щілинки клацає кліки по гарячих двигунів і клацає кліками ще більш важливий холодний двигун.

Знімок викрутки як стетоскоп: агов агов, це дуже приємно Візьміть викрутку, прикріпіть наконечник викрутки до кришки головки циліндрів в кожному місці хитається важеля і прикріпіть вухо до ручки. Резонанс викрутки йде посилити звук: вражає, чи не так?

  • в движку виникає неприємний шум, що клацає (схожий на звук стрекотливих швейної машинки);
  • швидко виробляються деталі - зношуються кулачки РВ, штовхачі, регулювальні шайби, торці клапанів;
  • мотор не розвиває необхідної потужності, так як при недостатньому відкритті клапанів не відбувається необхідного наповнення циліндрів ТВ сумішшю.

В середньому ТЗ клапанів знаходяться в межах 0,15-0,45 мм, причому, для випуску зазори завжди встановлюються більше - при малих ТЗ випускні клапана схильні до прогорання.

Щоб повернутися до наших клапанів, використовуючи викрутку, гарячий двигун , Ви повинні почути клацання кліка злегка. Якщо ви нічого не чуєте, то гри недостатньо. І без викрутки ви не повинні нічого чути, якщо гра хороша і в іншому випадку занадто багато ігор.

Які різні системи, які дозволяють регулювати зазор клапана?

Основними системами є гвинтові і стопорні гайки, калібровані прокладки і гідравлічні штовхачі. Система гвинтами і контргайками є найпростішою, саме вона буде детально описана на фотографіях. Операція виконана на великому. Спочатку видаліть резервуар.

Регулювання клапанів (РК) зазвичай проводиться на холодну, але на деяких моделях автозаводи-виробники рекомендують виконувати регулювальні роботи на прогрітому ДВС.

Традиційно РК виробляють за допомогою щупів, які продаються в автомагазинах і магазинах, які торгують спецінструменту. У стандартному наборі є щупи від 0,05 до 1,00 мм, щупи зазвичай йдуть зі збільшенням товщини через 0,05-0,1 мм. Також для деяких моделей виробляються спеціальні щупи, вони продаються по одному. Наприклад, для двигунів задньопривідних автомобілів ВАЗ промисловістю випускаються спеціальні широкі щупи товщиною 0,15 мм, а також 0,2 мм, але останній розмір менш поширений. Традиційно РК виробляють за допомогою щупів, які продаються в автомагазинах і магазинах, які торгують спецінструменту

Відео: як відрегулювати зазори на передньопривідних ладах

Від'єднайте два кабелі від паливного крана. Коротше кажучи, всього 3 шланга для видалення. Необхідно видалити ці два болта, щоб можна було легше видалити кеш-Кулбо, все ще звану кришкою головки або кришкою розподільного вала. Видаліть 4 свічки.

Зніміть 8 болтів кришки коромисла. Тут ми зможемо витягнути кришку головки циліндрів. Кеш-Кулбо повинен бути вилучений з лівого боку Великого. Це просто виходить з терпіння. Як тільки кришка болта видалена, ми зможемо перейти до справи: налаштування гри. Ми зможемо обертати колінчастий вал.

Клапана відрегулювати можна за допомогою стрілочного індикатора, така РК виходить точнішою, так як щупом важко «зловити» вироблення на торці клапана або рокера, індикатором зазор «вловлюється» точно. В автомагазинах продаються спеціальні набори з індикаторами для певних моделей ДВС, але пристосування також виготовляють і саморобні.

Як повинні працювати клапани ДВС

Мета гри - вирівняти маркери, щоб перейти до різноманітних параметрів. Поверніть колінчастий вал проти годинникової стрілки. Якщо вони звернені всередину, поверніть колінчатий вал на один повний оборот і перебудуйте індекси. Щоб перевірити гру, ми використовуємо товщину прокладки.

Якщо потрібно регулювання, стопорная гайка повинна бути відпущена, а гвинт коромисел повинен бути відрегульований за допомогою 3-міліметрового шестигранного ключа для великого, встановити зазор і зафіксувати контргайку. Як тільки впускні клапани 1 і 3 відрегульовані, поверніть колінчатий вал знову проти годинникової стрілки, але на цей раз на півоберта.

Є пристосування для регулювання, за допомогою яких знімаються і встановлюються регулювальні шайби, наприклад, дуже широко поширений інструмент для передньопривідних авто ВАЗ-2108-09. Зрозуміло, такі ж «пристосувати» існують для двигунів Форд, Ауді / Фольксваген, Тойота, Міцубіси - для всіх ДВС, у яких в конструкції передбачені регулювальні шайби. Є пристосування для регулювання, за допомогою яких знімаються і встановлюються регулювальні шайби, наприклад, дуже широко поширений інструмент для передньопривідних авто ВАЗ-2108-09

Поверніть колінчастий вал проти годинникової стрілки на половину обороту. Кілька разів поверніть колінчатий вал і перевірте зазор всіх клапанів. Покладіть трохи жиру на фільтрацію. Поверніть капелюх на 1, 8 кг-м для Великого. Очистіть прокладку кришки коромисла, переконавшись, що вона в хорошому стані. Очистіть кришку коромисла. Очистіть поверхню головки блоку циліндрів.

Переповнюйте близько 1 см з кожного боку, тоді вам доведеться помістити кришку коромисла разом зі своєю прокладкою, не дратуючи нічого. Для Великого, є два орієнтири, символізована трикутником на кришці коромисла: спочатку потрібно затягнути два болта цих орієнтирів.

Задньопривідні автомобілі ВАЗ комплектуються силовими агрегатами моделей 2106/2105/2103/2101, також конструктивно схожі ДВС 21213/21214/2123 встановлюються на позашляховики «Нива» і «Шевроле Нива». РК на цих моторах проводиться переважно на холодному двигуні, для всіх клапанів (впускних і випускних) використовується широкий щуп 0,15 мм, їм змиритися зазор між клапаном і рокером. Задньопривідні автомобілі ВАЗ комплектуються силовими агрегатами моделей 2106/2105/2103/2101, також конструктивно схожі ДВС 21213/21214/2123 встановлюються на позашляховики «Нива» і «Шевроле Нива»

Підключіть 2 кабелю паливного крана, закріпіть резервуар, замініть 2 бічні кришки і сідло. Він не вимагає додаткових матеріалів на додаток до прокладання кришки клапана. Однак є двигуни, в яких регулювання відбувається шляхом заміни очок на клапанах.

У цьому випадку ця діяльність набагато дорожче. У двигунах з гідравлічними синхронізаторами в системі синхронізації зазор клапана автоматично підтримується в відповідних межах. Це забезпечується спеціально сконструйованими штовхачами, які використовують тиск масла для змащення двигуна.

Виняток становлять деякі моделі двигунів, у яких встановлені гідравлічні компенсатори, в них за рахунок гідравліки зазор вибирається автоматично, і регулювання тому не потрібно.

РК на ДВС ВАЗ-класика проводиться в такому порядку:

  • ВМТ 4-го циліндра - клапана 8 і 6 (рахунок ведеться від передньої частини двигуна);
  • ВМТ 2-го циліндра - 7 і 4;
  • ВМТ 1-го циліндра - 3 і 1;
  • ВМТ 3-го циліндра - 5 і 2.

Після того, як на 4-му циліндрі вали виставлені по мітках (колінчастий і розподільний), для РК на наступному циліндрі робиться поворот до / вала на 180 градусів. Після того, як на 4-му циліндрі вали виставлені по мітках (колінчастий і розподільний), для РК на наступному циліндрі робиться поворот до / вала на 180 градусів

Однак велика група двигунів має ручні регульовані зазори клапанів. Користувач повинен пам'ятати про необхідність їх періодичної перевірки та можливого коректування. Відповідний зазор в системі синхронізації гарантує правильну роботу приводного пристрою і точне закриття клапанів, що призводить до їх належного охолодження. І слід пам'ятати, що клапани є найбільш термічно навантаженими елементами двигунів.

Контакт клапана з сідлом клапана в голівці гарантує отримання тепла від нього, оскільки охолоджуючі канали зроблені навколо сидінь в голівці. Відсутність зазору клапана означає, що клапани не стосуються гнізд і зношуються дуже швидко, і двигун починає працювати некоректно.

Для прогрітого двигуна ВАЗ-класика зазор виставляється щупом 0,20 мм. Теплові зазори виставляються за допомогою регулювальних болтів, які фіксуються в певному положенні двома контргайками.

на передньопривідних автомобілях ВАЗ, на відміну від «класичних» Жигулів, РК здійснюється за допомогою підбору товщини регулювальних шайб, у продажу є шайби розмірами від 3,0 до 4,5 мм. У деяких випадках потрібні шайби меншого розміру, наприклад, 2,5 або 2,8 мм, але вони потрібні в основному тоді, коли зношуються під клапана посадочні сідла в головці блоку циліндрів.

Це пов'язано з зносом сідел клапанів і засміченням клапанів. Клапани йдуть глибше і глибше, що зменшує відстань між іншими елементами в механізмі синхронізації. Тому періодично перевіряйте значення зазору в клапанах і при необхідності змінюйте їх значення.

Вимірювання і регулювання

Такі двигуни вимагають більш частого управління клапанами, ніж бензин. Регулювання клапана є однією з найважливіших операцій з обслуговування приводу. Його зневага може завдати серйозної шкоди клапанів або сідел клапанів, особливо в двигунах з газовим паливом. Його згоряння триває довше, ніж у бензинових двигунів . Всі елементи камери згоряння піддаються впливу високих температур протягом набагато більш тривалого часу.

ТЗ 2108-09 регулюються на холодному двигуні, зазор виставляється:

  • для випускних клапанів - 0,35 мм (плюс-мінус 0,05 мм);
  • для впускних - 0,20 мм (плюс-мінус 0,05 мм).

Практика показує, що зазор 0,35 мм і більше - занадто великий, клапана стукають, тому оптимальний варіант - це установка 0,25-0,3 мм по колу.

Згідно заводської інструкції РК на 8-клапанних двигунах 2108 і 21083 здійснюється наступним чином:

Вимірювання теплових зазорів

Тому в газових двигунах теплове навантаження клапанів і їх гнізд вище. З цієї причини вони використовують системи мастила, які додатково захищають клапани. Однак найбільш важливим є періодична перевірка і регулювання зазорів клапанів. Вони гарантують ефективне видалення тепла від клапанів.

Регулювання зазору клапана - це додаткова операція технічного обслуговування, яка збільшує вартість використання автомобіля по відношенню до автомобілів з двигунами з гідравлічними штовхачами в системі синхронізації. Ці витрати залежать від методу регулювання зазору в клапанах, використовуваного в даному блоці приводу.

  • встановлюємо вали по мітках першого циліндра (колінвал і распредвал) і прокручуємо ще за годинниковою стрілкою 40-50 градусів, регулюємо 3-й і 1-й клапан (за рахунком від передньої частини ДВС);
  • робимо поворот до / вала на 180 градусів, виробляємо регулювання 5-го і 2-го клапана;
  • ще через 180 - 8-й і 6-й;
  • ще через 180 - 7-й і 4-й.

На практиці ТЗ так не всі регулюють, простіше регулювання робиться наступним чином:

Розширювальний клапан є частиною теплового насоса, призначеного для зниження тиску середовища до рівня, на якому він повністю випарується. це є необхідною умовою для того, щоб рідиннофазної агент не потрапляв в компресор, що могло б зашкодити його.

Термостатичний розширювальний клапан з внутрішньою вирівнюванням тиску. Потім через зазор між соплом і голкою середу тече в камеру низького тиску і, таким чином, потрапляє в випарник, де він випаровується. За випарником до стіни труби прикріплений датчик клапана. Зміна температури в трубопроводі після випарника призводить до зміни тиску в датчику, що, в свою чергу, викликає зміну тиску, що діє на діафрагму. Зміна сили, що діє на мембрану, змінює положення голки.


Зміна сили, що діє на мембрану, змінює положення голки

Залежно від моделі двигуна на автомобілях Ford РК може здійснюватися як регулювальними шайбами, так і гвинтами. Шайби встановлюються на сучасних моторах серії Zetec , На багатьох моделях Duratec. На старіших моделях Форд, таких як Sierra, Granada і ін., Клапана регулюються гвинтами.

На автомобілях Форд Фокус або Мондео РК проводиться в міру необхідності (десь через 150 тис. Км пробігу), в регламент технічного обслуговування ця робота не входить. Для впускних клапанів встановлюються зазори 0,17-0,23 мм, для випускних - 0,31-0,37 мм.

РК на ДВС Zetec-E автомобілів Форд Фокус - трудомістка робота, для заміни шайб потрібно знімати розподілвали (мотори DOHC). Таку роботу краще виконувати в автосервісі, довіряти регулювання мотористам з достатнім досвідом. Ще слід врахувати, що з часом клапана стукати не починають, так як сідла поступово зношуються. Тому слід перевіряти зазори частіше, припустимо, через кожні 80-90 тис. Км.
РК на ДВС Zetec-E автомобілів Форд Фокус - трудомістка робота, для заміни шайб потрібно знімати розподілвали (мотори DOHC)

ПРТЗК - по порядку роботи циліндрів 1342.

Практично на всіх ДВС Honda РК здійснюється за допомогою регулювальних гвинтів. Найбільш часто зустрічається система розташування клапанів - по обидві сторони від распредвала, який встановлений посередині ГБЦ. Чимось така схема нагадує двигуни Уфимського моторного заводу, тільки на «Москвичах» є по два клапана в камері згоряння ГБЦ, а на «Хондах» - по чотири.

РК Honda проводиться на холодному ДВС, виставляються зазори;

  • 0,17-0,25 мм - для «випуску»;
  • 0,23-0,32 мм - для «впуску».

Величина зазору залежить від моделі двигуна.
Величина зазору залежить від моделі двигуна

Регулювати клапана гвинтами значно простіше і швидше, ніж шайбами, але регулювання доводиться виконувати частіше.

Розглянемо, як можна відрегулювати клапана на моторі K24 (2.4 л), такий силовий агрегат встановлюється на моделі CR-V другого покоління. Виконуємо роботу в такий спосіб:

Виконуємо роботу в такий спосіб:

Закриваємо клапанну кришку, ставимо на місце кожухи, приєднуємо патрубки. Все, робота на цьому закінчена.

Відрегулювати клапана на 1,6 літровий двигун Ніссан GA16 можна досить просто, для цього знадобиться тільки лише:

  • набір щупів;
  • плоска потужна викрутка;
  • Пінцет;
  • ключі для знімання клапанної кришки.

Але в цьому процесі є один нюанс - так як регулювальні шайби зазвичай доводиться замовляти, слід спочатку просто виміряти зазори в усіх клапанах, і тільки на підставі отриманих даних вже замовляти шайби потрібного розміру. З вазовским «вісімками» і «дев'ятки» набагато простіше - все шайби необхідних розмірів продаються в автомагазинах. Але в цьому процесі є один нюанс - так як регулювальні шайби зазвичай доводиться замовляти, слід спочатку просто виміряти зазори в усіх клапанах, і тільки на підставі отриманих даних вже замовляти шайби потрібного розміру

Роботу виконуємо в наступному порядку:

  • демонтуємо клапанну кришку;
  • встановлюємо ВМТ першого циліндра, прокручуємо колінвал так, щоб обидва РВ дивилися кулачками вгору;
  • віджимаємо штовхач викруткою, витягаємо регулювальну шайбу. На випускних клапанах встановлюється зазор зазвичай 0,35 мм, на впускних - 0,2 мм;

Наприклад, на випускному клапані при вимірі зазор виявився 0,5 мм, а витягнута регулювальна шайба має товщину 2,4 мм (240). Математика тут проста - зазор більше допустимого на 0.5 - 0,35 = 0,15 мм, значить, і шайба повинна бути товщі на цю величину. 2,4 + 0,15 = 2,55 мм, виходить, що необхідно замовляти шайбу номіналом 255.
Наприклад, на випускному клапані при вимірі зазор виявився 0,5 мм, а витягнута регулювальна шайба має товщину 2,4 мм (240)

Регулювання зазорів клапанів: відео

Щоб забезпечити щільне прилягання головки клапана до сідла, необхідний певний теплової зазор між стержнем клапана і носком (влити) коромисла або болтом штовхача.

Теплові зазори в клапанах змінюються в слідстві їх нагрівання, зношування і порушення регулювань. Коли зазор в клапанах збільшений, вони відкриваються не повністю, в результаті чого погіршується наповнення циліндрів горючі сумішшю і очищення їх від продуктів згоряння, також підвищуються ударні навантаження на деталі клапанного механізму.

При недостатньому зазорі вони щільно сідають на сідла, внаслідок чого відбуваються витоку газів, утворення нагару з обгараніем робочих поверхонь сідла і клапана. З - за нещільної посадки клапанів, при такті стиснення робоча суміш може потрапляти в випускний газопровід, а в процесі такту розширення гази мають високу температуру, можуть прориватися у впускний газопровід, внаслідок чого в цих газопроводах можливі удари або спалаху, що є ознакою нещільної посадки клапанів . Для щільного прилягання головки клапана до сідла тепловий зазор встановлюють між носком коромисла (рис 3,1) і торцем стрижня клапана 2 при нижньому розподільчому валу. Для регулювання зазору в клапанах (рис 3,7) служить регулювальний гвинт 3 з контрогайкой, ввернути в коромисло 1.

фази газорозподілу

Під фазами газорозподілу розуміють моменти відкриття і закриття клапанів щодо мертвих точок, виражені в градусах кута повороту колінчастого вала. Із загальної групової діаграми фаз газорозподілу (рис 3,8 а) видно що при такті впуску випускний клапан 1 (рис 3,8 г) починає відкриватися з випередженням, тобто до підходу поршня у верхню мертву точку. Кут «а» випередження відкриття впускного клапана для двигунів різних моделей знаходиться в межах 10- 32 о. закривається впускний клапан з запізненням після проходження поршнем нижньої мертвої точки (під час такту стиснення). Кут запізнювання закриття впускного клапана в залежності від моделі двигуна становить 40 - 85 о.

Випускний клапан 2 (рис 3,8) починає відкриватися до підходу поршня до нижньої мертвій точці (Під час такту робочого ходу) Кут Y випередження відкриття випускного клапана для різних двигунів коливається в межах 40 - 70 о. Закривається випускний клапан після проходження поршнем верхньої мертвої точки (під час такту впуску). Кут запізнювання закриття випускного клапана дорівнює 10 - 50 о. Загальна кругова діаграма показує, що в певний період часу одночасно відкриті впускний і випускний клапани. Кутовий інтервал а + б обертання колінчастого вала, при якому обидва клапана відкриті називається перекриттям клапанів, яке необхідно для своєчасної та якісної очистки циліндрів від продуктів згоряння.

технічне обслуговування

Існує чотири види ТО: ЩО - щоденне обслуговування, ТО-1 - технічне обслуговування 1, ТО-2 - технічне обслуговування 2 і СО - сезонне обслуговування. При ТО-1 перевіряють посадку клапанів у сідлах, чи немає вигину стрижня, клапана, тріщини тарілки клапана, стан пружини. Якщо стрижень клапана зігнутий, то його правлять під пресом, при тріщині тарілки клапан заміняють, при слабкому дії пружини вона також підлягає заміні. При ТО-2 проробляють вище перераховані процедури і плюс до цього перевіряють розподільний вал - чи немає вигину; знос опорних шийок і кулачків. Якщо є вигин, то його правлять під пресом, а зношені шийки і кулачки шліфують до одного з ремонтних розмірів. Визначають чи немає вигину штанги, знос штовхача. При вигині штанги її правлять, а штовхач растачивают до одного з ремонтних розмірів. Перевіряють стан коромисел.

Після всіх вищенаведених операцій виконують регулювальні роботи. Перевіряють і регулюють теплові зазори між штовхачами і носиками коромисел. Зазори регулюють пластинчастим щупом при повністю закритих клапанах на холодному двигуні. Регулювання зазорів в клапанах виконують починаючи з першого циліндра в послідовності відповідної порядку роботи циліндрів двигуна.

Зазор регулюють до потрібної величини, обертаючи регулювальний гвинт штовхача або гвинт коромисла, відпустивши контргайку. Зазор повинен відповідати заводським даним. Наприклад, для двигунів ЗАЗ-53, ЗІЛ-130, ЯМЗ-236 зазор повинен бути рівний 0,25 - 0,30 мм.

Для установки поршня першого циліндра у верхній мертвій точці при також стиснення використовують установчі позначки двигуна.

Циліндр, головка циліндра, штанга і інші механізму приводу клапанів нагріваються в міру прогріву двигуна до 80 - 150 о С, а клапани до 300 - 600 о С. При цьому тепловий зазор між деталями зменшується, що не гарантує щільною посадки клапана на сідло при температурних деформаціях деталей.

Наприклад, при роботі двигуна з надмірно малим тепловим зазором випускного клапана відбувається перегрів тарілки, на ній з'являються тріщини, розм'якшується сідло клапана і прискорюється його знос внаслідок проривів газів. З іншого боку, якщо тепловий зазор більше необхідного, з'являється сильний стукіт при роботі клапанів, виникає інтенсивний знос деталей механізму газорозподілу.

На практиці тепловий зазор зазвичай визначають за допомогою сталевого щупа при 20 - 25 ° С (рис 2,6). Якщо температура сталевих деталей приводу клапана і алюмінієвих деталей, в яких вони встановлені, відрізняється від зазначеної, то необхідно вводити поправку, так як при зменшенні температури деталей виміряний зазор буде менше, а при збільшенні - більше. Слід також враховувати, що при зносі контактних поверхонь фактичний зазор буде більше виміряного щупом з - за неврахування канавок 4, які виявляються під нижньою порожниною щупа (рис 2,6 а). Тому краще користуватися індикатором для зміни ходу важеля приводу в зоні його контакту з клапаном.

ремонт

Основними дефектами розподільного вала є вигин, знос опорних шийок і шийки під розподільну шестерню, знос кулачків. Биття проміжних опорних шийок перевіряють при установці вала в призми на крайні опорні шийки. Допустиме биття визначено технічними умовами. Якщо биття перевищує допустиме значення, то вал правлять під пресом. Зношені шийки шліфують під менший діаметр до одного з ремонтних розмірів. Після шліфування шийки полірують абразивною стрічкою або пастою ГОІ. При цьому здійснюють заміну зношених опорних стійок на нові. Внутрішні діаметри нових запресованих втулок обробляють розгорненням або расточкой різцем під розмір перешліфувати шийок розподільного вала. Опорні шийки вала, що вийшли з ремонтних розмірів можна відновлювати хромуванням або осталиванием під номінальний або ремонтний розмір.

Невеликий знос кулачків усувають шліфуванням на шліфувальному верстаті. При значному зносі вершину кулачка можна відновити наплавленням сормайтом №1 з подальшим попередніми шліфуванням на електро - шліфувальної установці і остаточною обробкою на шліфувальному верстаті.

Найбільш часто зустрічаються дефектами клапанів є знос і обгараніе робочої фаски, деформації тарілки, знос і вигин стержня. Клапани з невеликим зносом робочої фаски відновлюють притиранням до сідла. При значному зносі або наявності глибоких раковин і рисок здійснюють шліфування і притирання. Після шліфування фаски висота циліндричної частини головки клапана повинна бути не менше встановленої технічними умовами. Всі клапани притирають одночасно на спеціальному верстаті.

Допустиме биття стрижня клапана і робочої фаски передбачено технічними умовами. При великому битті стрижень клапана правлять. Зношений стрижень клапана можна відновити хромуванням або осталиванием з подальшим шліфуванням до номінального розміру. Зношений торець стрижня клапана шліфують до отримання гладкої поверхні.

У штовхачів клапанів зношуються сферичні і циліндричні поверхні. Стрижень відновлюють шліфуванням до ремонтного розмірі або хромуванням. При цьому отвір у напрямних штовхачів обробляють розгорненням під розмір встановлюваних стрижнів або для запресовування втулки. Втулки виготовляють із сірого чавуну і запресовують з натягом 0,02 - 0,03 мм. Після запресовування внутрішній діаметр втулок обробляють розгорненням, забезпечуючи необхідний зазор в з'єднанні. Знос сферичної поверхні стрижня усувають шліфуванням за шаблоном, витримую встановлену технічними умовами висоту.

У коромислах клапанів зношуються втулки, які замінюють на нові і розточують отвір в них до номінального або ремонтного розміру. У новій втулці свердлять масляні отвори. Зношену сферичну поверхню шкарпетки коромисла обробляють шліфуванням. Знос і раковини на фасках сідел клапанів усувають шліфуванням або здійснюють заміну сідла. Проводять притирання сідла з клапаном або зенкование з подальшим шліфуванням і притиранням. При зенковании (рис 11,6) застосовують комплект з чотирьох зенковок, що мають кути нахилу ріжучих крайок 30 або 45, 75 і 15 про. Зенковки з кутами 75 і 15 про допоміжні - їх застосовують для отримання необхідної робочої фаски.

Робочі фаски сідел клапанів шліфують абразивними колами під відповідний кут. При великих износах сідла клапана, коли утопание калібру перевищує допустиме значення, вказане в тих умовах, сідло клапана замінюють новим. Для цього зношене клапанне сідло растачивают, а потім запресовують вставне сідло клапана, расчеканівая за допомогою спеціальної оправлення. Далі шліфують і баньки робочу фаску до отримання необхідного розміру. Потім здійснюють притирання з робочою поверхнею клапана.

Притирання виконують на спеціальних верстатах, які повністю механізуються процес і дозволяють виконувати обробку всіх клапанів одночасно. Для притирання застосовують притирочную пасту або пасту ГОІ. Рекомендується спочатку притирання проводити більш грубою пастою. Тонка паста застосовується для отримання остаточної чистової поверхні. Притирання повинна забезпечувати щільне, герметичне з'єднання робочих фасок клапана і сідла, що виключає можливість проникнення газів. Притерті клапан і сідло повинні мати по всьому колу фаски рівну матову смужку «а» певної ширини (рис 11,7). Якість притирання перевіряють приладом (рис 11,8) за допомогою якого створюють над клапаном надлишковий тиск повітря 0,07 МПа. Тиск встановлюють по манометру, і воно не повинно помітно знижуватися протягом однієї хвилини.

При ослабленні посадки сідла клапана в гнізді його випрессовивают, а отвір розточують для установки сідла ремонтного розміру. При випрессовке застосовують різні знімачі (рис 11,9)

Які різні системи, які дозволяють регулювати зазор клапана?
Чому ви повинні залишити гру з клапаном?
Резонанс викрутки йде посилити звук: вражає, чи не так?
Які різні системи, які дозволяють регулювати зазор клапана?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов